مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته هوافضا در فیلیپین

رشته هوافضا در فیلیپین

رشته هوافضا در فیلیپین یکی از رشته های مورد توجه در سال های اخیر است. فیلیپین قصد دارد رشته هوافضای خود را توسعه دهد و در منطقه پیشرو باشد. از این رو رشته های تحصیلی هوافضا بیشتر از قبل در کالج ها و موسسات این کشور دنبال می شود. همچنین با توجه به گسترش صنعت هوافضا در فیلیپین، انتظار می رود بازار کار این رشته نیز توسعه یابد. افرادی که علاقه مند به کار و یا تحصیل در رشته هوافضا در فیلیپین هستند می توانند با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در این باره بدست آورند. جهت دریافت مشاوره و انتخاب بهترین مقصد برای تحصیل و یا کار رشته هوافضا می توانید با گروه متخصصین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنید.

بازار کار رشته هوافضا در فیلیپین

صنعت هوافضا فیلیپین قصد دارد این کشور را به قطب اصلی تولید قطعات اصلی تجهیزات (OEM) و خدمات دیگر آن، مانند تعمیر و نگهداری و تعمیرات اساسی (MRO) برای صنعت هواپیماهای تجاری جهانی تبدیل کند. تولید هوافضا صنعتی با فناوری پیشرفته است که هواپیماها، موشک های هدایت شونده، وسایل نقلیه فضایی، موتور هواپیماها، واحدهای پیشرانه و قطعات مرتبط را تولید می کند. این صنعت متشکل از صنایع دولتی و خصوصی است که نقش نهادی کاربران نهایی، تأمین کنندگان و تولیدکنندگان را ایفا می کنند. زنجیره ارزش از دولت و شرکت های هواپیمایی به عنوان مشتری اصلی تشکیل شده است.

در حال حاضر، صنعت هوافضا داخلی 15.0% سهم از تولید ناخالص داخلی و سهم پیش بینی شده 0.57% از تولید ناخالص داخلی 2022 را دارد. طرح ریزی با مداخله برنامه ای است که دولت آن را رهبری می کند. در حال حاضر سه تامین کننده ردیف 1 در کشور وجود دارد که در مناطق اقتصادی واقع شده اند. این صنعت تحت نظارت انجمن صنایع هوافضا فیلیپین است. نیروی کار و مکان استراتژیک مجموعه ای از نیروی انسانی جوان، نسبتاً مقرون به صرفه، مسلط به انگلیسی، بسیار قابل آموزش و کاملاً آگاه که نیروی کار ویژه هوافضا را تشکیل می دهد، که به نوبه خود توسط زنجیره ای از مدارس هوافضا و هواپیمایی پشتیبانی می شود. در همان زمان، فیلیپین در یک مکان استراتژیک واقع شده است و می تواند این کشور را به عنوان یک حلقه حیاتی بالقوه در زنجیره ارزش صنعت هوافضا ایفا کند.

درآمد کار رشته هوافضا در فیلیپین

میزان درآمد مشاغل رشته هوافضا با توجه به اهمیت این رشته در کشور فیلیپین مناسب است اما در مقایسه با سایر کشورهای آسیایی مانند کره و ژاپن در سطح پایینی است. در حال حاضر حقوق ماهیانه کار در فیلیپین در رشته هوافضا به صورت متوسط 46800PHP (پزو فیلیپین) در ماه است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار در رشته هوافضا در کشور فیلیپین به میزان 21500PHP (پزو فیلیپین) و در بیشترین حالت 74400PHP (پزو فیلیپین) می باشد. در زمان انتشار این مقاله هر 1000PHP (پزو فیلیپین) معادل 20.6$ (دلار) است. مهندسان هوانوردی مجاز می توانند هر یک از موقعیت های زیر را داشته باشند:

  • مهندس سازه هواپیما
  • مهندس طراحی هواپیما
  • مهندس نیروگاه هواپیما
  • مهندس ساخت هواپیما
  • مهندس نگهداری هواپیما
  • مهندس عملیات یا عملکرد هواپیما

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل کار در رشته هوافضا در کشور فیلیپین را ملاحظه کنید:

حقوق یک مهندس هوافضا در فیلیپین

تحصیل رشته هوافضا در فیلیپین

لیسانس علوم مهندسی هوانوردی یک برنامه 5 ساله در فیلیپین است که مربوط به هواپیماها و حمل و نقل هوایی است. برخی از مواردی که از طریق این برنامه خواهید آموخت، طراحی هواپیما، ساختار و عملکرد هواپیما، سیستم ها و رویه های هواپیما، عملکرد، ثبات و کنترل هواپیما و نگهداری و ارزیابی هواپیما است. نمونه های دیگری از دوره هایی که می توانید هنگام ثبت نام در این برنامه شرکت کنید:

  • مبانی آیرودینامیک
  • مواد و فرایندهای هواپیما
  • ساخت و تعمیر هواپیما
  • قوانین و مقررات هوا
  • ایمنی هواپیما
  • اقتصاد و مدیریت حمل و نقل هوایی

فارغ از گذراندن درسی که در بالا ذکر شد، ممکن است موسسه شما حداقل 420 ساعت آموزش در محل کار را از طرف شما ترتیب دهد تا به شما فرصتی برای مشاهده مهندسان حرفه ای هوانوردی در محل کار خود را بدهد. قبولی در آزمون مجوز برای مهندسان هوانوردی یکی از الزامات جستجوی کار در صنعت هوانوردی است.

از جمله دانشگاه های ارائه کننده رشته هوانوردی و هوافضا در فیلیپین شامل:

ردیفنام دانشگاه
1کالج فنی هوانوردی سبو
2کالج دولتی هوانوردی فیلیپین
3دانشگاه پالاوان
4دانشگاه هوافضا ایندیانا
5کالج تکنولوژی MATS

تحصیل رشته هوافضا در دانشگاه هوافضا ایندیانا فیلیپین

دانشگاه هوافضا ایندیانا فیلیپین یک موسسه آموزش عالی خصوصی در شهر لاپولاپو در سبو است. در سال 1992 به عنوان دانشکده هوانوردی ایندیانا تاسیس شد. در آن زمان، تنها یکی از دو موسسه لاپو لاپو بود که در دوره های هواپیمایی تخصص دارند. 3 سال بعد، ساختمان های جدیدی برای بخش های دبیرستان احداث شد زیرا این برنامه ها به رسمیت شناخته شدند. با ورود دانش آموزان بیشتر برای ثبت نام در برنامه های خود، این مدرسه در سال 2000 به یک دانشگاه 15 هکتاری جدید منتقل شد، همان سال که دانشگاه شد. در حال حاضر ، این دانشگاه از مدرسه تا مقطع دانشگاه به دانشجویان پاسخ می دهد. دپارتمان آموزش مقدماتی IAU برنامه هایی برای دانش آموزان دبیرستان (SHS) به ویژه دانشگاهی و فنی و حرفه ای دارد.

برای گروه کالج، دانشجویان علاقه مند می توانند نه تنها در مقاطع تحصیلی در هوانوردی و هوافضا، بلکه در آموزش معلمان و هتل، گردشگری و مدیریت سفر نیز ثبت نام کنند. علاوه بر این، دانشگاه برای کسانی که می خواهند تحصیلات تکمیلی را دنبال کنند، مقطع کارشناسی ارشد در فیلیپین را ارائه می دهد. برنامه های دیگر موجود در دانشگاه دوره های کوتاه خلبانی و پرواز و دیپلم آموزش حرفه ای است.

تحصیل رشته هوافضا در دانشگاه هوافضا ایندیانا فیلیپین

لیسانس هوافضا در دانشگاه هوافضا ایندیانا فیلیپین

دانشگاه هوافضا ایندینا فیلیپین برنامه لیسانس مهندسی هوافضا را ارائه می دهد که 5 ساله است و شامل یادگیری عمیق مکانیک و فیزیک مایعات، هواپیما و ساختارهای فضاپیما و مواد، ابزار دقیق، کنترل و برآورد، انسان و اتوماسیون ، پیشرانه و انرژی و سیستم های هوانوردی و فضانوردی است. از دانشجویانی که در رشته مهندسی هوافضا ثبت نام کرده اند انتظار می رود بتوانند:

  • مشکلات فنی و راه حل های آنها را طراحی و طراحی کنند.
  • مطالعه و درک فرایندهایی که منجر به راه حل می شوند.
  • توسعه و آزمایش نتایج تحقیق و طراحی ها.
  • در عین حال، شما در تحقیق، ساخت، بهره برداری و نگهداری بازاریابی و فروش و مدیریت مهارت بدست خواهید آورد.

تحصیل در کالج هوانوردی سبو فیلیپین

این کالج در مقطع کارشناسی در فیلیپین برنامه های زیر را ارائه می کند:

برنامهشرح
لیسانس علوم مهندسی هوانوردی- 5 سالتقاضا برای مهندسان هواپیمایی توسط صنعت هواپیمایی در کشور ثابت و مستمر است. فرصت های شغلی در این زمینه به اندازه آسمان ها متنوع و باز است. پیشرفت فناوری هوافضا در سراسر جهان تا حدود زیادی به مهندسان هوانوردی وابسته است. نرخ فعلی رشد در صنعت، نیاز مستمر به مردان واجد شرایط در این زمینه را ایجاد کرده است. برنامه درسی مهندسی هوانوردی تلاش می کند تا دانشجویان را برای خدمات فناوری و رهبری آماده کند و آنها را با چالش های مختلف در صنعت هواپیمایی سازگار کند. فارغ التحصیلان این حرفه به طور فعال درگیر کار برنامه ریزی، طراحی، تجزیه و تحلیل ساختار، ساخت و تعمیر، نظارت، بهره برداری از سیستم ها و امکانات پیشرفته لازم در توسعه صنعت هستند.
لیسانس علوم در مدیریت هواپیمایی- 4 سالاین دوره برای آماده سازی دانشجویان جهت آشنایی کامل با عملیات و رویه های فرودگاه خصوصاً در زمینه صنعت هواپیمایی طراحی شده است. دانشجویانی که می خواهند در این دوره شرکت کنند باید از نظم و اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشند، زیرا ممکن است به عنوان مهماندار پرواز یا نماینده عملیات بلیط در خط مقدم شرکت هواپیمایی قرار بگیرند.
لیسانس علوم در فناوری نگهداری هواپیما- 4 سالبرنامه درسی لیسانس علوم در فناوری نگهداری هواپیما با انتقال ایده ها و حقایق اساسی در مورد چگونگی نگهداری هواپیما به منظور اطمینان از قابلیت اطمینان بالا و ایمنی بالا، مردان و زنان را برای زمینه بسیار فنی در هواپیما آماده می کند. علاوه بر این، دانش بنیادی نظارت و مدیریت فروشگاه را برای دانشجویان فراهم می کند. علاوه بر این، برنامه درسی برای تأمین نیاز صنایع هواپیمایی برای تکنسین های نگهداری هواپیما طراحی شده است.

توسعه رشته هوافضا در فیلیپین

رشد و گسترش خطوط هوایی داخلی مانند خطوط هوایی فیلیپین (PAL)، سبو پاسیفیک (CEB) و ZestAir به توسعه صنعت کمک می کنند. همچنین در حال حاضر، 3 تولید اصلی تجهیزات اصلی (OEM) در کشور واقع شده است:

  • Moog، که محرک ها را تولید می کند.
  • شرکت B/E Aerospace، که لوازم هوافضا تولید می کند.
  • و JAMCO، که فریم های هوایی و زیر مجموعه ها را تولید می کند.

در عین حال، ایجاد انجمن صنایع هوافضا فیلیپین (AIAP) عامل مثبتی در تحکیم ابتکارات رشد و توسعه صنعت هوافضا است زیرا صدای جمعی را در کمک به شکل گیری سیاست ها و مشوق های دولت ارائه می دهد. این بخش را تحت تأثیر قرار می دهد. اگرچه این کشور از رشد هواپیماهای تجاری (65% نرخ رشد در منطقه آسیا و اقیانوسیه) از همسایگان منطقه ای خود عقب است، اما در یک دوره 10 ساله با 63 هواپیمای تجاری در سال 2012 در مقایسه با 46 در 2002 رشد 45% داشته است. هواپیماهای تجاری جت های شرکتی هستند که در خدمات حمل و نقل عمومی فعالیت نمی کنند. این کشور می تواند با به دست آوردن سهم بیشتری از بازار در تقاضای کلی منطقه، از این روند استفاده کند. پیش بینی می شود توسعه صنعت هوافضا در فیلیپین همچنان با سرعت بیشتری ادامه یابد.

با بررسی شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین می توانید پس از تحصیل رشته مورد نظر وارد بازار کار شوید. جهت بررسی بیشتر جوانب و گزینه های بهتر می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *