مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته چشم پزشکی در نیوزلند

تحصیل رشته چشم پزشکی در نیوزلند شامل یک دروه تحصیلی تخصصی 4 ساله می باشد که تحصیل و تحقیق و کارورزی را باهم دنبال می کند. تحقیقات در این بخش به طور گسترده با تأکید بر ترمیم بافت، مهندسی بافت، ژنتیک و بیماری های چشم است. چشم ‌پزشکی دانشکده علوم پزشکی و بهداشت تدریس می‌شود و بر تحقیقات ترجمه‌ای تأکید دارد و علم آزمایشگاهی را با تحقیقات بالینی ترکیب می‌کند. فرصت‌هایی برای انجام تحقیقات متمرکز بر زیست‌شناسی سلولی و مولکولی تجربی و زیست‌شناسی بافت، از طریق مطالعات مرتبط بالینی بیماری‌های چشمی خاص در دسترس است. این دپارتمان دارای نرخ انتشار بالایی است و تحقیقات دانشجویی با هدف انتشار در مجلات بین المللی انجام می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کاملی در خصوص مهاجرت و تحصیل رشته چشم پزشکی و اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند به شما ارائه می دهد.

جایگاه رشته چشم پزشکی در نیوزلند

جمعیت سالخورده نیوزلند برای بیماری های چشمی مرتبط با افزایش سن مانند آب مروارید و گلوکوم تحت درمان هستند. اکثر چشم پزشکان ساکن در شهرهای اصلی هستند. نیروی کار سالخورده است. کمبود پزشکان متخصص در سراسر جهان، به این معنی که جذب چشم پزشکان برای کار در نیوزلند برای نیوزیلند دشوار است. چشم پزشک در لیست کمبود مهارت منطقه ای مهاجرت نیوزلند ظاهر می شود. این بدان معنی است که دولت فعالانه چشم پزشکان ماهر را از خارج از کشور تشویق می کند تا در نیوزیلند کار کنند. بر اساس گزارش شورای پزشکی نیوزلند، 157 چشم پزشک در نیوزلند مشغول به کار هستند. چشم پزشکی یکی از سه تخصص پزشکی است که بیشترین افزایش در تعداد نیروی کار بین سال های گذشته را داشته است.

تحصیل رشته چشم پزشکی در نیوزلند

مطالعه چشم پزشکی می تواند شما را در انجام این موضوع در یک محیط بالینی یا پیشبرد تحقیقات در این زمینه با یک حرفه آکادمیک ببیند. شما می توانید چشم پزشکی را در مقطع کارشناسی ارشد علوم بهداشتی و به عنوان دکترای پزشکی یا دکترای فلسفه تحصیل کنید. فارغ التحصیلان از طریق ترکیبی از علوم آزمایشگاهی و تحقیقات بالینی یاد خواهند گرفت. این دپارتمان دارای نرخ انتشار بالایی است و تحقیقات دانشجویی با هدف انتشار در مجلات بین المللی انجام می شود. چشم پزشکی یک بخش پویا در دپارتمان پزشکی است که تعهدات آموزشی قابل توجهی در هر دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد. این بخش علاقه مند به توسعه روش های آموزشی نوآورانه و به ویژه استفاده از اینترنت برای آموزش از راه دور است.

حوزه های تحصیلی دیگر در کشور نیوزلند عبارتند از:

  • زیست شناسی سلولی
  • بیماری های چشم
  • ژنتیک
  • زیست شناسی مولکولی

رشته چشم پزشکی در مقطع ارشد در نیوزلند

رشته چشم پزشکی در مقطع ارشد در نیوزلند

دوره PGDipOphthBS برای فارغ التحصیلان پزشکی طراحی شده است که به دنبال موقعیتی در برنامه آموزشی مورد تایید کالج چشم پزشکان سلطنتی استرالیا و نیوزلند هستند. یا کسانی که در حال حاضر درگیر چنین برنامه ای هستند. کادر آموزشی اکثراً چشم پزشکانی هستند که علاقه خاصی به علوم پایه دارند. تعدادی به تازگی واجد شرایط FRANZCO شده اند و با الزامات خاص RANZCO آشنا هستند. داوطلبانی که در PGDipOphthBS موفق به کسب موفقیت می شوند، واجد شرایط تکمیل 1 سال کامل تحقیق به سمت مدرک کارشناسی ارشد چشم پزشکی هستند. اساتید و متخصصان یکی از اولین ها در نوع خود در جهان هستند. چشم پزشکان بیماری ها و آسیب های چشم را تشخیص و درمان می کنند و جراحی چشم را انجام می دهند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته چشم پزشکی در نیوزلند می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در نیوزلندرتبه در اقیانوسیهرتبه در جهانتعداد ثبت نام
دانشگاه اوکلند نیوزلندAuckland156942200
University of OtagoDunedin21263722500

کار در حوزه رشته چشم پزشکی در نیوزلند

چشم پزشکان ممکن است برخی یا همه موارد لازم را انجام دهند. بیماری های چشمی مانند آب مروارید و آسیب های چشم را تشخیص دهید و درباره انجام معاینات چشم بحث کنید و داروها را تجویز کنید. در مواردی انجام عمل جراحی چشم و بررسی پیشرفت بیماران پس از عمل الزامی است. در دیگر موارد نسخه هایی برای عینک و لنزهای تماسی بنویسید و با سایر متخصصان پزشکی در مورد مراقبت و درمان بیمار مشورت کنید. دقت کنید که سوابق پزشکی را نگه دارید و گزارش ها را برای پزشکان عمومی و اپتومتریست ها ارسال کنید. همچنین به دانشجویان پزشکی و کارآموزان چشم پزشک آموزش دهید.

حقوق پزشکان در رشته چشم پزشکی در نیوزلند

به دلیل کمبود نیروی کار، شانس گرفتن شغل به عنوان چشم پزشک خوب است. چشم پزشکان بیماری ها و آسیب های چشم را تشخیص و درمان می کنند و جراحی چشم را انجام می دهند. مشاغل مشابه در این صنعت شامل شنوایی شناس / شنوایی سنجی و جراح و بینایی سنجی و اپتومتریست می باشد. چشم پزشکان باید اطلاعاتی در خصوص آناتومی چشم و نحوه عملکرد بینایی و بیماری های چشمی مانند گلوکوم و آب مروارید داشته باشند. شرایط پزشکی که می تواند روی چشم ها تأثیر بگذارد و نحوه تشخیص آنها نیز یک امر مهم است. نحوه انجام انواع جراحی روی چشم از جمله لیزر درمانی آن ها مرتبا بررسی می شود. به همین دلیل باید از آخرین تحقیقات، درمان ها، فناوری و شیوه های مراقبت از چشم و اخلاق و حقوق پزشکی آگاه باشند.

کار دانشجویی در نیوزلند در رشته چشم پزشکی فرصت های خوبی دارد. در نمودار زیر شاهد حقوق چشم پزشکان در نیوزلند می باشید:

شاهد حقوق چشم پزشکان در نیوزلند

شرایط تحصیل رشته چشم پزشکی در نیوزلند

برای تبدیل شدن به یک چشم پزشک باید برنامه سال اول علوم بهداشتی را در دانشگاه اوتاگو تکمیل کنید، یا سال اول لیسانس علوم بهداشتی یا لیسانس علوم زیست پزشکی در دانشگاه اوکلند را بگذرانید. پس از تکمیل مدرک لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی در دانشگاه اوکلند یا اوتاگو به مدت 2 سال به عنوان افسر خانه (دکتر تحت نظارت) در یک بیمارستان کار کنید. به مدت 5 سال دیگر به عنوان یک ثبت نام با آموزش تخصصی و قبولی در امتحانات کار کنید تا عضو کالج رویال چشم پزشکان استرالیا و نیوزلند شوید. همچنین باید در شورای پزشکی نیوزلند ثبت نام کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به نیوزلند مشاوره تخصصی کامل و جامع به شما ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *