مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته هوافضا در نیوزلند

رشته هوافضا در نیوزلند

رشته هوافضا در نیوزلند یکی از رشته های پرطرفدار تبدیل شده و دانشجویان می توانند در بهترین دانشگاه های این کشور این برنامه را مطالعه کنند. این کشور دارای چندین نوع موسسه آموزش عالی است که عبارتند از:

  • دانشگاه ها
  • کالج ها
  • موسسات خصوصی
  • پلی تکنیک ها

در این کشور 8 دانشگاه وجود دارد که همه آن ها آموزش با کیفیت بالا را ارائه می دهند. همه این 8 دانشگاه در رده 500 دانشگاه برتر جهانی QS قرار دارند. بالاترین رتبه دانشگاه اوکلند است که در مکان 81 قرار دارد و پس از آن دانشگاه اوتاگو در رتبه 184 قرار دارد. یک مزیت بزرگ برای تحصیل در این کشور رویکرد منحصر به فرد آموزش است. دانشجویان تشویق می شوند که به عنوان یک فرد فکر کنند و راه حل های خود را پیدا کنند. این تعداد بسیاری از افراد هنگام تحصیل در کشور نقاط قوت و ایده های منحصر به فرد را ایجاد می کنند.

شما می توانید در این کشور در تمام سطوح سنتی تحصیل کنید که عبارتند از:

  • کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکترا

گزینه هایی برای کسب مدارک خاص مانند دیپلم تحصیلات تکمیلی و افتخارات وجود دارد. این نوع مطالعه به طور کلی 1 سال طول می کشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای علاقه مندانی که قصد تحصیل رشته هوافضا در نیوزلند را دارند، این نگارش را تهیه کرده است.

معرفی دانشگاه های رشته هوافضا در نیوزلند

فعالیت های تحقیقاتی مرتبط با رشته هوافضا در نیوزلند در دانشگاه های این کشور، در حال افزایش است. مردم ما در بسیاری از زمینه ها درگیر هستند. زمینه ها عبارتند از:

  • مفاهیم نظری
  • پیاده سازی سخت افزار
  • مطالعه دانشگاهی و مدل های محاسباتی
  • ادغام و آزمایش مونتاژ
  • کاربردهای صنعتی

در این کشور اگر دانشجویان علاقه به تحصیل در این برنامه می باشند، می توانند دانشگاه های زیر را انتخاب نمایند:

دانشگاه های هوافضا در نیوزلند

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، دانشگاه اوکلند، در QS دارای رتبه 81 در سال جاری است. این کشور یک کشور بی نظیر، دارای مناظر زیبا و فرصت های عالی برای مطالعه است. این یک جامعه امن و خوشامدگویی با شهرت جهانی در زمینه تحقیقات پیشرفته و انرژی خلاق است. این عناصر کشور را به مقصدی جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل می کند.

رشته هوانوردی در نیوزلند

رشته هوانوردی که یکی از زیرشاخه های رشته هوافضا در نیوزلند است، به گونه ای طراحی شده است که تمام مهارت ها و دانش لازم را برای شروع حرفه ای موفق در دنیای تجارت مهندسی هوایی به شما ارائه می دهد. این برنامه شهرت بسیار خوبی نزد مهندسان نگهداری هواپیما در صنعت هواپیمایی این کشور و خارج از کشور دارد. شما به عنوان یک فارغ التحصیل آماده مهارت و اطمینان خواهید بود تا یک کارمند با انگیزه و قابل اعتماد باشید.

با مطالعه این برنامه شما می توانید مدارک زیر را کسب کنید:

  • گواهینامه این کشور در مهندسی هوانوردی (پشتیبانی متخصص و هواپیمایی عمومی)
  • گواهی این کشور در مهندسی هوانوردی (مهارت های مقدماتی محل کار)

این 2 مدرک مهارت هایی را برای اشتغال در مهندسی هوانوردی به شما ارائه می دهد. موسسه فناوری نلسون مارلبرو (NMIT) اولین سازمان هواپیمایی کشوری تأیید شده این کشور (NZCAA) می باشد که این برنامه را ارائه می دهد. این برنامه 2 ساله است. این برنامه محبوب است و دارای فضای محدودی است. بنابراین، برای تحصیل زود اقدام کنید تا بتوانید در این برنامه شرکت کنید. توجه داشته باشید این برنامه فقط به صورت تمام وقت قابل مطالعه است.

بازارکار مهندسی رشته هوافضا در نیوزلند

بازارکار مهندسی رشته هوافضا در نیوزلند

حقوق مهندسان هوانوردی بسته به مهارت و تجربه متفاوت است. اما می توان گفت که آن ها معمولاً بین 50000$ تا 100000$ (دلار) در سال درآمد دارند. مهندسان هوانوردی با مهارت های تخصصی یا افرادی که می توانند طرح های هواپیما را تأیید کنند می توانند بین 100000$ تا 160000$ (دلار) درآمد کسب کنند.

مهندسان هوانوردی ممکن است برخی یا همه موارد زیر را انجام دهند:

  • مسائل هواپیما را مطالعه کنید و تغییرات را توصیه کند
  • تجهیزات یا ابزارهایی را برای تعمیر یا نگهداری هواپیماها طراحی کند
  • در مورد طراحی و داده های هواپیما با همکاران، مهندسان مجاز تعمیر و نگهداری هواپیما، سازندگان هواپیما و صاحبان شرکت های هواپیمایی بحث کند
  • ثبت دقیق نقشه ها، دستورالعمل های فنی، ارزیابی ها و محاسبات
  • نظارت بر طراحی هواپیماهای جدید یا تغییرات هواپیماهای موجود
  • به متخصصان صنعت هوافضا مشاوره فنی و نظارتی بدهد.

حقوق ماهیانه کار در این کشور برای فارغ التصیلان رشته هوافضا در نیوزلند در شاخه مهندسی هوافضا در نمودار زیر نشان داده شده است:

درآمد مهندسان هوافضا در نیوزلند

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنیدد، متوسط حقوق ماهانه برای مهندسان هوافضا برابر با 99724$ (دلار) است. برای کار در این کشور نیاز ویزای کاری نیوزلند دارید.

هزینه تحصیل در نیوزلند

موسسات در این کشور مجاز به تعیین هزینه های تحصیل خود هستند. یعنی شهریه شما به موسسه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد و شهریه از موسسه ای به موسسه دیگر متفاوت خواهد بود.

جدول زیر هزینه دوره های مختلف را نشان داده است:

مقطعهزینه به دلار
کارشناسیبین 22000$ تا 32000$
کارشناسی ارشدبین 26000$ تا 37000$
دکترابین 65000$ تا 9000$

همان طور که در جدول مشاهده می کنید، هزینه تحصیل در این کشور بالا است. با دوره هایی مانند پزشکی، مهندسی یا دامپزشکی احتمالا هزینه های شما بالاتر خواهد رفت. اما، همه دانشجویان دکترا در تمامی رشته ها یکسان پرداخت برای اطلاع از هزینه دوره خاص خود، با موسسه خود تماس بگیرید. بورسیه تحصیلی نیوزلند برای دانشجویان بین المللی در همه سطوح وجود دارد. از جمله دانشجویانی که می خواهند دکترا بگیرند. این بورسیه ها توسط خود موسسات یا دولت ارائه می شوند.

هزینه زندگی بستگی به مکانی برای زندگی در این کشور دارد. همانطور که در اکثر کشورها، شهرهای بزرگتر از بودجه زندگی بزرگتری نسبت به شهرها و شهرهای کوچکتر نیاز دارند. توصیه می شود که شما بین 15000$ تا 27000$ (دلار) در سال اجاره دهید. اگر بیش از 1 سال در این کشور تحصیل خواهید کرد، باید اثبات کنید که برای سال اول حداقل 15000$ (دلار) بودجه دارید. اگر حداکثر 1 سال در حال تحصیل هستید، لازم است ثابت کنید که حداقل 1250$ (دلار) برای هر ماه تحصیل دارید. چنانچه قصد تحصیل در نیوزلند را دارید، برای سهولت انجام کار می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *