مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته گوارش در فنلاند

رشته گوارش در فنلاند

فنلاند به جهت مدرن بودن امکانات پزشکی، طی سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته و رشته گوارش در فنلاند فرصت خوبی است تا بواسطه آن مهاجرت کرد. فنلاند با سیاست مترقی، سیستم مراقبت های بهداشتی عالی و کیفیت کلی زندگی، مقصدی جذاب برای پزشکانی است که به دنبال کار در شمال اروپا هستند. این کشور همچنین یک کشور بین المللی است که می توانید تحصیلات عالی را به زبان انگلیسی برای بسیاری از برنامه ها دنبال کنید (البته نه برای دانشکده پزشکی در مقطع کارشناسی). شما باید فنلاندی صحبت کنید و به آب و هوای خاص عادت کنید، اما کار در فنلاند بسیار مفید خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارد تا در این زمینه، هرگونه اطلاعات لازم و موردنیاز را در اختیار متقاضیان مهاجرت فرانسه قرار دهد.

الزامات پزشک شدن در رشته گوارش در فنلاند

اگر از متقاضیان تحصیل در رشته گوارش به عنوان یکی از شاخه های پزشکی هستید، چه قصد دارید در فنلاند تحصیل کنید یا پس از اتمام تحصیلات در کشور خود به آنجا مهاجرت کنید، صحبت به زبان فنلاندی برای حرفه پزشکی ضروری است. برای یادگیری زبان فنلاندی، می توانید انتخاب کنید که در خانه به صورت آنلاین یا با استفاده از برنامه های کاربردی برای دوره های خودآموز تحصیل کنید یا خود را در یک دوره زبان در خود فنلاند غرق کنید. پس از حل مسئله زبان باید گفت که تکمیل دانشکده پزشکی در فنلاند 6 سال طول می کشد و در پایان به شما مدرک مدرک پزشکی اعطاء می شود. از آنجایی که اکثر برنامه‌ ها به زبان فنلاندی تدریس می ‌شوند، برای پذیرش مدرک زبان، همراه با نتایج دبیرستان و مدرک دانش در موضوعاتی مانند زیست ‌شناسی، شیمی و فیزیک نیز تائیدیه لازم است.

مهم ترین دلایل تحصیل در کشور فنلاند در رشته گوارش عبارت است از:

مهم ترین دلایل تحصیل در کشور فنلاند در رشته گوارش

سپس باید در آزمون ورودی در سطح ملی شرکت کنید که هر سال در ماه مه برگزار می شود. این را می توان به زبان فنلاندی یا سوئدی دریافت کرد. پس از اتمام 6 سال دانشکده پزشکی، آخرین مرحله قبل از تبدیل شدن به یک پزشک گوارش در فنلاند، انجام یک قرارگیری بالینی ۶ ماهه در زمینه مورد علاقه است. پس از آن همه پزشکان باید در آزمون سراسری شرکت کنند تا پزشک ثبت نام شده شوند. بسته به علایق شخصی شما، پس از آن، فرصت وجود دارد که با درخواست برای آموزش تخصصی که در مجموع بین 3 تا 6 سال طول بکشد، تخصص بیشتری داشته باشید. مجوز پزشکی در فنلاند پس از اتمام موفقیت آمیز معاینه پزشکی ملی اعطاء می شود که می تواند توسط هر فردی که تحصیلات پزشکی خود را به پایان رسانده و دوره بالینی 6 ماهه را به پایان رسانده ، دریافت کند.

الزامات کار در رشته گوارش در فنلاند

الزامات کار در رشته گوارش در فنلاند

فنلاند یک فرآیند خاص برای پزشکان دارد که شامل به رسمیت شناختن مدرک پزشکی و دادن مجوز برای طبابت در فنلاند است. اگر شهروند اروپایی باشید، نیازی به درخواست ویزا ندارید، اما پس از 3 ماه زندگی در فنلاند، باید حق اقامت خود را ثبت کنید. در طرف دیگر اگر از خارج از اتحادیه اروپا به فنلاند می آیید، علاوه بر شرایط لازم برای ثبت نام به عنوان پزشک در فنلاند، باید برای ویزای کار نیز درخواست دهید. با این حال، دانشجویانی که تحصیلات خود را در دانشگاه فنلاند به پایان می‌ رسانند، می ‌توانند اجازه اقامت موقت برای درخواست کار دریافت کنند. در غیر این صورت، آنها باید برای اجازه اقامت برای یک فرد شاغل ثبت نام کنند که ساده ترین راه برای یافتن شغل در فنلاند، استفاده از سایت های شغلی آنلاین یا پورتال اروپایی جابجایی شغلی است.

جستجوی کار آنلاین واقعی اغلب فقط به زبان های فنلاندی و سوئدی در دسترس است. از طرف دیگر، شما به عنوان یک محصل در فنلاند، می توانید از دفاتر کار در فنلاند استفاده کنید، به خصوص اگر در حال حاضر در این کشور هستید. اگر مدرک شما در خارج از اتحادیه اروپا صادر شده است، باید یک دوره کارآموزی را در فنلاند بگذرانید و همچنین قبل از اینکه مدرک شما به طور رسمی برای دکتر شدن در فنلاند به رسمیت شناخته شود، باید یک آزمون مجوز سه بخشی را انجام دهید. این تضمین می کند که مدرک پزشکی شما واقعاً معادل مدرکی است که در فنلاند اعطاء شده است. در این زمینه باید گفت جای نگرانی نیست، چون در فنلاند بورسیه های تحصیلی خوبی در حوزه پزشکی ارائه می شود.

درآمد شاغلان رشته گوارش در فنلاند

شاغلین فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در فنلاند کار می کند معمولاً حدود 12700€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 6470€ (یورو) (کمترین) تا 19500€ (یورو) (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است که از 6470€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 19500€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 12400€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 12400€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 12400€ (یورو) درآمد دارند و 25% از پزشکان، گوارش کمتر از 8500€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 8500€ (یورو) درآمد دارند.

بر مبنای تجربه همه این توزیع درآمدی تفاوت می یابد، چنانکه یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 7250€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 9470€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 31% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 13300 € (یورو) در ماه دارد که 40% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. از سوی دیگر بر اساس جنسیت، پزشک مرد متخصص گوارش در فنلاند 4% بیشتر از زنان درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته گوارش در فنلاند می باشد:

سطح حقوق برحسب سال های کاری در فنلانداشخاص علاقه مند به دریافت تخصص رشته گوارش در فنلاند می توانند از دانش تخصصی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

سوالات متداول در باب رشته گوارش در فنلاند

در این بخش از مطلب به سوالات متداول در باب رشته گوارش در فنلاند پاسخ داده ایم:

  • درآمد شاغلان در حوزه رشته گوارش در فنلاند چقدر است؟ شاغلین فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در فنلاند کار می کند معمولاً حدود 12700€ (یورو) در ماه درآمد دارد.
  • شرایط تحصیل رشته گوارش در فنلاند چگونه است؟ پس از اتمام 6 سال دانشکده پزشکی، آخرین مرحله قبل از تبدیل شدن به یک پزشک گوارش در فنلاند، انجام یک قرارگیری بالینی 6 ماهه در زمینه مورد علاقه است. پس از آن همه پزشکان باید در آزمون سراسری شرکت کنند تا پزشک ثبت نام شده شوند. بسته به علایق شخصی شما، پس از آن، فرصت وجود دارد که با درخواست برای آموزش تخصصی که در مجموع بین 3 تا 6 سال طول بکشد، تخصص بیشتری داشته باشید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *