مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته چشم پزشکی در سنت کیتس

رشته چشم پزشکی در سنت کیتس

تحصیل رشته چشم پزشکی در سنت کیتس در کشوری که بسیار خوش آب و هوا و زیبا است تجربه ای بکر است. سنت کیتس دارای دانشگاه های خوب و معتبری است. نرخ اشتغال در سنت کیتس بالا است و امکان بیکاری در 1 سال بسیار کم است. رشته چشم پزشکی یکی از گرایش های پزشکی است که قدمت زیادی دارد و در این کشور هم متخصصان بسیاری در حال درمان بیماران خود و کمک به اجتماع پزشکی هستند. برای تحصیل در رشته چشم پزشکی در سنت کیتس موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل در سنت کیتس

چشم پزشکان اعصاب رشته های نورولوژی و چشم پزشکی را برای مقابله با عصب شناسی بینایی ترکیب می کنند. آنها بیماری های سیستم عصبی تأثیرگذار، بینایی، کنترل حرکات چشم و رفلکس های چشم را درمان می کنند. آنها ممکن است انتخاب کنند که در محیط های جراحی یا بالینی یا در نقش های تحقیقاتی و مشاوره ای کار کنند. این متخصصان با بیماری های چشمی ارثی کار می کنند و جهش های ژنتیکی را که باعث ایجاد آنها می شود، بررسی می کنند. این چشم ‌پزشکان اطلاعات پیچیده ‌ای را منتقل می‌کنند، بیماری‌ها و پیش ‌آگهی‌ها را تشخیص می‌دهند و گزینه‌ های درمانی را توصیه می‌کنند. همچنین نقش های تحقیقاتی زیادی در این زمینه وجود دارد. این مجموعه ای از مطالعات موردی است که به شما کمک می کند تا بینشی در مورد تاریخچه معمولی و معاینه اولیه اختلالات مختلف چشمی داشته باشید.

پس از بررسی کامل این مطالعات موردی، یادگیرنده قادر خواهد بود:

  • تشخيص و توصيف تظاهر معمولي از بيماري‌هاي متداولي كه بر بخش‌هاي جلويي و خلفي چشم اثر مي‌گذارند.
  • هنگام معاینه بیماران مبتلا به مشکلات چشمی یا بینایی، طیفی از علل متعدد را در نظر بگیرید، از جمله تروما، عفونت، ناهنجاری های مادرزادی، خودایمنی، مشکلات عروقی، کمبودهای متابولیک و علل محیطی.
  • پاتوفیزیولوژی پایه ای را که زمینه های بسیاری از بیماری های چشمی است را به یاد بیاورید
  • ارزیابی اهمیت یافته های بالینی در رابطه با بیماری های شایع چشمی
  • پس از بررسی شرح حال و معاینه چشمی بیمار، تشخیص افتراقی را تنظیم کنید
  • تشخیص اینکه کدام تست ها یا معاینات آزمایشگاهی برای تایید و ارزیابی تشخیص های خاص چشمی مناسب هستند.
  • در مورد گزینه های درمانی و طرح های درمانی برای تعدادی از بیماری های حاد و مزمن چشمی بحث کنید

مدت تحصیل رشته چشم پزشکی در سنت کیتس

مدرک OD یک برنامه 4 ساله تمام وقت است که از ترکیبی از آموزش در محوطه دانشگاه و قرارگیری بالینی تشکیل شده است. مطالعات بالینی از سال اول شروع می شود و به تدریج در سال آخر به تمام وقت افزایش می یابد. این دوره شامل علوم پایه و کاربردی اپتیکال، بصری و زیست پزشکی است که زیربنای بینایی سنجی هستند. یک پروژه تحقیقاتی، با ارتباط بالینی، به عنوان جزء مورد نیاز مدرک انجام می شود. همچنین به دانش‌آموزان این فرصت داده می‌شود تا به عنوان بخشی از سال آخر تحصیل خود، آموزش‌های بالینی را در مکان‌های شهری، روستایی و خارج از کشور انجام دهند. دکترای بینایی سنجی مسیری برای یک حرفه هیجان انگیز و پر ارزش در بینایی سنجی است. ویژگی های خاص فارغ التحصیلان به دقت تعریف شده، توسعه یافته و برای هر جزء از دوره ترسیم شده است.

در بخش زیر شاهد دروس و مباحث رشته چشم پزشکی در حین تحصیل در مقاطع مختلغ سنت کیتس می باشید:

درستعداد واحد
آب مروارید3
جراحی انکساری3
جراحی قرنیه و چشم3
گلوکوم3
نوروپتالمولوژی2
یووئیت و التهاب چشم2
شبکیه و زجاجیه2
جراحی اربیتال و اکولوپلاستیک3
انکولوژی چشم3
استرابیسم2
چشم پزشکی کودکان3

شرایط تحصیل رشته چشم پزشکی در سنت کیتس

شرایط تحصیل رشته چشم پزشکی در سنت کیتس

دانش آموزان با تکمیل دوره های خود، تجربه عملی را با داوطلب شدن، یا کارآموزی در یک محیط بالینی به دست می آورند. این باعث ایجاد تعهد به خدمات و تلاش های انسان دوستانه می شود. توانایی انجام تحقیقات متفکرانه و انتقادی توسط دانشکده های پزشکی بسیار ارزشمند است. دانشجویان سنت کیتس مهارت های تحقیقاتی خود را با یکی از اعضای هیئت علمی توسعه می دهند. فراتر از این، از متقاضیان انتظار می‌رود که از طریق مشارکت در فعالیت‌ها و برنامه ‌های درون دانشگاهی رهبر باشند. مهمتر از همه، بهترین مدارس حرفه ای دانش آموزانی با تحصیلات گسترده می خواهند که بتوانند به وضوح فکر کنند، انتقادی بخوانند و خوب بنویسند. مربیان و مشاوران پیش‌حرفه ‌ای دانش‌آموزان به آن‌ها کمک می‌کنند تا گزینه ‌های خود را بررسی کنند، در مورد برنامه ‌ها و انتخاب رشته مناسب به آنها توصیه کنند و به آنها کمک کنند تا بهترین کاربرد ممکن را به مدارس حرفه‌ای ارائه کنند.

در نمودار زیر شاهد مقایسه هزینه تحصیل پزشکی در سنت کیتس و رشته چشم پزشکی می باشید:

هزینه تحصیل پزشکی در سنت کیتس و رشته چشم پزشکی

کار در حوزه رشته چشم پزشکی در سنت کیتس

همانطور که حرفه چشم پزشکی شما پیشرفت می کند، ممکن است بخواهید عمل خود را متناسب با علایق خود تخصصی کنید. برخی از چشم پزشکان در نواحی خاص مانند روش های اکولوپلاستیک و لیزر، جراحی آب مروارید یا سایر قسمت های جراحی مانند جراحی شبکیه چشم تخصص دارند. آنها همچنین ممکن است در نقش های تحقیقاتی یا مشاوره ای کار کنند. متخصصان مراقبت از چشم کودکان و جوانان، چشم پزشکان اطفال از نزدیک با ارتوتیست ها برای نظارت بر رشد بینایی همکاری می کنند. آنها اختلالات چشمی را که در دوران کودکی ظاهر می شود، تشخیص و درمان می کنند. کار با کودکان می تواند چالش برانگیز باشد و برای شناسایی مشکلات چشمی که کودکان ممکن است قادر به بیان آن ها نباشند، به مهارت های ارتباطی عالی و صبر نیاز دارند.

اگرچه رشته اپتومتری ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما انتخاب شغلی بسیار مفیدی است زیرا همه چیز در مورد ایجاد تغییر در زندگی افراد و کمک به آنها برای دیدن درست و واضح است. از آنجایی که کار یک اپتومتریست معمولاً مستلزم محافظت و مراقبت از سلامت و بینایی چشم است، بیماران آنها می توانند در درجه اول از توانایی آنها در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری های چشمی که ممکن است منجر به از دست دادن بینایی و حتی نابینایی شود، بهره مند شوند. اپتومتریست فردی است که برای همه مشکلات چشمی مراجعه می‌کند و نقش مهمی در تعیین مشکلات چشمی و تصمیم‌گیری گزینه درمانی مناسب دارد. آنها معمولاً در بیمارستان ها، بخش های خصوصی یا خرده فروشی کار می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت از طریق تحصیل سنت در کیتیس به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *