مهاجرت تحصیلی مالت

رشته کامپیوتر در مالتا

تحصیل رشته کامپیوتر در مالتا از برترین فرصت ها برای تحصیل و کار و زندگی است زیرا مالتا کشوری جزیره ای و خوش آب و هوا است. مالتا از کشورهای رویایی است و بسیاری از افراد برای تعطیلات و تفریحات تابستانه خود این کشور را انتخاب می کنند. همچنین بسیاری از اشخاص برای بازنشستگی و سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می کنند. در مالتا می توانید در بهترین شرایط می توانید تحصیل کنید. این کشور مقصد مناسبی برای تحصیل رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا می باشد. در مالتا به راحتی می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت تحصیلی به مالتا پاسخگوی سوالات شماست.

تحصیل رشته کامپیوتر در مالتا

هدف برنامه علوم رایانه ای این است که به شما فرصت هایی برای توسعه توانایی ها و مهارت های فنی عمیق خاص مرتبط با طراحی و توسعه و مدیریت سیستم های مبتنی بر محاسبات که از پردازش اطلاعات و تصمیم گیری پشتیبانی می کنند، و درک گسترده ای از آن، و توانایی های عملی در، طیف وسیعی از رشته های محاسبات به دانشجویان این رشته ارائه کند. در پایان دوره، شما قادر خواهید بود در زمینه توسعه طیف وسیعی از توانایی های شناختی مربوط به طراحی، توسعه و ارزیابی راه حل های برنامه ریزی شده برای مشکلات کار کند. فناوری اطلاعات و ارتباطات هم یک موضوع آکادمیک و هم عملی است، بنابراین شما با روش انعطاف پذیر مبتنی بر کلاس درس، از طریق روش های مختلف، مانند سخنرانی ها، بحث ها و فعالیت های عملی به شما آموزش داده می شود.

  • یک دانشجوی فارغ التحصیل از رشته کامپیوتر در مالتا در زمینه های زیر توانمند خواهد بود:
  • توسعه طیف وسیعی از مهارت های عملی مربوط به طراحی، توسعه و ارزیابی راه حل های برنامه ریزی شده برای مشکلات
  • توسعه طیف وسیعی از مهارت های قابل انتقال از جمله ارتباط، ارائه منطقی ایده ها و استدلال ها و کار مستقل و گروهی
  • مسائل حقوقی، اجتماعی، اخلاقی و حرفه ای مربوط به استفاده از دانش و مهارت های خود را در طیف وسیعی از مشکلات بشناسید و قدردانی کنید.
  • با طیف وسیعی از فعالیت ها که از دامنه های مختلف مشکل برگرفته شده است روبرو شوید.
  • توسعه توانایی ها و مهارت های فنی عمیق و مرتبط با طراحی، توسعه و مدیریت سیستم های محاسباتی

مزایا تحصیل رشته کامپیوتر در مالتا

مزایا تحصیل رشته کامپیوتر در مالتا

در سال اول و دوم کلاس های درس مجهز به رایانه های شخصی با ویندوز 7 ویا لینوکس و طیف وسیعی از نرم افزارهای استاندارد صنعتی و آموزشی مایکروسافت، اوراکل، ادوبی و دیگران است. اکثر دانش آموزان ما لپ تاپ خود را می آورند، اما این ضروری نیست زیرا می توانید از امکانات مدرسه استفاده کنید. پورتال آموزشی به شما امکان می دهد به منابع یادگیری الکترونیکی و همچنین بحث های الکترونیکی با اساتید و سایر دانشجویان دسترسی داشته باشید. در سال سوم شما در زمان و مکان دلخواه خود تحصیل خواهید کرد و در هزینه های سفر و اقامت صرفه جویی می کنید و با سایر تعهدات خود مطابقت دارید. در این دوره تحصیلی شما به عنوان یک گروه کوچک مطالعه می کنید و مهلت هایی برای تکالیف درسی و یک دوره 24 ساعته ثابت برای آزمون ها وجود دارد.

به این ترتیب شما انعطاف پذیری آموزش از راه دور را با نظم و انضباط شخصی و روحیه آموزش شهری معمولی ترکیب می کنید. دانش آموزان از سراسر جهان آمده اند بنابراین شما فرصتی عالی برای به دست آوردن تجربه دست اول شبکه جهانی خواهید داشت. شما از اینترنت برای یادگیری استفاده خواهید کرد به طور مثال برای دسترسی به اطلاعات دوره، برای برقراری ارتباط با دیگران و ارسال تکالیف تکمیل شده برای علامت گذاری. دانشگاه های این کشور از فناوری ها برای ارائه ارتباطات سریع تر و موثرتر و ارائه مطالب آموزشی بسیار غنی تر از حالت معمول برای سایر روش های یادگیری استفاده می کند. علوم رایانه ای در تحقیقات و توسعه فناوری در زمینه هایی مانند علوم رایانه یا فناوری، توسعه نرم افزار، واقعیت افزوده و مجازی، امنیت شبکه یا هوش مصنوعی (AI) و غیره نقش مهمی ایفا می کند.

تحصیل رشته کامپیوتر در مالتا در مقطع ارشد

کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر به گونه ای طراحی شده است که دانش آموزان را برای پیاده سازی راه حل های کارآمد و کاربردی در بینایی رایانه، سیستم های محاسباتی، علم داده و برنامه های کاربردی مرتبط مهارت های لازم را در اختیار دانشجویان قرار دهد. این برنامه به درخواست دانش آموزان و کارفرمایان برای نیروی کار ماهر در علوم رایانه که پیشرفت برنامه نویسی کامپیوتر و ابزارهای توسعه نرم افزار را می داند پاسخ می دهد. علاوه بر این دانش آموزان همچنین می توانند مهارت های تحقیقاتی و تحلیلی را در طول اتمام یک پروژه یا برنامه های مبتنی بر تحقیق که برنامه کامپیوتر را ارائه می دهد، بدست آورند. برای افرادی که در حال حاضر در بخش فناوری اطلاعات کار می کنند، این برنامه کارشناسی ارشد ممکن است با فعال کردن متخصصان در گسترش تخصص خود در این زمینه، پیشرفت شغلی را ایجاد کند.

کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر در نظر گرفته شده است که فارغ التحصیلانی تولید کنند که بتوانند:

  • مفاهیم، طرح ها و راه حل های علوم رایانه را به طور موثر و حرفه ای تفسیر کنند.
  • استفاده از دانش محاسبات برای تولید طرح ها و راه حل های موثر برای مشکلات خاص
  • ارزیابی، نقد و ترکیب ادبیات علمی مرتبط با حوزه علوم رایانه
  • ارزیابی و نقد تحولات پیشرفته در زمینه مورد علاقه خود

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش تحصیل و کار در حوزه کامپیوتر در مالتا هستید:

افزایش تحصیل و کار در حوزه کامپیوتر در مالتا

شرایط تحصیل رشته کامپیوتر در مالتا

دانشجویان رشته علوم کامپیوتر به مهارت های ریاضی و تحلیلی قوی نیاز دارند. ارزیابی ها (امتحانات درون کلاس، تکالیف و پروژه های فردی و تیمی) بر این مهارت ها متمرکز می شود. به طور کلی، نمرات بر اساس عملکرد آن ارزیابی ها تعیین می شوند. روش تدریس این برنامه از مدل استاندارد کلاس درس پیروی می کند که در آن شیوه اصلی آموزش سخنرانی، تمرین آزمایشگاهی (عملی برای برنامه نویسی) و تعامل با دانش آموزان از طریق بحث است. مربی مطالبی را از جمله فیلم های مناسب در اختیار دانش آموزان قرار می دهد تا در خارج از کلاس درس بخوانند. در کلاس و سخنرانی ها برای روشن شدن مطالب، مربی تمرینات در کلاس (مشکلات، پروژه های طراحی، آموزش نرم افزار، زبان های برنامه نویسی) را هدایت می کند.

در جدول زیر شاهد برخی از هزینه های تحصیل در کشور مالتا رشته کامپیوتر و متوسط درآمد در کشور مالتا هستید:

کالا یا خدماتهزینه به یورو
یک وعده غذای اصلی15.00€
بلیط یک طرفه2.00€
بلیط سینما8.00€
متوسط هزینه تحصیل2000€
متوسط درآمد کار دانشجویی در مالتا1800€

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه مهاجرت و مدارک لازم برای اخذ ویزا و مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی در مالتا همچنین شرایط مهاجرت به کشور مالتا و زندگی در این کشور مشاوره تخصصی به شما ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *