مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته کامپیوتر در فنلاند

رشته کامپیوتر در فنلاند

تحصیل در رشته کامپیوتر در فنلاند در کشوری که طبیعتی زیبا و بکر دارد و معماری شهرهای آن هر فردی را مجذوب خود می کند انتخابی هوشمندانه است. تحصیل در رشته کامپیوتر نیز برای دانشجویانی که علاقمند به برنامه نویسی هستند و قصد دارند در این رشته متخصص شوند فرصت مناسبی است. رشته کامپیوتر رشته ای جذاب است که همواره از مهم ترین اولویت های هر کشوری محسوب می شود. با توجه به مدرنیته ودیجیتالی شدن تمامی عرصه ها و کسب و کارها و حتی امور روزانه دسترسی به دانش کامپیوتری امری الزامی است. تحصیل در فنلاند نیز در دانشگاه های معتبر نتایج خوبی را برای دانشجویان بین المللی به همراه دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو و اخذ ویزای فنلاند مشاور شماست.

تحصیل رشته کامپیوتر در فنلاند

برنامه مدرک برنامه های کاربردی رایانه ای (BBA) شامل 3.5 سال مطالعه است که شامل سخنرانی ها و ارتباطات واقعی زندگی کاری است. به عنوان یک دانش آموز، شما بخش بزرگی از مطالعات خود را در یک محل کار واقعی برای یادگیری صرف خواهید کرد. مطالعات و پایان نامه های شایستگی اصلی برای همه دانشجویان درجه برنامه های کاربردی کامپیوتر اجباری است. موقعیت شغلی نیز به شایستگی اصلی تعلق دارد. مطالعات شایستگی اصلی طیف وسیعی از موضوعات برنامه نویسی را پوشش می دهد. شما زبان ها و تکنیک های برنامه نویسی را که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، خواهید آموخت. مطالعات همچنین شامل طراحی رابط کاربری، سیستم عامل ها، توسعه وب، پایگاه های داده، عملیات ابری، روباتیک نرم افزاری، تجارت و نوآوری است. مطالعات پروفایل واحدهای اختیاری هستند که می توانید از آنها برای هدایت شایستگی خود به سمت اهداف شغلی خود استفاده کنید.

پس از مطالعات شایستگی اصلی، شما مطالعاتی را با توجه به علایق خود انتخاب کرده و بر اساس شایستگی های زیر متمرکز می شوید:

  • توسعه وب و تلفن همراه
  • علم داده و هوش مصنوعی
  • ارائه نرم افزار و محاسبات ابری
  • همکاری و یادگیری عملی

شرایط کار در رشته کامپیوتر در فنلاند

توسعه نرم افزار کار گروهی است. بنابراین پروژه هایی خواهید داشت که در آن با سایر دانشجویان، واحد تحقیقاتی یا شرکت های شریک همکاری خواهید کرد. درک مشتریان و نیازهای کاربران ضروری است. برای حمایت از مشاغل به بهترین شکل، یاد می گیرید که برنامه ها و سیستم ها را به راحتی در دسترس کاربران قرار دهید. این امر مستلزم برنامه ریزی زیاد، صبر، درک مشتری، مدیریت پروژه و دیگر مهارت های مختلف فناوری اطلاعات است. شما این مهارت ها را در مطالعات خود توسعه خواهید داد. در طول دوره کارآموزی، در یک شغل واقعی کار خواهید کرد. همچنین نحوه تعامل شرکت، کارکنان و مشتریان را مشاهده خواهید کرد. بسیاری از دانشجویان فارغ التحصیل IT در شرکت کارآموزی خود استخدام شده اند.

شرایط کار در رشته کامپیوتر در فنلاند

جایگاه رشته کامپیوتر در فنلاند

فناوری در مطالعات نقش دارد. بسیاری از برنامه ها و محیط های مورد استفاده در مطالعات از طریق محیط های مجازی ارائه می شود. محوطه دانشگاه ها مدرن، ایمن و دنج است که تحصیل را در این کشور را لذت بخش می کند. شما می توانید مهارت های زبانی خود را بهبود بخشیده و افق های خود را از طریق تبادل دانشجو یا کارآموزی در خارج از کشور باز کنید. فنلاند دارای دانشگاه های همکار در کشورهای مختلف است. تحصیل و کارآموزی در خارج از کشور به عنوان بخشی از مدرک تحصیلی به حساب می آید. کارآفرینی ترکیبی از نگرش، مهارت ها و اقدامات لازم برای یافتن و استفاده از امکانات است. هدف در این کشور تشویق ذهنیت کارآفرینانه است. شما مهارت های مورد نیاز برای اداره شرکت خود را بهبود می بخشید، کارآفرینی مبتنی بر آموزش عالی ایجاد می کنید و مشاغل موجود را تجدید و توسعه می دهید.

دروس تحصیل در رشته کامپیوتر در فنلاند

شما اصول اولیه در زمینه های اصلی کامپیوتر مانند ریاضیات و فیزیک را خواهید آموخت. مطالعات حرفه ای در زمینه فناوری اطلاعات علاوه بر زبان ها و مهارت های ارتباطی و دوره های تجاری که مهارت شما را تکمیل می کند، مهارت های لازم برای تحصیل در رشته کامپیوتر را در اختیار شما قرار می دهد. شما در طول تحصیلات خود از طریق پروژه های مرتبط با صنعت، دوره های استقرار کار و پروژه سال پایانی با زندگی کاری در ارتباط خواهید بود. این به شما فرصتی می دهد تا در حین تحصیل، شبکه های مفیدی ایجاد کرده و برای آینده شغلی خود برنامه ریزی کنید. مطالعات مستلزم حضور تمام وقت در اکثر دوره ها است که به روش های مختلفی مانند سخنرانی، کار گروهی، پروژه، آموزش و خودآموزی سازماندهی می شود.

کار دانشجویی در فنلاند از در این رشته نیز فرصت های خوبی دارد. در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال و بیکاری در رشته کامپیوتر در کشور فنلاند هستید:

اشتغال و بیکاری رشته کامپیوتر در فنلاند

دانشگاه های رشته کامپیوتر در فنلاند

شما در سال اول چهار دوره 15 درس را مطالعه خواهید کرد و دوره ها نیاز به حضور تمام وقت دارند. شما در اولین سال تحصیلی خود گزینه اصلی خود را انتخاب خواهید کرد. شروع تحصیل در گزینه اصلی مستلزم آن است که طبق برنامه درسی برنامه را دنبال کرده و 60 برنامه را تکمیل کرده باشید و در صورتی که تعداد کافی از دانش آموزان گزینه اصلی را انتخاب کنند، گزینه اصلی ارائه می شود. در هر گزینه اصلی مکان های مطالعه محدودی وجود دارد. اگر تعداد دانشجویانی که برای رشته تحصیلی متقاضی هستند از تعداد محل های تحصیل فراتر رود، معیارهای انتخاب بر اساس موفقیت در تحصیل و سایر معیارهای تعیین شده توسط برنامه مدرک تحصیلی خواهد بود.

تحصیل در فنلاند به زبان انگلیسی در برخی از دانشگاه ها امکان پذیر است. در جدول زیر شاهد دانشگاه های ارائه دهنده رشته کامپیوتر در کشور فنلاند هستید:

نام دانشگاهرتبه در فنلاندرتبه در اروپارتبه در جهاننرخ پذیرش
University of Helsinki14115817%
University of Oulu25218920%
Aalto University39629615%
University of Eastern Finland419349621%
University of Turku521254915%
University of Tampere62165559%

فرصت های شغلی رشته کامپیوتر در فنلاند

گزینه اصلی به شما یک بینش عمیق در زمینه موضوعات مرتبط و به روز در هر گزینه اصلی می دهد. همچنین می توانید دانش خود را در سایر گزینه های مهم دیگر با استفاده از آن به عنوان یک گزینه جزئی در مطالعات مهندسی خود گسترش دهید. گزینه های اصلی و ارائه دوره در گزینه های اصلی ممکن است تغییر کند. با توجه به اینکه مصرف رسانه به سمت دستگاه های تلفن همراه در حال حرکت است، نیاز به توسعه دهندگان نرم افزاری که بر توسعه نرم افزارهای خاص تلفن همراه تسلط دارند، افزایش می یابد. شما خواهید آموخت که چگونه برنامه های کاربردی وب، ترکیبی و بومی برجسته ای را برای تلفن های هوشمند و رایانه لوحی با استفاده از روش ها و ابزارهای مشابه شرکت های نرم افزاری برتر طراحی و پیاده سازی کنید.

دانش توسعه دهندگان نرم افزار از طریق دوره هایی مانند فناوری وب تلفن همراه، توسعه برنامه iOS ، توسعه برنامه Android با استفاده از فناوری های حسگر و پروژه های تلفن همراه همراه با شرکت ها به دست می آید. پس از فارغ التحصیلی ممکن است به عنوان مثال به عنوان توسعه دهنده نرم افزار، طراح نرم افزار یا مدیر محصول در رسانه ها و شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در شرکت های ارتباطات و بازاریابی، در خانه های نرم افزاری و آژانس های بازاریابی دیجیتال یا به عنوان کارآفرین کار کنید. سیستم های هوشمند اینترنت در همه جا وجود دارد و نیازها به این موضوع نیز مختلف است. در این رشته با توجه به مهارت و علایق خود به دستاوردهای مختلفی خواهید رسید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای دانشجویی فنلاند مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

سوالات متداول در باب رشته کامپیوتر در فنلاند

در این بخش از مطلب به سوالات متداول در باب رشته کامپیوتر در فنلاند پاسخ داده ایم:

  • دانشگاه های رشته کامپیوتر در فنلاند کدامند؟ دانشگاه تامپره- دانشگاه هلسینکی-دانشگاه اولو-دانشگاه تورکو
  • نرخ اشتغال در رشته کامپیوتر در فنلاند چند درصد است؟ نرخ اشتغال در فنلاند 70% است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *