مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته چشم پزشکی در بلاروس

رشته چشم پزشکی در بلاروس

یکی از فرصت های تحصیل در جهان رشته چشم پزشکی در بلاروس می باشد. در این کشور دانشگاه های چشم پزشکی هر ساله به ظرفیت جذب دانشجویان می افزاید. در بلاروس فرصت های اشتغال در حوزه پزشکی هر ساله افزایش می یابد. همچنین می توانید بلاروس را یک مرکز خوب پزشکی بدانید که در سال های اخیر به خوبی کرونا را مهار و کنترل کرد. این نشان از سرعت و تخصص پزشکان در این کشور دارد. برای تحصیل رشته چشم پزشکی در بلاروس باید مقدمات معینی را که برای تحصیلات در رشته پزشکی لازم است را مهیا کنید. در این مقاله سعی شده است تا آنچه را که مورد نیاز شماست را بیان کنیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز با کادر مجرب و مشاوران متبحر آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

تحصیل رشته چشم پزشکی در بلاروس

تحصیل در رشته چشم پزشکی در بلاروس یک فرصت عالی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه ها و کالج های دولتی است. بینایی سنجی در بلاروس برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تدریس می شود. برای پذیرش در مقطع لیسانس، همه دانش آموزان خارجی باید گواهینامه دبیرستان و همچنین پاسپورت بین المللی آماده سفر را به همراه داشته باشند. کارشناسی ارشد در بینایی سنجی نیاز به مدرک لیسانس با دانشجویان خارجی دارد و ممکن است واجد شرایط برای کارشناسی ارشد بلاروس در دانشگاه های دولتی باشد. مدت دوره لیسانس در اپتومتری 4 سال است. دانشجویان به مدت 3 سال به صورت عملی و بیش از 1 سال عملی کامل در بخش های مراقبت از چشم به مطالعه تئوری می پردازند. کارشناسی ارشد در بلاروس به مدت 2 سال پس از اخذ مدرک کارشناسی در بینایی سنجی بدون توجه به بلاروس یا خارج از کشور ادامه می یابد.

همچنین امکان گذراندن دوره های آموزشی در محل کار خود با توجه به برنامه فردی در زمینه های زیر وجود دارد:

  • فاکو
  • اکولوپلاستیک
  • اصول جراحی شبکیه چشم
  • اصول جراحی خارج اسکلرال شبکیه جدا شده
  • روش های تشخیص و درمان بیماری های چشمی

مطالعه رشته چشم پزشکی در بلاروس

دوره اپتومتری تماماً در مورد مراقبت از چشم است و این دوره به دانشجویان داخلی و بین المللی می آموزد که متخصص بینایی چشم باشند. این متخصصان بینایی‌سنجی در همه جای دنیا مورد نیاز هستند و در بخش‌های چشمی در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های خصوصی کار می‌کنند، حتی بسیاری از دانش‌آموزان کار شخصی خود را شروع می‌کنند. رشته چشم پزشکی در دانشگاه های دولتی بلاروس برای مقاطع مختلف تدریس می شود و بسیاری از دانشجویان خارجی برای تحصیل در رشته بینایی سنجی خود به بلاروس می آیند. رشته چشم پزشکی از بلاروس در سراسر جهان به خوبی شناخته شده است و این فارغ التحصیلان بینایی سنجی می توانند در هر نقطه از جهان تمرین کنند. رشته چشم پزشکی در این کشور دوره های بین المللی را نیز ارائه می دهد.

در لیست زیر شاهد دانشگاه های رشته چشم پزشکی در بلاروس هستید:

  • دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس
  • دانشگاه پزشکی دولتی گومل
  • دانشگاه پزشکی دولتی گرودنو
  • دانشگاه پزشکی دولتی ویتبسک

هزینه تحصیل رشته چشم پزشکی در بلاروس

هزینه تحصیل رشته چشم پزشکی در بلاروس

هزینه تحصیل و زندگی در بلاروس برای دوره اپتومتری برای دانشجویان بین المللی در صورت مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه است. هزینه های زندگی نیز بسیار ارزان تر است و دانشجویان بین المللی در طول دوره تحصیلی خود در بلاروس احساس راحتی می کنند زیرا در فضایی بسیار دوستانه در بلاروس تحصیل می کنند. هر ساله درخواست های زیادی از دانشجویان خارجی دریافت می کنند که می خواهند در بلاروس در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته بینایی سنجی تحصیل کنند. برای سال های 2024-2023 نیز از دانشجویان خارجی که می خواهند در بلاروس برنامه اپتومتری خود را در یکی از دانشگاه های دولتی تحصیل کنند استقبال می کنیم. در نظر داشته باشید که می توانید در طول تحصیل خود بورسیه نیز اخذ کنید. رشته مدیریت بهداشت عمومی در بلاروس نیز می تواند گزینه خوبی برای تحصیل باشد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته چشم پزشکی در بلاروس هستید:

مدت تحصیلنرخ فارغ التحصیلینرخ پذیرشتعداد دانشگاه
4 سال80%%325

شرایط تحصیل رشته چشم پزشکی در بلاروس

اینترنت به سریع ترین راه برای ارسال و دریافت مدارک تبدیل شده است و به دانشجویان خارجی توصیه می کنیم مدارک خود را برای پذیرش در بلاروس از طریق اسکن در ایمیل کارکنان پذیرش برای ارزیابی صلاحیت ارسال کنند. هنگامی که کارکنان پذیرش مدارک مورد نیاز پذیرش را از طریق اسکن از دانشجویان بین المللی دریافت می کنند، آنها مدارک پذیرش را در مدت 2 روز ارزیابی می کنند. پس از تکمیل فرآیند ارزیابی، کارکنان پذیرش، دانشجویان خارجی را از طریق ایمیل برای واجد شرایط بودن یا عدم صلاحیت پذیرش خود مطلع می کنند. پس از دریافت نامه واجد شرایط بودن، متقاضی موفق هزینه پذیرش خود را ارسال می کند و رسید را در ایمیل کارکنان پذیرش اسکن می کند.

پس از دریافت هزینه پذیرش، دفتر پذیرش مدارک را برای پردازش در اداره مهاجرت ارسال می کند که 2 هفته زمان می برد و نامه پذیرش تایید شده توسط اداره مهاجرت به کارکنان پذیرش تحویل داده می شود. در بلاروس پذیرش برای دانشجویان خارجی فقط توسط اداره مهاجرت تایید می شود. پس از صدور، این دعوتنامه رسمی تحصیلی برای تحصیل در بلاروس برای متقاضی برای پردازش ویزای دانشجویی بلاروس او ارسال می شود. تحصیل در رشته بینایی سنجی در بلاروس بهترین تصمیم برای شغل هر دانشجوی خارجی است که می خواهد دوره اپتومتری خود را در خارج از کشور تحصیل کند. بینایی سنجی در بلاروس در بسیاری از موسسات در بلاروس تدریس می شود و بسیاری از دانشجویان خارجی برای تحصیل دوره بینایی سنجی خود به بلاروس می آیند.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در رشته چشم پزشکی در بلاروس می باشید:

نرخ بیکاری در رشته چشم پزشکی در بلاروس

شرایط پذیرش برای تحصیل اپتومتری در بلاروس

برای پذیرش در هر مؤسسه ای در بلاروس برای تحصیل در رشته بینایی سنجی، دانشجویان خارجی باید مدارک فعلی خود را اسکن کنند و همچنین به کارکنان پذیرش بنویسند که در چه مقطعی در مؤسسات بلاروس می خواهند در رشته بینایی سنجی تحصیل کنند. پس از دریافت مدارک پذیرش توسط تیم پذیرش، آنها ارزیابی این مدارک را آغاز می کنند و این فرآیند در عرض 2 روز به پایان می رسد. پس از ارزیابی مدارک پذیرش برای تحصیل در رشته بینایی سنجی در بلاروس به این متقاضیان خارجی ایمیلی ارسال می شود که نتایج ارزیابی خود را به آنها اطلاع می دهد. به محض اینکه واجد شرایط تشخیص داده شدند، از متقاضیان خواسته می شود که هزینه پردازش را انتقال دهند و رسید انتقال را برای کارمندان پذیرش اسکن کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به بلاروس و اعزام دانشجو به بلاروس مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *