مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته گوارش در بلاروس

رشته گوارش در بلاروس

رشته گوارش در بلاروس رشته ای عالی در خصوص دستگاه گوارش و دیگر اعضای حیاتی بدن است که منجر به درک کامل و جامعی از این رشته در بلاروس می شود. پس از اتمام تحصیل خود در رشته گوارش در بلاروس می توانید با توجه به سابقه و مهارت خود در مراکز مختلف مرتبط با گوارش مشغول به کار شوید. رشته گوارش در دسترس دانشجویان بین المللی نیز می باشد که در چندین سال اخیر بیش از پیش توجه دانشجویان از سراسر جهان را جلب کرده است. دانشگاه های رشته پزشکی در بلاروس می توانند آنچه را از علم پربار پزشکی نیزا دارید به شما انتقال دهند. همچنین شرایط زندگی و هزینه های تحصیل نیز در حوزه پزشکی در بلاروس مناسب می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل رشته گوارش در این کشور مشاور و پاسخگوی سوالات شما می باشد.

جایگاه رشته گوارش در بلاروس

بخش گوارش و تغذیه آکادمی پزشکی بلاروس در سال 1980 تاسیس شد. تا سال 1999، پایگاه بالینی بخش، واحد گوارش بیمارستان بالینی منطقه ای مینسک بود. عملاً در جمهوری بلاروس این تنها واحد آموزشی منحصر به فرد بود که در آموزش پزشکان در زمینه گوارش و تغذیه پیشرو در نظر گرفته می شد. حوزه اصلی فعالیت های تحقیقاتی در بخش مطالعه مکانیسم های شکل گیری، توسعه و پیشرفت بیماری های مزمن دستگاه گوارش با تمرکز بر ویژگی های بالینی و پاتوفیزیولوژیکی است که به ارائه رویکردهای استاندارد در استراتژی مراقبت های پزشکی کمک می کند. با هدف توسعه کیفیت آن. از سال 1980 تا 2000، این بخش توسط پروفسور IN Bronovets اداره می شد. موضوع اصلی فعالیت های علمی وی تعیین ویژگی های وضعیت عملکردی سیستم قلبی عروقی در بیماران مبتلا به بیماری های مزمن مجاری صفراوی و کبد بود.

از سال 2000 تا کنون، دکتران علوم پزشکی، مسئولیت این بخش را بر عهده دارند. پایان نامه دکتری او موضوع شناسایی نظم های تشکیل سنگ کیسه صفرا و تشکیل کوله سیستیت مزمن را آشکار کرد که به فرموله کردن فرضیه لیپوپراکسید تشکیل سنگ کیسه صفرا کمک کرد و انواع بهینه تشخیص اولیه این بیماری را ارائه داد. YHMarakhovsky بیش از 250 اثر منتشر کرد، از جمله 6 تک نگاری، 35 مقاله در نسخه های جمهوری، 28 در نسخه های بین المللی است.  یکی از مولفه های مهم در بهبود روند آموزشی، پشتیبانی اطلاعاتی بخش از طریق پایگاه داده پاتولوژی گوارشی، برنامه های کامپیوتری “TELEGASTRO”، “GIVEN”، “DATAGATE”، آثار 17 هفته اروپایی گوارش، 10، 11 و 12 جهانی گوارش است.

مرکز رشته گوارش در بلاروس

این بخش دارای فناوری های معاینه مدرن، فن آوری های درمان و ارزیابی استاندارد تظاهرات بالینی بیماری ها است، به عنوان مثال، تحقیق سونوگرافی عملکرد حرکتی معده، ارزیابی سونوگرافی وضعیت ستون، رکورد ارزیابی استاندارد شدت بیماری های التهابی روده و انسفالوپاتی پس سیستمی. ارزیابی استاندارد بیماری های التهابی روده بر اساس مجموعه برنامه «مجتمع تخصصی و تشخیصی ارزیابی بیماری های ویروسی مزمن کبدی انجام می شود. تا سال 1998، عمده فعالیت های علمی بخش بر موارد زیر متمرکز بود: ارزیابی بیوشیمیایی بالینی کوله سیستیت مزمن و ویژگی های بالینی هیپولاکتازی در بلاروس، ارزیابی اثربخشی رژیم درمانی با محدودیت کالری در آسیب شناسی گوارشی. در سال 1999، بخش ساخت داروی ملی ضد اسید GEFAL را به پایان رساند، تولید صنعتی آن در سال 2000 توسط JSC “Belmedpreparaty” آغاز شد، این دارو دارای گواهی ثبت در فدراسیون روسیه است.

در نمودار زیر شاهد نرخ رشد و پیشرفت کشور بلاروس در زمینه گوارش در چند سال اخیر می باشید:

نرخ رشد و پیشرفت کشور بلاروس

دوره های مخصوص رشته گوارش در بلاروس

بر اساس استانداردهای موجود بین المللی در مراقبت های تخصصی گوارش پزشکی، فن آوری های استاندارد ارزیابی شدت بیماری های التهابی روده، بهینه سازی شده برای مراقبت های بهداشتی عملی جمهوری بلاروس، سندرم سوء جذب، سیروز کبدی، سوء هاضمه عملکردی ایجاد شده است. بیماری رفلاکس معده به مری که در حال اجرا در کار عملی موسسات پایه بخش می باشد. عملکرد علمی در سطح بین المللی با مشارکت کارکنان در مهمترین سمینارها، سمپوزیوم ها و کنفرانس های بین المللی نشان داده می شود.

دوره های آموزشی پیشرفته با موضوعات زیر برگزار می شود:

  • تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در بیمارستان بالینی مینسک.
  • تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با اسید (زخم گوارشی، سوء هاضمه، رفلاکس معده به مری، گاستریت مزمن) اندام های گوارشی؛
  • استانداردسازی پاتوفیزیولوژیکی بالینی مراقبت های پزشکی در بیماری های دستگاه گوارش.
  • درمان کلی کبدی؛
  • درمان عمومی کولوپروکتولوژی؛
  • آنترولوژی درمانی عمومی؛
  • گوارش بالینی: مبانی مدیریت درمانی بیماری های گوارشی
  • بیلیوپانکرئوتولوژی درمانی عمومی؛

دانشگاه رشته گوارش در بلاروس

اولین متخصصان پزشکی از اتباع کشورهای خارجی در سال 1969 از دانشگاه فارغ التحصیل شدند. دانشکده پزشکی عمومی قدیمی ترین و بزرگ ترین دانشکده در دانشگاه پزشکی دولتی بلاروس است. تا سال 1921 اولین دانشجویان وارد دانشکده پزشکی عمومی دانشگاه دولتی بلاروس شدند. در سال 1930 دانشکده پزشکی عمومی تاریخچه انستیتوی پزشکی دولتی مینسک را آغاز کرد که در سال 2001 به دانشگاه پزشکی دولتی بلاروس تغییر نام داد. برای سال ها دانشکده پزشکی عمومی تنها دانشکده دانشگاه بود و پزشکان را در عمل در تمام زمینه های پزشکی آموزش می داد. پس از تأسیس سایر دانشکده ها، دانشکده پزشکی عمومی متخصصانی را تربیت می کند که مسئول مراقبت های بهداشتی و ارتقاء، تشخیص، درمان، پیگیری و پیشگیری از بیماری های جمعیت بزرگسال هستند. رشته قلب و عروق در بلاروس این دانشگاه یکی از تخصص های مهم می باشد.

در بخش زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته گوارش در بلاروس می باشید:

مدت تحصیلنرخ پذیرشنرخ فارغ التحصیلیمیزان دانشجویان بین المللیبورسیه
4 سال%47%84%36بله

دانشگاه رشته گوارش در بلاروس

وطایف متخصص گوارش در بلاروس

در سال 2011 BSMU نودمین سالگرد خود را جشن گرفت. در طول این سال ها، کادر آموزشی دانشگاه تجربیات روش شناختی، بالینی و علمی قابل توجهی را جمع آوری کرده اند که به نسل جوان کشور اجازه می دهد تا آموزش عالی مطابق با بالاترین استانداردهای مدرن را دریافت کنند. در حال حاضر بیش از 2600 دانشجو در اینجا تحصیل می کنند. در حال حاضر، سالانه بیش از 400 متخصص از دانشکده فارغ التحصیل می شوند در حالی که 21 پزشک اولین کسانی بودند که دیپلم دانشگاه را دریافت کردند تخصص پزشکی در بلاروس یا دوره‌های تحصیلات تکمیلی توسط تمام دانشگاه‌های پزشکی و توسط آکادمی پزشکی بلاروس برای تحصیلات تکمیلی ارائه می‌شود. همچنین رزیدنتی بالینی یک برنامه 3-4 ساله است که طبق برنامه فردی انجام می شود. رشته بیهوشی در بلاروس نیز از رشته های مهم در این کشور محسوب می شود.

وظیفه مقیم در بیمارستان شامل دور روزانه است:

  • امتحانات،
  • تدوین سوابق پزشکی،
  • شرکت در عمل های جراحی و کنفرانس ها

اخذ گواهینامه رشته گوارش در بلاروس

در پایان هر سال تحصیلی، یک مربی دستیاری بالینی گزارشی از انجام طرح فردی ارائه می‌کند و گواهینامه می‌دهد و در پایان دوره دستیاری بالینی، یک متخصص در امتحانی که شامل سؤالات نظری و عملی است، گواهی می‌دهد و گواهینامه دریافت می‌کند. فارغ التحصیل مقیم می توانند در دوره فوق لیسانس (3-4 سال) در تخصص های نظری یا بالینی مانند ما ادامه تحصیل دهند. همچنین می توانید در بخش تحقیقات نیز شرکت کنید و همچنین در بلاروس در بیمارستان ها و مراکز و کلینیک های گوارش به عنوان پزشک متخصص مشغول به کار شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به بلاروس و همچنین مدارک و شرایط لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی در بلاروس مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *