شرایط پرتغال, مهاجرت به کشور پرتغال

ساعت آنادیا پرتغال

ساعت آنادیا پرتغال

ساعت آنادیا پرتغال که در یکی از استان های کشور پرتغال است با ایران اختلاف ساعت چند ساعتی دارد که در این نگارش بررسی خواهد شد. شهر آنادیا بخشی از جامعه بین شهری آویرو در مرکز پرتغال است. این شهر به خاطر شراب های برجسته و سنت طولانی کشاورزی و انگورسازی اش معروف است. آنادیا یک شهر یادگیری است که مفهوم آموزش را در طول زندگی با ترویج سیاست ‌های آموزشی و اجتماعی که توسط مجموعه ‌ای از اهداف و برنامه ‌ها پشتیبانی می ‌شوند، در بر می ‌گیرد. این شهر برای دستیابی و به اشتراک گذاشتن موفقیت های خود تلاش می کند و برای مردم و با آنها کار می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به پرتغال و شرایط اخذ ویزای تحصیلی و کاری مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تقریباً %50 از جمعیت شهر بین 25 تا 64 سال سن دارند و پس از آن جمعیت مسن ‌تر قرار دارند که نقش اصلی را در جامعه ایفا می‌کنند. این ما را به این نتیجه رساند که یادگیری در طول زندگی یک استراتژی است که به طور فزاینده ای نیاز به توسعه و اجرا دارد. آنادیا قصد دارد به توسعه پروژه هایی که تاکنون اجرا کرده است ادامه دهد. “از 8 تا 80 سال، همه حرکت می کنند” فرصت هایی را برای افراد در هر سنی فراهم می کند تا ورزش کنند. «خواندن سن ندارد» مطالعه را در میان سالمندان ترویج می کند. هدف در آنادیا توسعه مهارت ‌های اجتماعی، فردی و تحصیلی کودکان محروم است. تعدادی از فعالیت های غنی سازی مدرسه معرفی شده اند، از جمله بهبود مهارت های خواندن کودکان خردسال و یادگیری حین بازی.

معرفی آنادیا پرتغال

Anadia در Beira Litoral، در قلب Bairrada واقع شده است و به منطقه Aveiro تعلق دارد. در داخل دهکده، تأکید ویژه‌ای بر عمارت Conde da Anadia، Paço de Óis do Bairro و Paço dos Marqueses da Graciosa است، ساختمانی که قدمت آن به قرن 18 بازمی ‌گردد. از کلیسای کوچک سائو سباستین، موزه خوزه لوسیانو د کاسترو، موزه شراب بایرادا و موزه زیرزمینی اتحاد (مجموعه براردو) دیدن کنید. در موگوفورس، Capela dos Pintos، کلیسای کوچک قرن هفدهمی را ببینید. در مویتا از کلیسای محله و در سائو لورنسو دو بایرو، ستون و کلیسای کوچک نوسا سنهورا داس لزیریاس لذت ببرید. ترما دا کوریا Curia Thermal Spa and Baths در چند کیلومتری Anadia واقع شده است و در یک محیط آرامش بخش خالص، درمان هایی با آب های دارویی ارائه می دهد.

یک “گایوتا” (قایق پدالو) بگیرید و در دریاچه مصنوعی پارک دا کوریا و لذت بردن از فضای باز بهره مند شوید. به ایستگاه راه‌آهن کوریا، طراحی شده توسط کوتینلی تلمو، که از سال 1944 کار می ‌کند، نگاهی بیندازید. مراقب پانل ‌های کاشی کاری خورخه باراداس باشید. Termas de Vale-da-Mó اسپا و حمام های حرارتی Vale-da-Mó)، اگرچه کوچکتر و کمتر از نمونه های قبلی معروف است، اما درمان هایی برای مشکلات مختلف سلامتی و محیطی عالی برای چند روز استراحت ارائه می دهد. سدهای Gralheira، Porcão و Saidinho را کشف کنید. این منطقه به‌خاطر گوشت های بریان ‌شده و نوشیدنی های غنی و معطر، با تأکید ویژه بر شراب ‌های قرمز و سفید گازدار طبیعی محلی، معروف است. از جمله صنایع دستی معمولی منطقه می توان به کارهای سبد و کتان، گلدوزی و نجاری اشاره کرد.

فصول و ساعت آنادیا پرتغال

فصول و ساعت آنادیا پرتغال

متوسط ​​حداقل دما (معمولاً حداقل دما در طول شب مشخص می شود) در آنادیا در دسامبر 1.5 درجه سانتیگراد است. دسامبر در فصل بارانی با میانگین بارش 252 میلی متر می باشد. این باعث می شود که مرطوب ترین ماه سال باشد. به طور متوسط ​​در مجموع 15 روز باران می بارد. اکثر مردم در این دوره تمایلی به بازدید از آنادیا ندارند زیرا به عنوان ماه سرد شناخته می شود. میانگین حداکثر دمای روز در حدود 7 درجه است. خورشید گهگاه با 105 ساعت آفتابی در طول ماه خود را نشان می دهد. پس در ماه دسامبر چه بپوشیم؟ بازدیدکنندگانی که به آنادیا سفر می کنند باید یک کت بارانی کاملا ضد آب به همراه داشته باشند زیرا اغلب باران می بارد. همچنین برای آوردن لباس گرم برنامه ریزی کنید، ممکن است در این مدت کمی سرد باشد.

در آنادیا تابستان‌ها گرم، خشک و عمدتاً صاف و زمستان‌ها سرد، مرطوب و نیمه ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 40 درجه فارنهایت تا 82 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت کمتر از 30 درجه فارنهایت یا بالاتر از 93 درجه فارنهایت است. است. بر اساس امتیاز گردشگری ، بهترین زمان از سال برای بازدید از Anadia برای فعالیت‌های هوای گرم، از اواسط ژوئن تا اواسط سپتامبر است. در آنادیا، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها در طول سال تغییرات فصلی قابل توجهی را تجربه می کند. بخش روشن تر سال در آنادیا از 7 ژوئن آغاز می شود و 3 ماه طول می کشد و در حدود 15 سپتامبر به پایان می رسد. صاف ترین ماه سال در آنادیا جولای است که در طی آن به طور متوسط ​​آسمان صاف ، عمدتاً صاف یا نیمه ابری 86% است. مواقع است.

آب و هوای آنادیا پرتغال

قسمت ابری سال از 15 سپتامبر شروع می شود و 8 ماه طول می کشد و در حدود 7 ژوئن به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در آنادیا دسامبر است که در طی آن به طور متوسط ​​آسمان در %54 مواقع ابری یا ابری است. یک روز مرطوب، روزی است که حداقل 0.04 اینچ بارندگی مایع یا معادل مایع داشته باشد. شانس روزهای مرطوب در آنادیا در طول سال به طور قابل توجهی متفاوت است. فصل مرطوب 8 ماه طول می کشد، از 22 سپتامبر تا 30 مه، با بیش از 20% احتمال اینکه یک روز معین یک روز مرطوب باشد. ماه با بیشترین مرطوب ترین روزها در آنادیا نوامبر است ، با میانگین 10 روز با حداقل 0.4 اینچ. بارندگی است. فصل خشک شدن 3.8 ماه از 30 می تا 22 سپتامبر به طول می انجامد.

در نمودار زیر شاهد روزهای بارانی در پاییز آنادیا پرتغال هستید:

 

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص نرخ گردشگری آنادیا پرتغال می باشید:

بهارتابستانپاییززمستان
17%10%10%8%

اختلاف ساعت آنادیا پرتغال با ایران

اخذ ویزای تحصیلی و اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور موجب می شود تا شما از راه دور برای مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی خود زمان مناسبی را مدنظر داشته باشید. همچنین ممکن است برای سرمایه گذاری در پرتغال نیاز به مذاکرات داشته باشید. به همین منظور باید اختلاف ساعت میان آندایا پرتغال و ایران را محسابه کنید تا سر وقت حاضر باشید. ایران 3 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از آنادیا، پرتغال است. لذا اوج ساعات اداری در ایران حدود 9 صبح تا 4 بعد از ظهر است. این بازه زمانی در آنادیا پرتغال از حدود 6:30 صبح تا 1:30 ظهر می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص راه های مهاجرت به پرتغال و همچنین ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی پرتغال مشاور و پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *