مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته چشم پزشکی در لهستان

رشته چشم پزشکی در لهستان

رشته چشم پزشکی در لهستان برای تحصیل یک فرصت خوب و مناسب است که می توانید آن را بررسی کنید. لهستان یک کشور قدرتمند است. دانشگاه های پزشکی خوبی هم وجود دارد که دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان می پذیرد. لهستان کشوری است با شرایط مناسب برای تحصیلات پزشکی به عبارت دیگر شما می توانید در این کشور پس از اتمام تحصیل می توانید با اخذ مجوز پزشکی و چشم پزشکی در بیمارستان ها و یا مطب خود کار کنید و به عنوان یک پزشک در این کشور زندگی کنید. به طور کلی شرایط برای تحصیل از لحاظ هزینه های تحصیل و زندگی مقرون به صرفه است. در ادامه مقاله درباره تحصیل رشته چشم پزشکی در لهستان بیشتر خواهیم گفت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نحوه مهاجرت و اخذ پذیرش از دانشگاه های لهستان به شما مشاوره می دهد.

تحصیل رشته چشم پزشکی در لهستان

چشم پزشکی شاخه ای از پزشکی است که بر تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری های چشمی، از دست دادن جزئی و کامل بینایی تمرکز دارد. چشم پزشکی کودکان زیرشاخه ای از چشم پزشکی است که به بررسی ویژگی های بینایی کودکان می پردازد. دید کودک بر خلاف دید بزرگسالان دائما در حال تغییر است. چشم پزشکان اطفال ویژگی های تغییرات بینایی کودک و آسیب شناسی های مرتبط را مطالعه می کنند. چشم پزشکان در لهستان نه تنها اختلالات بینایی را اصلاح می کنند، بلکه بیماری های کره چشم، پلک ها، اندام های اشکی، ملتحمه چشم و چشم را نیز اصلاح می کنند. شایع ترین اختلالات بینایی آب سیاه و آب مروارید در نظر گرفته می شوند. این بیماری ها خطرناک هستند زیرا می توانند منجر به کاهش چشمگیر یا حتی از دست دادن بینایی شوند. بنابراین، مداخله جراحی اغلب برای از بین بردن این عوارض تجویز می شود.

شایع ترین اختلالات چشمی که چشم پزشک می تواند به شما در مقابله با آنها کمک کند عبارتند از:

  • نزدیک بینی (نزدیک بینی) یک نقص بینایی است زمانی که تصویر در جلوی شبکیه متمرکز می شود و فرد نمی تواند اشیاء دور را به وضوح ببیند.
  • دوربینی (دور بینایی) یک اختلال بینایی است زمانی که تصویر در پشت شبکیه چشم متمرکز می شود و فرد نمی تواند اشیاء نزدیک را به وضوح ببیند.
  • ورم ملتحمه: التهاب غشای مخاطی چشم (ملتحمه)
  • آب مروارید: کدر شدن عدسی چشم
  • گلوکوم: افزایش فشار چشم که باعث اختلال بینایی می شود
  • آستیگماتیسم: نقض شکل عدسی یا قرنیه.

کارآموزی به عنوان چشم پزشک در لهستان

چشم پزشکی یک حرفه معتبر و امیدوار کننده است، به همین دلیل افراد زیادی هستند که می خواهند به عنوان چشم پزشک در لهستان آموزش ببینند. همچنین افراد زیادی وجود دارند که می‌خواهند در لهستان دوره ارتقای مدرک چشم پزشک را بگذرانند، و بنیاد یورومد آماده است تا به همه کمک کند و کارهای سازمانی را انجام دهند. برنامه های درمانی بنیاد به هموطنان به صورت مشروط به دو زیر گروه تقسیم می شود: برای دانشجویان و پزشکان شاغل. برای آن دسته از دانشجویانی که برای آموزش بیشتر به عنوان چشم پزشک در لهستان برنامه ریزی می کنند، Euromed پیشنهاد می کند در طول تعطیلات سفرهای اطلاعاتی سازمان یافته ای را به موسسات پزشکی لهستان انجام دهند. دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند دوره تابستانی پزشکی را در لهستان بگذرانند که به طور رسمی در یک دانشگاه پزشکی در این کشور جبران می شود.

کار در حوزه رشته چشم پزشکی در لهستان

چشم پزشکان در لهستان 3 نوع عمل را انجام می دهند: جراحی به دلایل پزشکی برای حفظ بینایی، برداشتن تومور یا جلوگیری از گسترش عفونت عملیات برای از بین بردن عیوب انکساری مانند دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم و جراحی پلاستیک برای از بین بردن نقایصی مانند نئوپلاسم های خوش خیم، آنتروپیون، پتوز یا تغییر برش و رنگ چشم، برداشتن کیسه های زیر چشم. رایج ترین عمل های جراحی چشم در لهستان شامل پیوند قرنیه در صورت نقص قرنیه و سایر تغییرات جدی و جایگزینی برای کراتوپلاستی برای درمان قوز قرنیه در مراحل اولیه و تصحیح بینایی با لیزر و فتوکواگولاسیون لیزری شبکیه و تصحیح نزدیک‌بینی، دوربینی و آستیگماتیسم با استفاده از لیزر چشمی اگزایمر و جراحی تعویض لنز و جراحی گلوکوم می باشد.

در طول سفرهای اطلاعاتی و اقدامات پزشکی کوتاه مدت در لهستان، دانشجویان یاد خواهند گرفت:

  • در مورد سیستم مراقبت های بهداشتی در لهستان
  • در مورد تجهیزات بیمارستان های دولتی در لهستان
  • در مورد جزئیات کار پزشکان لهستانی

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در رشته چشم پزشکی در لهستان هستید:

نرخ بیکاری در رشته چشم پزشکی در لهستان

مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در لهستان

شرکت در هر یک از برنامه های تحصیلی بدون دانش زبان لهستانی عمومی و پزشکی امکان پذیر است. تمامی برنامه های ارائه شده تحت حمایت سرپرست بنیاد که به زبان لهستانی مسلط است و ترجمه همزمان را برای هموطنانمان فراهم می کند، اجرا می شود. به همین دلیل است که شرکت کنندگان برنامه می توانند آزادانه با همکاران لهستانی ارتباط برقرار کنند و تمام اطلاعات حرفه ای لازم را دریافت کنند.علاوه بر این، دانشگاه ها به پزشکانی که در حال حاضر مشغول به کار هستند و به دنبال تطبیق مهارت های حرفه ای خود با استانداردهای اروپایی موجود هستند، کمک می کند. بنابراین، شما می توانید برای دوره های ارتقای صلاحیت چشم پزشک در لهستان ثبت نام کنید، در سمینارها و کنفرانس ها شرکت کنید. یکی دیگر از رشته هایی که در حال حاضر جلب توجه کرده است رشته بیهوشی در لهستان است که می توانید آن را نیز بررسی کنید.

برنامه آموزشی برای چشم پزشکان شامل:

  • آشنایی با استانداردهای فعلی مراقبت های بهداشتی اروپا
  • آشنایی با کار پزشکان لهستانی
  • آموزش تجهیزات تشخیصی، فناوری های پزشکی و توانبخشی
  • کسب دانش لازم برای کار امیدوارکننده در اتحادیه اروپا
  • کارآموزی به عنوان چشم پزشک در لهستان

کار در حوزه رشته چشم پزشکی در لهستان

کلینیک KCM یکی از مراکز پزشکی شناخته شده در Jelenia Gora، لهستان است. جراحی ستون فقرات، چشم پزشکی، مامایی و زنان از قوی ترین تخصص ها هستند. کیفیت خدمات پزشکی و درمان توسط انجمن گردشگری پزشکی لهستان، سازمان بین المللی استاندارد تایید شده است. بیمارانی از ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و سایر کشورها، کلینیک KCM را برای مراقبت های بهداشتی انتخاب می کنند. مرکز پزشکی ENEL-MED دو موسسه پزشکی چند رشته ای را متحد می کند. آنها خدمات با کیفیتی را در زمینه جراحی و توانبخشی پس از عمل به بیماران از سراسر جهان ارائه می دهند. ENEL-MED گواهینامه های متعددی از جمله Laur pacjenta 2014 برای اعتماد بیماران، بهترین محصولات برای تجارت 2014 و غیره دریافت کرده است. کلینیک چشم پزشکی شبکیه یکی از بهترین خدمات پزشکی تخصصی در درمان بیماری های چشم در لهستان است. متخصصان بیش از 10000 عمل جراحی را از سال 2004 انجام داده اند.

کار دانشجویی در لهستان در رشته چشم پزشکی در فرصت های مختلفی وجود دارد. در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته چشم پزشکی در لهستان هستید:

نام دانشگاهرتبه در لهستانرتبه در اروپارتبه در جهان
Medical University of Lublin1143441
Medical University of Lodz2157477
Wroclaw University of Technology3159480
Pomeranian Medical University of Szczecin4167510
Nicolaus Copernicus University5171515
University of Warmia and Mazury in Olsztyn6172518

کار در حوزه رشته چشم پزشکی در لهستان

اقدامات چشم پزشکان در لهستان

پزشکان خدمات را به صورت بستری 1 روزه در بیمارستان ارائه می دهند. چشم پزشکان هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان از درمان استفاده می کنند. تشخیص جامع چشم پزشکی در لهستان به چشم‌ پزشک اجازه می‌دهد تا اختلالات بینایی و عیوب انکساری پنهان را شناسایی کند و مؤثرترین طرح درمانی را ایجاد کند. در قرار اولیه، چشم پزشک در لهستان معاینه و تشخیص بینایی کامپیوتری را انجام می دهد. برای تعیین اختلالات بینایی مختلف، آزمایش های چشمی مانند اندازه گیری قدرت انکساری چشم و ارزیابی انحنای سطح قدامی قرنیه و اندازه گیری فشار داخل چشم بدون تماس و توپوگرافی قرنیه یا سونوگرافی چشم برای ارزیابی وضعیت غشاهای کره چشم ضروری است، امکان تشخیص تغییرات در شبکیه و زجاجیه، تعیین نئوپلاسم های چشمی را فراهم می کند انجام می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیل در لهستان به شما مشاوره ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *