مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته هوافضا در کره جنوبی

رشته هوافضا در کره جنوبی

دانشجویان خارجی در دانشگاه های برتر کره امکان تحصیل رشته هوافضا در کره جنوبی را به زبان انگلیسی انگلیسی خواهند داشت. در طول 10 سال گذشته، این کشور به یکی از محبوب ترین مقصد برای دانشجویان بین المللی، تبدیل شده است. این کشور جذاب، مرسوم، مد روز است و چیزهای زیادی برای یک تازه وارد دارد که در آن لذت ببرد و کشف کند.

این کشور با آغوش باز پذیرای دانشجویان بین المللی است. دانشگاه ها هزینه های تحصیل مناسب و بورسیه های تحصیلی زیادی را ارائه می دهند که باعث ایجاد جوامع دانشجویی پر جنب و جوش در همه شهرهای بزرگ کشور شده است. این کشور جدا از نفوذ فرهنگ، نیروی پیشگام در صنعت فناوری دیجیتال است که یکی از نوآورترین کشورها با جامعه ای کاملا متصل به اینترنت است. معرفی رشته هوافضا در کره جنوبی موضوعی است که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به آن پرداخته است.

معرفی رشته هوافضا در کره جنوبی

رشته هوافضا در کره جنوبی با ریشه های فکری خود در علوم بنیادی مکانیک، امروزه به یک رشته همه کاره تبدیل شده است که تقریبا بر همه پیشرفت های مهم فناوری تأثیر می گذارد. هوافضا ماشین هایی را طراحی می کنند، تولید می کنند و کنترل می کنند، از دستگاه های نانو گرفته تا ربات ها، هواپیماها و فضاپیماها، و آن ها موتورها و نیروگاه های محرک این ماشین ها را طراحی می کنند. آن ها همچنین اثرات زیست محیطی مرتبط با تولید برق را تجزیه و تحلیل می کنند و برای ارتقاء کیفیت محیط زیست تلاش می کنند. علاوه بر این، آن ها فیزیولوژی انسان را مطالعه می کنند، دستگاه ها و سیستم های مراقبت های بهداشتی را توسعه می دهند، تلاش می کنند درک عمیق تری از خلاقیت و روند طراحی به دست آورند و روش های هوشمند سازی ماشین ها را بررسی می کنند.

برای دستیابی به این اهداف، مهندسان مکانیک و هوافضا با استفاده از علم و فناوری مهندسی، به ابزارهای مشتق شده از ریاضیات، فیزیک و شیمی برای پیشرفت در زمینه های مختلف زیر تلاش می کنند:

  • مکانیک سیالات
  • انتقال حرارت
  • پیشرانه
  • ساخت
  • سیستم های کنترل
  • مهندسی محیط زیست

معرفی دانشگاه های رشته هوافضا در کره جنوبی

معرفی دانشگاه های رشته هوافضا در کره جنوبی

بیش از 123000 دانشجوی بین المللی در سال جاری در این کشور تحصیل کرده اند (بیش از نیمی از آن ها از چین بودند)، و دولت با هدف 200000 دانشجوی بین المللی تا سال 2023 اهداف خود را حتی بیشتر نیز تعیین کرده است. به عنوان بخشی از این تمرکز مداوم بر بین المللی شدن، چندین دانشگاه های کره جنوبی، از جمله دانشگاه یونسی، در حال افتتاح پردیس های بین المللی جدید برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون هستند.

15 دانشگاه این کشور را در 500 دانشگاه برتر رتبه بندی QS World 2023پیدا خواهید کرد. بالاترین رتبه در این بین دانشگاه ملی سئول است که در 29ام قرار دارد. رتبه بعدی بالاترین رتبه موسسه پیشرفته علم و فناوری کره (KAIST) است که در رتبه 42 قرار دارد.

چندین دانشگاه برای برنامه رشته هوافضا در کره جنوبی وجود دارد که جزء برترین ها در این کشور و جهان می باشند. دانشگاه ها عبارتند از:

  • کالج چانگ شین
  • دانشگاه ملی چونبوک
  • دانشگاه چوسون
  • دانشگاه ملی چونگنام
  • دانشگاه ملی گیونگ سانگ
  • دانشگاه هانسئو
  • دانشکده فنی اینها
  • دانشگاه اینها
  • KAIST
  • دانشگاه KonKuk
  • دانشگاه هوافضای کره
  • دانشگاه ملی پوسان
  • دانشگاه سجونگ
  • دانشگاه ملی سئول
  • دانشگاه اولسان

برخی از دانشگاه های نام برده شده در لیست بالا دارای رتبه در سایت QS می باشند. جدول زیر آن ها را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه ملی چونگنام751-800
دانشگاه اینها531-540
KAIST42
دانشگاه KonKuk651
دانشگاه ملی پوسان581-590
دانشگاه سجونگ551
دانشگاه ملی سئول29
دانشگاه اولسان197

حقوق ماهیانه کار رشته های هوافضا در کره جنوبی

همان طور که می دانید رشته هوافضا در کره جنوبی به 2 زیر شاخه تقسیم می شود که عبارتند از:

2 شاخه اصلی هوافضا در کره جنوبی رشته هوافضا به 2 زیر شاخه مهندسی هوانوردی و هوافضا تقسیم می شود. حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی برای هر کدام از این زیرشاخه ها در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه هوافضا در لوکزامبورگهمان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، متوسط ​​حقوق سالانه مهندس هوافضا در این کشور 49543171KRW (وون کره) است. حقوق آن ها معادل ساعتی 23819KRW (وون کره ) است. این میزان 4% بالاتر از متوسط ​​حقوق مهندس هوافضا در این کشور می باشد. به علاوه، ممکن است آن ها پاداش دریافت کنند که پاداش آن ها برابر با 1867778KRW (وون کره) است. از طرفی، متوسط ​​حقوق مهندس هوانوردی برابر با 68748759KRW (وون کره) در سال است. آن ها ساعتی معادل 33052KRW (وون کره) در سئول پایتخت کره حقوق دریافت می کنند. به طور متوسط یک درجه کارشناسی بالاترین سطح تحصیلات برای یک مهندس هوانوردی است. این برآورد حقوق طبق داده های نظرسنجی حقوق و دستمزد که مستقیما از کارفرمایان و کارمندان ناشناس در سئول پایتخت این کشور جمع آوری شده است.

هزینه تحصیلی در کره جنوبی

دانشگاه های این کشور به منظور آوردن تعداد بیشتری از افراد خارجی برای تحصیل در کره و ایجاد یک فضای دانشگاهی بین المللی، به دانشجویان داخلی و بین المللی به همان میزان شهریه می پردازند. دانشگاه های خصوصی گران تر از دانشگاه های دولتی می باشند. هزینه برنامه هایی مانند پزشکی و مهندسی بسیار بیشتر از برنامه های انسانی است. به استثنای شهریه، دانشجویان تازه ثبت نام شده نیز باید در آغاز برنامه خود یک بار ورودی و یا هزینه ثبت نام بپردازند. دانشجویان معمولا 1 یا 2 بار در سال پرداخت می کنند.

طیف گسترده ای از شهریه سالانه برای دانشجویان مقطع کارشناسی بین 4000$ تا 20000$ (دلار) است. بورسیه تحصیلی در کره جنوبی به طور عمده توسط دانشگاه ها و نهادهای دولتی ارائه می شود. این می تواند بخشی از هزینه های دانشجو را کاهش دهد. برای پرداخت باقی مانده شهریه و اثبات اینکه بودجه مورد نیاز برای دریافت ویزای دانشجویی را دارید، به مبلغی از خودتان نیاز خواهید داشت. کار دانشجویی یکی دیگر از گزینه هایی است که می تواند در تامین بودجه به دانشجویان در این کشور کمک کند. چنانچه علاقه مند به تحصیل در این کشور می باشید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت اعزام دانشجو تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *