مهاجرت تحصیلی قطر

رشته گوارش در قطر

درآمد شاغلان رشته گوارش در قطر

قطر همچنان مقصد پیشرو برای پزشکانی است که به دنبال فرصت های شغلی مفید هستند و رشته گوارش در قطر فرصت مناسب برای اقامت در این کشور است. این ایالت ثروتمند خلیج فارس نه تنها امکانات پزشکی فوق العاده مدرن و پیشرفته را فراهم می کند، بلکه یک استاندارد زندگی فوق العاده را نیز فراهم می کند. در سال های اخیر، دولت قطر به سرمایه گذاری هنگفت در سیستم مراقبت های بهداشتی ادامه داده است و متعهد به ارائه یک سیستم بهداشتی در کلاس جهانی برای جمعیت خود است، و بنابراین مشاغل پزشکان در قطر تمایل دارند که پاداش و بسته های سودآوری را برای جذب افراد بسیار ماهر ارائه دهند. شما با درمیان گذاشتن علایق خود در این زمینه با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از این فرصت برخوردار می شوید که در زمانی کوتاه موانع مهاجرت تحصیلی خود را برطرف نمایید.

شرکت های فعال رشته گوارش در قطر

قطر فرهنگ و محیطی امن و دلپذیر را برای کارگران خارجی خود فراهم می کند. اکثر مشاغلی که برای پزشکان در قطر آگهی می شوند، به افراد نیاز دارند که از یکشنبه تا پنجشنبه کار کنند. در این میان شرکت های مختلفی پذیرای متخصصان رشته گوارش در قطر هستند. به عنوان مثال Herman Medical Staffing شرکتی در حال ارسال تخصص متخصص گوارش در ERCP و استنت گذاری باریاتریک. علاوه بر این شرکت فوق، یکی از بهترین بیمارستان های استاندارد بین المللی مراقبت های بهداشتی در قطر است. برای ارائه خدمات با کیفیت عالی در مراقبت های بهداشتی شهرت زیادی دارد. بیمارستان پیشرو از طریق تعهد خود در ارائه مراقبت های بهداشتی با کیفیت عالی و مراقبت های استثنایی از بیماران به طور یکسان، که از طریق تیم اختصاصی خود متشکل از متخصصان مراقبت های بهداشتی مجرب و واجد شرایط بین المللی و با فناوری پیشرفته خود شهرت دارند.

الزامات کار در رشته گوارش در قطر

در قطر پزشکان در عمل پزشکی صاحب اختیار هستند. آنها بیماران را ارزیابی می کنند، بیماری ها و بیماری ها را تشخیص می دهند و شرایط مختلفی را درمان می کنند. آنها ممکن است دستور دهند و آزمایشاتی را انجام دهند و از آن آزمایشات برای تشخیص و درمان بیماران خود استفاده کنند. جراحان همچنین عمل ها و روش های تهاجمی پیچیده تری را بر روی بیماران انجام می دهند. پزشکان در محیط ‌های مختلفی کار می‌ کنند، از بیمارستان ‌ها و مطب‌ های خصوصی گرفته تا کلینیک ‌های بهداشتی و مدارس.

با این حال جزو وظایف عمومی متخصصان گوارش این است که سابقه پزشکی بیمار را بگیرند و نمودارها و اطلاعات بیمار را برای نشان دادن یافته ها و درمان های فعلی به روز کنند. از سوی دیگر دستور انجام آزمایشات را برای پرستاران یا سایر کارکنان مراقبت های بهداشتی بدهند و نتایج آزمایش را بررسی کنند تا هرگونه یافته غیرعادی را شناسایی کنند. مهارت مورد نیاز دیگر توصیه و طراحی یک برنامه درمانی است و در کنار آن به نگرانی ‌ها رسیدگی کنند یا به سؤالاتی که بیماران در مورد سلامت و رفاه خود دارند پاسخ دهند. فارغ از همه موارد، پزشکان به یک سری مهارت های عمومی نیاز دارند که عبارتند از حرفه ای بودن، یعنی توانایی انجام مسئولیت ها و وظایف حرفه ای به شیوه ای اخلاقی، ایمن و حساس. مراقبت از بیمار، یادگیری مبتنی بر تمرین و بهبود تعهد.

در شکل زیر به سایر مهارت ها و الزامات لازم در تخصص گوارش در قطر اشاره شده است:

سایر مهارت ها و الزامات لازم در تخصص گوارش در قطر

مراحل دریافت مدرک گوارش در قطر

مدرک دکترای پزشکی در قطر یک برنامه 6 ساله است که برای دریافت آن قبولی در آزمون های گواهینامه مورد نیاز (به عنوان مثال USMLE برای قطر و ایالات متحده آمریکا) نیاز است و از سوی دیگر و پس از اتمام تحصیل برای دریافت مجوز پزشکی از شورای قطر برای پزشکان مراقبت های بهداشتی، باید اقدام نمایید که در این قسمت به تکمیل یک برنامه اقامت معتبر (3 تا 6 سال، بسته به تخصص)، تکمیل یک برنامه فلوشیپ (فوق تخصص) (1 تا 3 سال) و دارا بودن شرایط پذیرش عمومی شامل گواهی آموزش متوسطه (80% ریاضی، 80% انگلیسی، 80% علوم) نیاز است. در مورد زبان شرایط بدین ترتیب است که حداقل الزامات زبان انگلیسی: آیلتس 6.5 (حداقل 6.0 در هر باند)، تافل (PBT) آزمون مبتنی بر کاغذ با نمره 580 و تافل (IBT) آزمون مبتنی بر اینترنتبا نمره 93.

درآمد شاغلان رشته گوارش در قطر

درآمد شاغلان رشته گوارش در قطر

فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در قطر کار می کند معمولاً حدود 40500QAR (ریال قطر) در ماه درآمد دارد که این میزان بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و شامل محدوده ای از 21500 QAR (ریال قطر) در ماه (حداقل حقوق) تا 61600QAR (ریال قطر) در ماه (حداکثر حقوق) می شود. اما باید به این نکته اذعان داشت که متوسط ​​حقوق 38100QAR (ریال قطر) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 38100QAR (ریال قطر) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 38100QAR (ریال قطر) درآمد دارند. میانه نشان دهنده ارزش متوسط ​​حقوق است.از سوی دیگر 25 % پزشکان متخصص گوارش کمتر از 26800QAR (ریال قطر) درآمد دارند در حالی که 75 % آنها بیش از 26800 QAR (ریال قطر) درآمد دارند.

بر اساس تجربه میزان کار در این حیطه، به یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 24700QAR (ریال قطر) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 30300QAR (ریال قطر) در ماه درآمد داشته باشد که 23% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 43000QAR (ریال قطر) در ماه دارد که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. اگر جنسیت را نیز در نظر بگیریم، کارمندان متخصص گوارش مرد در قطر به طور متوسط ​​10% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته گوارش در قطر می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته گوارش در قطرمتقاضیان ادامه تحصیل در قطر برای مهاجرت به قطر می توانند سوالات خود را با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *