مهاجرت تحصیلی بلژیک

رشته گوارش در بلژیک

رشته گوارش در بلژیک

یکی از بهترین و مناسب ترین انتخب ها برای تحصیل رشته گوارش در بلژیک می باشد زیرا این کشور برای تحصیلات عالی در زمینه پزشکی مقرون به صرفه است. در بلژیک در رشته های پزشکی دانشجویان بین المللی بسیاری وجود دارند و در حالتحصیل و تحقیق در رشته ها و تخصص های متفاوت در زمینه پزشکی هستند. با تحصیللت عالیه در مقاطع تکمیلی در کشور بلژیک می توانید خود را برای دوران کاری ارزشمندی آماده کنید. زیرا در دانشگاه های بلژیک شرایط به طور مناسب برای دانشجویان فراهم شده است که یکی از این شرایط تحصیل به زبان انگلیسی است. یکی دیگر از مزایا اخذ بورسیه های تحصیلی در رشته گوارش می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات مشاوره در خصوص شرایط مهاجرت و تحصیل رشته گوارش در بلژیک مشاور و راهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته گوارش در بلژیک

تحصیل رشته گوارش در بلژیک توانایی ارزیابی انتقادی حوزه های تمرین حرفه ای را ایجاد می کند. ارزیابی انتقادی حوزه های خاص عملکرد بالینی، تحقیقاتی و سازمانی؛ توسعه مهارت ها در تحقیقات مستقل و مطالعه و توسعه مهارت های مرتبط با انتشارات علمی یک امیتاز ویژه می باشد. اگرچه به صورت آنلاین یاد می گیرید، در گروهی با 10 تا 15 دانش آموز دیگر خواهید بود. آموزش از راه دور خودگردان شما توسط بحث و گفتگوی معلم بر اساس سناریوهای موردی غنی از نظر بالینی هدایت می شود. شما ترکیبی از پروژه‌های فردی و گروهی را انجام می‌دهید، و یک نمونه کار تمرینی انعکاسی خواهید داشت که به شما کمک می‌کند تا دریابید که چگونه آنچه در این دوره یاد می‌گیرید می‌تواند به کار و تمرین روزمره تبدیل شود.

در طول تحصیل در بلژیک شما از پشتیبانی یک تیم اختصاصی برخوردار خواهید بود که در هر چالشی که ممکن است با آن روبرو شوید به شما کمک می کند. از کمک در پیمایش در پلت فرم یادگیری آنلاین ما گرفته تا مشاوره در مورد کارهایی که برای گذراندن دوره و رعایت ضرب الاجل ها باید انجام دهید. پس از اینکه جایگاه خود را در دوره ایمن کردید، به یک وبینار آنلاین روز معرفی دعوت خواهید شد. این به شما این فرصت را می دهد که در کارگاه های مهارت های مطالعه در مورد مرجع هاروارد، نوشته های علمی و تأملی و سطوح شواهد برای آمادگی برای مطالعات خود شرکت کنید. انتظار می رود دانش آموزان در 8 هفته اول با معلم خود به صورت هفتگی تعامل داشته باشند. دانش‌آموزان یک پروژه خاص را انتخاب می‌کنند و خلاصه/پیشنهاد پروژه (تقریباً 1500 کلمه) را ارسال می‌ کنند.

شرایط فارغ التحصیلی رشته گوارش در بلژیک

شرایط فارغ التحصیلی رشته گوارش در بلژیک

پس از تایید پروپوزال، خود پروژه حرفه ای (10500 کلمه) از طریق راهنمایی و نظارت آنلاین ارائه شده توسط مدرس تکمیل می شود. دانش آموز و استاد راهنما به طور منظم (هفتگی) در محل بحث اختصاصی دانش آموزان/ استاد راهنما یا از طریق هر وسیله ارتباطی دیگری که هر دو طرف مناسب بدانند تعامل خواهند داشت. یادداشت هر گونه ارتباط شفاهی با استاد راهنما توسط دانشجو در ژورنال دانشجو ثبت می شود. در USW، ما مرتباً دوره‌های خود را در پاسخ به الگوهای تغییر شغل و تقاضای مهارت‌ها مرور می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که آموزشی ارائه می‌دهیم که منعکس‌کننده نیازهای دانش‌آموزان امروز و خواسته‌های کارفرمایان فردا باشد. اگر در طول فرآیند بازبینی محتوای دوره به طور قابل توجهی تغییر کرد، برای اطلاع رسانی به شما و با شما در مورد تغییرات سال آینده صحبت خواهند کرد.

اما نتیجه هر چه که باشد، هدف این است که دانش‌آموزان خود را با مهارت و طرز فکر برای موفقیت در هر آنچه که فردا به ارمغان بیاورد مجهز کنند. برای تضمین جایگاه خود در دوره، متقاضیان معمولاً دارای مدرک اول یا معادل آن (از جمله مدارک بین المللی) در زمینه مراقبت های بهداشتی حرفه ای مرتبط، مانند مدرک پزشکی یا پرستاری هستند. متخصصان مراقبت های بهداشتی ثبت شده بدون این صلاحیت های شناخته شده به صورت فردی در نظر گرفته می شوند و ممکن است طیف گسترده ای از تجربیات قبلی در نظر گرفته شود. در برخی موارد، ممکن است از متقاضیان خواسته شود که یک اثر را برای ارزیابی ارسال کنند تا تأیید شود که آنها می‌توانند به راحتی در سطح کارشناسی ارشد کار کنند و دانش بالینی و حرفه‌ای لازم را نشان دهند.

دانشگاه های رشته گوارش در بلژیک

در دانشگاه های پزشکی بلژیک شما روی چیزی بیش از یک مدرک سرمایه گذاری می کنید. ما در تلاش هستیم تا فارغ از اینکه شما چه چیزی را برای تحصیل انتخاب کرده اید، بهترین تجربه ممکن را برای دانش آموزان خود فراهم کنند. دسترسی به کتاب‌های مک و رایانه‌های شخصی برتر، امکانات پیشرفته مملو از تجهیزات و نرم‌افزارهای پیشرو در صنعت، کلاس‌های مسترکلاس و رویدادهایی که توسط کارشناسان صنعت رهبری می‌شوند، یا طیف وسیعی از باشگاه ‌ها و انجمن‌ها برای ملاقات با افراد همفکر، با امتیازات اضافی شروع می شود. هر دوره همچنین مزایای منحصر به فرد دانشجویی خود را دارد تا شما را برای کلمه واقعی آماده کند. از سفرهای میدانی جهانی، تجربه کاری یکپارچه و منابع مرتبط با دوره رایگان، تا طرح‌های سرمایه‌گذاری شده، پروژه‌هایی که با کارفرمایان واقعی کار می‌کنند، و فرصت‌هایی برای صلاحیت‌ها و اعتبارنامه‌های بیشتر فراهم شده است.

رشته بیهوشی در بلژیک نیز در کنار رشته گوارش یک رشته پرطرفدار است. در نمودار زیر شاهد تحصیل در چند رشته پزشکی محبوب در کشور بلژیک در سال های اخیر هستید:

تحصیل در چند رشته پزشکی محبوب در کشور بلژیکبا کار در این کشور می توانید به خرید ملک در بلژیک نیز فکر کنید. در جدول زیر شاهد دانشگاه های کشور بلژیک برای تحصیل تخصص و اخذ مدرک رشته گوارش می باشید:

نام دانشگاهرتبه در بلژیکرتبه در اروپارتبه در جهان
Catholic University of Leuven1476
Free University of Brussels290292
Catholic University of Louvain392299
University of Liege4111521
Ghent University5140143
University of Antwerp6167280
Free University of Brussels – VUB7182528
Institute of Tropical Medicine8267867

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی در بخش های مختلف مهاجرت به بلژیک به متقاضیان تحصیل و کار و زندگی در بلژیک می باشد. شما می توانید سوالات و ابهامات خود را با مشاوران این مجموعه در میان بگذارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *