مهاجرت تحصیلی گرجستان

رشته چشم پزشکی در گرجستان

رشته چشم پزشکی در گرجستان

اگر قصد تحصیل در آسیا را دارید تحصیل رشته چشم پزشکی در گرجستان را نیز می توانید بررسی کنید. گرجستان کشوری زیبا و با استانداردهای خوب است. این کشور که مسافت زیادی با ایران ندارد می تواند هزینه های رفت و آمد شما را هم کاهش دهد. در این کشور می توانید در صورت درخواست خود در حوزه جراحی چشم پزشکی هم تحصیل کنید. در طول تحصیل خود می توانید در فرصت های شغلی مرتبط با چشم پزشکی هم به صورت پاره وقت و یه به عنوان کارورزی کار کنید. در دانشگاه های پزشکی گرجستان برای دانشجویان بین المللی ظرفیت مناسبی وجود دارد که می توانید تا حد زیادی به آن امیدوار باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیلات پزشکی در آسیا مشاور و راهنمای شما می باشد.

تحصیل رشته چشم پزشکی در گرجستان

دانش آموزان از طریق عناصر آموزش داده شده و عملی در طول دوره تحصیلی خود، با تعادل روش های تدریس از طریق سخنرانی ها، سمینارها و آموزش ها، و کار عملی از کار در کلینیک که در آن قادر خواهند بود دانش خود را که در کلاس درس به دست آورده اند، بیاموزند. هر دوره دانشگاهی در ماژول ها و روش های تدریس کمی متفاوت از دوره مشابه در یک موسسه متفاوت است، اگرچه همه آنها مهارت ها و دانش را برای دانشجویان فراهم می کنند تا بتوانند در این شاخه از پزشکی تمرین کنند، بنابراین هنگام انتخاب دانشگاه مناسب مهم است. برای نیازهای فردی دانش آموز دروس مختلفی ارائه می شود که گذراندن آن ها اختیاری است.

مدت تحصیل در رشته های پزشکی در گرجستان

دوره های مدرک در این زمینه تمایل دارند افراد را به روش های مختلفی ارزیابی کنند، از درس ها و ارائه ها گرفته تا کارهای گروهی و امتحانات ترم. علاوه بر این، فرصت‌های زیادی برای داوطلبان وجود خواهد داشت تا در مورد مسائل و موضوعات با همکلاسی ‌ها و اساتید خود بحث کنند و همچنین از تجربه عملی در کار بالینی بازخورد کسب کنند. افرادی که بینایی‌ سنجی و/یا چشم پزشکی مطالعه می‌کنند، مهارت ‌های مرتبط با موضوع، از جمله، تشخیص، تشخیص، تشخیص، پیشگیری و مدیریت بیماری ‌ها و شرایطی را که بر چشم و اطراف آن تأثیر می‌گذارند، توسعه خواهند داد. دانش‌آموزان درک درستی از اصول علمی مراقبت از چشم پیدا می‌کنند و تمایل دارند در بینایی ‌شناسان متخصص، فروشگاه ‌های خرده ‌فروشی، محققان یا بیمارستان‌ ها کار کنند.

در جدول زیر شاهد مدت تحصیل در رشته های چشم پزشکی در گرجستان می باشید:

رشتهمدت تحصیل
پزشکی عمومی6 سال
دامپزشکی6 سال
دندانپزشکی5 سال
داروسازی5 سال
پرستاری4 سال
فیزیوتراپی4 سال
تخصص پزشکی3 تا 6 سال

مرکزملی رشته چشم پزشکی در گرجستان

مرکزملی رشته چشم پزشکی در گرجستان

مرکز ملی چشم پزشکی دارای 128 سال سابقه درمان بیماری های چشمی است. این مرکز مجهز به تجهیزات پیشرفته و پیشرو در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های چشمی است. تجهیزات پیشرفته موجود در بیمارستان خدمات تشخیصی و جراحی دقیق و سریعی را ارائه می دهند. پارامترهای چشم توسط فناوری های پیشرفته تعیین می شود. یک تصویر دیجیتال کامل از چشم تولید می شود که امکان ارائه درمان بهینه متناسب با یک بیمار را فراهم می کند. مرکز ملی چشم پزشکی طیف کاملی از خدمات چشم پزشکی را ارائه می دهد و تنها مرکز چشم در ماوراء قفقاز است که توسط کارل زایس و شورای توسعه اقتصادی آلمان به عنوان مرکز جراحی انکساری منطقه ای Transcaucasia شناخته شده است. این مرکز با بهره گیری از بهترین پزشکان و جراحان چشم و به طور مداوم روش های نوین درمان بیماری های چشمی را معرفی می کند.

این مرکز به سلامتی بیماران اهمیت می دهد و به آنها خدمات نوآورانه با بالاترین کیفیت ارائه می دهد و به دلیل شایستگی چشم پزشکان حرفه ای خود هزاران نفر از قبل بینایی خود را بهبود بخشیده اند. چشم پزشکان و جراحان مجرب طیف گسترده ای از خدمات تشخیصی و جراح را در زمینه بیماری ها و بیماری های چشمی از جمله آب مروارید، گلوکوم، بیماری های شبکیه و قرنیه، تومورها، بیماری های عصبی چشم، آسیب های چشمی و غیره ارائه می دهند. مرکز ملی چشم پزشکی دارای 128 سال سابقه و درمان 100 ساله بیماری های چشمی است. در سال 1892، اولین چشم پزشک برجسته گرجی، گیورگی تارسایدزه، بیمارستان خیریه بیماری های چشم را تأسیس کرد، که بعدها پایگاهی برای تأسیس کلینیک بیماری های چشم شد. بیمارستان بالینی جمهوری خواه بیماری های چشم به نام گئورگی تارسایدزه نامگذاری شد.

کار در حوزه رشته چشم پزشکی در گرجستان

در حال حاضر این بیمارستان با نام مرکز ملی چشم پزشکی در محوطه کلینیک «بیمارستان‌های جدید» فعالیت می‌کند. مرکز ملی چشم پزشکی، خدمات چشم پزشکی مجهز به آخرین فناوری های تشخیصی و جراحی را به بیماران خود ارائه می دهد. ما با سازندگان پیشرفته تجهیزات و امکانات چشم پزشکی همکاری می کنیم که به ما امکان می دهد نوآورانه ترین روش های درمان و تشخیص و استانداردهای بالا را ارائه دهیم. توموگرافی شبکیه چشم هایدلبرگ امکان تشخیص بیماری گلوکوماتوز را قبل از اینکه علائم آن برای بیمار مشخص شود را فراهم می کند. توموگرافی پارامترهای دیسک عصب نوری را اندازه گیری می کند و ارزیابی دقیق آسیب ناشی از گلوکوم را انجام می دهد. رشته گوارش در گرجستان در دانشگاه های پزشکی یکی از رشته های محبوب تلقی می شود.

خدمات دیگری که به عنوان یک چشم پزشک در گرجستان باید انجام دهید شامل موارد زیر است:

  • تشخیص سریع
  • جراحی آب مروارید با استفاده از لنزهای چند
  • تصحیح لیزر بینایی (جراحی انکساری)،
  • درمان بیماری های قرنیه
  • پیوند قرنیه با مواد بانک بافت بالتیمور
  • پیوند متقابل قرنیه تابش اشعه ماوراء بنفش
  • درمان قوز قرنیه با لیزر فمتوثانیه کارل زایس (کاشت قوس داخل استرومال)
  • کراتوپلاستی نافذ
  • جراحی گلوکوم جراحی لیزر شبکیه چشم ARGON

در نمودار زیر شاهد هزینه زندگی در گرجستان و هزینه تحصیل در رشته چشم پزشکی در سال های اخیر هستید:

هزینه تحصیل در رشته چشم پزشکی گرجستان

دانشگاه های رشته چشم پزشکی در گرجستان

دانشکده پزشکی در دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس برنامه پزشکی 6 ساله را به زبان انگلیسی (برنامه پزشکی ایالات متحده و مقطع کارشناسی به زبان روسی ارائه می دهد که منجر به اخذ مدرک دکترای پزشکی می شود. برنامه پزشکی ایالات متحده دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس یک برنامه پزشکی و پروژه مشترک 6 ساله است که با همکاری دانشگاه پزشکی دولتی تفلیس  TSMU  و دانشکده پزشکی دانشگاه اموری (آتلانتای ایالات متحده)  ESOM توسعه و اجرا شده است. این برنامه به گونه ای ایجاد شده است که دانش آموزان دو مرحله آزمون مجوز پزشکی ایالات متحده USMLE را در طول فرآیند آموزشی پشت سر بگذارند. علاوه بر این، دانش‌آموزان می‌توانند در مراحل خاصی از فرآیند آموزشی، تجربه تحقیقاتی و فعالیت‌های عملی را در ایالات متحده کسب کنند. این برنامه دارای رشته های پایه پزشکی، پیش بالینی و بالینی است که به طور کامل یکپارچه شده اند.

برنامه آمریکایی (انگلیسی) برای تربیت پزشکان (پزشکان) با مهارت و رقابت بین المللی و ماهر طراحی شده است که آماده تحصیلات تکمیلی و دوره های آموزشی خاص، هم در گرجستان و هم در خارج از کشور (به ویژه در ایالات متحده) هستند. کادرهای پزشکی بر اساس الزامات و استانداردهای نظام پزشکی یا بهداشت عمومی کشور و دانشکده پزشکی Emory ایالات متحده آمریکا) آماده می شوند. مرحله پیش پزشکی 2 ساله است، هدف اصلی این است که به دانش آموزان آموزش اساسی در علوم مانند زیست شناسی، فیزیک، شیمی، آگاهی از علوم انسانی مانند انسان شناسی، تاریخ هنر، روزنامه نگاری، تاریخ پزشکی، تاریخ گرجستان و تاریخ آمریکا، روانشناسی، مهارت های ارتباطی در سطح قابل قبولی قرار بگیرند و خود را برای ادامه تحصیل حاضر کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل و کار در گرجستان به شما مشاوره می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *