مهاجرت تحصیلی بلژیک

رشته ژنتیک در بلژیک

رشته ژنتیک در بلژیک

تحصیل رشته ژنتیک در بلژیک یک انتخاب هوشمندانه است و بسیاری از دانشجویان بین المللی نیز علاقه به تحصیل در کشور بلژیک دارند. تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور در رشته ژنتیک امکان پذیر است و این مهم ترین امتیاز تحصیل در این کشور است. با تحصیل کارشناسی ژنتیک در کشور بلژیک می توانید برای تحصیلات تکمیلی به دیگر کشورهای برتر اروپا برای تحصیل مهاجرت کنید زیرا مدارک دانشگاه های کشور بلژیک درجه اعتبار بالایی دارند و مورد قبول هستند. همچنین وجود دانشگاه های ممتاز برای تحصیلات در مقاطع مختلف نیز از دلایل افزایش و جلب توجه دانشجویان به کشور بلژیک است. برای مهاجرت تحصیلی به بلژیک و اطلاع از شرایط تحصیل در این کشور با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره نمایید.

تحصیل در بلژیک

بلژیک یکی از بین المللی ترین کشورهای جهان است که دارای چندین دانشگاه نخبه است که به زبانهای مختلف آموزش می دهند. بلژیک که در قلب اروپا واقع شده است، کمتر از 2 ساعت با پاریس، لندن و آمستردام با قطار فاصله دارد و به بسیاری از قاره ها متصل است. این یک ویژگی جذاب و منحصر به فرد است که مخصوص این کشور است. هر یک از شهرهای اصلی آن در هر روز از هر نقطه از بلژیک به راحتی قابل دسترسی است. رانندگی از شمال به جنوب یا شرق به غرب 3 ساعت طول می کشد و زیرساخت های عالی آن سفر با قطار را حتی کوتاه تر می کند. سیستم بهداشت عمومی بلژیک به عنوان یکی از بهترین سیستم های بهداشتی در اروپا شناخته می شود.

مزایای تحصیل رشته ژنتیک در بلژیک

بلژیک کشوری چندزبانه است و دارای 3 زبان رسمی (فلاندی، فرانسوی و آلمانی) است. بسیاری دیگر روزانه در دانشگاه های آن و در طیف وسیعی از سازمان های بین المللی صحبت می کنند که در بروکسل، پایتخت آن مستقر هستند. هر شهر اصلی دارای یک دانشگاه عالی رتبه است. به عنوان مثال می توان به KU Leuven ، بزرگترین در بلژیک اشاره کرد. دانشگاه گنت و دانشگاه آنتورپ دو دانشگاه اصلی بروکسل دانشگاه آزاد پس از انشعاب در سال 1970 که منجر به تشکیل موسسات فرانسوی زبان و هلندی زبان جداگانه ای شد، نام یکسانی دارند. بلژیک خانه وافل ها شکلات های خوب است. هزینه های زندگی در بلژیک در مقایسه با اکثر کشورهای اطراف کم است و مسلما یکی از جذاب ترین مقاصد تحصیلی در اروپای غربی است.

در لیست زیر شاهد برترین دانشگاه های کشور بلژیک برای تحصیل رشته ژنتیک هستید:

  • Catholic University of Leuven.
  • Ghent University.
  • Université Libre de Bruxelles.
  • University of Antwerp.
  • University Catholique of Louvain.
  • University of Liège.
  • Free University of Brussels.

دانشگاه های تحصیل رشته ژنتیک در بلژیک

شما در یک محیط به چالش کشیدن فکری و محرک با امکانات پیشرفته کار خواهید کرد. دانشگاه های رشته ژنتیک دانشگاه هایی تحقیقاتی فشرده و بین المللی هستند که تحقیقات علمی و کاربردی را انجام می دهند. این تمرکز بسیار بین رشته ای و چند رشته ای است و برای تعالی بین المللی تلاش می کند. در این راستا، به طور فعال با شرکای تحقیقاتی در بلژیک و خارج از کشور همکاری می کنند. این دانش آموزان با تحصیلات آکادمیک مبتنی بر تحقیقات علمی با کیفیت بالا فراهم می کنند. شما در لوون، یک شهر تاریخی، پویا و پر جنب و جوش واقع در قلب بلژیک، در فاصله 20 دقیقه از بروکسل ، پایتخت اتحادیه اروپا و کمتر از دو ساعت از پاریس، تحصیل خواهید کرد.

در جدول زیر شاهد معرفی دانشگاه های بلژیک و امتیازات آن در سطح جهان و در رشته ژنتیک هستید:

نام دانشگاهشهررتبه در دانشگاه های ژنتیکرتبه در جهانامتیاز در رشته ژنتیکامتیاز در جهان
دانشگاه کاتولیک لوونلوون40486175
دانشگاه گنتگنت107854871
دانشگاه آزاد بروکسلبروکسل2162023862
دانشگاه آنتورپآنتورپ2652123461
کاتولیک دانشگاه لوینلوین لا نوو3211483066
دانشگاه لیژارباب3533702755

دانشگاه های تحصیل رشته ژنتیک در بلژیک

تحصیل رشته ژنتیک در بلژیک در مقطع دکترا

موقعیت دکترا در ژنتیک انسانی در دانشگاه کاتولیک مرکز ژنتیک انسانی لوون بلژیک یکی از بهترین فرصت های تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی در بلژیک است. موقعیت جدید دکترا در مرکز ژنتیک انسانی،KU Leuven ، در آزمایشگاه پروفسور Thierry Voetموجود است. بیولوژی مولکولی تک سلولی و روش های محاسباتی پیشرفته را برای بررسی رشد انسانی، پیری و زیست شناسی بیماری ها به کار می گیرد. هدف آن پاسخگویی به سوالات اصلی بیولوژیکی با تأثیر بالقوه است. بدن انسان از 10 تا 100 میلیارد سلول تشکیل شده است و از آنجا که اکثر عملکردهای اعضای بدن ما با عملکرد هماهنگ آن سلول های جداگانه در یک زمینه سازمان یافته فضایی انجام می شود، تحقیق در مورد این سلول های منفرد در مکان مکانی اصلی آنها از اهمیت بالاتری برخوردار است.

مشخصات یک دانشجوی رشته ژنتیک در مقطع دکترا عبارت است از:

  • کارشناسی ارشد مهندسی علوم زیستی، بیوشیمی، علوم پزشکی زیست شناسی
  • داشتن دانش خوب زیست شناسی مولکولی، زیست شناسی سلولی و ژنتیک
  • تجربه تکنیک های کلاسیک زیست شناسی مولکولی از جمله DNA / RNA / پروتئین
  • مهارتهای تحقیق عالی و علاقه شدید به روشهای بیولوژیکی سلولی و مولکولی
  • مشتاق یادگیری و علاقه سرگرم کننده به تحقیقات علمی و فناوری های بدیع هستند.
  • مهارت های بیوانفورماتیک پایه و تجزیه و تحلیل آماری یک امتیاز مثبت است.
  • مهارت خوب حل مسئله، توجه به جزئیات و سبک کار دقیق
  • توانایی کار مستقل و درون گروهی و ابتکار عمل
  • کارآمد ، مقاوم در برابر فشار و توانایی احترام به ضرب الاجل ها
  • تسلط به زبان انگلیسی و مهارت های ارتباطی کتبی و شفاهی خوبی دارند.
  • مایل به نظارت بر دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • تجربه تحرک بین المللی یک امتیاز مثبت است، گرچه اجباری نیست.

مسئولیت دانشجویان رشته ژنتیک در بلژیک

آخرین روش های توالی یابی تک سلولی در حال حاضر می توانند اطلاعات زیادی در مورد ناهمگنی سلولی در مقایسه با رویکردهای توالی یابی فله ای به ما ارائه دهند، اما چون قبل از تجزیه و تحلیل هنوز به تفکیک بافت نیاز است، زمینه اساسی فضایی از بین می رود. این اطلاعات نه تنها برای درک رشد و عملکرد طبیعی اندام مهم است، بلکه همچنین برای بررسی چگونگی آشفتگی (زیر جمعیت) سلول ها در شرایط بیماری مانند سرطان یا اختلالات عصبی مهم است. موقعیت فعلی دکترا در متن پروژه شبکه میان رشته ای KU Leuven (ID-N) قرار گرفته است، که متمرکز بر توسعه و اجرای یک پلت فرم مکانیکی تک سلولی فضایی برای مطالعه ناهمگنی سلولی در سلامت انسان و بیماری است.

در لیست زیر شاهد مسئولیت های یک دانشجوی دکترا در بلژیک در حین تحصیل در بلژیک و پس از آن می باشید:

  • پروتکل های پیچیده زیست شناسی مولکولی را برای تصویربرداری تک توالی درجا و تعیین توالی آن ایجاد کنید.
  • استفاده از روش های تک سلولی مکانی برای مطالعه بافت اولیه و طبیعی انسان و حیوان، به ویژه بافت مغز و تومور، و بهینه سازی پروتکل های دستکاری بافت.
  • همکاری در پروژه های کلان برای اجرای پروتکل های تک سلولی فضایی، جمع آوری داده ها ، تجزیه و تحلیل و تفسیر.
  • گزارش و ارتباط در مورد پیشرفت در جلسات، انتشار مقالات علمی درباره نتایج خود و شرکت در تعدادی از کنفرانس های بین المللی که در آن کارهای خود را ارائه می دهید.
  • یک رساله دکتری برای تهیه در دانشکده علوم پزشکی KU Leuven آماده کنید.
  • وظایف محدودی را در حمایت از ارتباطات آموزشی و علمی بر عهده بگیرید.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای تحصیلی بلژیک مشاوره تخصصی و جامع ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *