مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته هنر در فنلاند

رشته هنر در فنلاند

در فنلاند دانشجویان بین المللی می توانند در رشته های مختلفی تحصیل کنند. رشته هنر در فنلاند در دانشگاه ها و کالج ها و آکادمی ها ارائه می شود. در کشور فنلاند در دانشکده هنر می توانید دوره تحصیلات عالی را در 6 برنامه کارشناسی و 18 کارشناسی ارشد به پایان برسانید. همچنین دانشگاه هلسینکی در مقایسه بین المللی تحقیق و تدریس در علوم انسانی نمره بالایی کسب می کند. این دانشگاه در میان دانشگاه های برجسته شمال اروپا و اروپا و در میان 50 دانشگاه برتر جهان است. به عنوان یک دانشجوی بین المللی در دوران تحصیل خود، هنر و فرهنگ بصری را از منظر آموزش و تدریس بررسی خواهید کرد. این برنامه شما را برای شغل معلمی هنر در مدرسه و همچنین سایر کارهای مربوط به هنر و فرهنگ تصویری آماده می کند.

در مورد آموزش با کیفیت، فنلاند یکی از اولین کشورهایی است که به ذهن خطور می کند. فنلاند یک کشور اسکاندیناوی است. در سال 2023 میلادی 5.54 میلیون نفر جمعیت دارد، موفق شده است علاوه بر پیشرفت در آموزش، بلکه در تعیین یک استاندارد جهانی نیز سرآمد باشد. در فنلاند در حالی که در رشته های هنری تحصیل می کنید هنرها و فرهنگ های بصری این کشور را که از نظر معنای شخصی و جمعی جامعه و دانشگاه را احاطه کرده اند، بررسی خواهید کرد. این بستر و فضای مناسبی است برای ارائه خلاقیت و مهارت های شما. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را برای تحصیل در فنلاند و اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی از دانشگاه های فنلاند یاری می کند.

تحصیل در فنلاند

کشور فنلاند عضو اتحادیه اروپا و محل 35 موسسه آموزش عالی است که گزینه خوبی برای دانشجویان از سراسر جهان است. برای یک دانشجوی بین المللی، زندگی در فنلاند با راحتی صورت می گیرد. زیرا توسط زیرساخت های سطح بالا و فن آوری، امنیت زندگی در یکی از امن ترین کشورهای جهان و لذت طبیعت با چهار فصل مشخص تحصیل می کنید. فنلاند یکی از پیشروترین کشورهای جهان در زمینه حفظ محیط زیست است. در واقع هنر و فرهنگ نقش موثری در این زمینه داشته است. طبیعت در کشور فنلاند بخشی جدایی ناپذیر از سبک زندگی یک فنلاندی است. در فنلاند، در تمام فصول سال فعالیت ها و فرصت های زیادی برای اکتشاف یا استراحت فراهم است.

فرصت های شغلی و آینده شغلی برای دانشجویان حائز اهمیت است. حرفه فارغ التحصیلان دانشگاه از رشته هنر در فنلاند عبارتند از:

  • طراح صنعتی
  • معمار داخلی و طراح مبلمان
  • طراح لباس
  • طراح صحنه و لباس
  • حرفه ای فیلم و عکاسی
  • ارتباطات و حرفه ای رسانه های جدید
  • معلم هنر
  • استاد هنر استاد
  • پژوهشگر هنر و طراحی

مزایا تحصیل در فنلاند

موسسات آموزشی و دانشگاه های عالی بین المللی در کشور فنلاند رشته های بسیاری را به زبان انگلیسی زبان در دسترس قرار داده اند. دانشگاه ها سعی می کنند که امکانات پیشرفته و مدرن را برای بهره بردن دانشجویان بهبود ببخشند. دانشجو بودن در فنلاند مزایای زیادی دارد. در کشور فنلاند دانشگاه ها پردیس های خود را مانند مرکز اصلی مملو از امکانات کرده اند. پس جای نگرانی نیست اگر دانشگاه و محلی که مد نظر شماست یک پردیس باشد. در کشور فنلاند علاوه بر امکانات می توانید پس از فارغ التحصیلی در دانشگاه های معتبر تحصیل کنید زیرا مدارک این کشور به رسمیت شناخته می شود. فنلاند کشوری است که دارای مقیاس انسانی معتبر است. در این کشور پیشرفته قسمت بزرگی از موسسات آموزشی توسط دولت تامین و نظارت می شوند.

در واقع آنچه که برای دانشجویان بین المللی مهم است ویژگی های دانشگاه های رشته هنر در فنلاند است. برخی از این ویژگی های تحصیل در دانشگاه های فنلاند عبارت است از:

  • استفاده و توسعه مدل های عملیاتی هنر مدرن در عرصه بین المللی
  • تمرین و تحقیق در زمینه آموزش هنر معاصر، و تاریخ حال
  • بیان هنری و طرز تفکر در ملل مختلف
  • آموزش حالت های بیان، سمعی و بصری بیان، آموزش و تئوری
  • یادگیری تجربی هنر، چند حسی و عملکردی در شغل و کسب و کار
  • آشنایی با پدیده های هنر و سایر فرهنگ های بصری و اهمیت آموزشی و اجتماعی آنها

تحصیل رشته هنر در فنلاند در آکادمی ها

آکادمی تئاتر هلسینکی برای تحصیل رشته تئاتر در کشور فنلاند مناسب است. این موسسه ای است که قدمت چندانی ندار ، اما محبوبیت آن در بین جوانان، که می خواهند مسیر هنرهای زیبا را دنبال کنند، کاملاً مشهود است. این آکادمی بین المللی است، همیشه از دانشجویان خارج از کشور استقبال می کند. این موسسه دارای بهترین دوره های تئاتر است که در سراسر کشور در دسترس است. اگر در مورد نحوه درخواست سوال دارید، می توانید به وب سایت آکادمی مراجعه کرده و برنامه ای به زبان انگلیسی پیدا کنید. همچنین دوره هایی وجود دارد که به زبان فنلاندی و سوئدی سخنرانی می کنند و شما می توانید سطح پیچیدگی را که بیشتر به شما مناسب است انتخاب کنید.

تحصیل در دانشگاه های فنلاند به زبان انگلیسی و فنلاندی موجود است. در نمودار زیر میزان تحصیلات دانشجویان در فنلاند به زبان های مذکور را مشاهده می کنید:

تحصیل به زبان انگلیسی و فنلاندی در فنلاند

تحصیل رشته هنر در فنلاند در دانشگاه آلتو

دانشکده هنر، طراحی و معماری دانشگاه آلتو به دلیل برنامه های متنوعی که سالانه در اختیار دانشجویان قرار می گیرد، مشهور است. یکی از مشهورترین دوره ها که به دانشجویان اجازه می دهد دانش خود را در زمینه هنر و طراحی گسترش دهند، برنامه Artist-in Residence است، ثبت نام دانشجویان از خارج از کشور و تشویق طراحان جوان برای شرکت در مطالعات تبادل، که توسط دانش آموز فنلاندی ترتیب داده شده است. این بدون شک یک فرصت عالی برای هر کسی است که از راه دور به هنر علاقه مند است، زیرا به طراحان آینده دار کمک می کند تا حرفه خود را از نیمکت های دانشگاه بسازند. در آکادمی هنرهای زیبا فنلاند هر ساله از دانشجویان دعوت می شود تا یک برنامه فردی را انتخاب کنند، که به آنها این امکان را می دهد تا در مورد خواسته های قلبی خود یاد بگیرند.

برنامه های رشته هنر در فنلاند

برنامه های رشته هنر در فنلاند

یکی دیگر از مزایای برنامه تحصیلی آکادمی فنلاند، امکان انتخاب یک برنامه مطالعه فردی است. شما می توانید با مراجعه به شغل جانبی یا انجام کارهای هنری در گالری محلی یا موزه، از ساعات رایگان استفاده کنید. آکادمی هنرهای زیبا فنلاند اخیراً بخشی از پروژه اسکاندیناوی شد که هدف آن گسترش دانش در مورد آموزش عالی در فنلاند است. آکادمی سیبلیوس نیز در فنلاند ارائه دهنده بهترین آموزش موسیقی در فنلاند است. همچنین جوانان از سراسر جهان را تشویق می کند که به فنلاند بیایند و خود را به عنوان دانشجوی مشتاق هنر امتحان کنند. به سنت ملی موسیقی در این آکادمی بسیار احترام گذاشته شده و در دیوارهای این مرکز آموزشی به خوبی حفظ می شود و همچنین می توانید در مورد آهنگ های اسکاندیناوی چیزهای زیادی بیاموزید.

هدف آکادمی ارتقا روابط بین الملل در بالاترین سطح و جذب دانشجویان از اروپا است. آنها همچنین کلاس های مقدماتی را ترتیب می دهند، که برای آماده سازی نوجوانان برای آینده شغلی آنها در بخش های موسیقی تأسیس شده است، خواه آنها قصد ورود به آکادمی سیبلیوس را داشته باشند یا نه. دانشکده هنر نوردیک نیز شاید این یکی از نوآورترین و معاصرترین موسسات فنلاند باشد که در ساحل غربی کشور واقع شده است. تحصیل هنر این فرصت را می دهد تا از کارگاه های دو هفته ای که هنرمندان مشهور در آن شرکت می کنند بازدید کنید و از بهترین ها به معنای خوب کلمه یاد بگیرید. دانشکده هنر نوردیک یک برنامه دو ساله دارد که سومین سال آن به مطالعات پیشرفته رشته انتخابی اختصاص دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در فنلاند به زبان انگلیسی و اعزام دانشجو به فنلاند خدمات ویژه ارائه می دهد.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *