مهاجرت تحصیلی آلمان

رشته چشم پزشکی در آلمان

رشته چشم پزشکی در آلمان

یکی از مهم ترین اعضای بدن چشم است و به همین دلیل هم رشته چشم پزشکی در آلمان یکی از رشته های مهم محسوب می شود. زیرا بینایی یکی از اصلی ترین حواس و چشم حساس ترین عضوبدن است. یک فرد در طول زندگی خود ممکن است از ساده ترین مشکلات مانند ضعیف شدن چشم و نیاز به عینک تا سخت ترین بیماری ها مانند نابینایی را تجربه کند. برای هر موردی که برای چشم پیش بیاید شما باید به یک متخصص چشم پزشک مراجعه کنید. رشته چشم پزشکی نیز یک تخصص کامل و جامع در مورد ساختار چشم و نحوه کارایی و بیماری و درمان آن ها به فرد دانشجو ارائه می دهد. کشور آلمان یکی از کشورهایی است در 10 سال اخیر جز 10 کشور برتر برای تحصیل و کار معرفی شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد الزامات مهاجرت به آلمان به شما مشاوره می دهد.

تحصیل رشته چشم پزشکی در آلمان

همه چیز به اهداف شخصی شما برمی گردد. آیا شما یک دانش آموز جاه طلب هستید که می خواهید محدودیت های فکری را بیشتر کنید و معتقدید یک سیستم آموزشی منحصر به فرد ابزار عالی برای رسیدن به این هدف است؟ آیا می خواهید یک مدرک چشم پزشکی شناخته شده در سطح جهانی دریافت کنید که یک مزیت رقابتی حیاتی برای کمک به شما در رقابت شدید ایجاد کند؟ آیا رویای به دست آوردن شغلی را دارید که نیازهای مالی شما را تامین کند و در حین کمک به دیگران، رضایت عاطفی عمیقی را فراهم کند؟ اگر پاسخ شما به هر سوال بله بود، آلمان مکان مناسبی برای تحصیل است. دانشکده های پزشکی با رتبه برتر یک سنت آکادمیک طولانی و غنی، همراه با تعهد جدی به توسعه کیفیت در تدریس و تحقیق، به دانشکده های پزشکی در آلمان کمک کرده است تا در بین بهترین های جهان قرار گیرند.

به دلیل متعدد بودن دانشگاه ها شما به راحتی یک برنامه تحصیلی را پیدا خواهید کرد که با علایق علمی شما مطابقت داشته باشد. برای یافتن دوره چشم پزشکی خود در آلمان باید یک تحقیق آنلاین مستقل انجام دهید. عجله نکنید و برای تصمیم گیری در مورد رشته پزشکی که باید ثبت نام کنید، زمان صرف کنید. پس از اینکه برنامه تحصیلی و دانشکده پزشکی مورد علاقه خود را در آلمان پیدا کردید، باید اطلاعاتی در مورد مواردی که برای درخواست نیاز دارید به دست آورید. همچنین شما باید از تمامی جزییات شرایط ورود و موانع آگاه باشید و مدارک را از قبل ترجمه و آماده کرده باشید. البته با مطالعه هر لیست مدارک از دانشگاه های مختلف ممکن است موارد متفاوتی را آماده کنید.

مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در آلمان

هزاران دانشجوی بین المللی در حال تحصیل در رشته پزشکی در آلمان هستند و احتمالاً شما مشتاقانه منتظر هستید که در آینده نزدیک یکی از داشنجویان رشته چشم پزشکی شوید. تصمیم برای تحصیل پزشکی در آلمان یک لحظه تغییر دهنده زندگی است. شما اکنون خود را با یک دنیای آکادمیک چالش برانگیز کاملاً جدید معرفی کرده اید که عمیقاً پتانسیل فکری، شغل آینده شما را تغییر می دهد و همچنین یک رضایت عاطفی را فراهم می کند. اما اطلاعات زیادی در مورد درخواست، ثبت نام، هزینه ها و چشم اندازهای آینده وجود دارد که احتمالاً در حال حاضر ندارید. امروزه تعداد نامحدودی دانشکده پزشکی و برنامه های تحصیلی در رشته پزشکی در سراسر جهان وجود دارد. اما آلمان شرایط خوبی دارد و همه چیز تمام است. زبان رایج کارد مجرب فضای بین المللی امکان ادامه تحصیل همگی بخشی از مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در آلمان می باشد.

در بخش زیر شاهد مزایا تحصیل در رشته چشم پزشکی در کشور آلمان می باشید:

مزایا تحصیل در رشته چشم پزشکی در کشور آلمان

دانشکده رشته چشم پزشکی در آلمان

سالانه دانشجویان زیادی از سراسر جهان برای تحصیل پزشکی و چشم پزشکی به کشور آلمان مهاجرت می کنند. اپتیک و بینایی سنجی چشم هنوز یک شغل کلاسیک در آلمان است. تا کنون، اکثر بیش از 6000 کارآموز در تجارت بینایی سنجی در آلمان هر ساله حرفه خود را به روشی دوگانه یاد می گیرند: در شرکت بینایی شناسی و در مدارس حرفه ای.FH Aachen با دانشکده فناوری پزشکی و فن ریاضیات، و همچنین ZVA Bildungszentrum، دانشکده کارشناسی ارشد انجمن مرکزی بینایی‌شناسان و اپتومتریست‌های چشم، نیروهای خود را برای همکاری به منظور پیشبرد آکادمیک، هنوز واقعاً گسترده در NRW، پیوسته‌اند. از آنجا که مزایا قابل توجه است: با داشتن مدرک دانشگاهی، می توانید خیلی راحت تر از نردبان شغلی بالا بروید. در کنار این رشته می توانید رشته های دیگری مانند رشته ژنتیک در آلمان را نیز مطالعه کنید

در نمودار زیر شاهد تحصیل دانشجویان رشته چشم پزشکی در آلمان می باشید که به 2نوع تحصیل کرده اند:

2 نوع تحصیل دانشجویان چشم پزشکی در آلمان

دانشگاه های برتر رشته چشم پزشکی در آلمان

همچنین هیچ مانعی برای تغییر شغل در خارج از کشور وجود ندارد، زیرا تحصیل در بسیاری از کشورها رایج است و بنابراین یک الزام استاندارد برای متقاضیان است. با این حال، تحقیق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است: فقط کسانی که کار علمی را در دانشگاه آموخته ‌اند می‌توانند کار تحقیقاتی درستی انجام دهند. در واقع این موضوع در اپتومتری اهمیت بیشتری پیدا می کند. به همین دلیل است که FH Aachen از ترم زمستان یک برنامه مطالعاتی دوگانه در اپتیک چشم و بینایی سنجی (فوق شغلی) ارائه می دهد. در این کشور در حین تحصیل شغل و تحصیلات خود را با هم ترکیب کنید. شما به عنوان بینایی‌شناس یا اپتومتریست کار می‌کنید و همزمان لیسانس علوم نیز کسب می‌کنید. بهره مندی از فاند و فول فاند در آلمان نیز یکی از امتیازات ویژه تحصیل در این کشور می باشد.

بر اساس چندین معیار، از جمله شهرت، امکانات مدرن و آینده شغلی، اینها بهترین دانشکده های پزشکی در آلمان هستند:

نام دانشگاهرتبه در آلمان
دانشگاه هایدلبرگ1
دانشگاه Rwth آخن2
دانشگاه لوبک3
ویتن/دانشگاه هرک4
دانشگاه ماگدبورگ5
دانشگاه مونستر6
دانشگاه ورزبورگ7
دانشگاه توبینگن8
دانشگاه فرایبورگ9
دانشگاه لایپزیک10

مدارک لازم برای تحصیل رشته چشم پزشکی در آلمان

مدارک لازم برای تحصیل رشته چشم پزشکی در آلمان

اگر شما یک دانشجوی بین المللی هستید، مدارک تحصیلی قبلی شما باید به رسمیت شناخته شود تا مطمئن شوید که با استانداردهای علمی اعمال شده توسط دانشکده های پزشکی در آلمان مطابقت دارد. می‌توانید با دانشگاه، خدمات تبادل علمی آلمان یا کنفرانس دائمی وزیران تماس بگیرید تا ببینید آیا مدرک شما شرایط لازم را دارد یا خیر. اگر به رسمیت شناخته نشود، دانشگاه شما را ملزم به گذراندن یک دوره مقدماتی 1 ساله می کند. دانشکده های پزشکی آلمان بسیار رقابتی هستند و نمرات شما به عنوان ابزار مهمی برای انتخاب استفاده می شود. نمرات بالا در رشته های مرتبط با پزشکی مانند زیست شناسی و شیمی شانس شما را برای پذیرش افزایش می دهد. بیشتر مدارک تحصیلی در رشته چشم پزشکی به زبان آلمانی هستند اما به زبان انگلیسی نیز چند دانشگاه خدمات آموزشی ارائه می دهند.

برای اخذ پذیرش در برخی از دانشکده‌های پزشکی در آلمان، باید در یک آزمون امتحانی خاص شرکت کنید تا استعداد خود را برای برنامه تحصیلی خاصی که درخواست داده‌اید ارزیابی کنید. مهلت درخواست برای رشته چشم پزشکی معمولا در آلمان سراسری اعلام می شود. به طور کلی، اکثر دانشکده های پزشکی در آلمان دو بار درخواست می دهند: 15 جولای برای ترم زمستانی آینده و 15 ژانویه برای ترم تابستانی آینده. آنجایی که دانشگاه ها مهلت های درخواست متفاوتی را اعمال می کنند، باید همیشه به اطلاعاتی که توسط دانشگاه انتخابی شما ارائه می شود تکیه کنید. مهاجرت قاچاقی به آلمان نیز یکی از راه های مهاجرت است که پیشنهاد نمی شود. برای مهاجرت به آلمان برای تحصیل در رشته چشم پزشکی با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *