مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته هوافضا در سنگاپور

رشته هوافضا در سنگاپور

رشته هوافضا در سنگاپور یکی از بهترین برنامه های این کشور می باشد و دانشجویان آینده شغلی خوبی در این کشور خواهند داشت. این کشور با رعایت استانداردهای فوق العاده بالای آموزش و یادآوری بسیار افتخار می کند. دانشگاه های این کشور نیز تمرکز تحقیقاتی زیادی دارند. بسیاری از دانشگاه های این کشور پیوندهای محکمی با صنعت دارند. به این معنی که شما می توانید در کنار مدرک خود تجربه عملی نیز کسب کنید. این نه تنها وقت شما را برای تحصیل جالب تر می کند، بلکه می تواند به این معنی باشد که راحت تر کار پیدا خواهید کرد.

تحصیلات در این کشور در اولویت است و ملت به عنوان «مدرسه جهانی» شناخته می شود. تأکید شدید بر آموزش از زمانی آغاز شد که سیستم آموزشی مستقر در انگلیس توسط سر توماس استمفورد رافلز در سال 1823 آغاز شد. امروز این کشور یکی از رهبران آموزش عالی در آسیا و سراسر جهان می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه این نگارش تمام توضیحات لازم درباره رشته هوافضا در این کشور را در اختیار شما قرار خواهد داد.

درباره رشته هوافضا در سنگاپور

رشته هوافضا در سنگاپور دانشجویان را با مهارت ویژه ای كه برای تأمین تقاضای روزافزون نیروی انسانی در صنعت هوافضای محلی و جهانی با تأكید ویژه بر هواپیماهای هوایی خودمختار لازم است، تجهیز می كند. دانشجویان از طریق دوره های ریاضی و فیزیک مناسب، که بر اساس آن دانش خاص سیستم های هوایی بدون سرنشین ساخته می شود، به پایه های بنیادی مهندسی مجهز می شوند.

ترم اول این برنامه مقدمه ای در زمینه اصول پرواز، ساختارهای هوایی و سیستم های پیشرانه همراه با کلاس های مهم مواد مورد استفاده در سیستم های هوایی و موتورهای هوایی است. در ترم دوم، درک برخی از جنبه های اساسی پویایی و عملکرد هواپیما برای معرفی ایده سیستم های کنترل پرواز آموزش داده می شود. همچنین نمونه هایی از رادار، اویونیک و سایر سیستم های سنسور و سروو مرتبط معرفی خواهند شد.

مطالبی که دانشجویان تا پایان تحصیل با آن آشنا می شوند عبارتند از:

  • عناصر اساسی پرواز
  • آشنایی با ساختارهای اساسی و سیستم های پیشرانه و مواد برای موتورهای هوایی، مواد فلزی و کامپوزیت برای فریم های هوا
  • آشنایی با سیستمهای اساسی هواپیما و عملیات و نیازهای آن
  • جنبه های مهندسی مکانیک طراحی و عملکرد سیستم هوافضا
  • شکل آیرودینامیک و عملکرد هواپیما، پایداری و کنترل
  • عناصر سیستم های رادار و ناوبری، سیستم های ناوبری و فرود، نیروی الکتریکی هواپیما، نیازهای سیستم رادار و محرک

معرفی دانشگاه های رشته هوافضا در سنگاپور

این کشور ممکن است کوچک باشد، اما در حوزه های آموزش عالی و تحقیقات، این کشور یک عامل بزرگ جنجالی است. طی چند دهه گذشته، مجموعه کاملی از گزارش های جهانی این کشور را به عنوان یک رهبر جهانی در تحقیقات و نوآوری شناخته اند. در سال های اخیر، در رتبه بندی جهانی نوآوری 2015 INSEAD، سومین رتبه بندی رقابت جهانی جهانی IMD در سال 2014 و رتبه دوم در گزارش رقابت جهانی جهانی مجمع اقتصادی جهانی در ساله 2014 در رتبه هفتم قرار گرفته است.

در این زمینه رقابت جهانی و نوآوری، دانشگاه های این کشور نیز در حال کسب شناخت روزافزونی می باشند. زیرا، کشورهای آسیایی به طور کلی موقعیت خود را در بازار آموزش جهانی تقویت می کنند. 2 دانشگاه برجسته این کشور در QS دارای رتبه برتر در بین دانشگاه های جهان می باشند. این امر، نشان دهنده ترکیبی از برتری آموزشی، کیفیت بالای زندگی و جامعه دانشجویی متنوع است.

برای دانشجویانی که قصد تحصیل رشته هوافضا در سنگاپور دارند، دانشگاه های زیر توصیه می شود:

  • دانشکده آموزش حمل و نقل هوایی
  • دانشگاه فنی نانیانگ (NTU)
  • TUM آسیا
  • موسسه فناوری سنگاپور (SIT)
  • موسسه ERC

معرفی دانشگاه های رشته هوافضا در سنگاپور

دانشکاه NTU در سنگاپور

دانشگاه فنی نانیانگ (NTU) در رتبه بندی دانشگاه QS بعد از دانشگاه دانشگاه ملی سنگاپور قرار دارد. این دانشگاه در سال جاری دارای رتبه 13 می باشد. این دانشگاه یکی از برترین موسسات برای علاقه مندانی که قصد تحصیل رشته هوافضا در سنگاپور دارند می باشد. صنعت هوافضا در این کشور طیف گسترده ای از فعالیت ها را در بر می گیرد. این برنامه اولین و تنها مدرک تمام عیار مهندسی هوافضا در این کشور است.

بسیاری از دانشجویان به دلیل زیر تصمیم گرفتند که در رشته مهندسی هوافضا شرکت کنند:

  • این برنامه، یکی از دوره های معتبر در این کشور است (مانند پزشکی ، حقوق).
  • دانشجو می تواند در آینده پول بسیاری بدست آورد. زیرا این دوره دانشجویان بسیاری داشته و بازار کار خوبی نیز دارد.
  • دانشجویانی که علاقه مند به کار در این صنعت می باشند.

مشاغل مربوطه به مهندسی هوافضا در سنگاپور

بسیاری آرزو دارند که در بهترین فرودگاه های بین المللی یا خطوط هوایی جهان کار کنند. با کار در صنعت هوافضا این کشور، می توانید این رویا را زندگی کنید. این کشور به طور گسترده ای به عنوان قطب هوایی جهانی شناخته می شود. سال هاست که فرودگاه چانگی و هواپیمایی این کشور در سطح بین المللی مشهور می باشند. این کشور به عنوان یک قطب هوایی جهانی به شهرت زیادی رسیده است. فرودگاه چانگی با بیش از 450 تقدی ، یکی از بهترین فرودگاه های بین المللی جهان شناخته شده است.

برترین مشاغلی که فارغ التحصیلان رشته هوافضا در سنگاپور می توانند برگزینند عبارتند از:برترین مشاغل هوافضا در سنگاپورحقوق ماهیانه کار در سنگاپور برای شخصی که به عنوان یک مهندس هوافضا در این کشور کار می کند، بازی دارد که جدول زیر نشان داده است:

بازهحقوق به دلار سنگاپور
حداقل حقوق5430SGD
متوسط حقوق10200SGD
حداکثر حقوق15600SGD

هر 1$ (دلار)، معادل با 1394SGD (دلار سنگاپور) می باشد. همان طور که در جدول مشاهده می کنید، متوسط حقوق یک مهندس هوافضا 10200SGD (دلار سنگاپور) می باشد. تجربه کاری می تواند حقوق شما را افزایش دهد. نمودار زیر مقایسه حقوق نسبت به سال های تجربه را نشان می دهد:

حقوق مهندس هوافضا نسبت به تجربه کاری در سنگاپور

هزینه تحصیل در سنگاپور

هزینه تحصیل در سنگاپور به دانشگاه و برنامه ای که برای تحصیل انتخاب می کنید و تابعیت شما بستگی دارد. شهریه مدارس این کشور ممکن است بیشتر از مدارس کشورهای همسایه باشد. اما هزینه مدارس دولتی این کشور بسیار کمتر از بسیاری از مدارس خصوصی و دولتی در سایر نقاط جهان است. اصلی ترین عاملی که در هزینه تحصیل تأثیر می گذارد ملیت است.

در این کشور بسته به ملیت شما 4 دسته مختلف وجود دارد که عبارتند از:

  • هزینه های یارانه ای سالانه قابل پرداخت توسط شهروندان این کشور
  • هزینه های یارانه ای سالانه قابل پرداخت توسط ساکنان دائمی
  • هزینه های یارانه سالانه قابل پرداخت توسط دانشجویان بین المللی
  • هزینه های سالانه غیر یارانه

به طور معمول، تحصیل در دانشگاه های دولتی تقریبا 8000SGD تا 9000SGD (دلار سنگاپور) در سال است. اما این قیمت یارانه ای است. این هزینه برای دانشجویان غیر یارانه ای و غیر تبعه این کشور در حدود 10000SGD (دلار سنگاپور) یا بیشتر است. برخی از برنامه های مدارس این کشور نیز بدون توجه به ملیت، از طرف دولت یارانه دریافت می شوند. برای مهاجرت به سنگاپور از طریق تحصیل می توانید برای مشورت با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *