دسته بندی نشده

رشته چشم پزشکی در لیتوانی

رشته چشم پزشکی در لیتوانی

تحصیلات بین المللی در رشته چشم پزشکی در لیتوانی در فضای بین المللی می تواند شما را برای آینده شغلی خوب آماده کند. تحصیل رشته چشم پزشکی در این کشور در دانشگاه های پزشکی برای اشخاصی که از کشورهای آسیا و اروپا می آیند یک تجربه تحصیلی آرام و بی دغدغه خواهد بود. در سال های اخیر روند اخذ پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی این کشور به راحتی پیش رفته است و در موارد کمی دانشجویان با چالش مواجه شده اند. در لیتوانی می توانید برای تحصیل جراحی چشم و یا بینایی سنجی و یا دیگر رشته های پزشکی درخواست دهید. فرصت ادامه تحصیل و تحقیقات نیز در دانشگاه های پزشکی این کشور وجود دارد که مزیت یزرگی محسوب می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی و کاری به لیتوانی به سوالات شما پاسخ می دهد.

تحصیل رشته چشم پزشکی در لیتوانی

دپارتمان چشم‌ پزشکی خدمات چشم ‌پزشکی سطح ثانویه و سوم را به کودکان و بزرگسالان از سراسر لیتوانی ارائه می‌کند. گردش مالی سالانه حدود 88000 بیمار بزرگسال و حدود 11000 کودک و بیش از 11000 بیمار در بخش های مختلف درمان می شوند. دپارتمان چشم پزشکی کارهای جراحی فشرده را انجام می دهد (بیش از 18000 عمل جراحی در سال: آب مروارید، گلوکوم، ویترورتینال، پیوند قرنیه، کراتوپرتز، جراحی استرابیسم، تزریق داخل زجاجیه و غیره). در اینجا شدیدترین بیماران از سراسر لیتوانی و سایر کشورهای خارجی از جمله کلیه بیماران چشم پزشکی کشور تحت درمان و جراحی قرار می گیرند. در سال 2017، بخش چشم پزشکی بیمارستان دانشگاه علوم بهداشت لیتوانی Kauno Klinikos به عضویت شبکه مرجع اروپایی در ERN-EYE بیماری های نادر چشم اعطا شد.

بخش چشم پزشکی آموزش های بیشتر زیر را برای پزشکان چشم پزشک (به زبان لیتوانیایی) دارد:

  • بیماری های التهابی مدار چشم؛
  • بیماری های چشمی برای پزشکان عمومی؛
  • جراحی مدرن آب مروارید در بیماران بزرگسال و کودکان؛
  • ویژگی های تشخیص و درمان گلوکوم در بیماران بزرگسال و کودکان؛
  • تشخیص و درمان مدرن گلوکوم؛
  • بیماری های چشمی غیر عفونی در بیماران مسن؛
  • بیماری های قرنیه و دستگاه یووه؛
  • سونوگرافی چشم و مدار.
  • به روز رسانی در مورد تشخیص و درمان بیماری های شبکیه چشم؛
  • ضربه چشم.

دروس رشته چشم پزشکی در لیتوانی

دروس رشته چشم پزشکی در لیتوانی

مطالعات آکادمیک بخشی جدایی ناپذیر از تمرین بالینی روزمره است: حدود 300 دانشجوی لیتوانیایی و خارجی که در آکادمی پزشکی دانشگاه علوم بهداشت لیتوانی تحصیل می کنند، سالانه دوره چشم پزشکی را می گذرانند و همچنین دستیاران یک برنامه 3 ساله در چشم پزشکی را پوشش می دهند. دانشگاه علوم بهداشت لیتوانی فعلی (Lietuvos sveikatos mokslų universtetas، LSMU ترکیبی از 2 موسسه آموزش عالی، دانشگاه پزشکی کاوناس و آکادمی دامپزشکی لیتوانی است. بنابراین، دستاوردها و نتایج آن با تاریخچه هر دو تأسیس مرتبط است. امروزه این دانشگاه بزرگترین موسسه تخصصی برای آموزش بهداشت در لیتوانی است که مدارک دانشگاهی، آموزش و تحقیق در علوم زیست پزشکی را ارائه می دهد.

در جدول زیر شاهد دروس رشته چشم پزشکی در لیتوانی هستید:

دروستعداد واحد
روش های چشم پزشکی معاینه چشم18
چشم پزشکی کودکان24
آسیب شناسی التهابی بخش قدامی چشم24
آسیب شناسی غیر التهابی بخش قدامی چشم42
گلوکوم24
بیماری های مدار چشم، انکولوژی چشم، اکولوپلاستی6
آسیب شناسی بخش خلفی چشم36
ضربه چشم12
نوروفتالمولوژی6
درس انتخابی6

مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در لیتوانی

ارائه خدمات چشم پزشکی با صلاحیت بالا مطابق با استانداردهای بین المللی، انجام و بهبود مطالعات چشم پزشکی، توسعه فعالیت های علمی، همکاری بین رشته ای با سایر بخش ها و محققین دانشگاه، برای اطمینان از ارتقای صلاحیت کادر پزشکی از مهم ترین دلایل تحصیل در لیتوانی است. تحصیل به زبان انگلیسی در لیتوانی می تواند در این رشته برای شما در دسترس باشد البته باید دانشگاه مورد نظر خود را بررسی کنید. توسعه مراقبت های مدرن و اجتماعی مسئولانه برای بیماران مبتلا به بیماری های چشم و تضمین بالاترین سطح کمک در پیچیده ترین موارد بالینی و ایجاد و توسعه نوآوری های مبتنی بر شواهد ماموریت بخش رشته چشم پزشکی در لیتوانی می باشد. رشته ژنتیک در لیتوانی هم یک رشته عالی و مرتبط با این حوزه می باشد.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در رشته های پزشکی در کشور لیتوانی می باشید:

میزان دانشجویان بین المللی در رشته های پزشکی در کشور لیتوانیدر لیست زیر شاهد مزایا تحصیل در رشته چشم پزشکی در لیتوانی هستید:

  • انجام و بهبود مطالعات با تسلط بر دانش چشم پزشکی
  • تحصیل به زبان انگلیسی در لیتوانی
  • مشارکت در فعالیت های علمی
  • استفاده مؤثر از منابع انسانی و مادی موجود
  • آموزش متخصصان مراقبت های بهداشتی جدید و در حال بهبود

مزایا تحصیل پزشکی در کشور لیتوانی

کل کادر پزشکی به روش‌های نوآورانه و پیشرونده درمان و تشخیصی که مطابق با استانداردهای جهانی است، ارزش قائل هستند. دانشجویان دانشگاه که نه تنها برای خدمت به عموم طراحی شده است، بلکه به عنوان مرکز آموزشی اصلی دانشکده طراحی شده است که طیف گسترده ای از دانش و مهارت های عملی را به دانشجویان ارائه می دهد و ابتدا به آنها ارائه می دهد، مهارت های عملی کسب می کنند. سنت های قوی آکادمیک، تجربه، امکانات مدرن و محیط تحصیلی راحت برای ارائه بهترین آموزش ممکن در علوم دامپزشکی ترکیب شده است.LSMU با بیش از 140 دانشگاه اروپایی، آمریکایی و آسیایی برای اهداف مطالعاتی و تحقیقاتی همکاری می کند. این دانشگاه عضو سازمان های بین المللی متعددی مانند انجمن دانشگاه های اروپایی EUA انجمن دانشکده های بهداشت عمومی در منطقه اروپا ASPHER، انجمن دانشکده های پزشکی اروپا AMSE، انجمن آموزش پزشکی است.

LSMU همچنین یکی از اعضای سازمان بهداشت جهانی است، جایی که نقش یک مرکز همکاری برای تحقیق و آموزش در اپیدمیولوژی و همچنین برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و سایر بیماری های مزمن غیر واگیر را ایفا می کند. برنامه های تحصیلی در LSMU مطابق با استانداردهای آموزش دانشگاهی اعمال شده در کشورهای اتحادیه اروپا است و فارغ التحصیلان واجد شرایط شرکت در آزمون مجوز پزشکی ایالات متحدهUSMLE و آزمون PLAB شورای پزشکی عمومی در بریتانیا هستند. از سال 1990، دانشگاه علوم بهداشت لیتوانی، دانشگاه علوم پزشکی بسیاری از دانشجویان بین المللی و بیش از 1000 دانشجوی خارجی تمام وقت از بیش از 70 کشور در حال حاضر ثبت نام کرده اند. تعداد تحصیلات بین المللی در کشور لیتوانی هر سال در حال افزایش است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل پزشکی در لیتوانی به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *