مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته ژنتیک در ژاپن

رشته ژنتیک در ژاپن

تحصیل در ژاپن در دانشگاه های بسیار معروف که رتبه های خوبی دارند تصمیمی عالی است. رشته ژنتیک در ژاپن به زبان انگلیسی و ژاپنی تدریس می شود. تحصیل در کشوری پیشرفته در آسیا که زمینه تحصیل در دیگر کشورها و دیگر دانشگاه های معتبر جهان را فراهم می کند یک فرصت عالی است. دانشجویان هر ساله برای تحصیل در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا به کشور ژاپن مهاجرت می کنند. زبان ژاپنی نیز زبان شناخته شده و پرکاربردی است که شما با تحصیل در این کشور می توانید این زبان را نیز یاد بگیرید. تقویت زبان انگلیسی نیز از مهم ترین مزیت های تحصیل رشته ژنتیک در ژاپن است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به ژاپن و اخذ ویزای تحصیلی ژاپن به سوالات شما پاسخ می دهد.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری به کشور ژاپن می باشید:

افزایش مهاجرت ها به ژاپن

جایگاه رشته ژنتیک در ژاپن

در کشور ژاپن گروه ژنتیک انسانی، تأسیس شده در سال 1992، به طور گسترده ای به تنوع ژنوم انسانی علاقه مند است. توالی DNA ژنوم انسان در افراد متفاوت است. برخی از این تغییرات منجر به حساسیت یا مقاومت در برابر برخی بیماری های انسانی می شود. به درک زمینه ژنتیکی انواع بیماری های پیچیده، به ویژه اختلالات خواب بیماری های عفونی، بیماری های استخوان و مفاصل و بیماری های مربوط به سبک زندگی نیز در این رشته پرداخته می شود. برای این منظور، از ابزار تحقیق ژنومی، از جمله چند شکلی تک هسته ای (SNP) آنتی ژن لکوسیت انسانی (HLA) چند شکلی ریزماهواره و نمایه سازی ژن استفاده می شود. علاوه بر این، برای درک بهتر مکانیسم های زمینه ساز بیماری همچنین بر روی تجزیه و تحلیل عملکرد محصولات ژنی مرتبط با بیماری متمرکز شده اند.

برخی از مهم ترین دستاوردهای گروه ژنتیک در کشور ژاپن را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • تحلیل های نظری و تجربی در مورد ژنتیک بیماری های پیچیده
  • توسعه رویکردهای آماری برای نقشه برداری ژن حساسیت در بیماری های پیچیده
  • مطالعات ژنتیکی برای درک زمینه ژنتیکی و پاتوژنز بیماری های خود ایمنی
  • عوامل حساسیت میزبان به بیماریهای عفونی
  • مکانیسم های مولکولی اختلالات خواب
  • تعیین بلوک های هاپلوتیپ در جمعیت ژاپن
  • توسعه روش های جدید برای تجزیه و تحلیل چند شکلی ژن و بیان

تحصیل رشته ژنتیک در ژاپن

در طول تحصیل خود در رشته ژنتیک در ژاپن در خصوص ارائه دانش اولیه در مورد ژنتیک مولکولی انسان از جمله ژنتیک جمعیت، فن آوری های اساسی در زیست شناسی مولکولی و سازماندهی ژنوم انسانی آموزش خواهید دید. برای ارائه دانش اولیه در مورد رویکرد ژنتیکی به بیماریهای انسان، عمدتا در نقشه برداری از ژن های بیماری، مکانیسم های مولکولی بیماری های ژنتیکی، ژنتیک سرطان و پروژه های ژنوم متمرکز شده است. با همکاری مرکز ژنتیک پزشکی، بیمارستان دانشگاه شینشو، تحقیقات ژنتیکی را در مورد اختلالات ژنتیکی یا مادرزادی انسان انجام می دهد. موضوع اصلی شکار ژن های عامل بیماری از طریق ارزیابی دقیق بالینی و تجزیه و تحلیل ژنتیکی پیشرفته از جمله تعیین توالی نسل بعدی است. همراه با مطالعات بالینی در مورد این اختلالات، هدف کمک به ایجاد جامعه ای است که این بیماران می توانند زندگی سالم و شادی داشته باشند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور ژاپن و مشخصات آن ها در خصوص تحصیل رشته ژنتیک می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در میان دانشگاه های رشته ژنتیکرتبه در جهانامتیاز موضوعامتیاز جهانی
دانشگاه کیوشوفوکوکا2003294056
دانشگاه ناگویاناگویا2063103957
دانشگاه توهوکوسندای2082693959
دانشگاه هوکایدوساپورو2394373652
دانشگاه کیوتوکیو2425383649
دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیوتوکیو2927793342
دانشگاه تسوکوباتسوکوبا2953953254
دانشگاه شهر یوکوهامایوکوهاما3219363037
دانشگاه کوماموتو5435110162735

تحقیقات رشته ژنتیک در ژاپن

تحقیقات رشته ژنتیک در ژاپن

تحصیل در مقاطع مختلف در ژاپن در رشته ژنتیک امکان پذیر است. پیشرفت رشته ژنتیک در این کشور به سرعت و هماهنگ با کشورهای اروپایی می باشد. علاوه بر این، کشور ژاپن تنوع ژنومی جمعیت های آسیا و اقیانوسیه را مطالعه کرده است. علاوه بر مطالعه ژن های حساسیت بیماری و ژنتیک جمعیت این کشور در حال توسعه فن آوری های جدید و مقرون به صرفه و بسیار قابل اعتماد می باشد. براساس نظر و هدف ژاپنی ها ماموریت آن ها شامل آموزش و اطلاع رسانی است. اعضای هیئت علمی به طور فعال در آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی شرکت می کنند. دپارتمان های دانشگاهی حداقل چندین دانشجوی کارشناسی ارشد را همزمان می پذیرند. دانشجویان از کشورهای مختلفی از جمله چین و اندونزی و مالزی تایلند و ویتنام و همچنین ژاپن آمده اند.

فعالیت های اصلی تحقیقاتی در کشور ژاپن را در لیست زیر که ذکر شده است مشاهده می کنید:

  • تجزیه و تحلیل نظری و تجربی در ژنتیک بیماری های پیچیده
  • مکانیسم های مولکولی اختلالات خواب
  • عوامل حساسیت میزبان به بیماری های عفونی
  • ژنتیک جامع از استخوان و بیماری های مشترک
  • ژنتیک جامع مربوط به شیوه زندگی-بیماری
  • تجزیه و تحلیل بر تنوع ژنوم
  • توسعه جدید روش ها برای ژنوتیپ SNP
  • توسعه روش های جدید برای مطالعه عملکرد پروتئین
  • ساخت پایگاه داده برای مطالعه ارتباط ژنوم

شرایط کار رشته ژنتیک در ژاپن

شرایط کار دانشجویی در ژاپن برای شما مهم است. انجمن ژنتیک پزشکی و ژنومیک، ژنتیک بالینی ژاپن به مشاوره های تمام بخش های بالینی بیمارستان پاسخ می دهد و مراقبت های پزشکی ژنتیکی مناسبی را انجام می دهد و در عین حال به عنوان انجمنی عمل می کند که مسائل مربوط به ژنتیک را که انتظار می رود در هر موسسه پزشکی حل شود، حل می کند. هیئت مدیره به دنبال توانایی هایی مانند داشتن دانش تخصصی گسترده در مورد ژنتیک پزشکی و انجام آزمایشات تخصصی، ایجاد تشخیص و ارائه درمان در حوزه های خاص در زمینه ژنتیک پزشکی و انجام مشاوره ژنتیک و داشتن دانش کافی در مورد و آزمایش آزمایش ژنتیکی و داشتن دستاوردهای کافی در تحقیقات ژنتیک پزشکی و قادر به اجرای آموزش در ژنتیک پزشکی می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اعزام دانشجو به ژاپن شما را راهنمایی می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *