شرایط سوئد, مهاجرت به کشور سوئد

ساعت آوستا سوئد

ساعت آوستا سوئد

در سوئد، یک کشتی شما را از کشورهای بالتیک یا هلسینکی می آورد، اما می توانید با قطار یا اتوبوس از هر شهر اروپای غربی نیز سفر کنید. چنین موضوعی نشان از دسترسی خوب سوئد به سایر کشورهای اروپایی است، هرچند ساعت آن از جمله ساعت آوستا سوئد با سایر نقاط اختلاف زمانی دارد. در این مقاله ما با اختلاف زمانی این شهر با ایران می پردازیم. سوئد با پل معروف اورسوند به دانمارک متصل است و بنابراین ارتباط مستقیمی با بقیه اروپا دارد. و اگر مشتاق نیستید زمان زیادی را صرف فکر کردن به نحوه سفر به سوئد کنید، فقط یک پرواز از هر پایتخت اروپایی بگیرید. اگر به راحتی سرد می شوید، پس قطعا تابستان و ماه های جولای و آگوست بهترین زمان ورود به آوستا هستند. اگر مشتاق تجربه سرزمین عجایب زمستانی هستید، ژانویه و فوریه لحظه شما خواهد بود.

اگر هیچ کدام از اینها واقعا مهم نیست، سعی کنید سفر خود را در اطراف یک رویداد برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، شب نیمه تابستان بسیار محبوب و پرطرفدار، چیزی است که قطعاً باید حداقل یک بار در زندگی خود تجربه کنید و هر سال در پایان ژوئن اتفاق می افتد. در سوئد، عموماً مردم به استکهلم، لاپلند و جزایر سفر می کنند. یک مقصد جالب می تواند شمال سوئد باشد – فراتر از دایره قطب شمال. موسیقی دنج را روشن می‌ کنید، شمع روشن می‌ کنید، یک فنجان کاکائو درست می‌ کنید و به طور کامل از گرما و سبک زندگی سوئدی که به شما اجازه می دهد سرعت خود را کم کنید لذت ببرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است که علاوه بر معرفی آوستا در این مقاله، سایر مسائل مرتبط با سفر به این شهر را در اختیار متقاضایان قرار دهد.

دلایل سفر به آوستا سوئد

از جمله جذابیت های آوستا این است که در شهری امن و در کمال آرامش، می توانید پیاده روی و دوچرخه سواری کنید و هر کاری که دوست دارید در جنگل های زیبا، کوه ها و تندراهای این کشور انجام دهید. از سوی دیگر آوستا همچون سایر نقاط سوئد، خانه سونا شناخته می شود.سونا معمولاً با فنلاند مرتبط است، اما سنت قوی برای آن در سوئد نیز وجود دارد! مردم محلی احتمالاً خواهند گفت که می توانید این کار را در هر فصلی انجام دهید، اما به نظر ما ، لحظه ای که می توانید استخوان های خود را بعد از یک روز در هوای سرد در فضای باز گرم کنید، ارزش بیشتری دارد. رول دارچین سوئدی از دیگر تجارب جذاب در آوستا است. این یکی از رایج ‌ترین سنت‌ های سوئدی است و شامل نوشیدن قهوه و خوردن میان وعده ‌های شیرین.

اگر اهل غذا خوردن هستید، این بهترین زمان برای سفر به سوئد است. فقط به این دلیل که ارزش طلایی محصولات تازه و رسیده را درک می کنید. در سوئد، غنی ترین فصل درست پس از تابستان می آید و اگر همین الان به آنجا سفر کنید، بهترین قسمت ها را دریافت خواهید کرد. و اگر آب و هوا اجازه دهد، از فرصت علوفه برای قارچ و انواع توت ها در جنگل استفاده کنید. یک درمان واقعی. از سوی دیگر با سفر دریایی، این شانس را خواهید داشت که مجمع الجزایر خیره کننده استکهلم را تحسین کنید. با ورود به استکهلم با یک کشتی (کروز)، از صدها جزیره کوچک زیبا عبور خواهید کرد که بالای آن خانه های چوبی کوچک قرار دارند. بازارهای پاییزی از دیگر جذابیت های سوئد و آوستا است و امروزه به یک فعالیت سرگرم کننده برای مردم محلی و گردشگران تبدیل شده است.

در شکل زیر به رودخانه های جذاب در آوستا سوئد اشاره شده است:

به رودخانه های جذاب در آوستا سوئد

وضعیت فصلی هوا در آوستا سوئد

در اوستا تابستان ‌ها راحت و نیمه ابری و زمستان ‌ها طولانی، یخبندان، برفی و ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 18 درجه فارنهایت تا 70 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت کمتر از -0 درجه فارنهایت یا بالاتر از 79 درجه فارنهایت است. بهترین زمان از سال برای بازدید از اوستا برای فعالیت در هوای گرم از اواخر ژوئن است. فصل گرم از 26 می تا 4 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 62 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در اوستا، جولای است که میانگین اوج آن ۶۹ درجه فارنهایت و کمینه ۵۱ درجه فارنهایت است. فصل سرد به مدت 4 ماه، از 17 نوامبر تا 15 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 37 درجه فارنهایت ادامه دارد. سردترین ماه سال در اوستا ژانویه است با میانگین کمینه 20 درجه فارنهایت و حداکثر 29 درجه فارنهایت.

در اوستا، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها در طول سال تغییرات فصلی قابل توجهی را تجربه می کند. فصل روشن‌ تر سال در اوستا حدود 16 آوریل آغاز می ‌شود و 5 ماه طول می‌ کشد و در حدود اول اکتبر به پایان می‌ رسد. صاف ترین ماه سال در اوستا تیرماه است که در طی آن به طور متوسط ​​آسمان در 53 درصد مواقع صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال از اول اکتبر آغاز می شود و در حدود 16 آوریل به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در اوستا نوامبر است که در طی آن به طور متوسط ​​76% مواقع آسمان ابری یا ابری است.

در نمودار زیر سایر اطلاعات مرتبط با آب و هوای آوستا سوئد شرح داده شده است:

اطلاعات مرتبط با آب و هوای آوستا سوئد

اختلاف زمانی بین ایران با ساعت آوستا سوئد

تغییرات زمانی در اوستا معمولاً برای انطباق فعالیت شهروندان و گردشگران با چرخه خورشیدی انجام می شود. این امکان استفاده بیشتر از نور روز را فراهم می کند و وابستگی به برق را کاهش می دهد. به همین دلیل است که زمان برای اوستا در بهار یک ساعت جلوتر می ‌رود و برای اوستا در پاییز یک ساعت به عقب می ‌افتد. افزودن یک ساعت بیشتر به نور روز به اوستا کمک می کند تا گردشگری خود را بهبود بخشد و کمتر به منابع برق اوستا وابسته باشد. تاریخ های تغییر ساعت در اوستا در سال 2022 به شرح زیر است:

  • ساعت تابستانی در اوستا در: یکشنبه 27 مارس 2022 ساعت 01:00 شروع می شود
  • ساعت تابستانی در اوستا در: یکشنبه 30 اکتبر 2022 ساعت 02:00 به پایان می رسد
  • طلوع خورشید در اوستا ساعت 05:56:23 و زمان غروب خورشید در اوستا ساعت 19:52:17 است.

اختلاف زمانی بین ایران با ساعت آوستا سوئد

طول روز در اوستا 14:56 ساعت است گرگ و میش از ساعت 05:11:59 شروع می شود و در ساعت 20:36:41 به پایان می رسد. گرگ و میش دریایی در اوستا از ساعت 04:14:48 شروع می شود و در ساعت 21:33:53 به پایان می رسد. گرگ و میش نجومی در اوستا از ساعت 03:03:14 آغاز می شود و در ساعت 22:45:27 به پایان می رسد و از نظر زمانی 2 ساعت و 30 دقیقه با ایران اختلاف زمانی دارد. از نظر پرواز، مدت زمان کل پرواز از تهران به آوستا سوئد 4 ساعت و 56 دقیقه است. در این حالت میانگین سرعت پرواز برای یک هواپیمای مسافربری معادل 805 کیلومتر در ساعت یا 434 گره دریایی است. برای کسب اطلاعاتی در سایر موضوعات پیش از سفر به سوئد همچون رفع ریجکتی سوئد، امور خود را با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *