مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته کامپیوتر در لهستان

رشته کامپیوتر در لهستان

تحصیل در رشته کامپیوتر در لهستان می تواند یک موقعیت بسیار خوب و مقرون به صرفه برای تحصیل در اروپا محسوب شود. رشته کامپیوتر نیز از رشته های محبوب و بسیار پر طرفدار در این کشور است. لهستان نیز از کشورهایی است که هر ساله دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان جذب می کند. در این کشور دانشگاه ها رشته کامپیوتر را در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا ارائه می کنند. شما نیز می توانید به زبان انگلیسی در لهستان در رشته کامپیوتر تحصیل کنید. به عبارت دیگر در لهستان می توانید یک تحصیل معتبر و بی دردسر داشته باشید. لهستان مقصد خوبی برای تحصیل و کار در حوزه کامپیوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به لهستان و اخذ ویزای تحصیلی مشاور شماست.

تحصیل رشته کامپیوتر در لهستان

اگر علوم کامپیوتر را برای تحصیل انتخاب کنید به شما امکان می دهد به طور حرفه ای در موقعیت هایی کار کنید که شما را ملزم به استفاده از ابزارهای ریاضی، آماری، اقتصادسنجی و فناوری اطلاعات در شرکت های کوچک، متوسط ​​و بزرگ تولیدی و خدماتی و در صنعت و همچنین نهادهای مبتنی بر پروژه، مشورتی، اقتصادی یا اداری می کند. توانایی حل مشکلات فناوری اطلاعات به شیوه ای تخیلی و خلاقانه از ویژگی های دانشجویان رشته کامپیوتر است. کلاس های این رشته در لهستان توسط معلمانی با دستاوردهای علمی قابل توجه و تجربه انجام می شود. آنها با مشاغل بین المللی فناوری اطلاعات و متخصصان شرکت های مشاوره که در مورد انتخاب و اجرای سیستم های فناوری اطلاعات مشاوره می دهند، همکاری می کنند.

گرایش رشته کامپیوتر در لهستان

شبکه های کامپیوتری و امنیت سیستم های فناوری اطلاعات یگ گرایش بسیار کاربردی در حوزه کامپیوتر است. دانش و مهارت های جامع لازم برای ایجاد یک تجارت مطمئن از نظر فناوری و تشریفات را ارائه می دهد. یک فارغ التحصیل آماده است تا در موقعیتی کار کند که نیاز به طراحی و برنامه ریزی سیستم های فناوری اطلاعات، ایجاد و مدیریت پایگاه های داده و همچنین پیکربندی سیستم ها و شبکه های کامپیوتری و حفظ امنیت آنها دارد. پیاده سازی سیستم های فناوری اطلاعات پیاده سازی سیستم های فناوری اطلاعات دانش آموزان را برای مشاغل در همه زمینه های زندگی اجتماعی و اقتصادی آماده می کند. فارغ التحصیلان کاملاً آماده کار در شرکت های کوچک، متوسط ​​و بزرگ و همچنین موسسات مشروح پروژه و مشورت با پیاده سازی سیستم های فناوری اطلاعات و مدیریت آنها هستند. آنها مهارت مهندسی و مهارت های تجاری خود را توسعه می دهند.

دروس رشته کامپیوتر در لهستان

در 3 ترم اول، این برنامه اصول ریاضیات را پوشش می دهد، که امکان یادگیری موثر علوم کامپیوتر و تکنیک های برنامه نویسی در ترم های بعدی را فراهم می کند. در این دوره، دانش آموزان اطلاعات اولیه در مورد حساب، جبر خطی و هندسه، ریاضیات گسسته، منطق، روش های عددی و اصول الکترونیک را دریافت می کنند. علاوه بر این، در طول ترم های اول، دوره های آموزشی برنامه نویسی ساختاری و هدفمند، الگوریتم ها و ساختار داده ها و همچنین سیستم عامل ها ارائه می شود. تا نیمسال چهارم، کلاس ها برای همه دانش آموزان مشترک است. از نیمسال پنجم، دانشجویان می توانند دروس انتخابی را انتخاب کنند که جنبه های نظری و عملی علوم کامپیوتر را پوشش می دهد. ترم آخر، هفتم عمدتا به پروژه تیمی و آماده سازی پایان نامه اختصاص دارد.

دانش آموزان در طول تحصیل خود به طور کامل در ریاضیات آموزش دیده اند و مبانی نظری علوم کامپیوتر را فرا می گیرند، که به آنها امکان می دهد دانش خود را در زمینه در حال تغییر سریع علوم کامپیوتر گسترش دهند. فارغ التحصیلان می توانند از ابزارهای فناوری اطلاعات استفاده کنند، به زبان های مختلف برنامه نویسی برنامه ریزی کرده و از تجهیزات و نرم افزارهای فناوری اطلاعات استفاده کنند. آنها می توانند به عنوان بخشی از یک تیم برای توسعه و اجرای پروژه های فناوری اطلاعات و همچنین تأیید عناصر مولفه ای سیستم های اطلاعات رایانه ای مطابق با مشخصات داده شده کار کنند. فارغ التحصیلان می توانند سیستم های کامپیوتری و شبکه های کامپیوتری در مقیاس متوسط ​​را اداره کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان دروس اجباری و دروس انتخابی در رشته کامپیوتر در لهستان هستید:

دروس انتخابی و اجباری در لهستان

دانشگاه رشته کامپیوتر در لهستان

WUT واقع در قلب اروپا، نه تنها قدیمی ترین، بلکه بهترین دانشگاه فنی در لهستان است. در رتبه بندی دانشگاه های لهستان، این دانشگاه به مدت 9 سال مقام اول را در رده خود کسب کرده است. اولویت های ما برنامه های مطالعاتی چند لایه است که توسط یک تحقیق علمی پیشرفته پشتیبانی می شود. در پاسخ به خواسته های بازار، ما طیف وسیعی از برنامه های حرفه ای و تکنولوژیکی را ارائه می دهیم که دانش آموزان را برای مشاغل آینده خود آماده می کند. مقامات WUT و کل کادر علمی تمام تلاش خود را می کنند تا دانش آموزان را با دانش و مهارت های به روز که در دنیای امروز مفید است آشنا کنند.WUT برنامه هایی را در مقطع کارشناسی، و کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

شرایط تحصیل رشته کامپیوتر در لهستان

این کشور خود را برای تبدیل شدن به یکی از رهبران لهستانی در آموزش فناوری های مایکروسافت تعیین کرده ایم. دوره های ما کاملاً بر اساس توسعه مایکروسافت، پایگاه داده و محیط سرور است. ما در کاری که انجام می دهیم بسیار خوب هستیم. به عنوان بخشی از برنامه درسی خود، دوره های زیادی را بر اساس دوره های تجاری مایکروسافت و CISCO (آکادمی سیسکو) خواهید گذراند، که در سراسر جهان قابل تشخیص و قدردانی است. ما متخصصان فناوری اطلاعات را با مدرک کارشناسی مهندسی آموزش می دهیم. از ترم سوم، دانشجویان می توانند با انتخاب بین واحدهای متخصص در برنامه های تحصیلی (تخصص ها)، آینده شغلی خود را طراحی کنند. این به آنها امکان می دهد مهارت های حرفه ای خود را با تمرکز بر زمینه خاص و مورد تقاضا توسعه دهند.

در جدول زیر شاهد اطلااعاتی در خصوص تحصیل رشته کامپیوتر در کشور لهستان هستید:

رشتهمقطعمدت تحصیلزبان تحصیلنوع تحصیل
کامپیوترکارشناسی3 سالانگلیسیتمام وقت
ارشد2 سال
دکترا3 سال

فرصت های شغلی رشته کامپیوتر در لهستان

فرصت های شغلی رشته کامپیوتر در لهستان

در طول تحصیل در لهستان به زبان انگلیسی در سال اول، دوره های اجباری را می گذرانید و بعداً، با شروع ترم سوم (که سال دوم شماست)، آنچه را که می خواهید مطالعه کنید انتخاب می کنید. حداقل یک ماژول (که قبلاً تخصص نامیده می شد) که برای شما جالب تر است انتخاب کنید و سپس مسیر انتخاب شده را تا پایان تحصیل ادامه دهید. در صورت تمایل، می توانید ماژول های بعدی یا موضوعات فردی را از جمله رشته های دیگر تحصیلی بگذرانید. تمام ماژول هایی که تکمیل می کنید در دیپلم شما قابل مشاهده خواهد بود. پس از فارغ التحصیلی از برنامه علوم کامپیوتر، دیگر نیازی به جستجوی کار ندارید. استخدام کنندگان به تنهایی شما را خواهند یافت. بررسی کنید که چه ترکیباتی از ماژول ها شما را به کاندیدای ارزشمندی در بازار کار تبدیل می کند و شغل رویایی خود را بدست می آورید.

شرایط کار پس از تحصیل در لهستان در این حوزه مناسب است. در لیست زیر شاهد فرصت های شغلی رشته کامپیوتر در لهستان می باشید:

  • مشاغل فناوری اطلاعات
  • شرکت های بیمه
  • مشاغل مخابراتی
  • صنایع سنگین

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به کشور لهستان و شرایط اخذ ویزای این کشور و همچنین اقامت پس از تحصیل در لهستان به سوالات و ابهامات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *