شرایط هلند, مهاجرت به کشور هلند

ساعت آمستردام هلند

ساعت آمستردام هلند

ساعت آمستردام هلند که یکی از شهرهای بندری هلند است را در این مطلب بررسی می کنیم. تعداد زیادی از گردشگران هر ساله از هلند بازدید می کنند، آمستردام به خاطر جاذبه های تاریخی، مجموعه های هنری عالی، و رنگ و طعم متمایز بخش های قدیمی اش که به خوبی حفظ شده اند، شناخته شده است. با این حال، بازدیدکنندگان از شهر همچنین کلان شهر شلوغی را می بینند که توسط آلودگی محیطی ، تراکم ترافیک و کمبود مسکن احاطه شده است. به راحتی می توان آمستردام را که بیش از 700 سال قدمت دارد، به عنوان موزه ای زنده از دوران گذشته توصیف کرد و زیبایی ابدی کانال های چند صد ساله، خانه های باستانی پاتریسیون و فضای آزادی و تسامح را ستود. شهر مدرن هنوز در حال یافتن راه حل هایی برای مشکلات شهری است که با آن مواجه است.

از اواسط دهه 1960 آمستردام نیز به دلیل فضایی آرام شناخته شده است و بسیاری از افرادی را که به دنبال یک سبک زندگی جایگزین هستند جذب می کند. آمستردام در یک منطقه مسطح و کم ارتفاع عمدتا در کرانه جنوبی IJ، بازوی داخلی Zuiderzee سابق، IJsselmeer کنونی، واقع شده است که توسط کانالی به دریای شمال متصل است. رودخانه آمستل از جنوب به شمال از طریق شهر به سمت IJ جریان دارد. بخش‌ هایی از شهر در زیر سطح دریا قرار دارد، برخی از آنها در خشکی‌ هایی که از دریا یا از باتلاق ‌ها یا دریاچه ‌ها بازیابی شده ‌اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به هلند مشاور و راهنمای شما می باشد. می توانید از مشاوران این موسسه سوالات خود را بپرسید.

معرفی آمستردام هلند

آمستردام، شهر و بندر، غرب هلند ، واقع در IJsselmeer و متصل به دریای شمال است. آمستردام پایتخت اسمی هلند است اما مقر دولت نیست، که لاهه است. خانواده سلطنتی تنها گاهی در کاخ سلطنتی، در میدان معروف به سد، در آمستردام، اقامت دارند. این شهر فاقد معماری تاریخی است که در پایتخت های دیگر یافت می شود. هیچ میدان گسترده ای مناسب برای رژه بزرگ وجود ندارد، همچنین طاق های پیروزی یا مجسمه های باشکوه وجود ندارد. شخصیت صمیمی آمستردام به بهترین وجه در خیابان های باریک و شلوغ شهر قدیمی منعکس می شود، جایی که بسیاری از مردم هنوز به تجارت خود می پردازند.

خانه های شیروانی، نماهای آجری نجیب پوشیده شده با ماسه سنگ، قرنیزهای تزئین شده غنی، برج ها و کلیساها، و موسیقی کاریون ها و اندام های بشکه ای واقعیت های زندگی در شهر مدرن اغلب این تصویر عاشقانه را تکذیب می کند. درون شهر با شبکه کانال‌هایش به حدود 90 جزیره تقسیم شده است و شهرداری شامل حدود 1300 پل و راه ‌راه است. آمستردام مرکز اقتصادی هلند است و سنت در کنار نوآوری همچنان ادامه دارد. اگرچه این شهر دارای یک سیستم متروی مدرن است، اما حدود یک پنجم نیروی کار هنوز به افرادی که از زمان خود خوششان می آید متکی هستند. دوچرخه برای حمل و نقل این شهر به خاطر رستوران ‌های چینی و اندونزیایی بی ‌شماری و صدها قایق خانگی که در کانال ‌های آن قرار دارند، همچنان شهرت دارد.

فصول و ساعت آمستردام هلند

فصول و ساعت آمستردام هلند

بهار گرم شدن تدریجی را به آمستردام می آورد. دما به تدریج از 9 درجه سانتیگراد در ماه مارس به 17 درجه سانتیگراد در ماه مه افزایش می یابد. میانگین شبانه در محدوده 2 درجه سانتیگراد تا 8 درجه سانتیگراد است. از نظر میزان بارندگی، بهار خشک ترین فصل سال است. با این حال هوا در آمستردام به دلیل موقعیت و تعداد کانال ها همیشه مرطوب است. در ماه آوریل تعداد زیادی تخت گل در شهر شروع به شکوفه دادن می کنند. شهر در لاله ها، نرگس ها و سنبل ها غرق می شود. مردم محلی فصل گل ها را تا اواسط ماه مه جشن می گیرند.

در نمودار زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در مارس در آمستردام هلند می باشید:

حداکثر میانگین دما به سانتی گرادحداقل میانگین دما به سانتی گراددمای آب به سانتی گرادساعات آفتابی در روزروزهای بارانیمیزان بارش به اینچ
9264113

روزهای تابستانی در آمستردام حتی با وجود مقدار کمی بارندگی در مقایسه با فصل قبل، روشن هستند. دوش های شاد با خوشایندترین محدوده دمای متوسط روز همراه است. بین 18 درجه سانتیگراد و 22 درجه سانتیگراد است. در تابستان آبی بودن در آمستردام غیرممکن است. با این وجود، عصرها در آمستردام با میانگین دمای 10 تا 13 درجه سانتیگراد سرد است، بنابراین چند لایه و چتر قدیمی خوب مفید خواهد بود.

پاییز و زمستان آمستردام هلند

پاییز آمستردام زیبایی خاصی دارد. در بیشتر ماه های سپتامبر، آب و هوای آمستردام بسیار مطبوع است. دمای روزانه بین 18 درجه سانتیگراد (64) تا 10 درجه سانتیگراد (50) متغیر است. در اوایل ماه اکتبر با بادهای تند و تقریباً ثابت ابری و باران های مکرر بدتر می شود. بخش سوم بارندگی سالانه در این فصل است. در ماه نوامبر میانگین دما به 9-4 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و بارش به مقدار معین و همچنین ابری می رسد.

تعطیلات پاییزی در آمستردام عبارت است از:

  • سپتامبر: جشنواره حاشیه آمستردام، جشنواره تعادل آمستردام، والتی فست، جشنواره آمباخت در بیلد.
  • اکتبر: جشنواره فیلم: جشنواره Afrovibes، رویداد رقص آمستردام-جشنواره فیلم انیمیشن، Cinekid، دوسالانه ویولن سل آمستردام.
  • نوامبر: جشنواره بین المللی فیلم مستند آمستردام آخر هفته هنر آمستردام.
  • 11 نوامبر: روز سنت مارتین.

نفوذ توده های هوا از دریای شمال زمستان را در آمستردام صاف می کند، بنابراین دما به ندرت به زیر صفر می رسد. با این حال، رطوبت نسبی بالا همراه با بادهای نافذ، آب و هوای شهر را نسبتاً ناخوشایند می کند. میانگین روز بین 5 درجه سانتیگراد و 8 درجه سانتیگراد است در حالی که دما در شب در محدوده 0-3 درجه سانتیگراد متغیر است. توده های هوا از اسکاندیناوی یا اروپای شرقی گاهی اوقات یخ زدگی را به شهر می آورند. در چنین مواقعی برف می ‌بارد و کانال‌ های آمستردام به سر خوردن عظیم تبدیل می ‌شوند. میزان بارندگی نسبت به پاییز اندکی کاهش می یابد و در دی ماه رگبار همراه با رعد و برق است.

می توانید مقاله حقوق ماهیانه کار در هلند را نیز مطالعه کنید در نمودار زیر شاهد تعداد روزهای بارانی در فصل زمستان در آمستردام هلند هستید:

تعداد روزهای بارانی در فصل زمستان در آمستردام هلند

اختلاف ساعت آمستردام هلند با ایران

به منظور برنامه ریزی یک کنفرانس بین المللی میان هلند و ایران و یا ارتباط تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه برای کار در هلند در بهترین زمان برای هر 2 طرف، باید بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در آمستردام، هلند امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر ساکن آمستردام هلند هستید و می ‌خواهید با شخصی در تهران تماس بگیرید، بین ساعت 4:30 صبح تا 8:30 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین ساعت 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از آمستردام، هلند جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه انواع ویزاهای مهاجرت به هلند پاسخگو سوالات و ابهامات و مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *