مهاجرت تحصیلی امارات

رشته چشم پزشکی در امارات

رشته چشم پزشکی در امارات

برای تحصیل رشته چشم پزشکی در امارات باید در درجه اول کمی زبان عربی بدانید و سپس باید مدارک تحصیلی معتبر در زمینه پزشکی ارائه ارائه دهید. در این کشور می توانید برای تحصیلات خوب و معتبر در رشته چشم پزشکی مسیر خود را آغاز کنید. در امارات برای دانشجویان بین المللی شرایط متعادلی وجود دارد که همگی نتایج خوبی را به دنبال دارد. در هر کشور عرب زبان مذهب تاثیر و نقش بسیاری دارد. اگر به امارات به عنوان یک کشور پیشرفته نگاه کنید می بینید که تمام فاکتورهای یک کشور اروپایی را دارد. در طول تحصیل خود در رشته چشم پزشکی در امارات می توانید تجارب خوبی را کسب کنید که در دنیای کاری شما نیز موثر خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یک موسسه مهاجرتی است که به دانشجویان جهت مهاجرت تحصیلی به امارات مشاوره ارائه می دهد.

دانشگاه رشته چشم پزشکی در امارات

کالج چشم پزشکی امارات به ارائه یک برنامه درسی نوآورانه و معاصر اختصاص یافته است که توسط یک دانشکده بالینی و تحقیقاتی با مهارت بالا تدریس می شود. این دانشکده مدلی از آموزش پزشکی طراحی کرد که دانشجویان را برای تبدیل شدن به پزشکانی بسیار شایسته، آگاه از نظر فرهنگی و پاسخگوی اجتماعی که قادر به بهبود سلامت بیماران و جوامع هستند، آماده می کند. در طول یک دوره معمولی تحصیل، دانش آموزان به شایستگی هایی دست می یابند که آنها را برای برنامه های آموزشی رزیدنتی آماده می کند. ما در تلاش برای ایجاد یک فرهنگ یادگیری هستیم که دانش آموزان را برای یادگیری مادام العمر آماده می کند و آنها را با توانایی خدمت به بیماران و جوامع خود مجهز می کند.

کالج پزشکی و علوم بهداشتی به عنوان اولین دانشکده پزشکی در ابوظبی و اولین موسسه در امارات متحده عربی که برنامه 4 ساله MD را با الگوبرداری از سیستم آموزش پزشکی آمریکای شمالی ارائه می دهد، به آماده سازی پزشکان آینده با دانش اختصاص دارد. مهارت ها و شایستگی ها برای بهبود سلامت کشور. دانشگاه خلیفه با به کارگیری استراتژی های نوآورانه در آموزش پزشکی، جایگاه خود را به عنوان یک موسسه علمی و فناوری در سطح جهانی افزایش خواهد داد. کالج پزشکی و علوم بهداشتی به چالش توسعه مراقبت های بهداشتی در سطح جهانی در ابوظبی، امارات متحده عربی و منطقه پاسخ می دهد. تلاش می کند تا آموزش درجه یک را ارائه دهد تا فرصت هایی را برای یک اقتصاد متنوع و رقابتی مبتنی بر دانش فراهم کند.

دانشگاه رشته چشم پزشکی در امارات

کالج پزشکی و علوم بهداشتی در امارات

در سال های آینده، کالج پزشکی و علوم بهداشتی دانشگاه خلیفه مجموعه ای از برنامه های تحصیلی را در رشته پزشکی و علوم بهداشتی ارائه خواهد کرد. با تقویت پایه هیأت علمی دانشگاه در این رشته ها، دانشگاه خلیفه همچنین مجموعه تحقیقاتی خود را که در حال حاضر شامل ژنتیک پزشکی، علوم ژنوم، بیومواد برای نانو پزشکی، بیومکانیک سلولی، بیو رباتیک، بازسازی بافت و بیوانفورماتیک است، گسترش خواهد داد. کالج پزشکی و علوم بهداشتی یک برنامه 4 ساله دکترای پزشکی ارائه می دهد. کالج همچنین یک برنامه بدون مدرک Pre-Medicine Bridge را برای دانشجویانی که مدرک لیسانس خود را به پایان رسانده اند و مایل به ادامه برنامه MD هستند، ارائه می دهد. بخش چشم پزشکی مراقبت های جامع چشمی و مراقبت های فوق تخصصی پیشرفته را ارائه می دهد.

کالج پزشکی و علوم بهداشتی شامل 20 بخش آکادمیک زیر است:

  • گروه آناتومی و زیست شناسی سلولی
  • گروه بیهوشی
  • بخش فوریت های پزشکی و مراقبت های ویژه
  • گروه اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی
  • گروه پزشکی خانواده
  • گروه ایمونولوژی و فیزیولوژی
  • گروه پزشکی
  • گروه زیست شناسی مولکولی و ژنتیک
  • گروه مغز و اعصاب
  • بخش جراحی مغز و اعصاب
  • گروه زنان و زایمان
  • گروه چشم پزشکی
  • بخش جراحی ارتوپدی
  • گروه پاتولوژی
  • گروه اطفال
  • گروه فارماکولوژی و درمان
  • گروه روانشناسی و سلامت رفتاری
  • گروه رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی
  • بخش جراحی
  • گروه اورولوژی

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته چشم پزشکی در امارات می باشید:

نام دانشگاهرتبه در اماراترتبه در آسیارتبه در جهان
دانشگاه امارات متحده عربی1153583
Ajman University2161612
Khalifa University3261874
University of Sharjah4288948

مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در امارات

از یادگیری مکان های مختلفی که دستیاران نوری می توانند کار کنند شگفت زده خواهید شد. شما کمک های نوری را در بخش خصوصی، کلینیک های مراقبت های بهداشتی، ارتش، امکانات آموزشی و خرده فروشی پوشش خواهید داد. شما مهارت های شخصی و حرفه ای مورد نیاز برای کار در دفتر جلو و عقب و در یک داروخانه و آزمایشگاه نوری را کشف خواهید کرد. شما همه چیزهایی را که دستیاران نوری باید در مورد فریم ها، سبک ها، لنزها، لنزهای تماسی و کار با افراد بدانند، درک خواهید کرد. در طول مسیر، نحوه عملکرد چشم انسان را کشف خواهید کرد و برخی از بیماری های رایج چشم را بررسی خواهید کرد. در نهایت، نحوه دریافت گواهینامه و مجوز را خواهید آموخت که فرصت های بیشتری را برای شما باز می کند و شما را به عنوان یک متخصص معرفی می کند.

این دوره یک سکوی پرشی ایده آل برای شروع یک حرفه در این زمینه رو به رشد و همیشه مورد تقاضا است. دانشگاه NYU ابوظبی، مانند اکثر کالج ها و دانشگاه های آمریکایی، رشته پیش پزشکی، پیش از دندانپزشکی یا پیش از سلامتی را ارائه نمی دهد. با این وجود، NYU ابوظبی با موفقیت دانش آموزان را برای درخواست در انواع مدارس حرفه ای بهداشت آماده می کند. حرفه های بهداشتی فرصت های چالش برانگیز و سودمند زیادی را ارائه می دهند: این فرصت ها شامل مشاغل بالینی در پزشکی، دندانپزشکی و فیزیوتراپی و همچنین مشاغل غیر بالینی در آموزش و تحقیقات بهداشتی است. دوره های زبان در امارات نیز می توانند کمک کننده باشد.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در رشته چشم پزشکی در امارات هستید:

نرخ بیکاری در رشته چشم پزشکی در امارات

شرایط تحصیل رشته چشم پزشکی در امارات

برای درخواست در مدارس حرفه ای مرتبط با سلامت، دانش آموزان معمولاً باید دوره های زیست شناسی مقدماتی، شیمی و فیزیک را گذرانده باشند. در NYU ابوظبی، این افراد در توالی مبانی علوم، که یک دوره 3 ترم سخت است، یک دوره یکپارچه که مبانی علوم پایه را پوشش می دهد، ارضا می شوند. علاوه بر دروس علوم مقدماتی، مدارس حرفه ای بهداشت، از جمله دانشکده های پزشکی، اغلب به 2 ترم ریاضی نیاز دارند که یکی از آنها باید حساب دیفرانسیل و انتگرال باشد. 2 ترم کلاس های شیمی سطح بالا، معمولاً شیمی آلی I و بیوشیمی را شامل می شود. و 2 ترم زبان انگلیسی از جمله نوشتن. NYU ابوظبی دوره هایی را ارائه می دهد که تمام این شرایط را برآورده می کند. در سال های اخیر، دانشکده های پزشکی تاکید فزاینده ای بر اهمیت علوم اجتماعی داشته اند.

درک این نکته برای دانش‌آموزان مهم است که آموزش پیش‌حرفه‌ای نیازی به دانش‌آموزان در رشته علوم یا ریاضی ندارد. دانش‌آموزان می‌توانند در هر رشته‌ای رشته‌ای را انتخاب کنند، به شرطی که دوره پیش‌پزشکی را همزمان تکمیل کنند. به دانش آموزان توصیه می شود رشته انضباطی را انتخاب کنند که از آن لذت ببرند و در آن برتری پیدا کنند. ممکن است کار علوم آزمایشگاهی در امارات در این رشته نیز فرصت خوبی داشته باشند. دانش‌آموزانی که دارای علایق یا استعدادهای خارج از علوم هستند، به بهترین وجه می‌توانند تطبیق پذیری خود را نشان دهند و با دنبال کردن یک رشته مورد علاقه در کنار برنامه درسی پیش از سلامت، شانس موفقیت خود را افزایش دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت متقاضیانی که می خواهند به امارات مهاجرت کنند در مورد ویزای تحصیلی امارات را راهنمایی می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *