مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته هنر در فیلیپین

رشته هنر در فیلیپین

رشته هنر در فیلیپین در طیف وسیعی از رشته های هنری موجود است. در فیلیپین فرصت های تحصیل در رشته هنر برای دانشجویان بین المللی فراهم است. نرخ پذیرش از دانشگاه های فیلیپین نیز نرخ مناسبی اعلام شده است. در این کشور دانشجویان بین المللی با ملیت های مختلف آسیایی و اروپایی در حال تحصیل هستند. در میان رشته های تحصیلی رشته هنر نیز از رشته هایی است که متقاضیان خاص خود را دارد. به عنوان یک دانشجوی بین المللی در این کشور برای تحصیل و کار و زندگی به مشکلات بزرگی بر نخواهید خورد. در فیلیپین مانند هر کشور دیگری از جهان هنر همیشه نقش اساسی در تأمین فرهنگ و تاریخ داشته است. در ان کشور هنرمندان با تکیه به هنر آثار خلاق و جدیدی خلق می کنند که نمایانگر استعداد آن هاست.

تحصیل در کشور فیلیپین به زبان انگلیسی و در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا مقدور می باشد. به شرط دارا بودن شرایط لازم اعم از تحصیلی و مالی. هنر، در اشکال مختلف، معنایی به زندگی روزمره می بخشد و قدردانی از زیبایی زندگی را تشویق می کند. بنابراین، افرادی هستند که به هنر علاقه مند می شوند و مشاغل مرتبط با آن را دنبال می کنند. در واقع بسیاری از کالج ها و دانشگاه های فیلیپین وجود دارد که دوره ها و برنامه های قابل توجهی را در هنر سنتی و معاصر ارائه می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به فیلیپین برای متقاضیان خدمات ویژه ای ارائه می دهد. برای تحصیل در فیلیپین در رشته هنر باید سوابق تحصیلی و واحدهای درسی مرتبطی را گذرانده باشید.

تحصیل در فیلیپین

فیلیپین یک بهشت ​​گرمسیری و یک مقصد محبوب برای مطالعه است، به ویژه برای دانشجویان بین المللی که از آسیا می آیند. همچنین فیلیپین دانشجویان قاره های دیگر را که به دنبال تحصیلات دانشگاهی مقرون به صرفه در یک مکان عجیب و غریب هستند، جذب می کند. با وجود زبان انگلیسی برای تحصیل و تصمیم دولت برای سرمایه گذاری در برنامه های تحصیلی مفید و جذاب برای دانشجویان بین المللی، شما با اطمینان خاطر در این کشور تحصیل کنید. این کشور در مقایسه با مقاصد محبوب تحصیل، مانند ایالات متحده یا انگلستان، شهریه بسیار کمی دارد. پس می توانید با داشتن ویزای دانشجویی فیلیپین کارهای پاره وقت دانشجویی و اخذ بورسیه تحصیل فوق العاده ای را در فیلیپین تجربه کنید. این کشور مجمع الجزایر از انگلیسی به عنوان زبان پیش فرض آموزش در موسسات آموزشی استفاده می کند، از کودکستان ها تا دانشگاه ها.

سیستم تحصیل در فیلیپین

جنبه دیگری که قابل ذکر است، سیستم آموزشی است که از ایالات متحده الگو گرفته است. در فیلیپین، همان سیستم کالج آمریکایی، همان مزایا و ساختار مستحکم را تجربه می کنید. در فیلیپین دانشجویان بین المللی می توانند از مزایای تحصیل در یک کشور پیشرفته بهره ببرند. هر دانشگاه در کشور فیلیپین سیستم پذیرش خاص و منحصر به فردی در وب سایت خود دارد که به دانشجویان امکان می دهد برای برنامه های کارشناسی یا کارشناسی ارشد درخواست دهند. لذا برای تحصیل در دانشگاه های فیلیپین ابتدا در خصوص الزامات مانند شهریه و نمرات مدارک زبانی و سوابق و مواردی از این قبیل اطلاعات موثقی جمع اوری کنید. این روند به شما کمک کی کند تا به راحتی پذیرش شوید و به دنبال آن راحت تر ویزا اخذ کنید.

در سراسر فیلیپین، دانشگاه های معتبری وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. در اینجا برخی از بهترین دانشگاه ها از فیلیپین آورده شده است:

  • دانشگاه فیلیپین
  • دانشگاه آتنئو مانیل
  • دانشگاه د لا سال
  • دانشگاه سانتو توماس

تحصیل رشته هنر در فیلیپین

گروه مطالعات هنری ( DAS ) دانشگاه فیلیپین تنها گروه در نوع خود در کشور و جنوب شرقی آسیا است. این بخش از نظر بین رشته ای یک نهاد پیشرو در زمینه آموزش و مطالعه هنر در فیلیپین بوده است که اساساً از زمینه های تاریخ هنر، نظریه هنر و زیبایی شناسی، نقد هنر، مدیریت هنر و گرفته شده است. دانشکده فعلی و سابق آن دارای مورخان برجسته هنر و منتقدان هنر، و همچنین هنرجویان در زمینه های مختلف مانند تئاتر، رقص، موسیقی، هنرهای تجسمی، و مربیان است که نشان دهنده گرایش بین رشته ای قوی این گروه و اعتقاد به تحقیقات بنیادی است. از زمان آغاز به کار آن در سال 1959، این گروه مجموعه قابل توجهی از کارهای علمی را تولید کرده است که دامنه بورس تحصیلی هنر فیلیپین را فراتر از محدوده چشم اندازهای فرمالیستی و اروپایی-آمریکایی گسترش داده است.

میزان قابل توجهی از دانشجویان رشته هنر در سراسر کشور فیلیپین را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند. در نمودار زیر شاهد ملیت دانشجویان رشته هنر در فیلپین هستید:

ملیت های دانشجویان هنر در فیلیپین دانشگاه های تحصیل در رشته هنر در فیلیپین

کالج هنرهای زیبا دانشگاه فیلیپین Diliman از کالج هایی است که برای تحصیل هنر مناسب است. برنامه های ارائه شده معروف برای دانشجویان بین المللی شامل لیسانس هنرهای زیبا در نقاشی، مجسمه سازی، ارتباط تصویری یا طراحی صنعتی می باشد. تحصیل در یکی از مشهورترین کالج های هنری کشور فیلیپین، فرصتی را برای رشد به عنوان یک هنرمند از طریق ابزارهای سنتی و مدرن فراهم می کند. دانشکده دیگر دانشکده طراحی De La Salle دانشکده سنت بنیلد می باشد. برنامه های ارائه شده قابل دسترسی به دانشجویان بین المللی شامل مدرک لیسانس هنر در انیمیشن، هنرهای چندرسانه ای، طراحی صنعتی، طراحی تولید می باشد. این دانشکده مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات است و طیف گسترده ای از برنامه های هنری را ارائه می دهد. همچنین این کالج دوره های انیمیشن را ارائه می دهد که توسط برخی از بهترین های کشور تدریس می شود.

در جدول زیر رتبه بندی بهترین دانشگاه های کشور فیلیپین در سال 2023 را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه در فیلیپینرتبه در جهان در سال 2023
دانشگاه فیلیپین1412
دانشگاه فیلیپین دلیمان2672
دانشگاه De La Salle مانیل3711

فرصت های شغلی رشته هنر در فیلیپین

فرصت های شغلی رشته هنر در فیلیپین

برای تحصیل در فیلیپین دانشجو باید فارغ التحصیل دبیرستان یا هنرستان شده باشد. با این حال، اگر او قادر به فارغ التحصیلی از دبیرستان نباشند، ممکن است سیستم یادگیری جایگزین (ALS) را گذرانده و آزمون جایگذاری تحصیلی فیلیپین (PEPT) را برای واجد شرایط شدن در دانشگاه قبول شده باشد. دانشجویان باید در آزمون پذیرش کالج دانشگاه قبول شوند. فارغ التحصیلان هنرهای زیبا ممکن است یک مسیر شغلی را در یک آژانس یا موسسه هنری دنبال کنند. آنها ممکن است برای نقش هایی مانند یک هنرمند گرافیک، عکاس حرفه ای، مربی هنری، طراح صنعتی، نقاش، انیماتور، مجسمه ساز، متصدی موزه، طراح لباس، بازرگان بصری، تصویرگر و طراح پارچه و بازیگر و کارگردان و دیگر عنوان های هنری آماده شوند. شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین نیز مساعد است. برای مشاوره در خصوص مهاجرت با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *