مهاجرت به کشور آنتیگوا و باربودا

ساعت آنتیگوا و باربودا

ساعت آنتیگوا و باربودا

ساعت آنتیگوا و باربودا را می توان از مسائل ابتدایی ولی با اهمیت برای مهاجران دانست که در مقاله پیشرو به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. آنتیگوا و باربودا یک ایالت جزیره ای دوقلوی مستقل است که در وسط جزایر لیوارد در شرق دریای کارائیب 17 درجه شمالی از خط استوا واقع شده است. پایتخت، بزرگترین بندر و شهر سنت جان در آنتیگوا است که کودرینگتون بزرگترین شهر باربودا است. آنتیگوا حدود 14 مایل طول و 11 مایل عرض دارد که 108 مایل مربع را در بر می گیرد. بلندترین نقطه آن کوه اوباما است که قبلا به عنوان قله Boggy شناخته می شد و در گوشه جنوب غربی جزیره قرار دارد. باربودا یک جزیره مرجانی مسطح با مساحت 62 مایل مربع است و تقریباً در 30 مایلی شمال قرار دارد. بسیاری از متقاضیان از راه کسب ویزای تحصیلی آنتیگوا و باربودا اقدام می کنند.

365 سواحل شنی سفید در آنتیگوا وجود دارد که به “کمی از بهشت” معروف است. باربودا مخفیگاه اصلی افراد مشهور با سواحل شنی صورتی و سفید گسترده است و بزرگترین پناهگاه پرندگان فریگیت در نیمکره غربی را در خود جای داده است. آنتیگوا و باربودا پس از کسب استقلال از بریتانیا در سال 1981، یک سلطنت مشروطه است که توسط اعلیحضرت ملکه الیزابت دوم انگلستان رهبری می شود. او توسط یک فرماندار کل منصوب به توصیه نخست وزیر نمایندگی می شود. قانون اساسی یک قوه مقننه دو مجلسی متشکل از سنا و مجلس نمایندگان ایجاد می کند. قدرت اجرایی به کابینه وزیران به ریاست نخست وزیر، که رئیس دولت است، واگذار می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی سوالات شما در باب شرایط مهاجرت به آنتیگوا و باربودا می باشد.

معرفی آنتیگوا و باربودا

گردشگری صنعت کلیدی و بخش پیشرو در آنتیگوا است که اشتغال و کار در آنتیگوا و باربودا در صنعت هتلداری و هتلداری را فراهم می کند. همچنین این کشور درآمد اصلی ارز خارجی است که بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد. بزرگترین بخش های شغلی بعدی، صنعت خدمات مالی و دولت هستند. سایر صنایع مانند کشاورزی و شیلات عمدتاً به سمت بازار داخلی هدایت می شوند. واحد پول رسمی، دلار کارائیب شرقی است که با نرخ 2.70 ECD تا 100 USD به USD ثابت می شود. آنتیگوا بزرگترین جزایر لیوارد انگلیسی زبان است. این میراث فرهنگی غنی است که عمیقاً در ترکیبی از میراث آفریقایی همراه با تأثیر استعمار است که با هم یک فرهنگ قوی، پر جنب و جوش و با روح ایجاد می کند. غذای ملی آنتیگوا و باربودا قارچ و فلفل و میوه رسمی آناناس سیاه است.

دیگر غذاهای محبوب عبارتند از ducuna و ماهی شور، برنج چاشنی شده. آنتیگوا در سال‌ های اخیر به دلیل غنی بودن از غذاهای دریایی در اقیانوس ‌های، رامش مرغوب و شادی مردمش به یک مقصد آشپزی تبدیل شده است. بهترین زمان برای بازدید از آنتیگوا و باربودا از دسامبر تا آوریل است، زیرا کمترین بارندگی و گرم ترین دوره سال است. به طور خاص، ماه های فوریه و مارس به عنوان خشک ترین ماه ها برجسته هستند. در ماه مه، هم گرما و هم رطوبت افزایش می‌یابد. در ماه های تابستان، آگوست و سپتامبر در مقایسه با ژوئن و جولای کمی بارانی تر است و احتمال وقوع طوفان نیز بیشتر است.

در نمودار زیر شاهد میزان حضور توریست ها در ماه ها مختلف در آنتیگوا و باربودا می باشید:

میزان حضور توریست ها در ماه ها مختلف در آنتیگوا و باربودا

فصول و ساعت آنتیگوا و باربودا

آب و هوای آنتیگوا و باربودا در تمام طول سال گرمسیری، گرم و مرطوب است، با فصل نسبتاً خنک و خشک از ژانویه تا اواسط آوریل و فصل گرم، مرطوب و بارانی از اواسط ژوئن تا اواسط نوامبر. در فصول سرد و خشک، بادهای تجاری شمال شرقی، بادهای ثابت معمول آب و هوای گرمسیری، به طور پیوسته و با شدت متوسط ​​می وزند، در حالی که در فصل گرم و بارانی، این بادها نامنظم تر بوده و ممکن است کمی وقفه داشته باشند و احساس باد را افزایش دهند. گرمی بین آنها دو دوره انتقالی وجود دارد: از اواسط آبان تا اوایل دی زمانی که باد شمال شرقی شروع به وزش می کند، دما کمی کاهش می یابد و هوا بهتر می شود.

آنتیگوا و باربودا یک ایالت کوچک در دریای کارائیب است که در 7 درجه عرض شمالی واقع شده و به کشورهای مشترک المنافع تعلق دارد. علاوه بر دو جزیره اصلی، آنتیگوا برخی جزایر کوچکتر مانند جزیره گرین، جزیره گویان، لانگ آیلند و ردوندا، به علاوه برخی جزایر را می‌یابیم. بارندگی چندان زیاد نیست زیرا جزایر بسیار مسطح هستند. تنها ارتفاعی که تا حدی اهمیت دارد کوه اوباما با ارتفاع 402 متر در جنوب غربی جزیره آنتیگوا است. در کودرینگتون، در جزیره باربودا، میزان بارندگی سالانه به (46 اینچ) می رسد، در حالی که در آنتیگوا به ( 40اینچ) در شمال جزیره می رسد.

اخذ ویزای کاری آنتیگوا و باربودا می تواند مقدمه خوبی برای مهاجرت شما باشد. جزییات فصول آب و هوای آنتیگوا در جدول زیر شرح داده شده است:

روزهامیلی مترماه
1155ژانویه
945فوریه
745مارس
770آوریل
990می
860ژوئن
1285جولای
13100اوت

فصول و ساعت آنتیگوا و باربودا

تفاوت ساعت آنتیگوا و باربودا با نیویورک

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر وقت خود را در آنتیگوا و باربودا امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر در نیویورک خواهد بود. یک تماس تلفنی از آنتیگوا به نیویورک، نیویورک تنظیم کنید. اگر در آنتیگوا و باربودا زندگی می‌کنید و می‌خواهید با یکی از دوستانتان در نیویورک تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 8 صبح تا 12 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

این بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا نیویورک، نیویورک 1 ساعت از آنتیگوا عقب تر است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید با فردی در نیویورک، نیویورک در محل کار تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه پناهندگی در آنتیگوا و باربودا مشاورانی دارد که به سوالات شما در باب پاسخ می دهد.

متداول ترین سوالات ساعت آنتیگوا و باربودا

در بخش زیر شاهد پاسخ سوالات مختلف در خصوص ساعت آنتیگوا و باربودا می باشید:

  • تفاوت ساعت آنتیگوا و باربودا با نیویورک به چه صورت است؟ برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر وقت خود را در آنتیگوا و باربودا امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر در نیویورک خواهد بود. یک تماس تلفنی از آنتیگوا و باربودا به نیویورک، نیویورک تنظیم کنید.
  • فصول و ساعت آنتیگوا و باربودا چگونه می باشد؟ آب و هوای آنتیگوا و باربودا در تمام طول سال گرمسیری، گرم و مرطوب است، با فصل نسبتاً خنک و خشک از ژانویه تا اواسط آوریل و فصل گرم، مرطوب و بارانی از اواسط ژوئن تا اواسط نوامبر. در فصول سرد و خشک، بادهای تجاری شمال شرقی، بادهای ثابت معمول آب و هوای گرمسیری، به طور پیوسته و با شدت متوسط ​​می وزند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *