مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته کامپیوتر در سنگاپور

رشته کامپیوتر در سنگاپور

تحصیل در رشته کامپیوتر در سنگاپور منجر به کسب دانش تخصصی می شود. تحصیل در رشته کامپیوتر در بالاترین نیازهای جهان دیده می شود. با ورود به عصر دیجیتال، بسیاری از صنایع برای ایجاد مجموعه کسب و کار خود به داده ها و برنامه های نرم افزاری تکیه می کنند. با این حال، این نوآوری ها به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. این از زیرساخت های قوی علمی و فناوری بانکی و فارغ التحصیلان درخشان است. با داشتن مدرک علوم رایانه و فناوری اطلاعات، می توانید نحوه حرکت در میان سوالات را که بر نحوه ارتباط ما و تأثیر ما بر جهان تأثیر می گذارد، بیاموزید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل در رشته کامپیوتر در سنگاپور و مهاجرت به این کشور مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته کامپیوتر در سنگاپور

اگر مهارت کافی در معادلات فناوری و ریاضی دارید، مطمئناً این انتخاب مناسب برای شما است و چه مقصدی بهتر از سنگاپور، قطب فناوری آسیا. سنگاپور به دلیل اکوسیستم پیچیده فناوری اطلاعات و توجه ویژه به نوآوری جهانی، برای شرکت ها و دانشجویان جذابیت زیادی پیدا کرده است. با نزدیک بودن به سایر کشورهای جنوب آسیا و فراتر از آن، دسترسی بیشتری به بازارهای بیشتر دارد. تفاوت بین علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات چیست؟ در نگاه اول، این 2 مفهوم می توانند کاملاً مشابه باشند، اما به مجموعه مهارت ها و الزامات کاملاً متفاوتی نیاز دارند و ارائه می دهند. علوم کامپیوتر با الگوریتم های مطالعه برای ذخیره، تمرین و دستکاری داده ها یا اطلاعات سروکار دارد. این شامل نوشتن کد، اعمال الگوریتم برای طراحی نرم افزار رایانه و مدل هایی برای حل مشکلات محاسباتی است.

در جدول زیر شاهد هزینه تحصیلی در رشته کامپیوتر در کشور سنگاپور هستید:

مقطع تحصیلیمدت تحصیلهزینه به یورو
کارشناسی3-5 سال19200€-38500€
تحصیلات تکمیلیمجموعا 13 سال19200€-32000€

مزایا تحصیل رشته کامپیوتر در سنگاپور

از طرف دیگر فناوری اطلاعات (IT) به استفاده از سیستم های رایانه ای، نرم افزار برای پردازش و توزیع اطلاعات داده ها اشاره دارد. آنها از فناوری محاسبات برای پاسخگویی به نیازهای مشاغل و شرکت ها استفاده می کنند و مطمئن می شوند که در صورت وجود هرگونه مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری از پشتیبانی فنی پشتیبانی می کند. نوآوری در فناوری بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ تجاری سنگاپور است. شاخص نوآوری جهانی در سال های اخیر سنگاپور را به عنوان برترین کشور نوآور در آسیا رتبه بندی می کند. علاوه بر این دارای آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی است که اولین بار در زیرساخت های دیجیتال در شاخص تحول دیجیتال آسیایی واحد اطلاعات اکونومیست نشان داده است. برای کسب و کارها این امکان وجود دارد که به تازه کارها به محض اتصال به Wi-Fi دسترسی کامل به جدیدترین زیرساخت ها را بدهند.

کشور آسیایی سنگاپور به عنوان یک جامعه چند فرهنگی با انواع جشن ها، سنت ها و جشن های خاص خود می بالد. دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد قادر خواهند بود با جوامع مختلف زندگی کنند. شما قادر خواهید بود از طریق هر گونه سوء تفاهم فرهنگی در محیط کار برابر یاد بگیرید و کار کنید. سنگاپور دارای تحسین برانگیزترین سیستم آموزشی است. موسسات دانشگاهی آن به طور مداوم در رتبه بندی بین المللی برترین دانشگاه های جهان قرار گرفته اند. براساس گزارشی که توسط واحد اطلاعات اکونومیست (EIU) در مورد شاخص آموزش جهانی برای آینده منتشر شده است، سنگاپور تنها از 2 کشوری است که در فهرست 10 برتر از کشورهای اصلی مانند چین و هنگ کنگ قرار گرفته است.

الزامات تحصیل در رشته کامپیوتر در سنگاپور

بخش بزرگی از دوره علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات به دانش آموزان نیاز دارد تا از توانایی های ریاضی قوی برخوردار باشند. اینها دانش آموزان را قادر می سازد تا مشکلاتی را که با آنها برخورد می شود درک کنند و بهترین راه حل را متناسب با الزامات و نیازها بیابند. همچنین دانش آموزان ملزم به شرکت در تعدادی از کلاس های ارائه دهنده زبان های برنامه نویسی مانند C ، C ++ ، java و موارد دیگر هستند. این بسیار مهم است که بتوانید منطقی فکر کنید. این نه تنها در مورد به دست آوردن اطلاعات زیاد بلکه ایجاد یک الگوریتم برای پیش بینی نتایج آینده است. برای اکثر موارد تجاری که به عهده خواهید گرفت، از شما می خواهد که یک مفهوم را بررسی کرده و از آن برای حل مشکلات پیچیده استفاده کنید.

در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال در حوزه کامپیوتر به صورت پاره وقت و تمام وقت هستید:

اشتغال در حوزه کامپیوتر در سنگاپور

دروس رشته کامپیوتر در سنگاپور

در طول تحصیل در سنگاپور و همچنین در حوزه کار هنگامی که ابتدا به پروژه ها نزدیک می شوید، باید مشکل را درک کرده و نحوه تبدیل به چیزی را که کامپیوتر می تواند روی آن کار کند، درک کنید. شما باید در مهارت های نوشتاری و ارتباطی تسلط قوی داشته باشید. علاوه بر استفاده از مهارت های ارتباطی پس از فارغ التحصیلی، دانشمندان کامپیوتر باید بدانند چگونه در محل کار به خوبی ارتباط برقرار کنند. شاید لازم باشد بدانید که چگونه با سایر کارکنان و مشتریان خود تعامل داشته باشید. اصطلاحات زیادی در این زمینه وجود دارد. وظیفه شماست که از ارتباطات کلامی و غیر کلامی برای توضیح نحوه عملکرد یک سیستم یا شبکه استفاده کنید. یک کلید مهم برای مانور در جستجوی شغل، ایجاد روابط با افراد مختلف است که در این حوزه نیز وجود دارد.

کار دانشجویی در سنگاپور در این زمینه شامل موقعیت های مختلفی می شود. دانش آموزان ملزم به تکمیل واحدهای مشترک زیر هستند:

  • مقدمه روش های تحقیق
  • بررسی ساختار داده
  • مطالعه در خصوص پایگاه اطلاعات
  • تجزیه و تحلیل سیستم
  •  طراحی سیستم
  • بررسی سیستم های معماری نرم افزار
  • طراحی سیستم های عامل
  • بررسی سیستم های برنامه نویسی
  • بررسی سیستم های هوشمند
  • پروژه فناوری اطلاعات

شرایط تحصیل در رشته کامپیوتر در سنگاپور

شرایط تحصیل در رشته کامپیوتر در سنگاپور

برای اینکه داوطلبان واجد شرایط برای بررسی باشند، باید این شرایط عمومی ورود را رعایت کنند. با این حال، به متقاضیان توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر به موسسات آموزشی و دانشگاهی مورد نظر خود مراجعه کنند. داوطلبانی که به عنوان زبان دوم انگلیسی صحبت می کنند، باید نمرات آزمون مهارت انگلیسی مانندTOEFL ، IELTS یا SAT را ارائه دهند. متقاضیان باید از دانش اولیه ریاضیات و فیزیک برخوردار باشند. اکثر دانشگاه ها نیازی به داشتن دانش در علوم کامپیوتر یا فناوری اطلاعات و ارتباطات ندارند، اما اگر از دانش اولیه زبان های برنامه نویسی مطلع باشید، بهتر عمل خواهید کرد. هزینه های دوره شما فقط به موسسه ای که برای تحصیل انتخاب می کنید بستگی دارد. به طور طبیعی، این هزینه برای دانشجویان بین المللی بسیار بیشتر از دانشجویان منطقه ای است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای دانشجویی سنگاپور مشاوره تخصصی به شما ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *