شرایط ترکیه, مهاجرت به کشور ترکیه

ساعت آنکارا ترکیه

ساعت آنکارا ترکیه

آنکارا در ترکیه، پایتخت و دومین شهر بزرگ بعد از استانبول است که در مرکز آناتولی در لبه شرقی فلات بزرگ و مرتفع آناتولی، در استانی به همین نام قرار دارد. بررسی ساعت آنکارا ترکیه مبحثی می باشد که متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به ترکیه اعم از دانشجویان و یا متقاضیان کار باید به این موضوع دقت کنند. علاوه بر میراث فرهنگی و معماری، این شهر با جاده ‌های باز، هتل ‌های بزرگ، رستوران‌ ها و موزه‌ ها، جلوه اروپایی مهمی نسبت به دیگر شهرهای ترکیه دارد. اگرچه در طول تاریخ این شهر در دوره های باستانی تعالی چندانی نداشته است، اما تا زمان جنگ استقلال، زمانی که کمال آتاتورک به آنکارا به عنوان پایتخت جمهوری جدید ترکیه اعلام کرد که آنکارا اهمیت زیادی پیدا کرده بود، نبود. امروزه آنکارا یک شهر مهم تجاری و صنعتی است و به عنوان مرکز دولت ترکیه، این شهر نقش مهمی را برای اقتصاد ترکیه به عنوان راه مهم تجاری ایفا می کند.

آنکارا به عنوان یک مقصد گردشگری چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان دارد. مکان‌ های باستان ‌شناسی هیتی، فریگی، هلنیستی، رومی، بیزانسی و عثمانی مانند معبد آگوستوس و روم (20 قبل از میلاد) وجود دارد که به نام Monumentum Ancyranum نیز شناخته می ‌شود که دوره ‌هایی را نشان می ‌دهد که شهر در طول زمان گذشته است. همچنین موزه های زیبایی وجود دارد که میراث فرهنگی و سبک زندگی مردم محلی را به نمایش می گذارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است که ضمن راهنمایی متقاضیان، بسترهای لازم گردشگری جذاب و فرحبخش را برای آنان فراهم نماید.

دلایل جذابیت سفر به آنکارا ترکیه

آنکارا، مجموعه ای از موزه های خارق العاده است که ستاره نمایش در آنکارا بدون شک موزه تمدن های آناتولی است، اما Vakıf Eserleri Müzesi نیز مجموعه فرش های خیره کننده ای را در خود جای داده است که نباید از دست داد. از سوی دیگر این شهر، صحنه رستوران لذیذ پویا است و صرف غذا در آنکارا همیشه لذت بخش است. افراد جسورتر نباید یک کباب کوکورک (کله پاچه) را از دست بدهند، در حالی که همه می توانند از غذاهای لذیذ مانند تریلی لذت ببرند. جذابیت دیگر این شهر از نظر تاریخی است و مقبره آتاتورک در این شهر قرار دارد. اگر واشنگتن بنای یادبود لینکلن را دارد، آنکارا مقبره آتاتورک را دارد. این سازه کلاسیک، یادگاری مناسب برای پدر ملت ترکیه است. موضوع جذاب دیگر در این شهر زندگی شبانه و خرید در کیزیلای است.

شیک ترین منطقه آنکارا، کیزیلای، یکی از پر جنب و جوش ترین مناطق خرید ترکیه است، و اگر می خواهید از زندگی شبانه پر جنب و جوش این شهر دیدن کنید، بهترین مکان است. ارگ خیره کننده از دیگر جذابیت های آنکار است. آنکارا تحت سلطه ارگ ​​است که علاوه بر اینکه یک قلعه تاریخی جذاب است، مناظر خارق العاده ای (و فرصت های عکس) نیز ارائه می دهد. Anıtkabir یک بنای تاریخی است که ارزش ایستادن را دارد. این مقبره ای است که برای گرامیداشت دفن مصطفی کمال آتاتورک، اولین رئیس جمهور جمهوری ترکیه که رهبری مبارزات این کشور برای استقلال را نیز بر عهده داشت، طراحی شده است و همچنین به عنوان آرامگاه او عمل می کند. این مقبره متقارن و متقارن از ترکیبی از بتن، تراورتن و مرمر ساخته شده است و دارای طاق های زیبایی است که حیاط تشریفاتی را احاطه کرده است.

شکل زیر سایر مناطق جذاب برای گردشگری در آنکارا را نشان می دهد:

جذاب برای گردشگری در آنکارا

وضعیت آب و هوایی و ساعت آنکارا ترکیه

در آنکارا تابستان ‌ها گرم، خشک و صاف و زمستان ‌ها بسیار سرد، برفی و نیمه ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 23 درجه فارنهایت تا 87 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت زیر 9 درجه فارنهایت یا بالاتر از 95 درجه فارنهایت است. بهترین زمان از سال برای بازدید از آنکارا برای فعالیت‌ های هوای گرم از اوایل جولای تا اواخر آگوست است. فصل گرم از 10 ژوئن تا 18 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 77 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در آنکارا جولای است که میانگین دمای آن 85 درجه فارنهایت و کمینه آن 59 درجه فارنهایت است. فصل سرد از 28 نوامبر تا 7 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 48 درجه فارنهایت ادامه دارد. سردترین ماه سال در آنکارا ژانویه است.

آنکارا، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها در طول سال تغییرات فصلی شدیدی را تجربه می کند. فصل روشن ‌تر سال در آنکارا از 29 مه آغاز می ‌شود و در حدود 4 اکتبر به پایان می‌رسد. صاف ترین ماه سال در آنکارا آگوست است که در طی آن به طور متوسط ​​آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری در 97٪ مواقع است. قسمت ابری سال در حدود 4 اکتبر آغاز می شود و به مدت 7.8 ماه ادامه دارد و در حدود 29 می به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در آنکارا دسامبر است.

در جدول زیر سایر اطلاعات مرتبط با هوای آنکارا در ترکیه شرح داده شده است:

شرایط آب و هوایی آنکارا
یک روز مرطوب، 0.04 اینچ بارندگی دارد.فصل مرطوب از 11 اکتبر تا 22 ژوئن طول می کشد.بیشترین بارندگی در ماه می است.
کمترین روزهای مرطوب در آنکارا، آگوست است.ماه می بیشترین تعداد روزهای بارانی را دارد.ساعت آنکارا ترکیه

وضعیت آب و هوایی و ساعت آنکارا ترکیه

اختلاف زمانی بین ایران و آنکارا ترکیه

متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می‌ توانیم با برنامه ‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (آنکارا، ترکیه) پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8 صبح تا 4:30 بعد از ظهر وقت خود را در آنکارا، ترکیه امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. یک تماس تلفنی از آنکارا، ترکیه با تهران، ایران تنظیم کنید، اگر در آنکارا، ترکیه زندگی می‌ کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستانتان در تهران، ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 5:30 صبح تا 21:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

این بین ساعت 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 1 ساعت و 30 دقیقه از آنکارا، ترکیه جلوتر است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌ خواهید در محل کار خود در تهران، ایران تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 7:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است. چنانچه غیر از موضوعات این مقاله به دنبال مقایسه هزینه زندگی ایران و ترکیه هستید، می توانید به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نموده و در بخش شرایط زندگی، مطالب مرتبط با ترکیه را مطالعه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *