مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته ژنتیک در نیوزلند

رشته ژنتیک در نیوزلند

رشته ژنتیک در نیوزلند یک رشته علمی با گزینه های شغلی فراوان است. ژنتیک درباره تشکیل موجودات زنده و ساختار ترکیبات تشکیل دهنده و DNA می باشد. امروز این رشته با کمک فناوری ها و توسعه تجهیزات تحقیقاتی کمک بزرگی به درمان بیماری ها و همچنین درک ژنتیک است. نیوزلند به عنوان یکی از کشورهای برتر تحصیلی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیل رشته ژنتیک برای دانشجویان انگلیسی زبان باشد. علاقه مندان به رشته ژنتیک در نیوزلند می توانند در این مقاله اطلاعاتی را درباره تحصیل و کار در این رشته بدست آورند. با همکاری موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید گامی محکم در راه مهاجرت بردارید.

تحصیل رشته ژنتیک در نیوزلند

با تقاضای زیاد برای فارغ التحصیلان ژنتیک در نیوزلند و خارج از کشور، مدرک تحصیلی در این رشته پیشگامانه و عملی گزینه های شغلی زیادی را برای شما فراهم می کند. ژنتیک مطالعه ژن ها و وراثت است. این رشته جالب چالش برانگیز و مربوط به زندگی روزمره است! این یک موضوع بسیار متنوع است، که در آن شما می توانید با مطالعه در مورد ارگانیسم ها، جمعیت ها و تکامل با اساس مولکولی زندگی آشنا شوید. شما یاد خواهید گرفت که درباره موضوعاتی مانند مهندسی ژنتیک، شبیه سازی و سلامتی خود آگاهانه تصمیم بگیرید. شما همچنین در مورد تحقیقات پیشرفته ای که در دانشگاه های نیوزلند انجام می شود فرصت های زیادی برای انجام تحقیقات عملی خواهید داشت.

در جدول زیر می توانید دانشگاه های برتر برای تحصیل رشته ژنتیک در نیوزلند را مشاهده کنید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه اوکلند
2دانشگاه ماسی
3دانشگاه اوتاگو
4دانشگاه وایکاتو
5دانشگاه کانتربوری

کار در رشته ژنتیک در نیوزلند

برای کار در رشته ژنتیک در کشور نیوزلند نیاز به داشتن مدرک تحصیلی و همچنین کارآموزی در این رشته دارید. رشته ژنتیک یک رشته علمی و مشاغل آن نیز مشاغل تخصصی به حساب می آیند. فارغ التحصیلان دارای مدرک ژنتیک از نیوزلند را می توان در بازار کار سراسر نیوزیلند و سراسر جهان یافت. مدرک ژنتیک به شما طیف گسترده ای از مهارت های قابل فروش مناسب برای اشتغال در صنایع مبتنی بر بیولوژی ، سازمان های تحقیقاتی و ادارات دولتی را می دهد. شما می توانید یک همکار تحقیقاتی، تحلیلگر، بیوتکنولوژیست، کارمند حفاظت از محیط زیست یا تحلیلگر امنیت زیستی باشید. با مطالعه بیشتر می توانید یک محقق علوم یا محقق ژنتیک انسانی، حیوانی، گیاهی یا میکروبی باشید. همچنین یک مدرک ژنتیک یک پایه عالی برای آموزش بیشتر مورد نیاز برای مشاوره ژنتیک یا پزشکی قانونی است.

هم اکنون حقوق ماهیانه کار در نیوزلند در رشته ژنتیک به صورت متوسط 152000NZD (دلار نیوزلند) در ماه است. این در حالی است یک متخصص رشته ژنتیک در کشور نیوزلند ماهیانه حداقل 75900NZD (دلار نیوزلند) حداکثر 235000NZD (دلار نیوزلند) حقوق دریافت می کند.

در نمودار زیر میزان حقوق برخی از مشاغل رشته ژنتیک در کشور نیوزلند آمده است:

حقوق ماهیانه مشاغل رشته ژنتیک در نیوزلند

تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه اوتاگو نیوزلند

ژنتیک علمی است که به سرعت در حال پیشرفت است، مضمون اصلی زیست شناسی مدرن و جز ضروری بیشتر تحقیقات بیولوژیکی است. برنامه ژنتیک در اوتاگو گروه های آناتومی، بیوشیمی، گیاه شناسی، میکروبیولوژی و ایمونولوژی، آسیب شناسی، داروسازی و سم شناسی، بهداشت زنان و کودکان و جانورشناسی را جمع می کند. این به کارمندان و دانشجویان این امکان را می دهد تا در یک حوزه گسترده تر از آنچه در هر بخش ممکن است، تعامل و به اشتراک بگذارند. ژنتیک یک علم تجربی با زمینه نظری قوی است، بنابراین شما ترکیبی از سخنرانی ها و موارد آزمایشگاهی خواهید داشت.

  • کلاس های آزمایشگاهی در سال 2 و 3 بسیار متنوع است. شما همه چیز را بررسی می کنید، از ویروس ها و باکتری ها گرفته تا کرم ها و انسان ها.
  • به عنوان مثال، در سال دوم باکتری های اصلاح شده ژنتیکی ایجاد می کنید و موجودات اصلاح شده ژنتیکی را در محصولات آزمایش می کنید.
  • در طول سال سوم، شما این فرصت را خواهید داشت که به کروموزوم های خود نگاه کنید و بخشی از DNA خود را تجزیه و تحلیل کنید تا تعیین کنید از کدام نوع هستید.
  • شما همچنین می توانید پروژه های گروهی خود را طراحی و اجرا کنید.

 آزمایشگاه های شبیه سازی رایانه ای شما را قادر می سازد ژنتیک تکاملی را مطالعه کنید. لیسانس علوم (BSc) در ژنتیک می تواند منجر به دیپلم تحصیلات تکمیلی در علوم (PGDipSci) لیسانس علوم ویژه، کارشناسی ارشد علوم (MSc) یا درجه دکترا شود. می توانید در سال سوم کارشناسی خود برای ورود به این برنامه های تحصیلات تکمیلی اقدام کنید.

زیست شناسی مولکولی و سلولی دانشگاه وایکاتو نیوزلند

زیست شناسی مولکولی و سلولی یک رشته میان رشته ای است که بیوشیمی، میکروبیولوژی، ژنتیک و فیزیولوژی را برای بررسی نحوه عملکرد سلول ها در سطح مولکولی ترکیب می کند. زیست شناسی مولکولی و سلولی مکانیسم های پیچیده ای را که سیستم های اساسی را که یک سلول زنده را تعریف می کند و به سلول ها اجازه می دهد خواص متفاوت داشته باشند، بررسی می کند. این دانش برای بررسی چگونگی عملکرد موجودات تک سلولی و چند سلولی و اینکه چگونه می تواند بینش اساسی در مورد بیماری های انسان و حیوان را برای محققان فراهم کند، مورد استفاده قرار می گیرد. با تحصیل در رشته زیست شناسی مولکولی و سلولی در دانشگاه وایکاتو، شما:

  • کسب دانش دقیق از مولکول های زندگی و رابطه بین ساختار و عملکرد بیومولکول ها.
  • سازمان زیر سلولی و سلولی سلولهای یوکاریوتی و فرآیندهای سلولی مهم کاتابولیک، آنابولیک و متابولیک را درک کنید.
  • بیاموزید که چگونه بین سازمان ژنتیکی و بیان ژن ویروس ها، پروکاریوت ها و یوکاریوت ها تمایز قائل شوید و مکانیسم های وراثت و تکامل را توصیف کنید.
  • قادر به تشریح کالبد شناسی و فیزیولوژی پستانداران و موجودات دیگر و سازوکارهای موجود در برخی بیماری ها باشید.

همراه با دانش موضوعی مرتبط، شما همچنین طیف وسیعی از مهارت های تفکر انتقادی و تجارب یادگیری عملی را از طیف وسیعی از مقالات و برنامه های چالش برانگیز و نوآورانه کسب خواهید کرد. یک مولفه آزمایشگاهی قابل توجه در رشته زیست شناسی مولکولی و سلولی وجود دارد، جایی که شما مهارت های مربوطه را خواهید آموخت و در معرض آخرین تکنیک های موجود قرار خواهید گرفت. نقاط قوت تحقیق در زیست شناسی مولکولی و سلولی شامل برنامه های فعال در زیست شناسی مولکولی، زیست شناسی ساختاری و مهندسی پروتئین، فرایندهای اعصاب و غدد درون ریز است.

تحصیل رشته ژنتیک مولکولی در دانشگاه اوکلند نیوزلند

تحصیل رشته ژنتیک مولکولی در دانشگاه اوکلند نیوزلند

ژنتیک مولکولی را در دانشگاه اوکلند نیوزلند بخوانید تا بخشی از انقلاب بیوتکنولوژی باشد و به تولید داروهای جدید و پایداری کشاورزی کمک کند. درباره مولکول های اساسی زندگی و نحوه کار آنها، نحوه مطالعه آنها و نحوه استفاده از آنها برای درک دنیای ما و اطمینان از سلامتی و محیط زیست آینده بیاموزید. ژنتیک مولکولی می تواند دریچه ای از مشاغل از جمله تولید دارو، تحقیقات، کشاورزی، مدیریت حفاظت، توسعه سیاست ها، توسعه محصولات، علوم غذایی، میکروبیولوژی، پزشکی قانونی را باز کند. برنامه ها شامل:

سال تحصیلیبرنامه ها
سال 1نمونه برداری و تفسیر بیولوژیکی، اصول شیمی، شیمی بیولوژیکی، دانش، تحقیق و ارتباطات، بهداشت و محیط زیست، میکروبیولوژی، گیاهان و حیوانات، بوم شناسی و تکامل، تنوع زیستی، جغرافیای انسانی و بیوفیزیک
سال 2 و 3بیوشیمی، اصول ژنتیک، سلول ها، ژن ها و مولکول ها، روش های تحقیق و حداقل 3 دوره بیوشیمی پروتئین و متابولیک، ژنتیک مولکولی، پزشکی تشخیصی، ژنتیک محاسباتی، ژنتیک میکروبی به علاوه 5 دوره انتخابی یا 3 رشته انتخابی و دوره پروژه تحقیق.

موسسات و سازمان های کارفرمایی درگیر شامل:

  • تحقیقات گیاهان و مواد غذایی
  • موسسات تحقیقاتی کشاورزی
  • موسسه علوم و تحقیقات محیطی (ESR)
  • وزارت تجارت، نوآوری و اشتغال
  • سازمان حفاظت از محیط زیست
  • وزارت صنایع اولیه

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط اعزام دانشجو به نیوزلند را در مقاله ای مجزا شرح داده اند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *