مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته ژنتیک در سنت کیتس

رشته ژنتیک در سنت کیتس

رشته ژنتیک در سنت کیتس در دانشگاه های معتبر پزشکی در این کشور ارائه می شود. رشته ژنتیک در تخصص های مختلف ارائه می شود. سنت کیتس و نویس 2 جزیره کوچک در دریای کارائیب میزبان دانشگاه های پزشکی معتبری در منطقه کارائیب است. علاقه مندان به رشته های پزشکی از جمله رشته ژنتیک در سنت کیتس و نویس می توانند دوره های خوبی را در این کشور آن هم به زبان انگلیسی بیابند. رشته ژنتیک امروز با توجه به اهمیت آن در بخش های مختلف پزشکی و دامپزشکی در کشور سنت کیتس نیز مورد توجه قرار گرفته است. برای بررسی موضوع رشته ژنتیک در سنت کیتس همراه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را بخوانید.

کشور سنت کیتس و نویس

فدراسیون سنت کیتس و نویس شامل 2 جزیره کوچک دریای کارائیب با مساحت کل 269 کیلومتر مربع است. سنت کیتس در شمال و نویس در جنوب قرار دارد. فاصله آنها حدود یک سوم راه پورتوریکو به ترینیداد و توباگوست. آب و هوا گرمسیری و کاملاً دریایی با تغییرات منطقه ای کوچک در دما است. تغییرات فصلی و روزانه نیز کم است. از بین عناصر اقلیم شناسی، میزان بارندگی از همه مهمتر است زیرا به طور معمول عامل محدود کننده محیط برای کشاورزی است.

رطوبت نسبی معمولاً در فصل خشک بسیار کم است اگرچه حتی در آن صورت نیز به ندرت به زیر %50 می رسد. اشباع اغلب در فصل مرطوب و در اوایل صبح در بیشتر سال انجام می شود. باد غالب، باد شمال شرقی با سرعت 16 تا 20 کیلومتر در ساعت است. از جولای تا سپتامبر، وزش باد از جنوب شرقی با سرعت 35 تا 50 کیلومتر در ساعت است.

این کشور مستعمره سابق انگلیس است و جمعیت تقریبی آن 54000 نفر تخمین زده می شود که حدود 10000 نفر از آنها در نویس زندگی می کنند. رشد جمعیت به دلیل مهاجرت شدید به 1.13% در سال رسیده است. سنت کیتس، جزیره بزرگتر تقریباً بیضی شکل است، جز یک شبه جزیره باریک و طولانی در جنوب شرقی. بلندترین نقطه آن کوه لیاموئیگا با ارتفاع 1.156 متر است. تپه بریمستون واقع در ضلع جنوب غربی جزیره، 229 متر است. نویس به شکل دایره ای توسط صخره های مرجانی احاطه شده است و این جزیره تقریبا به طور کامل یک کوه منفرد به قله 985 متر دارد. یک زنجیره کوه آتشفشانی بر مرکز هر دو جزیره تسلط دارد.

حقوق کار رشته ژنتیک در سنت کیتس

میزان حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس در رشته ژنتیک با توجه به اهمیت این رشته مناسب است. اساس رشته های پزشکی در کشور سنت کیتس جزو رشته های پر درآمد در این کشور شناخته می شود. البته سطح تجربه، محل کار و نوع کارفرما در سنت کیتس و نویس و حتی کار در هر یک از این 2 جزیره حقوقی متغیر دارند. در حال حاضر با کار در رشته ژنتیک در کشور سنت کیتس به صورت متوسط می توانید 5180XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه حقوق دریافت کنید. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار رشته ژنتیک در جزایر سنت کیتس و نویس در حدود 1160XCD (دلار کارائیب شرقی) و در بیشترین حالت 15200XCD (دلار کارائیب شرقی) می باشد. واحد پول کشور سنت کیتس دلار کارائیب شرقی است و در زمان ویرایش این نگارش هر 1XCD (دلار کارائیب شرقی) معادل با 0.37$ (دلار) است.

میزان حقوق برخی از مشاغل رشته ژنتیک در سنت کیتس و نویس در نمودار زیر قابل مشاهده است:

حقوق ماهیانه مشاغل ژنتیک در سنت کیتس

تحصیل رشته ژنتیک در سنت کیتس

ژنتیک مطالعه وراثت در چندین سطح از شاخه، از مولکول ها تا جمعیت است. ژنتیک در زیست شناسی مدرن جایگاه اصلی را به خود اختصاص داده است، بنابراین درک آن برای همه دانشمندان علوم زندگی ضروری است. این رشته تأثیر زیادی در بسیاری از جنبه های روزمره زندگی بشر دارد. غذایی که می خوریم و لباسی که می پوشیم از ارگانیسم هایی است که با استفاده از اصول ژنتیکی بهبود یافته اند. علل بیماری های مهم انسانی در حال کشف و درمان هایی است که بر اساس تحقیقات بنیادی ژنتیکی ایجاد می شود. مدیریت سلامت انسان به طور فزاینده ای به اطلاعات ژنتیکی و ژنتیکی نیز بستگی دارد. این تأثیرات مطمئناً طی دهه های آینده رشد خواهد کرد، بنابراین ژنتیک یک زمینه قابل رشد است.

تحصیل رشته ژنتیک در سنت کیتس نیز در دانشکده های پزشکی در دوره های مختلف در این کشور ارائه می شود. شایان ذکر است این دوره ها هر سال ممکن است با سایر رشته های پزشکی و یا به عنوان ماژول در دوره های مختلف پزشکی و بالینی در سنت کیتس تدریس شود. جهت اخذ ویزای دانشجویی سنت کیتس می توانید مقاله ارائه شده را مطالعه کنید.

دانشگاه های زیر در سنت کیتس رشته ژنتیک را ارائه می کنند:

ردیفنام دانشگاه
1Windsor University
2Ross University

کارشناسی ارشد ژنتیک دامپزشکی دانشگاه راس سنت کیتس

با تحصیل این دوره می توانید واکنش متقابل پیچیده محیط های تغییر یافته و بیماری های عفونی را به عنوان تهدیدی فزاینده برای کشاورزی، بهداشت عمومی و گونه های در معرض خطر یا تهدید به صورت جهانی بررسی کنید. دانشکده دامپزشکی دانشگاه راس متعهد به یک رویکرد بین رشته ای برنامه One Health برای درک ارتباط متقابل بین سلامت انسان، حیوانات و محیط زیست با هوا در کاهش پایدار بار بیماری زئونوز است. برنامه کارشناسی ارشد آنلاین علوم توسط دوره های آموزشی (One Health) برای تجهیز دامپزشکان، دانشمندان حیوانات، دانشجویان پزشکی و زیست شناسی با درک عمیق از اصول و مسائل مرتبط با سلامتی طراحی شده است.

  • پذیرش دانشجویان با داشتن صلاحیت دامپزشکی یا پزشکی حرفه ای یا مدرک لیسانس یا معادل بین المللی در علوم بیولوژیکی، زیست پزشکی، زیست محیطی یا زیست محیطی آزاد است.
  • متقاضیان بر اساس عملکرد آموزشی تا به امروز انتخاب می شوند.
  • با توجه به ماهیت فشرده این برنامه مدرک، سطح بالایی از مهارت انگلیسی مورد نیاز است.
  • از متقاضیانی که زبان مادری آنها انگلیسی نیست، خواسته می شود مدارک مهارت خود را از طریق نمرات آزمون و یا تجربه حرفه ای در زبان انگلیسی ارائه دهند.

کارشناسی ارشد ژنتیک دامپزشکی دانشگاه راس سنت کیتس

کارشناسی ارشد علوم دانشگاه راس سنت کیتس

برنامه مدرک کارشناسی ارشد علوم توسط تحقیقات نظارت می شود برای یک دوره 1 ساله تمام وقت یا حداکثر 24 ماه نیمه وقت است. نظارت بر پیشرفت در طول دوره مطالعه انجام می شود و از دانشجو خواسته می شود تا پیشرفت قابل توجهی را در نقاط عطف تعیین شده نشان دهد. اعطای مدرک کارشناسی ارشد علوم توسط تکمیل رضایت بخش آموزش تحقیقاتی علاوه بر سایر پروژه های تعیین شده و یا تکالیف و یا کار دوره ای و تکمیل یک پایان نامه که نباید بیش از 30000 کلمه باشد است. از داوطلبان خواسته خواهد شد تا نشان دهند که سطح بالایی از دانش و درک در زمینه تحصیل را کسب کرده اند و قادر به انجام تحقیقات مستقل هستند.

دانشجویان در یک محیط متمایز از نظر فرهنگی در سنت کیتس یاد می گیرند، که امکان دیدگاه جهانی و فرصت های منحصر به فرد تحقیق را فراهم می کند. همچنین آموزش بالینی در ایالات متحده، کانادا و در مکان های بین المللی در دسترس است. جهت کار پس از تحصیل در سنت کیتس نیاز به اخذ ویزای کار در کشور سنت کیتس خواهید داشت. جهت کسب جزئیات درباره رشته های مختلف پزشکی و مهندسی در سنت کیتس می توانید به اطلاعات و مقالات ارائه شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رجوع کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *