مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته ژنتیک در اتریش

رشته ژنتیک در اتریش

برای اینکه در کشوری معتبر از لحاظ تحصیل زندگی کنید و بتوانید تجارب ارزشمندی به دست آورید ما تحصیل رشته ژنتیک در اتریش را پیشنهاد می کنیم. اتریش کشوری است که در قلب اروپا واقع شده است و شرایط زندگی نیز به خوبی برای دانشجویان فراهم است. یکی از مواردی که شما برای تحصیل خود در خصوص آن کنجکاو هستید امکان کار پاره وقت در مدت زمان تحصیل خود هستید. لذا باید گفت که در این کشور دانشجویان فرصت های خوبی برای کار پاره وقت در طول هفته دارند. همچنین دانشجویان می توانند در تعطیلات به صورت تمام وقت مشغول باشد. تحصیل رشته ژنتیک در اتریش نیز مزیت دیگری برای تحصیل در این کشور است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت به اتریش و تحصیل در اتریش به شما مشاوره می دهد.

در نمودار زیر شاهد تعداد نفر و جمعیت مهاجر کشور اتریش در سال های اخیر هستید:

تعداد جمعیت مهاجر در اتریش

تحصیل رشته ژنتیک در اتریش

برنامه کارشناسی و یا ارشد انگلیسی زبان در بیوتکنولوژی مولکولی در اتریش بی نظیر است. تاکیدات برنامه کارشناسی و یا ارشد پزشکی مولکولی، ژنتیک انسانی، کشف دارو و ایمونولوژی است. شما علل بیماری ها را در سطح سلولی بررسی خواهید کرد و می آموزید که چگونه روش های درمانی و درمانی جدیدی را برای آنها ایجاد کنید.همچنین به طور تخصصی با موضوعات داغ کلان داده، تجزیه و تحلیل داده های شخصی و امنیت داده ها آشنا خواهید شد. برنامه این دوره در BioCenter مشهور وین، یکی از نقاط مهم علوم پزشکی در اروپا تدریس می شود. دوره تحصیلی بخشی از یک شبکه بزرگ ملی و بین المللی در سطح دانشگاه است. البته که اگر در کشور دیگری مدرک لیسانس یا فوق داشته باشید می توانید در دانشگاه های برتر اتریش فرصت خوبی برای ادامه تحصیلات تکمیلی خود داشته باشید.

ویژگی دانشجوهای رشته ژنتیک در اتریش

هنگامی که در حوزه ژنتیک تحصیل می کنید علاقه شما به ایجاد زمینه های جدید در زمینه تولید واکسن و سایر داروها یا در زمینه هایی مانند تحقیقات سلول های بنیادی و تمایل به پذیرش مسئولیت های مدیریتی، پیش نیازهای عالی تحصیل در این دوره تحصیلی است. شما می خواهید پیشگام توسعه فناوری های جدید باشید. شما به یک کار معمول علاقه ندارید، اما می خواهید چالش های اساسی در تحقیق و توسعه داشته باشید. شما فردی بسیار کنجکاو هستید که می خواهید مسائل را با جزئیات دقیق بررسی کنید و برای این منظور صبر لازم را برای انجام اقدامات لازم برای رسیدن به اهداف خود دارید. شما می دانید که می توانید به تنهایی به چیزهای زیادی برسید، اما در یک تیم می توانید به همه چیز برسید. انگلیسی به عنوان زبان علوم زندگی بخشی از زندگی روزمره کاری شما است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور اتریش برای تحصیل رشته ژنتیک می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در جهانامتیاز
دانشگاه پزشکی گراتسگراتس35245
دانشگاه پزشکی اینسبروکاینسبروک37442
دانشگاه پزشکی وینوین22441

مزایای تحصیل رشته ژنتیک در اتریش

مزایای تحصیل رشته ژنتیک در اتریش

واقع در پردیس BioCenter شما قادر به مطالعه و تحقیق در سالن های سخنرانی و آزمایشگاه های هنری خواهید بود. ما به طور منظم در این مرکز مهم علوم زندگی با شرکای خود (موسسات تحقیقاتی متعدد و شرکت های شناخته شده بیوتکنولوژی) ایده و تجربه تبادل می کنیم. به عنوان مثال ، محققان سلول های بنیادی از BioCenter وین آخرین نتایج خود را مستقیماً در سخنرانی ها و آزمایشگاه های برنامه مدرک ما ادغام می کنند. علاوه بر این، تحصیلات و تحقیقات شما از همکاری نزدیک با دانشگاه وین و دانشگاه پزشکی وین بهره مند می شود. این دانشگاه یک شبکه بین المللی قوی ایجاد کرده است که امکان تحصیل یا تحقیق در دانشگاه های معتبری مانند کالج کینگ در لندن یا دانشگاه استکهلم سوئد را برای شما فراهم می کند.

برخی از مزایای ویژه تحصیل رشته ژنتیک را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • اخذ مدرک به زبان انگلیسی
  • تسلط در تحقیقات سرطان، ایمونولوژی، کشف دارو، ژنتیک انسانی و سلول های بنیادی
  • پروژه های تحقیق و توسعه با همکاری دانشگاه ها و شرکت ها
  • انجام تحقیقات آلرژی، سیستم های آزمایش مبتنی بر سلول و مسیرهای سیگنالینگ سلولی

آزمایش های خاص رشته ژنتیک در اتریش

بخش بیوتکنولوژی مولکولی در تحقیقات پزشکی و دارویی فعال است. تحصیلات شما از نتایج زمینه های تحقیقاتی اتریش که قبلاً تاسیس شده اند، سود می برد: تحقیقات آلرژی، سیستم های آزمایش مبتنی بر سلول و مسیرهای سیگنالینگ سلولی. شما این فرصت را دارید که در آزمایشات داخل بدن در سیستم مدل ماهی شرکت کنید. و البته که می توان به سوالات مربوط به تحقیقات ژنومیک عملکردی و غربالگری دارو پاسخ داد. با همکاری و کار ضمن تحصیل در اتریش در دانشگاه پزشکی وین به تجارب خوبی دست می باید، این دانشگاه از جنین ماهی برای تنظیم روند شوک حرارتی پس از سوختگی استفاده می کند تا درمان آنها بهبود یابد. در تحقیقات مربوط به آلرژی، بر روی آلرژی های غذایی و همچنین مکانیسم های آسیب شناختی آلرژی های استنشاق، مانند آلرژی گرده، با کمک سیستم های کشت سلول های اپیتلیال تمرکز می شود.

در جدول زیر نیز اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته ژنتیک در مقطع کارشناسی در اتریش را مشاهده می کنید:

تعداد ترمتعداد هفته های تدریس در هر ترمتعداد روزهای تدریسزبان تدریسآغاز ترم تابستانآغاز ترم زمستان
418دوشنبه تا جمعهانگلیسیسپتامبرفوریه

زمینه های تحصیلی رشته ژنتیک در اتریش

رشته ژنتیک در اتریش ترکیبی متعادل از موضوعات مولکولی-بیولوژیکی و همچنین مهارت های کلیدی عرضی را ارائه می دهد. شما دانش و مهارت های عملی را در زمینه های پزشکی مولکولی و کشف دارو کسب خواهید کرد و مراحل اصلی توسعه داروی مدرن را از اولین غربالگری تا زمان تأیید دارو دنبال خواهید کرد. همچنین با داشتن مدارک کمکی عملی حرفه ای چشم انداز استخدام خود را بهبود خواهید بخشید و در مورد نوآوری و توسعه بالینی داروها بیشتر خواهید آموخت و قادر خواهید بود در میان فرهنگ های مختلف در صنعت بیوتکنولوژی حرکت کنید. شما در مورد اخلاق زیستی و همچنین کارآفرینی و مدیریت استراتژیک تجارت یاد خواهید گرفت و همچنین در طول تحصیل، زبان انگلیسی، زبان بین المللی علوم کاربردی زندگی را اصلاح می کنید. و به صورت منحصر به فرد شما مهارت های میان رشته ای را خواهید آموخت که در تحقیقات و مدیریت مورد نیاز است.

در نمودار زیر زمینه های تحقیق و ادامه تحصیل و کار را که دانشجویان اتریشی برای ادامه مسیر خود انتخاب می کنند را مشاهده می کنید:

حوزه های تحصیلی کاری اتریش

برنامه ژنتیک تحصیل در اتریش در مقطع کارشناسی بر روی موضوعات زیر متمرکز است:

  • ایمونولوژی
  • نوروبیولوژی،
  • سلول های بنیادی،
  • آسیب شناسی
  • مسیرهای سیگنالینگ،
  • داروشناسی
  • تجزیه و تحلیل داده ها

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به اتریش و ارائه مشاوره در خصوص اقامت پس از تحصیل در اتریش به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

2 دیدگاه برای “رشته ژنتیک در اتریش

  1. پارمیدا گفت:

    سلام وقت بخیر تحصیل در رشته ژنتیک در اتریش در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی هست ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام لطفا در خصوص بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *