مهاجرت تحصیلی گرجستان

رشته هنر در گرجستان

رشته هنر در گرجستان

رشته هنر در گرجستان در دسترس دانشجویان بین المللی در سراسر جهان می باشد. شرایط تحصیل هنر به صورت کلی شامل داشتن مدارک عمومی می باشد. دانشجویان بین المللی که متقاضی تحصیل در گرجستان هستند می توانند برای کسب اطلاعات به وب سایت دانشگاه های مورد نظر خویش مراجعه کنند. دانشجویان بین المللی که علاقه مند به تحصیل در جورجیا هستند، معمولاً از قبل تصمیم گیری و برنامه ریزی می کنند که به دنبال چه چیزی برای تحصیل هستند. در این کشور دانشجویان با ملیت های مختلف در دانشگاه هایی که آن ها را می پذیرد در حال تحصیل هستند. دانشجویان بین المللی می توانند در مقطع لیسانس یا کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنند.

هزینه های پایین زندگی و تحصیل در گرجستان در کنار چندین دانشگاه معتبر که در رتبه بنئی های جهانی وجود دارند و تحصیل به زبان انگلیسی تمام آنچه را که یک دانشجو به آن نیاز دارد را دارد. تجربه زندگی در این کشور نیز تجربهارزشمندی خواهد بود زیرا محیط بین المللی و آب و هوای متعادل و اماکن تفریحی و رفاهی خوب و مناسبی برای دانشجویان دارد. رشته هنر در گرجستان جایگاه خوبی دارد و هنرمندان نیز در ای کشور ارزشمند محسوب می شود. اگر خواهان ای هستید که در کشوری تحصیل کنید که فرصت های شغلی خوبی پس از اتمام تحصیل در انتظار شما باشد گرجستان را انتخاب کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به گرجستان شما را یاری می کند.

در کشور گرجستان دانشجویانی که در رشته هنر تحصیل می کنند در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند. در نمودار زیر میزان تحصیل دانشجویان هنر در گرجستان را مشاهده می کنید:

مقاطع تحصیلی رشته هنری در گرجستان

تحصیل در گرجستان

افرادی که به دنبال آموزش با کیفیت با قیمت های بسیار مقرون به صرفه هستند باید یکی از دانشگاه های سطح بالا در گرجستان را در نظر بگیرند. موسسات عالی در گرجستان به دلیل سیاست های بسیار مطلوب آموزش در این کشور در حال افزایش هستند. دانشگاه گرجستان در سال 2002 تأسیس و در تفلیس، جورجیا واقع شده است. این موسسه خصوصی امروزه یک محیط عالی برای تحصیل به دانشجویان ارائه می دهد که آموزش کلاس را با تجربه مفید ترکیب می کند. اطلاعات و توانایی های به دست آمده در دانشگاه اطمینان از تلاش برای آینده است که نه مختص گرجستان بلکه مناسب کار در عرصه جهانی است. اکثر موسسات عالی کشور برنامه هایی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارند.

این ملت کوچک و در عین حال مهیج گرجستان که به عنوان پلی بین اروپا و آسیا ایستاده است، طی ده سال گذشته همچنان به استقبال بسیاری از دانشجویان خارجی از این دو قاره رفته است. نه تنها دانشجویان بین المللی در گرجستان که از کشورهای مختلف جهان از جمله برزیل، هند و لتیوانی آمده اند در تأمین بورسیه های رهبری فناوری برای زنان در دانشگاه دولتی جورجیا موفق شده اند، بلکه تعداد فزاینده دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در گرجستان از چین و هند و ایران هستند. همچنین تمایل زیادی به زندگی در این ایالت نشان می دهند، به خصوص پس از اطلاع از توافق دانشگاه پکن با دانشگاه های اموری و موسسه فنی جورجیا. گردهم آمدن این برنامه های بین المللی تخصصی بسیار معتبر باعث ایجاد فضای آکادمیک بین المللی پویا و شگفت انگیز برای دانشجویان داخلی و بین المللی در گرجستان می شود.

تحصیل رشته هنر در گرجستان

گرجستان در چند سال گذشته به طور پیوسته به یکی از مقاصد تحصیل بین المللی تبدیل شده است. این کشور دارای تاریخی است که قدمت آن تا قرن5 می باشد. ترکیبی از زیبایی بومی و مناظر طبیعی آن جذابیت و چشم انداز بی نظیر آن را نشان می دهد. شما به عنوان دانشجو در گرجستان، فرصتی برای تحصیل و زندگی در کشوری با فرهنگ باستانی، طبیعتی زیبا و مردمانی بسیار دوستانه دارید. تحصیلات عالی در گرجستان نه تنها قابل توجه است، بلکه قدمتی طولانی دارد و مطابق با استانداردهای بین المللی است. برنامه های آنها از الگوها و مطالب بسیار مدرنی برای تدریس دانش آموزان و کمک به موفقیت آنها در دنیای مدرن استفاده می کند. دانشگاه های گرجستان بسیار در دسترس هستند و بیشتر برنامه های ارائه شده به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

در جدول زیر به برخی از رشته ها و مدت تحصیل آن ها در رشته های هنری که در دانشگاه گرجستان تدریس می شوند و از موارد مورد توجه دانشجویان متقاضی می باشد اشاره می کنیم:

رشتهمقطعطول تحصیل
مبانی هنر و طراحیگواهینامه1 سال
تولید طراحی گرافیکیدیپلم2 سال
تزئینات داخلیدیپلم2 سال
طراحی گرافیکدیپلم پیشرفته3 سال
طراحی داخلیلیسانس4 سال

دانشگاه های رشته هنر در گرجستان

دانشگاه های رشته هنر در گرجستان

دانشجویانی که به دنبال تحصیل رشته هنر در گرجستان هستند ممکن است قبلاً در مورد برنامه های تحصیلات خاص در یکی از موسسات معتبر آموزش عالی تحقیق کرده باشند. دانشگاه فنی گرجستان یکی از دانشگاه هایی است که می توانید طیف وسیعی از رشته های هنری را در این کشور به دانشجویان بین المللی با کیفیت بالا ارئه می دهد. این دانشگاه واقع در پایتخت تفلیس، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های گرجستان است. این مدرسه به عنوان یک دانشکده کوچک در دانشگاه ایالتی محلی آغاز به کار کرد و اکنون به یکی از ارکان فناوری و علم در کشور تبدیل شده است. امروزه تقریباً 60% از دانشمندان و مهندسان برجسته گرجستان همه به GTU رفتند. GTU در 9 مکان دانشگاه در سطح شهر گسترش یافته و سالانه بیش از 22000 نفر را استخدام می کند.

دانشگاه هایی که دانشجویان در پرجستان قادر به ارسال درخواست و اخذ پذیرش تحصیلی می باشند از سوالات و ابهامات بزرگ آنها به شما می رود. در لیست زیر به برخی از دانشگاه های گرجستان اشاره می کنیم:

  • دانشگاه دولتی باتومی شوتا روستاولی: مرکز مهم آموزشی ، علمی و فرهنگی کشورمان است. BSU در هر سه مرحله آموزش گزینه های گسترده ای را به دانشجویان ارائه می دهد.
  • دانشگاه دولتی آکاکی تسرتلی: قدیمی ترین موسسات دانشگاهی که وحدت و کیفیت بالای فرایندهای آموزشی، تحقیقاتی و تجاری را تضمین می کند.
  • دانشگاه بین المللی قفقاز: دانشکده ها با رعایت استانداردهای بین المللی کارکنان دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی علمی بسیار واجد شرایط را ارائه می دهند.
  • دانشگاه قفقاز: از برجسته ترین موسسات آموزش عالی واولویت اصلی CU اطمینان از آموزش با کیفیت بالا به منظور تجهیز دانش آموزان به دانش، مهارت و مهارت های اصلی لازم برای موفقیت پس از فارغ التحصیلی است.

شرایط تحصیل رشته هنر در گرجستان

در گرجستان پس از فارغ التحصیلی دانشجویان بین المللی تجربه ای منحصر به فرد متناسب با شخصیت و مهارت های فردی آنها و طیف وسیعی از فرصت ها را در هر جای دنیا تجربه خواهند کرد. رشته های هنری در کشور گرجستان در رشته های گرافیک و طراحی و مجسمه سازی و معماری بیشتر از دیگر رشته ها طرفدار دارند. دانشجویان بین المللی با رعایت شرایط تحصیلی و پرداخت شهریه و هزینه درخواست و ارسال مدارک شناسایی و هویتی و سوابق تحصیلی و مدرک زبان تحصیلی خود می توانند اقدام به تحصیل در کشور گرجستان نمایند. هنر در گرجستان بیشتر در بناها و مجسمه ها و طراحی و معماری دیده می شود لذا منابع الهام نیز در این کشور از همین زمینه ها است. اگر در خصوص تحصیل در مقاطع مختلف گرجستان و شرایط کار پس از تحصیل در گرجستان سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *