مهاجرت تحصیلی مالت

رشته گوارش در مالتا

رشته گوارش در مالتا

کشور کوچک مالتا دارای روابط قوی با انگلستان است که همین امر زمینه بهبود بالارفتن کیفیت زندگی در مالتا را برای مهاجران فراهم آورده. مهاجرت تحصیلی بواسط رشته گوارش در مالتا امکان بهره مندی از یک زندگی بی دغدغه دانشجویی را به ساکنان تحصیلی می دهد. از سوی دیگر مالتا با همه کوچک بودنش عضو اتحادیه اروپا است که این عضویت موجب شده دارای یکی از قوی ‌ترین اقتصادها با پایین ‌ترین نرخ بیکاری باشد. در کنار این مزیتها، آب ‌و هوای خوب، فرصت تحصیلات عالی و مراقبت ‌های بهداشتی و محیطی امن را ارائه می ‌دهد که همه این موارد باعث می شود که زندگی در مالتا راحت باشد. علی رغم موارد گفته شده این کشور دارای مزایای دیگری است که کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در گفتگوی حضوری و یا تلفنی، متقاضیان را در جریان جزئیات بیشتری بگذارند.

قانون کار در رشته گوارش در مالتا

شورای پزشکی مالتا مرجع صالح برای ثبت و تنظیم پزشکان و جراحان در مالتا است. ثبت نام در شورای پزشکی مالتا این حق را می دهد که در مالتا کاریابی کنید، اما به طور خودکار شغل ایجاد نمی کند. لطفاً توجه داشته باشید که کار به عنوان پزشک در جمهوری مالتا بدون ثبت نام در شورای پزشکی جرم است. بنابراین لازم است که متقاضیان بدانند که شورای پزشکی درخواست ها را مطابق با مفاد قانون حرفه های مراقبت های بهداشتی و فصل 464 قوانین مالت و دستورالعمل های اتحادیه اروپا و چارچوب های زمانی تعیین شده در آن پردازش می کند. موضوع دیگر این است که شورای پزشکی تنها زمانی می‌تواند به متقاضیان کمک کند که یک فرم درخواست تکمیل شده و با ضمیمه کردن تمام مدارک درخواستی، ارسال شود.

در نهایت باید گفت که هیچ دانشگاه یا کالجی تحت نظارت دانشگاهی که از مالتا فعالیت می ‌کند، نمی ‌تواند اعلام کند که فارغ‌ التحصیلان آن در مالتا ثبت نام خواهند کرد یا معادل مدرک ذکر شده در ضمیمه V دستورالعمل صلاحیت حرفه‌ ای 2005/36/EC برای مالتا در صورت تکمیل موفقیت ‌آمیز این مدرک هستند. مطالعات آنها، مگر اینکه MCM فرآیند تصمیم گیری خود را قضاوت و نهایی کرده باشد. دانشجویانی که به هر برنامه آموزشی پزشکی یا دندانپزشکی دارای مجوز در مالتا ملحق می شوند، باید قبل از شروع چنین مطالعاتی، بررسی کنند که آیا دوره یا دوره های مذکور گواهی ثبت نام توسط شورای پزشکی مالتا برای فارغ التحصیلان آنها پس از اتمام دوره یا دوره های مذکور داده شده است یا خیر.

قانون کار در رشته گوارش در مالتا

فرآیند تبدیل به پزشک گوارش دارای مجوز در مالتا

همانطور که پیش تر گفته شد در درجه اول نیاز به ثبت نام در شورای پزشکی مالتا است. پس از دریافت فرم درخواست تکمیل شده و کلیه مدارک ذکر شده از طریق پست، شورای پزشکی در مورد پرونده متقاضی بحث کرده و به او اطلاع خواهد داد. شورای پزشکی تا زمانی که اصل (برای تایید) / کپی های تایید شده از طریق پست دریافت نشود، نمی تواند به درخواست متقاضی ادامه دهد. اصل گواهینامه خوب، یعنی مدرک صادر شده از مقام صلاحیتدار کشوری که در آن ثبت نام شده و متقاضی در آن مشغول به فعالیت است (با اعتبار 3 ماه) باید ارائه شود. در مرحله بعد آزمون مهارت های زبان برای مصاحبه اهمیت می یابد. در مرحله بعد جستجو و مصاحبه کارفرما. دریافت دعوتنامه از کلینیک، مصاحبه با بیمارستان و آژانس کاریابی اولویت است. بعد از طی این مراحل، ثبت نام در کمیته تخصصی اعتباربخشی آغاز می شود.

در مرحله پنجم معاینه قانونی شورای پزشکی مالتا برای پزشکان صورت می گیرد که معمولاً 2 بار در سال (آوریل و سپتامبر) انجام می شود و شامل موارد آزمونی است که نمره قبولی با حد نصاب 50 باید گرفته شود. مرحله آخر دوره انطباق با برنامه بنیاد است که دوره انطباق (AP) توسط شورای پزشکی یا طبق مجوز هیئت استیناف حرفه های مراقبت بهداشتی اعطا می شود. در این دوره متقاضی مطابق با قوانین اتحادیه اروپا و PSMC، AP پاداشی دریافت نمی کند. البته متقاضی می تواند به طور متناوب تصمیم بگیرد که برای برنامه 2 ساله بنیاد مدرسه مالت درخواست دهد، با این حال تنها زمانی می تواند ثبت نام موقت بگیرد که برای برنامه بنیاد پذیرفته شده باشد و تایید رسمی ارائه شده است.

در شکل زیر موارد مصاحبه و آزمون معاینه برای پذیرش کار در رشته گوارش در مالتا ارائه شده است:

موارد مصاحبه و آزمون معاینه پذیرش کار در رشته گوارش در مالتا

درآمد شاغلان رشته گوارش در مالتا

فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در مالتا کار می کند معمولاً حدود 12500€ (یورو) در ماه درآمد دارد و این حقوق بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است. بطوریکه از 6750€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 18900€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. اما با این حال حقوق متوسط ​​11500€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 11500€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 11500€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از پزشکان متخصص گوارش کمتر از 8220€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 8220€ (یورو) درآمد دارند.

حال اگر تجربه سالهای کاری را مبنا قرار دهیم در حقوق شاغلان گوارش باز نیز شاهد تغییر هستیم. به عنوان مثال یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 7850€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 9910€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 26% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 13100€ (یورو) در ماه دارد که 32% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته گوارش در مالتا می باشد:

سطح حقوق بر حسب سال های کاری در مالتاجهت اخذ اقامت مالتا جهت تحصیل رشته گوارش در مالتا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا کارشناسان ما فرآیند اعزام شما را تسهیل نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *