مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته چشم پزشکی در آرژانتین

رشته چشم پزشکی در آرژانتین

رشته چشم پزشکی در آرژانتین یکی از رشته های مرتبط با حوزه پزشکی است که معاینات چشم و جراحی و بیماری های آن می پردازد. در کشور آرژانتین می توانید رشته چشم پزشکی را به زبان انگلیسی و اسپانیایی تحصیل کنید. آنچه که تحصیل رشته چشم پزشکی در آرژانتین را عالی می کند شرایط دانشگاه های این کشور است که وجهه بین المللی دارد. پس از اتمام تحصیل در آرژانتین می توانید با داشتن یک پیشنهاد شغلی خود را برای ادامه اقامت خود اقدام کنید. در این کشور می توانید رشته چشم پزشکی را با بهترین اساتید و متخصصان بگذرانید. تحصیلات بین المللی یک امتیاز ویژه است که موجب می شود شما در دیگر کشورهای جهان نیز بتوانید تحصیل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یک موسسه معتبر در زمینه اعزام دانشجو به آرژانتین می باشد که می توانید با مشاوران این مجموعه مشورت نمایید.

جایگاه رشته چشم پزشکی در آرژانتین

اگرچه موفقیت ‌های زیادی در پیشگیری و درمان بیماری‌های عفونی چشمی در آرژانتین حاصل شده است، اما بار جهانی اختلال بینایی همچنان یک مشکل مهم بهداشت عمومی جهانی است. حدود 314 میلیون نفر در سراسر جهان دچار اختلال بینایی هستند. 45 میلیون نفر از آنها نابینا هستند. اکثر افراد مبتلا به اختلال بینایی مسن تر هستند (82% از افراد دارای اختلال بینایی 50 سال یا بیشتر سن دارند)، و زنان در هر سنی و در هر نقطه از جهان بیشتر در معرض خطر هستند. حدود %87 از نابینایان جهان در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته مانند آرژانتین زندگی می کنند. تعداد افرادی که در اثر بیماری های عفونی در این کشور نابینا شده اند به شدت کاهش یافته است، اما اختلالات مربوط به سن در حال افزایش است. لذا با افزایش متخصصان رشته چشم پزشکی می توانند در این زمینه خود را تقویت کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان بهبود بیماران در حوزه چشم پزشکی در کشور آرژانتین می باشید:

بهبود بیماران در حوزه چشم پزشکی در کشور آرژانتین

دانشگاه های رشته چشم پزشکی در آرژانتین

رشته چشم پزشکی در آرژانتین در خصوص انواع عیوب چشم و همچنین آب مروارید و گلوکوم اطلاعات کاملی به دانشجویان ارائه می دهد. آب مروارید همچنان عامل اصلی نابینایی در سراسر جهان است، مگر در توسعه یافته ترین کشورها. اصلاح عیوب انکساری می تواند بینایی طبیعی را به بیش از 12 میلیون کودک (سنین 5 تا 15 سال) بدهد. حدود 85% از تمام اختلالات بینایی و %75 نابینایی ها در سراسر جهان قابل اجتناب هستند. علل اصلی نابینایی در جهان به ترتیب فراوانی عبارتند از: آب مروارید، عیب انکساری اصلاح نشده، گلوکوم و دژنراسیون ماکولا وابسته به سن. کدورت قرنیه، رتینوپاتی دیابتی، تراخم، و اختلالات چشمی کودکان مانند آب مروارید، رتینوپاتی نوزادان نارس و کمبود ویتامین A دلایل اصلی دیگر هستند. دانشگاه های پزشکی در آرژانتین در خصوص تمامی مباحث مذکور کنفرانس هایی را ارائه می دهند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته چشم پزشکی در آرژانتین می باشید:

نام دانشگاهرتبه در آرژانتینرتبه در آمریکای لاتینرتبه در جهان
University of Buenos Aires14266
National University of Cordoba218674
Austral University333876
Catholic University of Cordoba435890

تحصیل رشته چشم پزشکی در آرژانتین

در آرژانتین از دهه 1990، مهمترین عوامل در پیشگیری، توسعه مراکز مراقبت تخصصی چشم مقرون به صرفه، افزایش تعهد به پیشگیری از سوی رهبران ملی، متخصصان پزشکی و شرکای خصوصی و شرکتی، آگاهی بیشتر و استفاده از منابع توسط جمعیت عمومی و اجرا بوده است. راهکارهای موثر مراقبت از چشم برای از بین بردن علل عفونی از دست دادن بینایی نیز از طریق پزشک چشم بررسی می شود. از آنجایی که بیشترین بار بیماری های چشمی به طور نامتناسبی در کشورهای در حال توسعه یافت می شود، بسیاری از متخصصان مراقبت های بهداشتی چشم پزشکی ممکن است علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در استراتژی های پیشگیری و درمان در این زمینه ها باشند. بسیاری از سازمان‌های برجسته‌ تر درگیر در این تلاش‌ ها، مانند ORBIS، تنها متخصصانی را می‌پذیرند که دوره فلوشیپ را به پایان رسانده‌اند.

یکی از منابع مفید ویژه برای این افراد، ثبت داوطلبان چشم است که در وب سایت آکادمی چشم پزشکی آرژانتین یافت می شود. ثبت داوطلبان چشم خدماتی است که توسط بنیاد آکادمی چشم پزشکی این کشور ارائه می‌شود، که برای ارتقای خدمات مراقبت از چشم در سراسر جهان، به‌ویژه در کشورهای در حال توسعه که بیشترین نیاز را دارند، طراحی شده است. رجیستری متخصصان مراقبت از چشم را که علاقه مند به داوطلب شدن بین المللی هستند، با سازمان ها و مؤسساتی که به دنبال داوطلبان چشم پزشکی هستند، مرتبط می کند. زمانی که فردی به رجیستری می‌ پیوندد، افراد اطلاعاتی را در مورد سایت‌ های داوطلبانه ارسال شده توسط سازمان‌ ها و مؤسسات دریافت می‌ کنند که با اولویت‌ های آنها مطابقت دارد. سازمان‌ ها اطلاعاتی در مورد داوطلبان بالقوه دریافت خواهند کرد که علایق و تخصص‌ شان با نیازهای سازمان مطابقت دارد.

تحصیلات تخصصی در حوزه رشته چشم پزشکی در آرژانتین

تحصیلات تخصصی در حوزه رشته چشم پزشکی در آرژانتین

افرادی که هنوز در حال آموزش هستند به سازمان های کمتری محدود می شوند، با این حال، هنوز راه های مختلفی برای مشارکت به عنوان مقیم یا همکار وجود دارد. در دانشگاه های آرژانتین دستیاران با وضعیت خوب می توانند برای یک دوره انتخابی بین المللی 2 هفته ای درخواست دهند. الزامات و انتظارات فرصت در سند پیوند دانشگاه موجود است. همچنین ممکن است تماس با فارغ التحصیلان مؤسسه اصلی خود مفید باشد. هدف ارائه آموزش مدیریت برنامه مراقبت از چشم است. این برای افرادی در نظر گرفته شده است که مایلند قادر به برنامه ریزی، هماهنگی یا مدیریت برنامه های سلامت چشم جامعه در سطح ملی، منطقه ای یا مرکز باشند. رشته ژنتیک در آرژانتین نیز یک رشته خوب و جالب می باشد که می توانید در این رشته نیز تحصیل کنید.

در لیست زیر شاهد طیف وسیعی از تخصص های چشم پزشکی در کشور آرژانتین می باشید:

  • بخش قدامی
  • جراحی آب مروارید و انکساری
  • پلاستیک های چشم
  • شبکیه پزشکی
  • شبکیه جراحی

الزامات تحصیل رشته چشم پزشکی در آرژانتین

برای واجد شرایط تحصیل در آرژانتین به عنوان اپتومتریست، اخذ مدرک لیسانس بینایی سنجی ضروری است، شرایط ورود به این برنامه، زبان تدریس و یادگیری (5)، ریاضیات (5)، علوم فیزیک (5)، زندگی است. هزینه تحصیل پزشکی در آرژانتین نیز مناسب است. این دوره آموزشی ترکیبی از یادگیری تئوری و آموزش عملی است. برای تحصیلات در مقاطع تکمیلی باید یک مدرک لیسانس و یا ارشد مرتبط ارائه دهید. همچنین ارائه پایان نامه و تحویل نامه انگیزه و رزومه شغلی و کاری و الزامی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیانی که قصد مهاجرت برای تحصیل و کار را دارند مشاوره کامل ارائه می دهد. در زمینه شرایط اخذ ویزای تحصیلی آرژانتین تمام آنچه را که می خواهید بدانید به شما ارائه می دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *