مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته ژنتیک در سنگاپور

رشته ژنتیک در سنگاپور

رشته ژنتیک در سنگاپور به عنوان یک رشته تحقیقاتی و مهم در این کشور شناخته می شود. سنگاپور از زمان استقلال خود در عرصه های مختلف از جمله بخش علمی و پزشکی پیشرفت چشمگیری داشته است. امروز سنگاپور دارای دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی معتبری در زمینه های مختلف علمی از جمله رشته ژنتیک است. علاقه مندان به تحصیل رشته ژنتیک در سنگاپور می توانند دوره های مختلفی را در این کشور بگذرانند. رشته ژنتیک ارتباط ویژه ای با علم پزشکی و مولکولی دارد. جهت آشنایی بیشتر با رشته ژنتیک در سنگاپور تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را تهیه و تنظیم کرده اند.

توسعه رشته ژنتیک در سنگاپور

در سنگاپور یک بانک اطلاعاتی جدید ژنتیکی تاسیس شده است که شامل داده های توالی یابی کامل ژنوم (WGS) نزدیک به 5000 سنگاپوری است. در سراسر جهان، WGS به طور فزاینده ای در تحقیقات و مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد تا تغییرات ژنتیکی را با استفاده از فناوری های پیشرفته ای که اجازه می دهد تعداد زیادی از افراد به سرعت توالی یابند، شناسایی کند. جهان و بینش ارزشمندی در مورد تنوع ژنتیکی منحصر به فرد جمعیت آسیایی ارائه می دهد که می تواند تشخیص دقیق تری از بیماری های ژنتیکی را امکان پذیر کند، تحقیقات در مورد بیماری های مزمن را توانمند کند و درمان های پیشگیری و هدفمند را هدایت کند. شناخته شده است که تنوع ژنتیکی در حساسیت فرد به بیماری و پاسخ به درمان نقش دارد.

جمعیت از مناطق مختلف جهان تنوع ژنتیکی قابل توجهی را نشان می دهد که نتیجه تاریخ جمعیت آنها است. جمعیت های آسیایی به طور گسترده مورد مطالعه قرار نگرفته اند و ساختار ژنتیکی آنها به خوبی درک نشده است. این ها مانع تلاش برای کشف ژنهای مرتبط با بیماری می شوند که بر سلامت افراد از این جمعیت تأثیر می گذارند. سنگاپور نمایندگی بسیار خوبی از آسیا ارائه می دهد. این شامل 3 گروه عمده قومی:

  • چینی
  • مالایی
  • و هندی

است که 80% از تنوع آسیا را به خود اختصاص داده اند. از این رو، محققان سنگاپوری WGS را در حدود 5000 سنگاپوری طی 2 سال انجام دادند تا برای مطالعات بعدی مرجع ژنتیکی روی جمعیت محلی ایجاد کنند.

حقوق کار رشته ژنتیک در سنگاپور

گزینه های شغلی مختلفی برای افرادی که در رشته ژنتیک تخصص دارند وجود دارد. کار در آزمایشگاه ها، کار در موسسات تحقیقاتی و یا کار در شرکت های علمی و خدماتی پزشکی و دامپزشکی می تواند محل کار این افراد باشد. سنگاپور به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته شرق آسیا در رشته ژنتیک می تواند حقوق خوبی را برای متخصصین این رشته به همراه داشته باشد. کارمندان خارجی در این کشور یا پس از فارغ التحصیلی در سنگاپور و یا پس از اخذ پیشنهاد کاری در سنگاپور از یک کارفرما وارد کار در این حوزه می شوند. برای فارغ التحصیل رشته معماری در سنگاپور در دسترس است. برخی از این مشاغل شامل:

با بررسی های صورت گرفته میزان حقوق ماهیانه کار در سنگاپور در رشته ژنتیک به صورت متوسط 13000SGD (دلار سنگاپور) در ماه است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار ژنتیک در کشور سنگاپور در حدود 6630SGD (دلار سنگاپور) و در بیشترین حالت 20000SGD (دلار سنگاپور) می باشد. هنگام نگارش این مقاله هر 1000SGD (دلار سنگاپور) معادل با 755$ (دلار) است.

میزان حقوق برخی از مشاغل کار رشته ژنتیک در سنگاپور در نمودار زیر ذکر شده است:

حقوق ماهیانه مشاغل ژنتیک در سنگاپور

تحصیل رشته ژنتیک در سنگاپور

ژنتیک به شما در توضیح بسیاری از موارد کمک می کند، مانند مواردی که شما را منحصر به فرد می کند، اینکه چرا مانند اعضای دیگر خانواده خود به نظر می رسید و چرا برخی از بیماری ها در خانواده شما وجود دارد. صرف وقت برای یادگیری ژنتیک می تواند به شما در درک سلامتی خود و انتخاب های سالم کمک کند. ژن هایی که به درستی کار نمی کنند می توانند مشکلاتی ایجاد کنند. هنگامی که یک ژن منفرد به طور طبیعی متوقف شود، گروهی از بیماری های نادر ایجاد می شوند. بسیاری از بیماری های شایع تر از ژن های متعددی ناشی می شود که به درستی کار نمی کنند و ترکیبی از این ژن ها با محیط، مانند سبک زندگی و عادت های شما. یادگیری در مورد سابقه سلامت خانواده می تواند اطلاعات مفید زیادی را در اختیار شما قرار دهد.

ممکن است متوجه شوید که یک بیماری خاص در خانواده شما شیوع دارد و این الگو ممکن است ژن ها را دلیل آن قرار دهد. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا در مورد خطرات سلامتی در خانواده، مانند فشار خون بالا یا چاقی، یاد بگیرید. هنگامی که این اطلاعات را با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود به اشتراک می گذارید، آنها می توانند به شما کمک کنند در انتخاب خود سلامتی خود و خانواده را حفظ کنید. با توجه به اهمیت این موضوع برنامه های تحصیلی در این رشته در سنگاپور ارائه می شود. برای پذیرش باید شرایط تحصیل در سنگاپور را برآورده کنید.

در زیر می توانید دانشگاه های ارائه کننده این رشته و رشته های مرتبط را ببینید:

ردیفنام موسسه
1دانشگاه فنی نانیانگ
2آکادمی PSB
3موسسه فنی Ngee Ann
4دانشگاه ملی سنگاپور
5موسسه ژنوم سنگاپور

تحصیل ژنتیک در دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور

دانشکده علوم زیستی دانشکاه نانیانگ (SBS) دانش و اکتشافات جدیدی را در زیست شناسی مولکولی کشف می کند که تأثیر عمده ای در علوم زیستی خواهد داشت، که به عنوان انقلاب بعدی فناوری بعد از اینترنت شناخته شده است. بسیاری از دولت ها، صنایع علوم زیستی، دانشگاه ها و سازمان های تحقیقاتی در حال ایجاد توانایی ها، تحقیقات و زیرساخت های خود در این زمینه هستند. دانشکده علوم زیستی (SBS) که متعلق به دانشکده علوم است، در سال 2002 تاسیس شد و مأموریت دارد سهم بزرگی در علوم زیستی و زیست پزشکی داشته باشد. از آن زمان، بسیاری از افراد با استعداد از سراسر جهان و سنگاپور از رهبران علمی، محققان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و در زمینه های مختلف تحقیقاتی به دانشگاه پیوسته اند.

 SBS با موسسات تحقیقاتی محلی و بین المللی، دانشگاه ها و بیمارستان ها همکاری می کند و هدف مشترکی را برای پیشبرد دانش پایه و کاربرد ترجمه در علوم زیستی و زیست پزشکی به اشتراک می گذارد. از جمله بخش ها ی تحقیقاتی این دانشکده در بخش ژنتیک شامل:

  • گروه علوم و آموزش داده های زیستی
  • بیوانفورماتیک زیست شناسی مولکولی و ژنومیک
  • آزمایشگاه معماری، رونویسی و ژنومیک کروماتین (CATG)
  • بیوشیمی و بیوفیزیک کروماتین
  • فعل و انفعالات کروماتین در سرطان
  • تنظیم ژن در سرطان پستان
  • آزمایشگاه هموستاز پروتئین سلولی
  • آزمایشگاه زیست شناسی ساختاری ژنومی
  • آزمایشگاه ژنتیک مولکولی و بیوشیمیایی
  • آزمایشگاه ایمونولوژی مولکولی و سیگنالینگ سلولی
  • آزمایشگاه مدارهای عصبی و رفتار
  • تنظیم چربی و استرس سلولی
  • آزمایشگاه بیوسنتز و سیگنالینگ باکتریایی محصول طبیعی میکروبی
  • ویروس شناسی مولکولی و سلولی
  • مبانی مولکولی بیوسنتز

تحصیل ژنتیک در دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور

لیسانس علوم زیستی دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور

این مدرک 4 ساله آموزش گسترده ای را در علوم بیولوژیکی ارائه می دهد و فارغ التحصیلان را برای مشاغل چالش برانگیز در تحقیقات و صنعت علوم زندگی آماده می کند. این یک پایه قوی در علوم بیولوژیکی فراهم می کند که می تواند شامل فناوری و عناصر تجاری باشد. مطالعه زیست شناسی کاملاً مربوط به زندگی روزمره است. در برهه ای از زمان، متوجه شدیم که شیفته سیستم های زنده هستیم. همانطور که پایگاه دانش در علوم بیولوژیکی به طور تصاعدی رشد می کند و فناوری روز به روز پیچیده تر می شود، توانایی تفکر گسترده در مورد زیست شناسی و استفاده از دانش خود در مرزهای رشته ها ناگزیر به یک دارایی بسیار ارزشمند و قدرتمند در محیط علمی و بسیاری از زمینه ها تبدیل خواهد شد. از ویژگی های این برنامه:

  • یک برنامه مدرک علوم زیستی شناخته شده
  • گزینه ای برای تبادل بین المللی با بیش از 150 دانشگاه شریک
  • دوره کارآموزی اجباری
  • گزینه ای برای گرفتن پروژه سال آخر

لیسانس زیست شناسی مولکولی در آکادمی PBS سنگاپور

لیسانس علوم (زیست شناسی مولکولی و شیمی کاربردی) درسی است که به دانشجویان فرصت می دهد تا روی موضوعاتی که مستقیماً به طراحی دارو و سنتز آلی، شیمی دارویی و علوم پزشکی مرتبط هستند تمرکز کنند. این برنامه به دانشجویان امکان می دهد مهارت هایی را که در صنایع شیمیایی بسیار مورد توجه و ارزش بسیاری است، ایجاد کنند. دانشجویان اصول را در زمینه های اصلی شیمی معدنی، آلی، فیزیکی، بیولوژیکی، تحلیلی، محاسباتی، مواد و ماکرومولکولی به کار می برند. این شامل مهارت های عملی مانند سنتز، تحلیلی، فیزیکی یا آزمایشگاهی است. این دوره به ویژه برای حمایت از صنایع بیوتکنولوژی و دارویی که در سطح بین المللی در حال رشد است توسعه یافته و دانشجویان را با پایه ای محکم برای پیشرفت در طیف گسترده ای از تحصیلات تکمیلی شیمی پایه و مسیرهای شغلی فراهم می کند.

با بررسی شرایط بورسیه تحصیلی در سنگاپور می توانید زمینه را برای تحصیل رایگان در سنگاپور برای خود فراهم کنید. در خصوص مهاجرت و اخذ اقامت می توانید از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *