مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته هوافضا در سنت کیتس

رشته هوافضا در سنت کیتس

رشته هوافضا در سنت کیتس مورد توجه دانشجویای بین المللی در سراسر جهان قرار گرفته و بسیاری از آن ها علاقه مند به جهت مهاجرت تحصیلی می باشند. اگر می خواهید در این کشور تحصیل کنید، پس باید بدانید کدام یک از دانشگاه های آن برای شما مناسب است. انتخاب شهر و محل تحصیل در این کشور یکی از بزرگترین تصمیماتی است که می گیرید. برنامه های دانشگاهی بلند مدت و کوتاه مدت در بسیاری از دانشگاه ها و مراکز آموزشی در این کشور در دسترس است. دانشجویان و محققان بین المللی ممکن است هر کدام از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به این کشور مراجعه کنند.

علاوه بر این، مدارس و کنفرانس های تابستانی یکی دیگر از فعالیت های عالی علمی است که این کشور را به مقصدی جذاب برای دانشمندان تبدیل می کند. بسیاری از برنامه ها با کمک هزینه های تحصیلی و بورسیه تحصیلی کاملا بودجه ای و همچنین کمک هزینه سفر و کمک مالی ارائه می شوند. بنابراین، هر دانشجو، محقق و استاد می تواند همیشه یک برنامه مناسب را در این کشور پیدا کند و درخواست دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برخی از اطلاعات را در باره رشته هوا فضا در سنت کیتس گردآوری کرده است.

بررسی مهندسی هوافضا در سنت کیتس

مهندسی هوافضا یکی از شاخه های رشه هوافضا در سنت کیتس است که با توسعه هواپیماها و فضاپیماها سروکار دارد. این شاخه دارای 2 شاخه اصلی و همپوشانی است:

2 شاخه اصلی سنت کیتس

در جدول زیر می توانید تمرکز هر کدام از رشته های نام برده شده را مشاهده نمایید:

نام رشتهتمرکز
مهندسی هوانوردیطراحی هواپیماهایی مانند هواپیماهای سبک تر از هوا، گلایدرها، هواپیماها و جت های بال ثابت، اتو اتومبیل ها و هلی کوپترها
مهندسی فضا نوردیتمرکز بر توسعه فضاپیماها

مهندسان هوافضا موارد زیر را طراحی می کنند:

  • هواپیما
  • فضاپیما
  • ماهواره
  • موشک

علاوه بر این، این مهندسین نمونه های اولیه را آزمایش می کنند تا از عملکرد آن ها طبق برنامه اطمینان حاصل کنند. این متخصصان همچنین مولفه ها و زیر مجموعه هایی را برای این کارها تولید می کنند. این قطعات شامل موتورها، سیستم های هوا، بال ها، تجهیزات فرود، سیستم های کنترل و ابزار می باشد. علاوه بر این، مهندسان ممکن است مشخصات آزمایش مخرب و غیر مخرب را برای قدرت، عملکرد، قابلیت اطمینان و دوام طولانی مدت هواپیماها و قطعات انجام دهند یا بنویسند.

تحصیل مقطع کارشناسی رشته هوافضا در سنت کیتس

تحصیل مقطع کارشناسی رشته هوافضا در سنت کیتس یک برنامه هیجان انگیز در علم و عمل پرواز هوا و فضا متمرکز است. تمرکز این رشته عبارتند از:

  • طراحی
  • توسعه
  • آزمایش و تولید وسایل نقلیه هوافضا
  • تعمیر و نگهداری و بهره برداری از هواپیما
  • تحقیقات هوافضا

برای مطابقت با ماهیت بین المللی صنعت هوافضا، همان درک برنامه های آموزش حرفه ای هوافضا در سایر کشورهای صنعتی را خواهید داشت. مدرک مهندسی هوافضا ما برای تأمین آینده اشتغال در این کشور بر روی وسایل نقلیه هوایی متمرکز است. سال آخر این دوره یک پروژه تیمی است که تمام جنبه های طراحی هواپیما را برای مطابقت با مشخصات مأموریت تعریف شده ادغام می کند. برای آماده سازی کار، مهارت های خود را از طریق 60 روز آموزش صنعت تایید شده به کار می گیرید.

دانشگاه های رشته هوافضا در سنت کیتس

دانشگاه های رشته هوافضا در سنت کیتس

مشهورترین موسسه آموزش عالی در این کشور، دانشکده کلارنس فیتزروی برایانت است. به طوری که، قبلا کالج آموزش بیشتر بوده است. دانشگاه ها باید از طریق اینترنت تبلیغ کنند تا دانشجویان آینده را به عنوان بخشی از مدرسه خود علاقه مند کنند. بسیاری از دانشجویان هنگامی که به دنبال اطلاعات در اینترنت در مورد دانشگاه های این کشور هستند که مایل به تحصیل برای تحصیل هستند، از نبود اطلاعات مورد علاقه خود استرس دارند. می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله معرفی دانشگاه های سنت کیتس را مطالعه نمایید. اما برای علاقه مندانی که قصد تحثیل رشته هوافضا در سنت کیتس را دارند، دانشگاه سنت متیو زیر توصیه می شود

مشاغل هوافضا در St. Kitts

فارغ التحصیلان رشته هوافضا در سنت کیتس می توانند مشاغل زیر را انتخاب نمایند:

  • مکانیک پرواز
  • پیشرانه
  • سازه ها
  • مهندس ایرودینامیک هوافضا
  • سیستم های راهنما و کنترل برای کاربردهای فضایی

حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس برای یک مهندس هوافضا که در این کشور مشغول به کار است در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق مهندس هوافضا در سریلانکا

حقوق دریافتی مهندس هوافضا، مزایای بسیاری را شامل می شود. در جدول زیر، متوسط حقوق برخی از زیر شاخه های این رشته در این کشور آمده است:

نام شغلحقوق به دلار شرق کارائیب
مهندس هوانوردی3540XCD
مهندس هوافضا4130XCD
تکنسین هوافضا3130XCD
افسر خدمه هوایی2260XCD
دستیار ترافیک هوایی1900XCD

هر 1$ (دلار) معادل با 2703XCD (دلار شرق کارائیب) می باشد. یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین حقوق جنسیت می باشد. به طور کلی، آقایان بیشتر از خانم ها در این رشته حقوق می گیرند. نمودار زیر تفاوت حقوق آن ها را نشان می دهد:

تفاوت حقوق مهندس هوافضا خانم و اقا در سریلانکا

هزینه تحصیل و زندگی در St. Kitts

هزینه زندگی سنت کیتس تقریبا متوسط ​​است. به دلیل اینکه این کشور مجبور است بسیاری از محصولات خود را وارد کند. زندگی در این کشور گرانتر از بیشتر جزایر کارائیب است. با این حال، سیستم مالیاتی مطلوب هزینه های اضافی را جبران می کند. جنبه بسیار عملی این کشور این است که این شبکه دارای یک شبکه اتوبوس کارآمد است که دسترسی به بیشتر مناطق این کشور را فراهم می کند. هزینه بلیط اتوبوس محلی نصف قیمت بلیط اتوبوس آمریکا است. قیمت تاکسی برای مذاکره با راننده متعلق به شماست و نسبتا ارزان در نظر گرفته می شود.

یک کشتی است که روزانه و با هزینه کم بین این کشور حرکت می کند. این کشور برای غذاهای غنی خود طی سال های گذشته شهرت بسیار خوبی کسب کرده اند. کشور پر از رستوران و هتل است که غذاهای خوشمزه ارائه می دهند. الهام اصلی غذاها کریل، هند غربی، چینی، غربی و هندی است. با توجه به تعداد مهم رستوران های موجود در این جزیره، شما قادر خواهید بود از طیف گسترده ای از قیمت رستوران ها لذت ببرید.

هزینه تحصیل می تواند گران باشد. 2 فاکتور مهمی که روی هزینه تحصیل شما تاثیر می گذارد عبارتند از:

  • رشته تحصیلی
  • تابعیت این کشور

رشته های پزشکی به مراتب گران تر از سایر رشته ها می باشد. هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی بیشتر از دانشجویانی است که تابعیت این کشور را دارند. چنانچه علاقه مند به مهاجرت تحصیلی به این کشور می باشید توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *