مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته گوارش در سنگاپور

رشته گوارش در سنگاپور

همچون رشته گوارش در سنگاپور بجهت فرصت درآمدسازی خوب و بهره مندی از یک زندگی مطلوب گزینه ای مناسب برای ورود به این کشور است. سنگاپور دارای یکی از بالاترین شاخص های کیفیت زندگی در جهان است و مقدار اختصاصی پول صرف تحقیقات و مراقبت های پزشکی می شود. اگرچه تنها 3 دانشکده پزشکی در این کشور وجود دارد، اما پزشکان بسیار بیشتر از جاهای دیگر مورد توجه قرار می‌گیرند و با افزایش جمعیت، تقاضا برای متخصصان پزشکی که به خوبی آموزش دیده و شایسته هستند نیز افزایش یافته است. برای آغاز مسیر مهاجرتی خود برای ورود به کشور سنگاپور، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و از تجارب ما در مورد سایر مهاجرانی که در این زمینه از طرق موسسه اعزام شده اند، بهره مند شوید.

فرآیند انتخاب رشته گوارش در سنگاپور

برای اینکه به عنوان یک متقاضی تحصیلی در سنگاپور پزشک شوید، ساده ترین راه تحصیل در یکی از دانشگاه های پزشکی آن است. چه برای ورود به دانشگاه یا پس از آن به عنوان دکتر در سنگاپور (با فرض اینکه مدرک خود را در خارج از کشور دریافت کرده و در سنگاپور مستقر شوید)، باید به زبان انگلیسی مسلط باشید و همچنین به زبان مالایی، زبان رسمی سنگاپور صحبت کنید. پذیرش در دانشکده های پزشکی سنگاپور بر اساس معدل دبیرستان شما برای دو مقطع اول است و شما باید در رشته های شیمی، زیست شناسی و فیزیک تحصیل کرده باشید یا مدرک بین المللی در این رشته ها داشته باشید. در دو دانشگاه اول، برنامه دکتر شدن MBBS – لیسانس پزشکی و لیسانس علوم است و 5 سال طول می کشد تا فارغ التحصیل شوید. با این حال، اگر شرکت در دانشکده پزشکی Duke-NUS را انتخاب کنید.

با این انتخاب، در یک مؤسسه به سبک آمریکایی ثبت نام خواهید کرد که در آن باید قبل از درخواست مدرک لیسانس گرفته باشید، در آزمون پذیرش MCAT شرکت کنید و سپس سه دوره را پشت سر بگذارید. -سال برنامه آموزشی MD. مزیت مدرسه Duke-NUS به رسمیت شناختن مدرک بین المللی است، بنابراین ممکن است برای کسانی که به دنبال کار به عنوان پزشک در سنگاپور نیستند مناسب باشد. موضوع دیگر این است که شورای پزشکی سنگاپور تمام فارغ التحصیلان دانشکده پزشکی را ملزم می کند که پس از اعطای مدرک پزشکی، یک خانه داری را تکمیل کنند. پس از تکمیل، باید در SMC ثبت نام کنید و در یک موسسه پزشکی استخدام شوید. دریافت اعتبار برای کار به عنوان پزشک به این معنی است که شما یک افسر خانه شده اید، و این مشروط به دریافت پیشنهاد کاری و ارائه مدارک مناسب است.

فرآیند انتخاب رشته گوارش در سنگاپور

فرآیند تبدیل به پزشک گوارش دارای مجوز در سنگاپور

فرآیند دریافت مجوز پزشکی پس از فارغ التحصیلی با مدرک MBBS در سنگاپور، ثبت نام در شورای پزشکی سنگاپور و ارائه تمام مدارک خود برای مجاز شدن به تمرین است. پس از انجام این ثبت ، کارفرمای شما توسط SMC مطلع می شود و شما می توانید به عنوان پزشک کار کنید. اگر شما یک پزشک تحصیل کرده خارجی هستید، دریافت مجوز پزشکی ابتدا مستلزم تایید مدرک پزشکی شما توسط شورای پزشکی سنگاپور است و ممکن است قبل از اینکه SMC راضی به اعطای مجوز پزشکی به شما شود، آزمایشات بیشتری لازم باشد. برای اینکه پس از آن به عنوان یک پزشک کار کنید، باید مجوز استخدام نیز دریافت کنید.

موضع دیگر در این زمینه، مسئله ویزای کار در سنگاپور است که ویزای کار در سنگاپور به عنوان مجوز استخدام شناخته می شود. شما باید شرایطی مانند پیشینه تحصیلی خوب، تجربه کاری گذشته و سایر مهارت ها را داشته باشید، که این را معادل ویزای مهاجرتی با مهارت بالا می کند. همچنین حداقل دستمزد برای یک شغل تمام وقت، 3600$ (دلار) در ماه وجود دارد. این بدان معنی است که شما باید برای کار درخواست دهید و قبل از اینکه بتوانید مجوز استخدام را دریافت کنید، یک پیشنهاد کاری آماده کنید. به طور معمول، کارفرمای شما باید در مورد درخواست به شما کمک کند، زیرا شامل ارائه تعدادی مدارک پشتیبان درباره محل کارتان نیز می شود. در اینجا می توانید در مورد این فرآیند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در شکل زیر دانشگاه های فعال در عرصه پزشکی در سنگاپور اشاره شده است:

دانشگاه های فعال در عرصه پزشکی در سنگاپور

درآمد شاغلان رشته گوارش در سنگاپور

شاغلین عرصه پزشکی با تخصص گوارش در سنگاپور، معمولاً حدود 21900SGD (دلار سنگاپور) در ماه درآمد دارند که این درآمد شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. البته حقوق پزشک گوارش در سنگاپور از 11800SGD (دلار سنگاپور) در ماه (حداقل حقوق) تا 33000SGD (دلار سنگاپور) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال در غالب اوقات، حقوق متوسط ​​20100SGD (دلار سنگاپور) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 20100SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 20100SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند. علاوه بر این 25% پزشکان متخصص گوارش کمتر از 14400SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 14400SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند. همچنین بر اساس نمودار، 75% پزشکان متخصص گوارش کمتر از 24400SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 24400SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند.

اگر تجربه را به عنوان یک فاکتور مهم اثرگذار درنظر بگیریم، باید گفت که یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از 2سال تجربه تقریباً 13700SGD (دلار سنگاپور) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 17300SGD (دلار سنگاپور) در ماه دریافت کند، که 26% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین پنج تا ده سال حقوقی معادل 22800SGD (دلار سنگاپور) در ماه به دست می آورد که 32% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته گوارش در سنگاپور می باشد:

حقوق بر حسب سالهای کاری در سنگاپورعلاقه مندان به اخذ اقامت کشور سنگاپور از راه تحصیل می توانند از طریق تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نسبت به شرایط مهاجرت تحصیلی خود در رشته گوارش آگاه شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *