مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته هنر در ژاپن

رشته هنر در ژاپن

رشته هنر در ژاپن بسیار متنوع بوده و به خصوص در زمینه های کاغذسازی و چاپ پیشرفت بسیاری داشته و دانشجویان بین المللی را جذب خود کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را درباره رشته هنر در ژاپن برای دانشجویان بین المللی آماده کرده است. درک این کشور، برای افراد تحصیل کرده در غرب اغلب دشوار بوده و به نظر می رسد پر از تناقض باشد. بسیاری از شرکت های ژاپنی بر صنایع خود تسلط دارند. اما اگر اخبار مالی را بخوانید به نظر می رسد این کشور عملا ورشکسته است.

شهرها مانند هر جای دیگر مدرن و پیشرفته هستند، اما خانه های چوبی ریخته شده را هنوز می توان در کنار آپارتمان های طراح جلوی شیشه مشاهده کرد. این کشور دارای معابد و باغ های زیبایی است که غالبا با نشانه های جذاب و ساختمان های زشت احاطه شده اند. تحسین شده ترین رستوران کشور که هزینه شام ​​آن صدها دلار است، فروشگاه کوچکی است که در ایستگاه مترو در کمتر از دوازده نفر واقع شده است.

در وسط آسمان خراش های مدرن، درهای چوبی کشویی را کشف می کنید که به اتاق های سنتی با حصیرهای تاتامی، صفحه نمایش های شوجی و خوشنویسی، مناسب برای مراسم سنتی چای منجر می شوند. به نظر می رسد این تقابل ها برای افرادی که در طبیعت یکنواخت تر شهرهای اروپایی و آمریکای شمالی عادت دارند، گیج کننده یا ناراحت کننده به نظر می رسند. اما اگر زیبایی ها را بپذیرید، مکان های جالب و شگفت انگیزی در سراسر کشور پیدا خواهید کرد.

بررسی رشته هنر در ژاپن

رشته هنر در ژاپن، طیف گسترده ای از سبک ها و رسانه های هنری را شامل می شود، که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظروف سفالی باستانی
  • مجسمه سازی
  • نقاشی با جوهر و خوشنویسی روی ابریشم و کاغذ
  • نقاشی های ukiyo-e و چاپ بلوک های چوبی
  • سرامیک
  • اریگامی
  • مانگا (کارتون ها و کمیک های مدرن ژاپنی)

هنر در این کشور، تاریخ طولانی دارد، که از آغاز سکونت انسان در این کشور، زمانی در هزاره 10 قبل از میلاد، شروع می شود و تا کشور کنونی ادامه دارد. این کشور تحت حملات ناگهانی اندیشه های جدید قرار گرفته است و به دنبال آن مدت طولانی با حداقل تماس با جهان خارج مواجه شده است. با گذشت زمان، ژاپنی ها توانایی جذب، تقلید و در نهایت جذب عناصر فرهنگ بیگانه را که مکمل ترجیحات زیبایی شناختی آن ها بود، به وجود آوردند. اولین هنر پیچیده در این کشور در قرن های هفتم و هشتم در ارتباط با بودیسم تولید شد.

در قرن نهم، هنگامی كه ژاپنی ها از چین روی گردان شدند و فرم های بومی بیان را توسعه دادند، هنرهای دنیوی اهمیت فزاینده ای پیدا كردند. تا اواخر قرن پانزدهم، هر 2 هنر مذهبی و دنیوی رشد کردند. پس از جنگ افترنین (1467–1477)، این کشور وارد. دوره ای از اختلال سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شد که بیش از یک قرن به طول انجامید. در ایالتی که به رهبری شوگونات توکوگاوا پدید آمد، دین سازمان یافته نقش بسیار کمتری در زندگی مردم داشت و هنرهایی که باقی مانده بودند در درجه اول سکولار بودند. دوره میجی (1868-1912) شاهد هجوم ناگهانی سبک های غربی بود که همچنان مهم بوده اند.

تحصیل رشته هنر در ژاپن

تحصیل رشته هنر در ژاپن

رشته هنر در ژاپن با تمرکز بر هنر چاپ و کاغذ سازی این کشور می باشد. تحصیل رشته هنر در این کشور این فرصت را به دانشجویان می دهد تا هنر و فرهنگ سنتی و معاصر این کشور را از نزدیک تجربه کنند. دانشجویان از طریق بازدید از موزه ها و گالری ها، سخنرانی های مهمان، نمایش ها و یادگیری تجربی از طریق کارگاه های عملی کاغذ سازی و چاپ در مناطق توکیو و کیوتو در هنر و صنعت کاغذ سازی و چاپ غرق می شوند. دانشجویان از طریق مطالعه هنر این کشور، به ویژه چاپ های سنتی Ukiyo-e و هنر تجسمی مدرن یا معاصر، در معرض تاریخ و فرهنگ این کشور قرار می گیرند. موضوعات موجود در چاپ به مطالعه ما در مورد فرهنگ سنتی این کشور کمک می کند.

زیرا، در این رشته تصاویری را که بازیگران تئاتر کابوکی، تصاویر یوشیوارا، صنایع دستی و سازندگان سنتی و مناظر مانند کوه را به تصویر می کشند، بررسی می شوند. فوجی برعکس، مواجهه با هنرمندان معاصر ژاپنی و آثار آن ها باعث روشن شدن و تعمیق درک ما از این کشور معاصر خواهد شد. دوره های برنامه ترکیبی از سفر، بازدید از سایت، سخنرانی ها، تظاهرات و زمان برای ساختن هنر است. زمان بین 5 مکان تقسیم خواهد شد که به دانشجو امکان دسترسی به هنرهای تجسمی سنتی این کشور و فرهنگ معاصر را می دهد.

هزینه تحصیل رشته هنر در این کشور در 3 رشته مختلف در نمودار زیر آمده است:

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، هزینه تحصیل در دوره نقاشی ژاپنی 48000¥ (ین)، دوره نقاشی رنگ روغن و دوره چاپ هر کدام 38000¥ (ین) می باشد. دانشجویان توجه داشته باشید که امکان دریافت بورسیه تحصیلی در ژاپن وجود دارد.

تحصیل در ژاپن

تحصیل در خارج از کشور فرصتی بی نظیر برای زندگی، کار و کاوش در فرهنگ متفاوت به دانشجو می دهد. دانشجو قادر خواهد بود در مورد مردم، فرهنگ، تاریخ و زبان یکی از منحصر به فردترین فرهنگ های جهان اطلاعات کسب کند. زندگی در خارج از کشور به دانشجو کمک می کند تا به عنوان یک فرد رشد کند، مستقل شود و مسئولیت پذیر باشد. این به او کمک می کند تا از منظرهای جدید چیزها را ببیند، و تفاوت فرهنگ ها را درک کند. در عین حال فرد شباهت های عمیق بین مردم را نیز می بیند. یادگیری فقط در کلاس اتفاق نمی افتد. بنابراین، با ملاقات افراد جدید از فرهنگ های مختلف و دوست یابی از سراسر جهان نیز از موارد مهم رشد است.

این کشور هزاران سال است که ساکن است. و دارای تاریخی طولانی و جذاب است که مملو از جنگ و دسیسه است. دانشجو می تواند معابد و عبادتگاه های مسالمت آمیز، موزه های شیاطین و تاریخ چگونگی وحدت این کشور توسط شمشیر را کشف کند. به علاوه، آن ها می توانند از جشنواره های تابستانی و مراسم سنتی در طول سال، در روستاهای دوستانه روستایی و شهرهای جهانی پویا لذت ببرند. تسوکوبا کمتر از 2 ساعت با پایتخت تاریخی، کاماکورا و 1 ساعت با موزه های کلاس جهانی در پایتخت فعلی، یعنی توکیو فاصله دارد.

رنکینگ دانشگاه های ژاپن

بسیاری از دانشگاه های این کشور در QSworld2023 رتبه آورده اند که در جدول زیر به آن ها اشاره خواهد شد:

نام دانشگاهرتبه در QS
دانشگاه توکیو23
دانشگاه کیوتو36
موسسه فناوری توکیو (فناوری توکیو)55
دانشگاه اوزاکا68
دانشگاه توهوکو79

به طور کلی تحصیل در ژاپن، مخصوصا تحصیل رشته هنر در ژاپن برای کسانی که علاقه مند به یادگیری یک زبان جدید هستند توصیه می شود. دانشجویانی که می خواهند در این رشته و رشته های دیگر تحصیل کنند، می توانند با کادر مجرب و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی مشورت نمایند.

1/5 - (1 امتیاز)

6 دیدگاه برای “رشته هنر در ژاپن

  1. یلدا گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید برای تحصیل توی رشته مانگاکا اطلاعات بیشتری توی سایت هست؟
    از کجا باید اقدام کنم

    1. صادقی گفت:

      با سلام. در ابتدا بایستی شرایط شما در خصوص اخذ پذیرش از این کشور بررسی گردد. لطفا در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. هستی گفت:

    ببخشید رزومه باید از کلاس چندم باشه

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص پروسه های رزومه با مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  3. کیانی گفت:

    سلام
    آیا امکان این هست که بدون داشتن دیپلم از رشته هنر به دانشگاه هنر ژاپن رفت؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام بستگی به رزومه اصلی شما داره که بایستی بررسی بشه. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *