مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته ژنتیک در روسیه

رشته ژنتیک در روسیه

از کشورهای مورد توجه و معروف برای تحصیل در جهان کشور روسیه است. اگر قصد دارید در رشته ژنتیک در روسیه تحصیل کنید این مقاله را مطالعه کنید. روسیه که کشوری پهناور و قدرتمند است دانشگاه های بسیار معتبری دارد. این کشور هرساله دانشجویان بین المللی زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. شما به عنون دانشجوی بین المللی می توانید در این کشور به هر 2 زبان روسی و انگلیسی تحصیل کنید. تحصیل در رشته ژنیک در روسیه نیز در مقاطع مختلف تحصیلی برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر است. این رشته که رشته ای تخصصی و حرفه ای است در حوزه پزشکی و انسان ها و حویانات و گیاهان بسیار مفید و موثر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل در روسیه و مهاجرت تحصیلی به روسیه به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل رشته ژنتیک در روسیه

درجات رشته ژنتیک بخشی از رشته اصلی زیست شناسی و مطالعه نحوه انتقال ژن ها به سلول ها به فرزندان است، فرایندی که به آن وراثت نیز گفته می شود. با تحصیل در رشته ژنتیک در روسیه درباره اطلاعات موجود در کروموزوم ها، چگونگی انتقال صفات از ارگانیسم به موجود دیگر، چگونگی روند تکامل، تشکیل DNA و چگونگی تغییر در آن اطلاعات کسب کنید. اخذ مدرک ژنتیک به فارغ التحصیلان این رشته توانایی تجزیه و تحلیل و تحقیق در زمینه ژن ها و تغییرات و اصلاح ژنتیک در گیاهان و حیوانات درا دارا خواهند شد. از برنامه های معروف ژنتیک می توان به تولید داروی بهتر، نوآوری در کشاورزی و پزشکی قانونی جنایی اشاره کرد که به شناسایی مظنونان کمک می کند.

در نمودار زیر شاهد میزان فارغ التحصیلی از رشته ژنتیک در روسیه در چندین سال اخیر می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته ژنتیک

 مراکز رشته ژنتیک در روسیه

در روسیه مراکز و موسسات بین المللی در علم ژنتیک وجود دارند. مرکز تحقیقات دولتی واحد دولتی فدرال فدراسیون روسیه موسسه تحقیقات دولتی ژنتیک و انتخاب میکروارگانیسم های صنعتی (GosNIIgenetics) پیشروترین مرکز تحقیقاتی فدراسیون روسیه در زمینه بیوتکنولوژی و یکی از رهبران شناخته شده جهان در تحقیقات بنیادی ژنتیک و مهندسی ژنتیک میکروارگانیسم های صنعتی است. مطابق با روند توسعه جهان و نیازهای واقعی روسیه در “GosNIIgenetics” ایجاد فرایندهای جدید بیوتکنولوژی برای تولید مواد فعال بیولوژیکی را دنبال کرده است. بر اساس میکروارگانیسم ها، این موسسه فرآیندهای زیستی را برای به دست آوردن اسیدهای آمینه، آنزیم ها، نوکلئوتیدها و نوکلئوزیدها، ویتامین ها، آنتی بیوتیک ها، پروتئین های نوترکیب انسان و حیوانات، بیوکاتالیست ها برای صنایع شیمیایی، محصولات بیولوژیکی محافظت از گیاهان و سایر فن آوری های محیطی ایجاد کرده است.

GosNIIgenetics یک مرکز علمی منحصر به فرد است که تقریباً در عمل جهانی بی نظیر است، و در فعالیت خود تحقیقات بنیادی عمیقی (در زمینه ژنتیک ارگانیسم های طرفدار و یوکاریوتی مهندسی زیستی، ایمنی شناسی، تجزیه بیولوژیک، بیوانفورماتیک) با ایجاد بیوتکنولوژی های صنعتی بر این اساس ترکیب شده است. این ترکیب ارگانیک تحقیقات بنیادی و تحولات کاربردی اصل فعالیتهای موسسه، تضمین موفقیت خلاقانه و رقابت پذیری آن در بازار جهانی است. در طول 40 سال تحقیق بنیادی، این موسسه یک دانشکده علمی در زمینه ژنتیک و زیست شناسی مولکولی باکتریها و باکتریوفاژها در کشور روسیه ایجاد کرده است. شما می توانید با هماهنگی دانشگاه خود در طول تحصیل به این دسته از موسسات رجوع کنید. همچنین می توانید با داشتن شرایط ویژه دوره کارآموزی خود را در این مراکز بگذرانید.

دانشگاه های رشته ژنتیک در روسیه

دانشگاه های رشته ژنتیک در روسیه

دانشگاه فدرال اورال در یکاترینبورگ، روسیه یک مرکز معتبر برای تحصیل رشته ژنتیک است. در رشته ژنتیک می توانید در مقطع کارشناسی و ارشد در این دانشگاه در گرایش های مختلف مانند بیوتکنولوژی مواد غذایی تحصیل کنید. برنامه درسی برنامه جامع جنبه های مختلف مطالعات میکروارگانیسم ها، کشت سلولی حیوانات و گیاهان، مواد فعال بیولوژیکی، فرآیندهای هموستاز و تغذیه انسان، اصول مهندسی ژنتیک و متابولیسم و ​​روش های تعیین اثرات محصولات اصلاح شده ژنتیکی بر روی اشیا زیستی را پوشش می دهد. مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا به صورت پاره وقت و تمام وقت در این دانشگاه منجر به اخذ مدرک معتبر می شود. کارشناسی 4 ساله و ارشد نیز 2 ساله است. زبان تحصیل انگلیسی است و از ابتدای سپتامبر برنامه آغاز می شود.

در نمودار زیر شاهد میزان تحصیل رشته ژنتیک در مقاطع مختلف در کشور روسیه هستید:

تحصیل رشته ژنتیک در مقاطع مختلف در روسیه

فرصت های شغلی رشته ژنتیک در روسیه

برای تحصیل ژنتیک باید در دروس شیمی و زیست شناسی و فیزیک سوابق خوبی داشته باشید. دانش آموزان در کلاس هایی با تمرکز بر موضوعاتی مانند زیست شناسی سلولی، ژنومیک، بیوانفورماتیک، ژنتیک و وراثت گیاهی، تکامل مولکولی یا مدل سازی ژنتیک شرکت می کنند. تحصیل در یک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در زمینه ژنتیک برای ایجاد مهارت های کلیدی برای تحقیقات بیولوژیکی و آزمایشگاه مانند تفکر انتقادی و مهارت های تحلیلی، مهارت های ارتباطی مورد نیاز برای انتقال داده های کشف شده و همچنین آگاهی از جنبه های اخلاقی تحقیقات و مطالعات مثمر ثمری واقع شده است. فرصت های شغلی در دوران به عنوان کار دانشجویی در روسیه در آزمایشگاه ها و گروه ها و تیم های تحقیقاتی در دسترس است. با توجه به گرایشی که انتخاب کردید و یا سوابق کاری خود در فضاهای مختلف مانند آزمایشگاه ها و موسسات تحقیقاتی و حتی بیمارستان ها کار خواهید کرد.

فارغ التحصیلان رشته ژنتیک در روسیه موقعیت های شغلی مختلفی دارند که در لیست زیر برخی از آن ها را مشاهده می کنید:

  • محققان و دانشمندان بالینی
  • اپیدمیولوژیست ها
  • نمایندگان فروش پزشکی
  • تکنسین های آزمایشگاهی
  • نویسندگان علوم

رتبه های دانشگاه های برتر روسیه

دانشگاه پزشکی دولتی کورسک روسیه نیز فرصت عالی دیگری برای تحصیل این رشته و رشته های مرتبط است. آنها در ایستگاه های اپیدمیولوژیک مختلف کار می کنند و DNA را در مراکز تحقیقاتی مطالعه می کنند. اخیراً روند صعودی پایداری در بازار سهام وجود دارد. آنها همچنین از شرکت های بزرگ آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند که باید دائماً ایده ها را به روز کنند و محصولات موثر جدید تولید کنند.

دانشگاه فنی دولتی BAUMAN مسکو دانشکده مهندسی پزشکی اولین دانشکده در روسیه برای تحصیل در مهندسی زیستی است. از ویژگی های آموزش در دانشکده می توان به مطالعه جامع رشته های مهندسی و پزشکی در BMSTU و همچنین در شرکت ها و کلینیک های بزرگ از جمله پیروگوف، دانشکده بیمارستان مهندسی پزشکی، پژوهشگاه تجهیزات پزشکی آزمایش، دانشگاه پزشکی سچنف، اشاره کرد.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور روسیه و رتبه و امتیازات ان ها برای تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه در رشته ژنتیک می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در میان دانشگاه های رشته ژنتیکرتبه در جهانامتیاز موضوعامتیاز جهانی
دانشگاه دولتی MV Lomonosovمسکو2352853958
دانشگاه ایالتی نووسیبیرسکنووسیبیرسک3344532952
دانشگاه ایالتی سن پترزبورگسنت پترزبورگ3535872748

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در مقاطع مختلف در روسیه به شما مشاوره تخصصی و کاملی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *