مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته گوارش در نیوزلند

رشته گوارش در نیوزلند

نیوزلند کشوری توسعه یافته که با انتخاب رشته گوارش در نیوزلند می توان به جمع ساکنان سرزمینی راه یافت که از نظر کیفیت زندگی برتری دارد. نیوزلند کشوری جزیره‌ای در اقیانوس آرام است که در 2000 کیلومتری شرق سواحل استرالیا قرار دارد. نیوزلندی ها که به دلیل مهارت خود در راگبی و رقص سنتی جنگ “هاکا” معروف هستند، گروهی چند قومیتی از مردم هستند که از خارجی ها و فرهنگ های مختلف بسیار استقبال می کنند و همین امر باعث شده است که این مکان بسیار جذابی برای افراد از سراسر جهان باشد تا به آنجا بیایند و کار کنند. در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این فرصت فراهم شده تا متقاضیان بتوانند مسیر مهاجرتی خود به نیوزلند را از طریق متخصصان اعزام دانشجو در این موسسه هموار نمایند.

آموزش پزشکی رشته گوارش در نیوزلند

یکی از سه زبان رسمی نیوزلند انگلیسی است و دو زبان دیگر مائوری و زبان اشاره NZ هستند. اما در کل زبان رایج در این کشور انگلیسی است و در دولت، موسسات آموزشی و سایر نهادهای رسمی استفاده می شود و این یک خبر عالی برای کسانی است که به دنبال مهاجرت به آنجا هستند، زیرا انگلیسی یکی از محبوب ترین زبان ها است و در مدارس سراسر جهان تدریس می شود. اگر انگلیسی زبان مادری شما نیست، قبل از درخواست برای پزشک شدن در نیوزلند، باید در آزمون آیلتس یا آزمون زبان انگلیسی شغلی OET شرکت کرده و قبول شوید. در رابطه با علم پزشکی، 2 دانشکده پزشکی در نیوزلند وجود دارد که یکی از آنها دانشگاه اوکلند و دیگری دانشگاه اوتاگو است. هر دوی این دانشگاه بسیار مورد توجه هستند و سالانه تعداد زیادی دانشجوی بین‌المللی را جذب می‌کنند.

دانشجویان بین المللی باید قبل از درخواست، علاوه بر ثبت نام در آزمون پذیرش در مقطع کارشناسی پزشکی و علوم بهداشتی UMAT مانند سایر دانشجویان، دوره های مرتبط در علوم بهداشتی یا رشته های مشابه را گذرانده باشند. تحصیل در این دانشگاه ها قطعا به شما کمک می کند تا در نیوزلند پزشک شوید. مدارک پزشکی در نیوزلند معمولاً 6 سال طول می کشد. 2 سال اول کاملاً بر نظریه پزشکی متمرکز است، در حالی که سال سوم نیز با مواجهه بالینی محدود همراه است. یک دوره بالینی 2 ساله وجود دارد که با یک امتحان نهایی در پایان سال 5 به پایان می رسد. عملکرد شما در امتحان نهایی تعیین می کند که آیا می توانید به سال آخر پیشرفت کنید، که به شما موقعیت یک را می دهد. کارآموز در یک بیمارستان و شما را به وضعیت دکتر جوان نزدیک تر می کند.

 تبدیل شدن به پزشک گوارش دارای مجوز در نیوزلند

به عنوان بخشی از فرآیند ثبت نام خود برای تبدیل شدن به یک پزشک دارای مجوز در نیوزلند، از شما خواسته می شود مدرکی مبنی بر مدارک تحصیلی خود (مدرک تحصیلی و سایر مدارک) ارائه دهید. همچنین برای شروع کار در نیوزلند باید به شورای پزشکی ثابت کنید که شرایط زبان انگلیسی را دارید. بسته به چند عامل، ممکن است از شما خواسته شود که در آزمون ثبت نام بالینی NZREX شرکت کنید. این آزمون به شورای پزشکی ثابت می کند که شما از سطح دانش و مهارت رضایت بخشی در پزشکی برخوردار هستید تا به عنوان یک حرفه ای در کشور اجازه فعالیت داشته باشید. قبولی در آزمون به مدت 5 سال اعتبار دارد و پس از آن باید دوباره شرکت کنید. ثبت نام در شورای پزشکی آخرین مرحله برای تبدیل شدن به یک پزشک مجاز در نیوزلند است.

بسته به صلاحیت، تجربه، زمینه تخصص، کشور مبدا و بسیاری عوامل دیگر، مسیرهای مختلفی برای ثبت نام وجود دارد. اما در مورد اخذ ویزای کاری باید گفت که شما به عنوان یک متقاضی به ویزای مقیم رده مهاجر ماهر نیاز است. برای درخواست این ویزا، ابتدا باید در یک بیمارستان یا مرکز درمانی مستقر در نیوزلند کار پیدا کرده باشید. این ویزا برای هر کسی که مایل به زندگی در نیوزلند است و دارای مهارت هایی است که می تواند به اقتصاد کشور کمک کند اختصاص داده می شود. نیوزلند در حال حاضر کمبود متخصصان پزشکی دارد، بنابراین اگر بتوانید مدارک خود را ثابت کنید و درک کاملی از زبان انگلیسی داشته باشید، شانس شما برای دریافت ویزا بسیار بالاست. فرآیند دریافت ویزا با پر کردن فرمی به نام ابراز علاقه EOI شروع می شود که باید برای مهاجرت نیوزلند ارسال کنید.

در شکل زیر سایر مراحل دریافت مجوز کار در حوزه پزشکی در نیوزلند اشاره شده است:

نحوه یافتن شغل در حوزه پزشکی در نیوزلند

متخصصان پزشکی از انواع مختلف در لیست رسمی کمبودها در نیوزلند قرار دارند، به این معنی که تقاضای زیادی برای کادر پزشکی ماهر در این کشور وجود دارد. در واقع، بیش از 40% کادر پزشکی در این کشور را اتباع خارجی تشکیل می دهند. موقعیت های زیادی در زمینه های مختلف پزشکی و در مناطق روستایی و شهری نیوزلند وجود دارد. بیشترین تقاضا برای پرستاران و متخصصان است. وب سایت تحت حمایت دولت به نام مشاغل بهداشتی کیوی منبع عالی برای جستجوی شما برای شغل در نیوزلند است. از آنجایی که کمبود متخصصان پزشکی وجود دارد، مطب های خصوصی نیز یک مکمل مورد استقبال سیستم مراقبت های بهداشتی نیوزلند هستند.

درآمد شاغلان رشته گوارش در نیوزلند

درآمد شاغلان رشته گوارش در نیوزلند

شاغلین فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در نیوزلند کار می کند معمولاً سالانه حدود 255000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارد که از 120000NZD (دلار نیوزلند) در سال (حداقل حقوق) تا 403000NZD (دلار نیوزلند) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. علی رغم همه تفاوت ها، متوسط ​​حقوق 270000NZD (دلار نیوزلند) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 270000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 270000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند و %25 از پزشکان متخصص گوارش کمتر از 176000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 176000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند. همچنین 75% پزشکان گوارش کمتر از 357000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند.

البته بر اساس تجربه نیز تفاوت هایی شکل می گیرد که به عنوان مثال یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 138000NZD (دلار نیوزلند) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 191000NZD (دلار نیوزلند) در سال درآمد داشته باشد که 38% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 271000NZD (دلار نیوزلند) در سال دارد که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. مسئله دیگر تفاوتی حقوقی ناشی از جنسیت است که بر این اساس پزشک مرد متخصص گوارش در نیوزلند به طور متوسط ​​5% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارد.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی سالانه بر حسب میزان کار در رشته گوارش در نیوزلند می باشد:

سطح حقوق براساس تجربه کاری در نیوزیلند متقاضیانی که میل به مهاجرت تحصیلی دارند با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند نسبت به اینکه نیوزلند چگونه کشوری است، مطلع شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *