مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته گوارش در قبرس

رشته گوارش در قبرس

انتخاب موقعیت رشته گوارش در قبرس گزینه ای عالی برای تجربه زندگی با کیفیت دانشجویی در بستری آرام است. قبرس جزیره ای در دریای مدیترانه است. آب و هوا، تاریخ و فرهنگ آن را به مقصدی عالی برای بازدید تبدیل کرده است. اما قبرس نه تنها یک مقصد توریستی عالی است، بلکه برای افرادی که به دنبال مهاجرت تحصیلی و یافتن موقعیت شغلی و قرارگیری در بین اعضای جامعه قبرس را دارند، انتخاب مناسبی است. اگر شما از متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به قبرس هستید، در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کارشناس خبره و با دانشی حضور دارند که می توانند فرآیند مهاجرت شما را تسهیل نمایند.

فرآیند دریافت اعتبار پزشکی در قبرس

تمام افرادی که در سیستم پزشکی قبرس مشغول به تحصیل می شوند، در گذر زمان باید وارد فرآیند تأیید اعتبار شوند و از طریق EPIC در حمایت از درخواست برای شورای پزشکی قبرس، مراحل فوق را انجام دهند: در مرحله نخست باید واجد شرایط بودن خود را با شورای پزشکی قبرس تأیید کنید. برای واجد شرایط بودن برای ثبت نام در شورای پزشکی قبرس، متقاضیان دارای مدارک اولیه یا دیپلم پزشکی که در خارج از اتحادیه اروپا به دست آمده اند، باید گواهی معادل سازی و مکاتبات صادر شده توسط KYSATS یا معادل آن (یعنی DOATAP، یونان) را دریافت کنند. در مرحله دوم باید یک حساب EPIC ایجاد کنید. برای دستورالعمل های کامل به شروع به کار مراجعه کنید. هنگامی که ECFMG درخواست شما را پردازش کرد و حساب EPIC شما را ایجاد کرد، ECFMG اطلاعات ورود به سیستم را برای شما ایمیل می‌کند.

در مرحله 3 باید هویت خود را با EPIC تأیید کنید. برای اطلاعات دقیق به تأیید هویت خود با EPIC مراجعه کنید. برای تأیید هویت خود با EPIC، باید یک فرم شناسایی EPIC (EIF) ارسال کنید. هنگامی که این فرم توسط ECFMG پذیرفته شد، می توانید اعتبارنامه های مورد نیاز شورای پزشکی قبرس را برای تأیید منبع اولیه در EPIC بارگذاری کنید و در نهایت در مرحله 4، هر اعتبار مورد نیاز شورای پزشکی قبرس را بارگذاری کنید و شورای پزشکی قبرس را انتخاب کنید تا پس از تایید اعتبار، یک گزارش EPIC را دریافت کنید. سپس به حساب EPIC خود وارد شوید. از آنجایی که شورا درخواست کرده است که زمانی که مدارک متقاضیان آنها برای تأیید از طریق EPIC ارسال شده است، مطلع شود، زمانی که اعتبار شما برای تأیید ارسال شد، یک اطلاعیه به شورای پزشکی قبرس ارائه می شود.

در شکل زیر به دو مرحله دیگر دریافت اعتبار در قبرس اشاره شده است:

مراحل دریافت اعتبار در قبرس

مدارک مورد نیاز اعتبار رشته گوارش در قبرس

مدارک مورد نیاز شورای پزشکی قبرس عبارتند از: دیپلم پزشکی نهایی، مدرک تحصیلات تکمیلی پزشکی (در صورت لزوم). از سوی دیگر در کنار این موارد باید CV نیز شرایط فوق را داشته باشد. اکثر رزومه های حرفه ای قبرس دو صفحه A4 هستند. اگر به دنبال پاره وقت هستید، ممکن است یک CV یک صفحه ای داشته باشید. یک CV اولیه برای کار بسازید و آن را ساده نگه دارید. برای تاکید بر نکات خاص فقط از حروف بزرگ و بزرگ و اندازه فونت بزرگ استفاده کنید، از آنها سوء استفاده نکنید. برای توصیف شغل ارزش قائل شوید تا CV شما مرتبط باشد. ارجاعات خوبی را شامل شود. ترجیحا افراد محترم در رشته شما. در مورد پوشش نامه که در حوزه پزشکی نیاز است نیز مواردی باید رعایت شود که در ادامه طرح شده است.

نخست اینکه باید یک نامه از فرم مقاله صادقانه باشد، بیش از یک صفحه نباشد. از سوی دیگر از هدر اصلی، مقدمه، بدنه و فرمت پایانی استفاده کنید. صلاحیت ها و انگیزه های خود را با صداقت توضیح دهید. برای توصیف شغل ارزش قائل شوید تا CV شما مرتبط باشد. خودتان را با نقش هماهنگ کنید. نام کارفرمایان را درج کنید. موضوع دیگر فرآیند مصاحبه است که عموما در زمان کار ضرورت می یابد. در این مورد بسته به شغلی که به دنبال آن هستید، فرآیند مصاحبه ممکن است متفاوت باشد. برخی از مصاحبه‌ های شغلی تنها به یک مصاحبه نیاز دارند، در حالی که ممکن است برای برخی دیگر به سه مصاحبه قبل از پیشنهاد این موقعیت نیاز باشد. از شما خواسته می شود که با کارفرمای احتمالی خود صحبت کنید و احتمالاً برای درک بهتر شخصیت، مهارت ها و دانش اولیه خود، آزمون های کتبی خود را انجام دهید.

درآمد شاغلان رشته گوارش در قبرس

درآمد شاغلان رشته گوارش در قبرس

فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در قبرس کار می کند معمولاً حدود 5590€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 2630€ (یورو) (کمترین) تا 8830€ (یورو) (بالاترین) متغیر است و دستمزد متخصص گوارش به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت می شود. هرچند حقوق متوسط ​​5930€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 5930€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 5930€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر %25 از پزشکان متخصص گوارش کمتر از 3850€ (یورو) درآمد دارند در حالی که %75 آنها بیش از 3850€ (یورو) درآمد دارند. در کنار این موارد بر اساس سابقه کاری یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 3030€ (یورو) در ماه درآمد دارد.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 4180€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که %38 بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 5950€ (یورو) در ماه به دست می آورد که %42 بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. بر اساس جنسیت که متغیر اثرگذار دیگر است، کارمندان متخصص گوارش مرد در قبرس به طور متوسط ​​%6 بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته گوارش در قبرس می باشد:

سطح حقوق بر حسب سالهای کاری در قبرسبا تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت متقاضیان محترم می توانند نسبت به بهترین شهرهای قبرس برای تحصیل رشته گوارش، اطلاعات مفیدی را دریافت نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *