مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته گوارش در اکوادور

تحصیل در رشته گوارش در اکوادور جنبه های مختلفی مانند کبد شناسی، اختلالات کبدی، بیماری های انگلی، عفونت های قارچی و عفونت معده را شامل می شود. جراحی در دستگاه گوارش و مراقبت‌های تسکینی برای بیماران مبتلا به بیماری‌های گوارشی و کبدی را نیز می آموزید. در دانشگاه های کشور اکوادور رشته های پزشکی به زبان انگلیسی نیز ارائه می شوند. تحصیلات پزشکی در اکوادور از سوی دانشجویان بین المللی تحصیلی معتبر و جامع یاد شده است. در این کشور دانشجویان بین المللی می توانند با هزینه های کمتر از کشورهایی مانند آلمان و آمریکا به تحصیل بپردازند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ارائه خدمات برای مهاجرت تحصیلی به اکوادور و تحصیل رشته گوارش به سوالات شما پاسخ می دهد.

تحصیل رشته گوارش در اکوادور

دوره های تحصیلی رشته گوارش در اکوادور در موارد خاص و محدودی برای دانشجویان بین المللی به صورت آنلاین نیز ارائه می شود. در دانشگاه های رشته گوارش در کشور اکوادور می توانید یک مدرک معتبر بین المللی اخذ کنید که برای ادامه تحصیلات شما در اروپا شروعی جدید باشد. البته شما می توانید در این کشور به تحصیلات و تحقیقات خود در زمینه گوارش نیز ادامه دهید. همچنین می توانید در بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی گوارش در اکوادور مشغول به کار شوید. رشته گوارش در اکوادور شامل مطالعه و مدیریت مشکلاتی است که در کل دستگاه گوارش از دهان تا مقعد رخ می دهد و شامل کبد، معده و مری و کیسه صفرا و پانکراس و روده می شود.

 

به طور شگفت انگیزی برای چنین جزء قابل توجهی از بدن، گوارش به عنوان یک تخصص پزشکی نسبتاً تازه وارد بود، که در دهه 1960 ظهور کرد، اما به سرعت توسعه یافت و به یکی از عمده ترین تخصص های پزشکی تبدیل شد. گوارش با همکاری نزدیک با خدمات جراحی و رادیولوژی و آسیب شناسی و رژیم غذایی به شکلی چند رشته ای تکامل یافته است. پیشرفت قابل توجه در آندوسکوپی و رادیولوژی مقطعی به همه مناطق اجازه داده است تا برای مطالعه مستقیم در دسترس باشند و اغلب با درمان کم تهاجمی قابل درمان باشند. در سال های اخیر این رشته به اوج خودش در کشور اکوادوررسیده است و سالانه تعداد متخصصان فارغ التحصیل از این رشته بیشتر به مردم خدمات درمانی ارائه می دهند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در رشته گوارش در کشور اکوادور می باشید:

نرخ اشتغال گوارش در اکوادور

جایگاه رشته گوارش در اکوادور

در آغاز این دوره، تعداد بسیار کمی متخصص گوارش در اکوادور وجود داشت، اما تا سال 2010، 26 متخصص گوارش در پایتخت و 108 متخصص در اکوادور وجود داشت. انجمن اکوادوری گوارش در سال 1937 با حضور 36 عضو در اولین جلسه تاسیس شد. اما تعداد شرکت کنندگان در سال 2010 به 2600 نفر افزایش یافته بود. فراوانی مشکلات بیمار، تعداد زیاد بیماران جوان، پتانسیل مطالعات تحقیقاتی، درمان های موثر و توسعه مهارت های آندوسکوپی بسیاری از توانمندترین پزشکان را به سمت این تخصص جذب کرد. سپس با ورود به عرصه بین المللی از دیگر کشورها متخصصان برای تحصیلات و ارائه کنفرانس ها و همکاری ها وارد این کشور شدند و از خدمات و دانش آن ها در جهت بهبود علوم گوارشی بهره مند شدند.

 

هر یک از بیمارستان ها به سرعت برنامه های تحقیقاتی را توسعه دادند که منجر به تشکیل باشگاه گوارش، انجمن گوارش و انجمناکوادوری برای مطالعه کبد و معده و روده شد که در آن این یافته های جدید ارائه شود. پس از تشخیص، درمان شروع می شود. این فرآیند شامل درمان پزشکی، فیزیوتراپی و در صورت لزوم جراحی است. رفتن به اکوادور برای درمان انتخاب هوشمندانه ای است، زیرا کیفیت این کشور عالی است و قیمت خدمات بسیار پایین تر است. هزینه روش ها تقریباً 40٪ ارزان تر از کلینیک های آلمان، اسپانیا و ایالات متحده است. پزشکان بر ارائه خدمات با کیفیت بالا برای ساکنان هر کشور متمرکز هستند، بنابراین آنها به زبان های بسیاری از جمله انگلیسی در اینجا صحبت می کنند.

در بخش زیر شاهد تحصیل در رشته های مرتبط با رشته گوارش می باشید:

تحصیل در رشته های مرتبط با رشته گوارش در اکوادور

دانشگاه ها رشته گوارش در اکوادور

در موسسات پزشکی اکوادور، بیماران از سراسر جهان به محبوب ترین تکنیک ها و روش های درمان، تشخیص و توانبخشی دسترسی دارند. پزشکان اکوادوری با تجربه و واجد شرایط هستند. آنها به طور مرتب دانش خود را با شرکت در سمینارها، کنفرانس ها و دوره های آموزشی در بیمارستان های برجسته جهان بهبود می بخشند. در کلینیک های این کشور به بیماران خدمات با کیفیتی ارائه می شود که مطابق با استانداردهای اروپایی است. کارکنان صمیمی، شایسته و دلسوز تمام تلاش خود را می کنند تا اطمینان حاصل شود که همه در هنگام دوری از خانه احساس راحتی می کنند. کلینیک های مجهز، دولتی و خصوصی امکان درمان را، در محبوب ترین و باریک ترین زمینه های پزشکی باز می کنند. هزینه تحصیل پزشکی در اکوادور همانطور که گفتیم به نسب آلمان و آمریکا بسیار کمتر است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته گوارش در کشور اکوادور می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در اکوادوررتبه آمریکای لاتینرتبه در جهان
San Francisco de Quito UniversityQuito11472336
Central University of Ecuador, Quito21522373
Pontifical Catholic University of Ecuador31772633
University of CuencaCuenca41792652
Catholic University of Santiago de GuayaquilGuayaquil51942844
National Polytechnic School, EcuadorQuito61982872
University of GuayaquilGuayaquil72443514

اشتغال در حوزه رشته گوارش در اکوادور

بسیاری از بیمارستان های اکوادور بخش بیمارهای بین المللی خود را دارند که کارکنان آن در سازماندهی درمان و مراقب کمک می کنند. طیف وسیعی از خدمات شامل حمل و نقل، یافتن محل اقامت، و پشتیبانی زبان است. اکوادور برای حامیان مالی متمرکز بر آزمایشات بالینی در رشته آنکولوژی در اکوادور جذاب است. در این میان اگر به جند زبان مسلط باشید قطعا جایگاه ویژه ای در بیمارستان ها و کلینیک ها دارید. میزان حقوق شما در این کشور بستگی به مهارت و دانش و البته مکانی که در آن کار می کنید. در دوره کارورزی تجارب خوبی در رشته گوارش در اکوادور به دست آورید و پس از ان با ارسال رزومه و انجام مصاحبات به نتایج خوبی در زمینه کار در بیمارستان های این کشور خواهید رسید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی و همچنین تحصیل دکترا در اکوادور مشاور و پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *