شرایط دانمارک, مهاجرت به کشور دانمارک

ساعت آرهوس دانمارک

ساعت آرهوس دانمارک

یکی از دغدغه های مهاجران به دانمارک اختلاف ساعت آرهوس دانمارک با ایران است. این شهر تاریخی به طرز قابل توجهی شبیه یک محله دنج است. جایی که همه بزرگ‌ ترین مناظر و جاذبه ‌ها واقعاً در چند قدمی یکدیگر قرار دارند. علیرغم این احساس محلی، آرهوس دارای چند منطقه متمایز و هیجان انگیز است که هر کدام تجربه متفاوتی از شهر را برای شما به ارمغان می آورند. این فقط به این معنی است که شما می توانید همه آنها را در یک بازدید کشف کنید. آرهوس دارای یک بندر نمادین است. این روزها، بندر به خودی خود یک جاذبه اصلی است که می ‌توانید از نزدیک به برخی از جذاب ‌ترین جاذبه ‌های شهر، مانند مرکز فرهنگی شلوغ Dokk 1 یا ساختمان ‌های نمادین مانند کوه یخ در منطقه جدید Aarhus، نزدیک شوید.

شما همچنین می توانید در حمام بندر (طراحی شده توسط Bjarke Ingels شنا کنید، کاری که دانمارکی ها دوست دارند انجام دهند، یا، درست مانند کپنهاگ و اودنسه، می توانید یک کایاک سبز را به صورت رایگان بیرون بیاورید. مناظری که ارزش دیدن دارند در سراسر خط ساحلی شنی آرهوس، تا جنگل های اطراف شهر گسترش می یابند. درست در جنوب مرکز شهر، می توانید از خانه تابستانی ملکه مارگرت دانمارک دیدن کنید. اگر او در خانه است، می توانید هر روز ظهر تعویض نگهبانان را تماشا کنید. اگر اینطور نیست، می ‌توانید باغ ‌های زیبای گل رز قلعه مارسلیسبورگ را کاوش کنید، که به راحتی می ‌توانید با دوچرخه در حدود 10 دقیقه از مرکز آرهوس به آن‌ها برسید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به آرهوس و تحصیل در دانمارک مشاور شماست.

معرفی آرهوس دانمارک

Aarhus، شهر، شرق جوتلند، دانمارک است. این خلیج در امتداد خلیج آرهوس قرار دارد و دارای یک منطقه وسیع است. منشأ آن ناشناخته است، اگرچه آثاری از یک سکونتگاه وایکینگ ها در نزدیکی جریان خروجی رودخانه آرهوس که اکنون پوشیده شده است، پیدا شده است. قدیمی ترین منشور موجود برای شهر به یک منشور هنوز قدیمی اشاره دارد. آرهوس در قرون وسطی اروپا رونق گرفت و در آن زمان مؤسسات مذهبی بسیاری داشت، اما پس از اصلاحات این شهر رو به افول گذاشت. با آغاز قرن نوزدهم، صنعتی شدن، گسترش سیستم راه‌آهن دانمارک، و گسترش بندر آن باعث رشد شهر شد تا جایی که آرهوس اکنون پیشروترین شهر یوتلند و دومین شهر بزرگ دانمارک است. این بندر شلوغ است و مرکز تجارت و صنعت در یوتلند است. تولیدات آرهوس شامل فلزات، مواد شیمیایی، ماشین آلات، آبجو و محصولات تنباکو است و تأسیسات کشتی سازی نیز وجود دارد.

بسیاری از ساختمان های قدیمی را می توان در بخش شهر قدیمی شهر یافت. بناهای قرون وسطایی شامل دخمه قرن یازدهمی سنت نیکلاس در زیر کلیسای بانوی ما و کلیسای جامع آرهوس قرن سیزدهمی که به سنت کلمنت اختصاص داده شده است، که دارای برجی به ارتفاع 312 فوت است و طولانی ترین برج است. کلیسایی در دانمارک. این بنا به سبک گوتیک پر زرق و برق ساخته شده است. تالار شهرو ساختمان های دانشگاه نمونه هایی از معماری دانمارکی اوایل قرن بیستم هستند. موزه هنر Århus شامل نمایشی از سنگ‌ های رونیک است و Den Gamle By یک موزه منحصر به فرد در فضای باز از یک شهر اولیه دانمارک است. موزه وایکینگ ها شامل نمایشگاه هایی از مصنوعات وایکینگ است. علاوه بر دانشگاه آرهوس چندین کالج تخصصی و یک آکادمی موسیقی در این شهر وجود دارد. سالن اصلی کنسرت شهر، میزبان کنسرت های اپرا و سمفونیک است.

فصول و ساعت آرهوس دانمارک

بهار طبق تقویم به شهر می آید. میانگین روز در ماه مارس به 10 درجه سانتیگراد و در ماه مه به 15 درجه سانتیگراد می رسد. در شب تا 7 درجه سانتیگراد خنک می شود. بادهای خفیف و تند از دریا ابر و بارندگی می آورد. با این حال، آب و هوای بهاری می تواند باعث شگفتی هایی مانند یخبندان خفیف یا برف در اثر شکوفه های اخیر شود. ماه می در آرهوس با صدای پرندگان، چمنزارها با علف های تازه و اولین گل ها بسیار دلپذیر است. بهتر است در هوای خوب چنین زیبایی را تحسین کنید، بنابراین بهتر است هنگام برنامه ریزی سفر به آرهوس، پیش بینی را بررسی کنید. و به هر حال خنک خواهد بود، بنابراین حتماً کت یا کت و کفش ضد آب بسته بندی کنید.

تابستان در آرهوس نسبتاً بارانی با افزایش تدریجی میزان بارندگی است. دما در راحت ترین محدوده که نه گرم است و نه سرد است. میانگین روز 15-17 درجه سانتیگراد با جهش های گاه به گاه تا 23 درجه سانتیگراد است. با این حال، شب هنگام خنک شدن سریع به حدود 13 درجه سانتیگراد می رسد. در تابستان مقدار ساعات نور روز به حداکثر مقادیر خود تا 17 در روز می رسد. تنوع شرایط آب و هوایی و عدم قطعیت طبیعی آب و هوا در آرهوس مستلزم بسته شدن سبک برای قدم زدن و گشت و گذار در روز، تعدادی پلیور برای عصرانه و تجهیزات لازم ضد باران (مانند بارانی، چتر و کفش های ضد آب) است.

میانگین دمای بهار در آرهوس دانمارک

پاییز و زمستان و ساعت آرهوس دانمارک

در پاییز آرهوس سردتر می شود. تغییرات قابل توجه آب و هوا در پاییز تنها در اکتبر رخ می دهد. شاخ و برگ به زمین می ریزد و میانگین دمای آن در طول روز به 7 تا 12 درجه سانتی گراد می رسد. در نوامبر با یخبندان های شبانه مکرر هوا حتی سردتر می شود. علاوه بر این، پاییز در آرهوس زمان بارندگی مکرر و شدید است. بنابراین چتر، بارانی و مقداری لایه بندی در پاییز نیز ضروری است. میانگین دما در ماه های سرد زمستان در محدوده -2 درجه سانتیگراد تا 8 درجه سانتیگراد است. رطوبت قابل توجه در سواحل منجر به مه و بارش برف گاه به گاه می شود. با این حال برف مرطوب در گرمای نسبی زمستان در آرهوس به سرعت آب می شود. بادهای شدید غربی هوای زمستان را تشدید می کند.

هزینه تحصیل و زندگی در دانمارک یک مقاله جامع در این خصوص است که می توانید آن را مطالعه کنید. در جدول زیر شاهد تعطیلات پاییز و زمستان در آرهوس دانمارک هستید:

زمانمناسبت
سپتامبرجشنواره غذا.
نوامبر-ژانویهجشن های کریسمس
دسامبرکریسمس

اختلاف ساعت آرهوس دانمارک و ایران

اختلاف ساعت آرهوس دانمارک و ایران

قم، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از آرهوس دانمارک جلوتر است. با دانستن این مساله می توانید بدون اینکه مشکلی در کارها و جلسات کاری خود پیش بیاید به راحتی هماهنگ کنید. یکی از کارهایی که می توانید که انجام دهید این است که برای جلسه های کاری و یا مصاحبه های کار در دانمارک یک بازه زمانی در نظر داشته باشید و بدانید که به بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در آرهوس، دانمارک می توانید با ایران درارتباط باشید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 18 در قم، ایران خواهد بود. همینطور برای ارتباط های دیگر که صمیمی هستند بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط ویزای XG1 دانمارک مشاور شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *