مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته گوارش در لوکزامبورگ

هزینه های زندگی برای متقاضیان رشته گوارش در لوکزامبورگ

با دانشگاه‌ های با رتبه بالا و محیط چندفرهنگی، بسیاری از دانشجویان تحصیل در رشته های همچون رشته گوارش در لوکزامبورگ را انتخاب می کنند. برخی حتی در نهایت آنجا می مانند و چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند، چراکه حداقل دستمزد حدود 2000€ (یورو) در ماه است. در مورد فضای دانشگاهی این کشور باید گفت که دانشگاه لوکزامبورگ تنها موسسه آموزش عالی دولتی در این کشور کوچک اروپایی است و مقرون به صرفه ترین دانشگاه نیز می باشد. اکثر برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد بین 0 تا 5200€ (یورو) در هر سال تحصیلی هزینه دارند. متقاضیان حضور در لوکزامبورگ برای تحصیل پزشکی از طریق کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند با جزئیات آغاز مهاجرت و شرایط آن آشنا شوند.

تحصیل رشته گوارش در لوکزامبورگ

دوره های فلوشیپ در گوارش در لوکزامبورگ جنبه های مختلفی مانند کبد شناسی، گوارش جراحی، ناهنجاری های مادرزادی دستگاه گوارش و مراقبت های تسکین دهنده برای بیماران مبتلا به بیماری های گوارشی و کبدی را پوشش می دهد. همچنین جنبه های مختلف مربوط به گوارش مانند کبد، اختلالات کبدی، شرایط خاص، بیماری های انگلی، عفونت های قارچی، عفونت های عمومی و آنتی بیوتیک ها در جراحی دستگاه گوارش، مری، پانکراس، کبد، طحال، رکتوم، روده بزرگ، جنین شناسی، مری، معده، دئودنوم، متفرقه، عفونت های باکتریایی، مراقبت تسکینی، مضامین مشروط مشترک در تسکین دهنده بیماری های گوارشی و کبدی می پردازد.

دیپلم برای پزشکان شامل بورسیه های آنلاین مؤسسه، دوره های دیپلم و گواهی در زمینه گوارش در لوکزامبورگ است. برنامه فلوشیپ در گوارش در لوکزامبورگ یک مطالعه موردی جهانی از گوارش را در اختیار شما قرار می دهد. این دوره ها بینش کلیدی را در مورد گوارش توسط متخصصین گوارش ارائه می دهد. فلوشیپ در گاستروآنترولوژی دیدگاه بالینی و نظری و همچنین آموزش عملی یک روزه در مورد آندوسکوپی را فراهم می کند.

در بخش زیر شاهد مزایای تحصیل رشته گوارش در لوکزامبورگ هستید:

مزایای تحصیل رشته گوارش در لوکزامبورگ

هزینه های زندگی برای متقاضیان رشته گوارش در لوکزامبورگ

هزینه دانشگاه های عمومی که در مقدمه اشاره شد، اما در دانشگاه های خصوصی معمولا هزینه های تحصیل بسیار بالاتر است. از بین 5 موسسه آموزشی خصوصی، دانشگاه قلب مقدس لوکزامبورگ را به عنوان مثال در نظر می گیریم. شهریه بین 29000€ تا 39000€ (یورو) برای یک برنامه تحصیلی کامل (تمام سال های تحصیل) متغیر است. البته شهروندان غیر اتحادیه اروپا ممکن است مجبور به پرداخت بیشتر از شهروندان اتحادیه اروپا /EEA باشند. در مورد هزینه های زندگی دانشجویی در لوکزامبورگ، در حالی که از استاندارد بالای زندگی در لوکزامبورگ لذت خواهید برد، باید بدانید که ارزان نیست. به عنوان یک دانشجو، هر ماه بین 700€ تا 1500€ (یورو) برای پوشش هزینه های زندگی خود هزینه خواهید کرد.

در رابطه با هزینه های خوابگاه دانشجویی، 2 نوع اقامتگاه اصلی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد خوابگاه های دانشگاه: ارزان ترین گزینه، با قیمت های بین 350€ تا 400€ (یورو) در ماه. هزینه های آب و برق شامل می شود. اجاره یک آپارتمان خصوصی: بسته به نوع آپارتمان و منطقه، انتظار می رود بین 600€ تا 1000€ (یورو) در ماه بپردازید. شما می توانید با به اشتراک گذاشتن یک آپارتمان 2 یا 3 خوابه با سایر دانش آموزان هزینه ها را کاهش دهید. هزینه کامل آب و برق ماهانه حدود 180€ الی250€ (یورو) است. از سوی دیگر دانشجویان معمولاً بین 250€ تا 350€ (یورو) در ماه برای غذا و مواد غذایی هزینه می کنند. اما در نهایت، عادات غذایی شما تعیین می کند که در نهایت چقدر پول پرداخت می کنید.

هزینه های زندگی برای متقاضیان رشته گوارش در لوکزامبورگ

شرایط کار در تخصص گوارش در لوکزامبورگ

فرآیند انجام کار و تحصیل در لوکزامبورگ به عنوان پزشک عمومی یا متخصص پزشکی نیاز به مجوز از وزارت بهداشت دارد. برای دریافت چنین مجوزی، داوطلبان باید شرایط صلاحیت حرفه ای، اخلاق، حسن شهرت و سلامت جسمی و روانی مورد نیاز این حرفه را داشته باشند. به عنوان مثال پزشکان عمومی یا متخصصانی که مایل به کار در لوکزامبورگ هستند باید تابعیت فوق را داشته باشند: یک کشور عضو اتحادیه اروپا یا ایالت منطقه اقتصادی اروپا (ایسلند، لیختن اشتاین یا نروژ)، یا سوئیس؛ یا کشور ثالث و دارای مجوز اقامت معتبر باشند یا از حمایت بین المللی برخوردار شده اند. افرادی که به طور موقت یا دائم از انجام کار در کشوری که آخرین حرفه خود را در آن انجام داده اند، محروم شده اند، اجازه ندارند در لوکزامبورگ فعالیت کنند. در صورتی که مراحل رد صلاحیت در حال حاضر در جریان باشد، همین امر صادق است.

علاوه بر این پزشک، چه پزشک عمومی و چه متخصص، موظف است به پذیرش شرایط اخلاقی، حسن شهرت و سلامت جسمی و روانی لازم برای انجام این حرفه؛ توانایی های زبانی لازم برای انجام حرفه خود در لوکزامبورگ را دارند. اگر زبان مادری پزشک فرانسوی، آلمانی یا لوگزامبورگی نیست، باید مدرکی دال بر مهارت های زبانی آنها ارائه شود. حداقل سطح مهارت های زبانی مورد نیاز با توجه به فرانسوی یا آلمانی معادل سطح B2 چارچوب مشترک اروپایی مرجع برای زبان ها است. سطح مهارت زبان را می توان با هر وسیله ای ثابت کرد، همچون یک کپی از گواهینامه های آموزشی که به یکی از این 2 زبان به دست آمده است. یا مدرک تجربه حرفه ای در یک کشور فرانسوی یا آلمانی زبان یا هر مدرک دیگری.

در شکل زیر سایر موضوعات دیگری که مرتبط با کار پزشک عمومی یا متخصص در حوزه گوارش می باشد، مورد اشاره قرار گرفته است:

موارد مرتبط با گوارش

درآمد شاغلان رشته گوارش در لوکزامبورگ

فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در لوکزامبورگ کار می کند معمولاً 13600€ (یورو) در ماه درآمد دارد که این میزان بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و حقوق گوارش در لوکزامبورگ از 6780 € (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 21000€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 13600€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 13600€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 13600€ (یورو) درآمد دارند و 25 % از پزشکان متخصص گوارش کمتر از 9150€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75 % آنها بیش از 9150€ (یورو) درآمد دارند.

بر مبنای تجربه، شرایط این گونه است که یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از 2سال تجربه تقریباً 8130€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 10800€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 32 % بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 14400€ (یورو) در ماه دارد که 34 % بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. اگرچه جنسیت نباید بر میزان دستمزد تأثیری داشته باشد، اما در واقع تأثیری دارد. بر این اساس پزشک مرد متخصص گوارش به طور متوسط ​​4 % بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارد.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی ماهانه بر حسب میزان کار در رشته گوارش در لوکزامبورگ می باشد:

حقوق بر حسب سال های کاری در لوکزامبورگ به یوروعلاقه مندان اقامت در لوکزامبورگ برای تسریع در فرآیند مهاجرت تحصیلی خود امکان برخورداری از مشاوره های موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را به صورت مستمر دارند.

سوالات مکرر در مورد رشته گوارش در لوکزامبورگ

در این بخش به سوالات مکرر شما در مورد رشته گوارش در لوکزامبورگ پاسخ داده ایم:

  • درآمد در رشته گوارش در لوکزامبورگ چقدر است؟ فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در لوکزامبورگ کار می کند معمولاً 13600€ (یورو) در ماه درآمد دارد که این میزان بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و حقوق گوارش در لوکزامبورگ از 6780 € (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 21000€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است.
  • هزینه تحصیل رشته گوارش در لوکزامبورگ چقدر است؟ به عنوان یک دانشجو، هر ماه بین 700€ تا 1500€ (یورو) برای پوشش هزینه های زندگی خود هزینه خواهید کرد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *