مهاجرت تحصیلی چین

رشته چشم پزشکی در چین

رشته چشم پزشکی در چین

تحصیل رشته چشم پزشکی در چین بی شک می توان یک شروع خوب برای شما در حوزه حرفه ای شدن در بخش چشم پزشکی و تخصص باشد. همانطور که می دانید چین یک کشور پرجمعیت است اما در عین حال رتبه بسیار بالایی در حوزه های اقتصاد و تجارت و پزشکی دارد. رشته چشم پزشکی نیز این مقوله مجزا نیست. رشته چشم پزشکی ارتباط نزدیکی با ابزار و امکانات و دستگاه های پیشرفته دارد و هرچقدر این ابزار و امکانات بهتر و کارآمدتر باشند دقت به همراه تخصص نتیجه بهتری خواهد داشت. به همین دلیل تحصیل رشته چشم پزشکی در چین به شما یک قدرت خوب در تخصص چشم پزشکی اعطا می کند که می توانید در دیگر کشوها نز سرآمد باشید. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به کشور چین و تحصیل در دانشگاه های این کشور مشاور شما هستند.

تحصیل رشته چشم پزشکی در چین

یکی از مزایا مهم در تحصیل رشته چشم پزشک در چین امکان تحصیل به زبان انگلیسی است. البته زبان چینی زبان سختی برای یاگیری است و این امر کار شما را راحت کرده اس. این برنامه به زبان انگلیسی تدریس می شود و تمامی مدرسان و اساتید این برنامه به طور ویژه برای دانشجویان بین المللی آموزش دیده اند. این برنامه را در سال 2002 آغاز شده است و اکنون بیش از 150 دانش آموز از پاکستان، بنگلادش، افغانستان، انگلیسی، و ایالات متحده در این کشور فارغ التحصیل شده اند. برنامه درسی این برنامه بر اساس سیستم آموزشی کشورهای مشترک المنافع بریتانیا است. بیماری قرنیه، آب مروارید، بیماری فوندوس چشم، اپتومتری، گلوکوم، ترومای چشم، استرابیسم و ​​آمبلیوپی، از دروس و مباحث مهم در رشته چشم پزشکی محسوب می شوند.

این برنامه ای است که دانش آموزان را برای تمرین حرفه ای رشته چشم پزشکی در این کشور آماده می کند و بر اصول و تکنیک های بررسی، تشخیص و درمان شرایط سیستم بینایی تمرکز دارد. این شامل آموزش در مورد تجویز عینک و لنزهای تماسی، سایر کمک های نوری، درمان های اصلاحی، الکتروفیزیولوژی بصری، آنژیوگرافی فلورسین فوندوس، معاینه اولتراسونیک چشم، مشاوره بیمار، مدیریت عمل، و استانداردهای اخلاقی و حرفه ای است. برنامه درسی هر ترم بر اساس ترتیب دانشگاه در آن زمان تنظیم می شود. دانشجویان موظفند برنامه درسی و دوره را تکمیل کنند و تعداد واحدهای تعیین شده را تکمیل کنند. بر اساس مقررات کمیته اعطای مدرک، نامزدهای موفق گواهی فارغ التحصیلی همراه با مدرک کارشناسی ارشد دریافت خواهند کرد.

فرصت های شغلی رشته چشم پزشکی در چین

فرصت های شغلی رشته چشم پزشکی در چین

بسیاری از فارغ التحصیلان به طور تمام وقت در بیمارستان های دولتی و خصوصی چشم پزشکی، از جمله بیمارستان های وابسته به دانشگاه او، استخدام می شوند. علاوه بر این، آنها می توانند به عنوان اپتومتریست یا معلم در صنایع مرتبط با عینک، موسسات تحقیقاتی، دانشکده های چشم پزشکی و مراکز توانبخشی بینایی کار کنند، اگرچه این امر برای همه فارغ التحصیلان جدید قابل تضمین نیست. فرصت های  شغلی عالی در مناطق خارج از شن یانگ نیز وجود دارد. مطالعه ision، فیزیولوژی عصب بصری، مطالعه بر روی لنزهای تماسی قرنیه، مطالعه بر روی عینک، مطالعه بر روی دستگاه های پزشکی چشم پزشکی و بینایی سنجی، تصویرشناسی، انگلیسی حرفه ای در بینایی سنجی، جراحی چشم نیز از فرصت ها بسیار خوب تلقی می شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در رشته چشم پزشکی در کشور چین هستید:

نرخ بیکاری در رشته چشم پزشکی در کشور چین

تحصیل رشته چشم پزشکی در مقطع ارشد در چین

چشم پزشکی موضوعی تخصصی است که به بررسی وقوع، توسعه و پیشگیری و درمان بیماری های اندام بینایی انسان می پردازد. این دارای ویژگی های حرفه ای قوی است، اما همچنین ارتباط گسترده ای با سایر رشته های بالینی و رشته های پایه پزشکی دارد. حوزه تحقیقاتی چشم پزشکی شامل فیزیولوژی، بیوشیمی، فارماکولوژی، آسیب شناسی، ایمونولوژی، ژنتیک چشم و انواع معاینات ویژه و تکنیک های میکروجراحی چشم می باشد.. بیماری های چشمی از جمله بیماری پلک، بیماری ملتحمه، اشک ناشی از بیماری، بیماری قرنیه، بیماری صلبیه، بیماری یووه، بیماری کریستال، گلوکوم، بیماری زجاجیه شبکیه، بسته به بیماری های جاده، عیوب انکساری و اختلال تنظیم، بیماری چشمی، ترومای چشمی و بیماری سیستمیک در تظاهرات چشمی علل، پاتوژنز، اپیدمیولوژی، تشخیص، درمان و پیشگیری همگی در این رشته آموزش داده می شود.

کارشناسی ارشد در چشم پزشکی در دانشگاه ژنگژو یک برنامه 3 ساله کارشناسی ارشد برای دانشجویان بین المللی است که به زبان انگلیسی تدریس می شود. دانشگاه ژنگژو به عنوان یک دانشگاه کلیدی ملی که توسط دولت استانی هنان و وزارت آموزش ایالتی تأمین مالی می شود، در 10 ژوئیه 2000 از طریق ادغام سه دانشگاه تأسیس شد. دانشگاه پزشکی هنان سابق، در سال 1928 تاسیس شد. این یکی از اولین موسسات آموزش عالی پزشکی چین است که توسط سازمان بهداشت جهانی به رسمیت شناخته شده و برای ارائه برنامه های کارشناسی ارشد و دکتری در چین تایید شده است. همچنین یکی از اولین دانشگاه هایی است که برنامه های پزشکی آموزش با واسطه انگلیسی را در چین ارائه می دهد. یکی از رشته های محبوب دیگر رشته گوارش در چین است.

در بخش زیر شاهد مزایا تحصیل در کشور چین در رشته چشم پزشکی می باشید:

مزایا تحصیل در کشور چین در رشته چشم پزشکی

تحصیل رشته چشم پزشکی در چین در مقطع دکترا

دکترای چشم پزشکی برنامه 3 ساله است که به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی تدریس می شود. دانش آموزان می توانند این برنامه را در سپتامبر هر سال شروع کنند. این مدرکی است که توسط دانشجویانی به دست می آید که قبلاً مدرک کارشناسی ارشد در علوم بهداشتی دریافت کرده اند و بسیاری از آنها در این زمینه مشغول به کار هستند. بسته به اینکه دانشجو می خواهد روی چه جنبه هایی از چشم پزشکی تمرکز کند، این برنامه همه چیز را از چشم پزشکی بالینی و تحقیقات بینایی گرفته تا چشم پزشکی تحقیقاتی آموزش می دهد. این دوره‌ها می‌توانند دانش‌آموزان را با مهارت‌های تصمیم‌ گیری آگاهانه برای تشخیص و درمان بهتر بیماران تقویت کنند، یا دانش لازم برای دنبال کردن حرفه‌ای در تحقیقات مرتبط با چشم‌ پزشکی را در اختیار آنها بگذارند. کار در چین در رشته چشم پزشکی می تواند چالشی جدید باشد که باید آن را حل کنید.

در جدول زیر شاهد اطلاعات مهم در خصوص تحصیل رشته چشم پزشکی در چین می باشید:

زبان تحصیلمدت تحصیلآغاز ترمشهریه به یوان
چینی/ انگلیسی4 سالسپتامبر-ژوئیه‏25000¥

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای تحصیلی چین تمام آنچه را که لازم است آماده کنید به شما خواهد گفت و شما را به مسیر درست راهنمایی خواهد کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *