مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته ژنتیک در تایلند

رشته ژنتیک در تایلند

مطمئنا یکی از کشورهایی که در آسیا برای تحصیل معروف است تایلند است. رشته ژنتیک در تایلند نیز از رشته های محبوب است. این رشته در مقاطع مختلف در دانشگاه های این کشور تدریس می شود. برای آنکه بتوانید در این کشور تحصیل کنید باید ویزای تحصیلی تایلند را اخذ کنید و بدین منظور نیز باید مدارک و شرایط لازمی را برآورده کنید. تحصیل در تایلند برای بسیاری از اروپایی ها تجربه منحصر به فرد و جذابی است که از آن استقبال می کنند. دانشجویان بین المللی که در حال تحصیل در تایلند هستند در مقاطع مختلف کارشناسی و ارشد و دکترا در این کشور اقامت دارند. تایلند دانشگاه های بسیار معتبری دارد که از دلایل تحصیل و مهاجرت تحصیلی به این کشور است.

از مهم ترین تصمصمیات هر فردی تحصیل و خصوصا مهاجرت است که بدین منظور نیز دانشجویان شرایط کشور مقصد را بررسی و سپس در جهت آماده سازی و برآورده شدن شرایط اقدام می کنند. برای آنکه در تایلند در رشته ژنتیک تحصیل کنید باید نمرات و سوابق تحصیلی مرتبط و مناسب با این رشته را داشته باشید. و برای آنکه در طول تحصیل در این رشته در این کشور می توانید در هفته تعداد محدودی را پاره وقت کار کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیل از دانشگاه های کشور تایلند به شما مشاوره می دهد. به طور کلی شرایط تحصیل در کشور تایلند شرایط خوبی است و موجب پیشرفت های بسیاری در خصوص تحصیل و آموزش می شود.

تحصیل رشته ژنتیک در تایلند

رشته ژنیتک مجموعه علوم مولکولی یک رشته میان رشته ای است که مواد، ساختارها و سیستم های مولکولی و کاربرد آنها در مشکلات واقعی را مطالعه می کند. علوم مولکولی به عنوان مبنایی برای سایر زمینه های علمی مانند پزشکی و داروسازی، مهندسی زیست مولکولی، زیست محیطی و علوم محیطی، زیست عصبی، مواد و مهندسی شیمی است. کارشناسی ارشد علوم مولکولی همچنین شامل جنبه هایی از نوآوری و کشف علمی، اخلاق و پایداری محیط زیست است. دوره های تخصصی بر اساس محورهای اصلی زیست شناسی و شیمی و فیزیک و فناوری است. کلاس ها ممکن است شامل مباحثی از قبیل: زیست شناسی مولکولی و علوم زندگی مولکولی و علوم پزشکی و مولکولی و علوم شیمی و مولکولی و علوم بهداشتی مولکولی و علوم و فنون مولکولی یا علوم و مهندسی مولکولی باشد.

دانشجویان رشته ژنتیک علوم مولکولی در مورد تخصص های دانشگاهی نیز انتخاب قابل توجهی دارند، زیرا هر دانشگاه مجموعه تحقیقاتی خود را پیش می برد. نمونه هایی از تخصص ها عبارتند از:

  • طراحی و سنتز ساختارهای مولکولی
  • شیمی بیولوژیکی و بیوشیمی و زیست شناسی سلولی
  • مواد و شیمی مواد غذایی
  • فعل و انفعالات زیست پزشکی
  • زیست چشم
  • ژنتیک مولکولی بالینی
  • زیست محیطی

شرایط تحصیل رشته ژنتیک در تایلند

شرایط تحصیل رشته ژنتیک در تایلند

ژنتیک در تایلند در بسیاری از دانشگاه های دولتی و خصوصی تدریس می شود و دانشجویان بین المللی ممکن است برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه ها در تایلند به ژنتیک بپیوندند. مدرک لیسانس ژنتیک به مدت 4 سال در هر دانشگاه در تایلند تدریس می شود و برای پذیرش هر متقاضی خارجی نیاز به داشتن گواهی مدرسه متوسطه با خود دارد و همچنین باید گذرنامه سفر داشته باشد. کارشناسی ارشد در این کشور برای ژنتیک به مدت 2 سال تدریس می شود و هر متقاضی بین المللی یا ملی که می خواهد پذیرفته شود باید مدرک لیسانس را با خود داشته باشد. مراحل پذیرش برای تحصیل ژنتیک در این کشور آسیایی بسیار ساده است و شما می توانید با دنبال کردن الگوها به مقصد خود دست برسید.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور تایلند و رتبه های آن ها در سال اخیر می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان در سال 2023
Chulalongkorn University1208
Mahidol University2252
Thammasat University3561-570
Chiang Mai University4601-650

تحصیل در تایلند

برنامه های این کشور برای تحصیل در دوره های همه جانبه، عملی را با تنظیمات منحصر به فرد و تبادل فرهنگی ترکیب می کند. هنگام گذراندن دوره هایی در زمینه روابط بین الملل و تجارت در جنوب شرقی آسیا، آیین بودا و سایر ادیان منطقه ای، جهانگردی و سایر کشورها، به یک باره احساس راحتی در خارج از منطقه راحتی خود و در خانه احساس می کنید. برنامه های تحصیل در خارج از کشور تایلند را که برای پاسخگویی به رشته ها، بودجه ها و برنامه های مختلف، از جمله گزینه های برنامه ترم جامع، تابستان و زمستان طراحی شده است، انتخاب کنید. برنامه سفر به تایلند نیز در دسترس است، به شما امکان می دهد مقاصد مختلف را در یک دوره کشف کنید و همچنین دوره های کارآموزی تمام وقت را برای کسب تجربه حرفه ای در حالی که اعتبار دانشگاه را کسب می کنید تجربه می کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در سال های اخیر در کشور تایلند می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی در تایلند

مزایای تحصیل رشته ژنتیک Thailand

هنگام اتمام تحصیل به زبان انگلیسی در تایلند در پایتخت آن بانکوک، زندگی بزرگی را در یکی از بزرگ ترین کلان شهرهای آسیا تجربه خواهید کرد. متناوباً، در مرکز شمالی چیانگ مای این فرصت را پیدا خواهید کرد که در عمق جامعه محلی غواصی کنید، در حالی تنوع فرهنگی منطقه را جستجو می کنید. تحصیل در خارج از کشور در تایلند مقدمه ای عالی برای شکوه و جلال جنوب شرقی آسیا است. تایلند با بشقاب های بخارپز غذای تازه خیابان، کوه های جادویی مه آلود، سواحل زیبا، راهبان مرموز و معابد دلهره آور، حواس شما را به دست می گیرد و قلب شما را به دست می آورد. فرهنگ، سنت ها و اعتقادات غنی این کشور هنوز زنده است در حالی که مردم آن نیز به مدرن بودن خود افتخار می کنند. پروازهای ارزان و WiFi رایگان در سراسر کشور پیدا خواهید کرد.

فرصت های شغلی Genetics در Thailand

تحصیل در مقاطع مختلف تایلند فرصت های شغلی متنوعی به شما ارائه می دهد. متخصصان معمولاً در پزشکی و مهندسی پزشکی و صنایع دارویی و آرایشی و کشاورزی و جنگلداری، پزشکی قانونی ، مشاوره علمی کار می کنند. بسیاری از احتمال پیشرفت تدریجی در سمت های مدیریت استقبال می کنند، در حالی که دیگران تحقیقات خود را به عنوان دانشمندان ارشد ادامه می دهند. دانشجویان دوره کارشناسی توسط دانشمندان فعال تحقیقاتی با سوابق عالی در زمینه های انتخابی خود آموزش داده می شوند. این کشور به دانشجویان کمک می کند تا در دوره تابستان بین سال های سوم و چهارم در آزمایشگاه های تحقیقاتی (چه در ایرلند و چه در سطح بین المللی) از کارآموزی اطمینان حاصل کنند، به طوری که آنها می توانند تجربیات تحقیقاتی ارزشمندی کسب کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی در تایلند به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *