مهاجرت به کشور سنگاپور

روش های اخذ پاسپورت سنگاپور

روش های اخذ پاسپورت سنگاپور

روش های اخذ پاسپورت سنگاپور به صورت قانونی به چند بخش تقسیم می شوند و متقاضیانی می توانند از روش های قانونی در این باب بهره مند شوند. متقاضیان عزیز می توانند جهت مطلع شدن از روش های اخذ پاسپورت سنگاپور می توانید با هماهنگی های قبلی برای شرکت در جلسه های مشاوره با مشاوران و کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی و حقوقی سفیران سروش سعادت، به دفتر موسسه مراجعه کنند. کشور سنگاپور یکی از کشورهای آسیایی می باشد که در بخش جنوب شرقی این قاره قرار گرفته است. از پیشرفته ترین و ثروتمند ترین کشورهای دنیا به شمار می رود. بیش از 5 میلیون نفر در این کشور زندگی می کنند. لازم به ذکر است که شرایط اقتصادی این کشور در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

 بررسی مهاجرت و اقامت در سنگاپور

افراد و متقاضیانی که قصد دارند به کشور سنگاپور مهاجرت کنند، می توانند از راه های مختلفی اقدام کنند. برای مهاجرت به کشور سنگاپور و کسب و دریافت اقامت و تابعیت این کشور، متقاضیان می توانند از راه های زیر اقدام کنند:

  • مهاجرت جهت کار در کمپانی های معتبر سنگاپور.
  • مهاجرت جهت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف در سنگاپور.
  • مهاجرت جهت تحصیل در دانشگاه های سنگاپور.
  • مهاجرت جهت ازدواج با شهروند سنگاپوری.
  • مهاجرت از راه پناهندگی در سنگاپور.
  • کسب اقامت و گذرنامه سنگاپور از طریق تولد.

به طور کلی افرادی که اقامت یک کشور را کسب و می کنند، می توانند از تمامی مزایا و امکانات شهروندی در کشور مورد نظر را کسب کنند. اما افرادی که پاسپورت و یا تابعیت یک کشور را کسب می کنند. علاوه بر برخوردار شدن از امکانات و مزایای شهروندی، می توانند در انتخابات رئیس جمهوری و همچنین فعالیت های سیاسی مختلف شرکت کنند. تابعیت و گذرنامه یک کشور براساس معیار خون و معیار خاک به افراد ارائه می شود.

 بررسی اعتبار گذرنامه سنگاپور

گذرنامه کشور سنگاپور از معتبرترین گذرنامه های دنیا می باشد. در این زمینه رتبه ی دوم را در جهان به خود اختصاص داده است. متقاضیانی که موفق به کسب پاسپورت سنگاپور می شوند می توانند به بیش از 160 کشور جهان بدون نیاز به روادید خاصی سفر کنند. برای کسب تابعیت و گذرنامه کشور سنگاپور متقاضیان خارجی باید تابعیت قبلی خود را ترک کنند تا دچار مشکل نشوند. زیرا کسب تابعیت مضاعف در این کشور امکان پذیر نمی باشد. در صورتی که فرزند پدر و مادری که اهل کشور سنگاپور هستند، در خارج از خاک سنگاپور به دنیا بیاید، پدر و مادر متقاضی می توانند تا قبل از اینکه فرزند به 22 سالگی برسد، اقدام به کسب تابعیت و گذرنامه برای فرزند کنند.

کسب گذرنامه کشور سنگاپور کار بسیار سختی می باشد. متقاضیانی که قصد دارند پاسپورت این کشور را بدست بیاورند، باید برای صنعت و اقتصاد این کشور پیشرفته آسیایی مفید باشند. کشور سنگاپور از مدرن ترین کشورهای آسیایی می باشد. واحد پول آن دلار سنگاپور است. شایان ذکر است که برای مهاجرت به این کشور متقاضیان باید زبان انگلیسی بلد باشند. زیرا مردم این کشور معمولا به زبان های انگلیسی، مالایی، چینی و تامیل صحبت می کنند. در ادامه از روش های اخذ پاسپورت سنگاپور به صورت کامل مطلع می شوید. لازم به ذکر است که متقاضیانی که قصد دارند برای ورود به کشور سنگاپور اقدام به دریافت روادید کنند، حتما باید از هزینه تحصیل و زندگی در سنگاپور مطلع باشند.

روش مهاجرت از طریق کار جهت اخذ پاسپورت سنگاپور

یکی از راه های ورود به کشور سنگاپور، کسب روادید کاری و مهاجرت به این کشور جهت کار می باشد. متقاضیان باید در نظر داشته باشند که این روش راه ساده برای کسب تابعیت و گذرنامه نمی باشد. افرادی که قصد دارند ویزای کاری سنگاپور را به دست بیاورند، باید از کارفرمای یک کمپانی معتبر در کشور سنگاپور جاب آفر داشته باشند.

انواع روادید کاری سنگاپور به چند بخش تقسیم می شوند:

P1 Visa: این روادید برای متقاضیانی می باشد که متخصص محسوب می شوند. تجربه و سابقه کاری زیادی دارند.

EP Visa: این روادید برای مدیران و متخصصانی است که در زمینه های اجرایی تجربه و سابقه داشتند.

PEP Visa: این نوع از روادید با در نظر گرفتن تخصص افراد ارائه می شود. مدت اعتبار آن 5 سال (بدون امکان تمدید) می باشد.

بررسی شرایط تحصیل و اخذ پاسپورت سنگاپور

یکی دیگر از راه های ورود به کشور سنگاپور، کسب روادید تحصیلی این کشور پیشرفته می باشد. در شرایط خاص می تواند تبدیل به اقامت و تابعیت کشور سنگاپور شود. متقاضیان خارجی با دریافت روادید تحصیلی، می توانند جهت تحصیل به کشور سنگاپور مهاجرت کنند. جهت کسب اقامت و سپس تابعیت و گذرنامه کشور سنگاپور با روادید تحصیلی، متقاضیان باید بعد از اتمام دوره های تحصیلی خود، با تبدیل روادید خود به روادید کاری و پیدا کردن شغل مناسب و مرتبط با مدرک تحصیلی، مشغول به کار شوند و با گذشت حدود 5 سال، اقدام به کسب اقامت و تابعیت کنند.

شرایط تولد فرزند در سنگاپور

کسب تابعیت و اقامت از طریق تولد فرزند، بر اساس یکی از معیارهای خون یا خاک انجام می شود. کشورهای که پیرو سیستم خاک می باشند. در صورتی به متقاضیان اقامت و تابعیت ارائه می دهند که فرزند آن ها در خاک آن کشور به دنیا بیاید. کشور سنگاپور پیرو سیستم خون می باشد و فرزندانی که در این کشور به دنیا می آیند در صورتی می توانند اقامت و تابعیت سنگاپور را کسب کنند که پدر و یا مادر آنها اهل کشور سنگاپور باشد. در صورتی که یک کوردک از والدین سنگاپوری به دنیا بیاید اما محل تولد متقاضی خارج از سنگاپور باشد، می تواند تا قبل از رسیدن به سن قانونی 22 سالگی، اقدام به کسب تابعیت و اقامت کشور سنگاپور کند.

پناهندگی در سنگاپور

روش پناهندگی از روش هایی می باشد که به هیچ عنوان به تابعیت کشور سنگاپور منتهی نمی شود. متقاضیان نمی توانند از طریق پناهندگی وارد کشور سنگاپور شوند. زیرا این کشور از مدرن ترین و پیشرفته ترین کشورهای دنیا می باشد. دولت این کشور به هیچ عنوان ورود پناهندگان خارجی به این کشور را نمی پذیرد.

به طور کلی روش های اخذ پاسپورت سنگاپور در این نوشتار ذکر شدند. شما عزیزان جهت مطلع شدن از شرایط مهاجرت به کشور سنگاپور و هزینه های تحصیل، زندگی و کسب روادید این کشور، می توانید با هماهنگی های قبلی جهت مشاوره به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *