شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت آلاسکا آمریکا

ساعت آلاسکا آمریکا

حساب کردن اختلاف ساعت آلاسکا آمریکا با تهران و یا هر شهر دیگر در ایران در صورتی که با این ایالت همکاری داشته باشید امری مهم است. آلاسکا مرکز مسیر دایره ای بزرگ است که آمریکای شمالی را به آسیا از طریق دریا و هوا متصل می کند و از بیشتر آسیا و اروپا فاصله دارد. این موقعیت مرکزی آلاسکا را از زمان تهاجم ژاپنی ها به آلوتی ها در سال 1942 در طول جنگ جهانی دوم از نظر نظامی مهم کرده است. مرز شرقی آلاسکا با کانادا حدود (2475 کیلومتر) طول دارد که بیش از یک سوم طول کل مرز ایالات متحده با کانادا ( [6416 کیلومتر]) است. مرز دریایی غربی آلاسکا که آبهای ایالات متحده و روسیه را جدا می کند، درمعاهده واگذاری 1867 که انتقال آلاسکا از روسیه به ایالات متحده را اعلام کرد.

حدود (1600 کیلومتر) مرز واقعی از طریق دریای چوکچی و تنگه برینگ به نقطه ای بین جزیره سنت لارنس آلاسکا و شبه جزیره چوکوتسکی روسیه و در جنوب غربی، بین جزیره آتو، غربی ترین جزیره می گذرد. از زنجیره آلوتین آلاسکا و جزایر کوماندور روسیه این مرز، تکه‌ای از آب ‌های بین ‌المللی را که به «حفره دونات» معروف است، در دریای برینگ ایجاد می‌کند. در انتهای غربی منتهی الیه شبه جزیره سوارد ایالت، لیتلجزیره دیومد، بخشی از آلاسکا، در تنگه برینگ تنها (4 کیلومتر) از جزیره بزرگ دیومد متعلق به روسیه قرار دارد. هم روسیه و هم ایالات متحده تحمل ضمنی نقض غیرعمدی حریم هوایی را که در هوای بد رایج است، نشان داده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت برای بازنشستگی در آمریکا مشاور شماست.

معرفی ایالت آلاسکا آمریکا

آلاسکا، ایالت تشکیل دهنده ایالات متحده آمریکا. در 3 ژانویه 1959 به عنوان چهل و نهمین ایالت در اتحادیه پذیرفته شد. آلاسکا در منتهی الیه شمال غربی قاره آمریکای شمالی قرار دارد و شبه جزیره آلاسکا بزرگترین شبه جزیره در نیمکره غربی است. از آنجایی که نصف النهار 180 از جزایر آلوتین ایالت می گذرد، غربی ترین بخش آلاسکا در نیمکره شرقی قرار دارد. بنابراین، از نظر فنی، آلاسکا در هر دو نیمکره قرار دارد. آلاسکا از شمال به دریای بوفورت و اقیانوس منجمد شمالی ، از شرق به قلمرو یوکان کانادا و استان بریتیش کلمبیا، از جنوب به خلیج آلاسکا و اقیانوس آرام، از غرب به تنگه برینگ و دریای برینگ محدود می‌شود. و دریای چوکچی در شمال غربی. پایتخت استجونو، که در جنوب شرقی، در منطقه پانهندل قرار دارد.

اقتصاد آلاسکا به شدت به وضعیت مستمر این ایالت به عنوان یک مرز بستگی دارد. در حالی که هزینه ‌های بالای نیروی کار و حمل‌ و نقل و محدودیت‌ های پیچیده محیطی و کاربری زمین هنوز باعث کاهش سرمایه‌ گذاری خارجی می ‌شود، پیشرفت ‌های عمده در زیرساخت ‌ها هزینه ‌های تحول اقتصادی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. مشکل پایه مالیاتی ناکافی دولت با کشف در سال 1968 میادین نفتی شیب شمالی که منجر به ایجاد میدان‌ های نفتی شد، برطرف شد. خط لوله ترانس آلاسکا، در نتیجه ایجاد شغل و افزایش درآمد برای ایالت. اقتصاد امروزی آلاسکا بر اساس تولید نفت، ماهیگیری، هزینه های فدرال و ایالتی (اعم از غیرنظامی و نظامی)، تحقیق و توسعه و گردشگری است.

در نمودار زیر شاهد نرخ رشد اقتصاد در آلاسکا آمریکا هستید:

رخ رشد اقتصاد در آلاسکا آمریکا

فصول و ساعت آلاسکا آمریکا

تابستان در آلاسکا معمولاً معتدل است و از ماه می تا سپتامبر دماهای گرم‌تری دارد. افزایش دما از ناحیه Southern Inside Passage که شامل جونو، اسکاگوی و سیتکا است شروع می شود و سپس به سمت شمال به مناطقی مانند فیربنکس حرکت می کند. دمای تابستان در آلاسکا از 60 تا 80 درجه متغیر است، اما می تواند در عصرها تا 50 درجه کاهش یابد. زمستان در آلاسکا می تواند شدید باشد با دمای زیر یخ و کل بارش برف. از آنجایی که ارتفاعات زیر صفر باقی می ‌مانند، بیشتر ایالت در طول فصل پوشیده از برف است. مناطقی که در امتداد ساحل قرار دارند، آب و هوای گرم تری نسبت به مناطق داخلی دارند، جایی که دما می تواند تا 20- درجه کاهش یابد.

ژوئن زمانی است که تابستان آلاسکا شروع به کار می کند. انقلاب تابستانی در 21 ژوئن نشان دهنده اوج نور خورشید است. روزها طولانی هستند (بیهوده نام مستعار “سرزمین خورشید نیمه شب” را ندارد!) که به معنای زمان بیشتری برای بازی در هوای 60 درجه است. جولای یکی دیگر از ماه های تابستانی برتر آلاسکا است. در منطقه داخلی، درجه حرارت در دهه 80 به اوج خود می رسد و نور روز زیادی برای گردش وجود دارد. آگوست اغلب مرطوب ترین ماه آلاسکا است. اگر از جنوب مرکزی یا جنوب شرقی آلاسکا بازدید می ‌کنید، اگر به خارج از خانه می‌ روید، حتماً وسایل بارانی را تهیه کنید. نوامبر دوباره در آلاسکا زمستان را نشان می دهد. معمولاً برف در زیر پا وجود دارد و نور روز در حال کاهش است. برای آلاسکاها، نوامبر معمولاً شروع واقعی زمستان است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای آلاسکا آمریکا می باشید:

میانگین دما در تابستانمیانگین دما در زمستانحداکثر دما در تابستانحداکثر دما در زمستان
7-24-7- -2324-53

اختلاف ساعت آلاسکا آمریکا با دیگر ایالات

برنامه ریزی برای جلسه ها برای اوهایو OH و آلاسکا AK می بایست با توجه به ساعت به وقت آمریکا بین ساعت 13 تا 5 بعد از ظهر وقت خود را در اوهایو امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر در آلاسکا خواهد بود. اگر در اوهایو باشید می‌ توانید بین ساعت 11 صبح تا 3 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این زمان بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا آلاسکا (AK) 4 ساعت از اوهایو OHعقب است. همچنین با این فرض اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می ‌خواهید در محل کار با فردی در آلاسکا تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 13 تا 9 AF به وقت خود امتحان کنید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ساعت به وقت آلاسکا هستید:

UTC-4 ساعت UTC-8 ساعت
اوهایوآلاسکا
139
14:3010:30
1713

اختلاف ساعت آلاسکا آمریکا با دیگر ایالات

اختلاف ساعت آلاسکا آمریکا با ایران

اما سخت تر از هماهنگی میان آلاسکا و دیگر ایالات متحده آمریکا برنامه ریزی یک زمان مشترک و مناسب برای انکوریج، آلاسکا و تهران، ایران است. بدین منظور اگر در آلاسکا باشید از ساعت 6 صبح تا 8 بعد از ظهر می توانید با تهران تماس کاری و یا تماس غیر کاری و یا در صورت مهاجرت غیر تحصیلی خود را برقرار کنید. در نهایت بین ساعت 6:30 تا 8:30 صبح در تهران، ایران خواهد بود. اگر در انکوریج، هستید می بایست بین ساعت 6:30 عصر تا 10:30 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 12 ساعت و 30 دقیقه از آنکوریج، آلاسکا جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط کارآفرینی در آمریکا پاسخگوی سوالات شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *