مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته هنر در سنگاپور

رشته هنر در سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور، برترین دانشگاه این کشور است که رشته هنر در سنگاپور در سال 2023 را به دانشجویان بومی و بین المللی ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله دانشگاه ها و موسساتی که رشته هنر در سنگاپور را ارائه می دهد را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. این کشور در نوک جنوبی شبه جزیره مالایا در شمال استوا واقع شده است. این جزیره به شکل الماس بوده و حدود 60 جزیره کوچک تشکیل شده است. این جزیره اصلی به جز 18 مایل مربع از این منطقه ترکیبی را اشغال کرده است.

این کشور بزرگترین بندر جنوب شرقی آسیا و یکی از پرترددترین در جهان است. رشد و شکوفایی خود را مدیون موقعیت کانونی خود در منتهی الیه جنوب شبه جزیره مالایا است. جایی که بر تنگه مالاکا، که اقیانوس هند را به دریای چین جنوبی متصل می کند، تسلط دارد. این کشور که زمانی مستعمره انگلیس بود و اکنون عضوی از کشورهای مشترک المنافع است، ابتدا در سال 1963 با تشکیل آن به فدراسیون مالزی پیوست و در سال 1965 از این کشور جهت تبدیل شدن به یک کشور مستقل جدا شد.

درباره رشته هنر در سنگاپور

برخلاف هنر اروپایی که بیشتر در زمینه تجسمی و نمایشی متمرکز است، رشته هنر در سنگاپور جنبه های بسیار بیشتری را پذیرفته است. این کشور با جذب بسیاری از فرهنگ های موجود در جامعه، مجموعه ای التقاطی از هنر را که شامل موارد زیر می باشد، ایجاد کرده است:

  • نقاشی ها
  • مجسمه ها
  • موسیقی
  • تئاتر

آنچه باعث متمایزتر شدن هنر این کشور می شود ادغام اروپایی شناخته شده با نماد زیبایی آسیا است. آثار هنرمندان برجسته و شاهکارهای دیگری که در گالری ملی سنگاپور به نمایش در می آیند، میراث فرهنگی منحصر به فرد این کشور را به نمایش می گذارند. فرهنگ چینی به طور قابل توجهی بر شکل هنری این کشور تأثیر گذاشته است. مهاجران چینی به ایالت شهر خوشنویسی، ظروف چینی و مجسمه های چین را با خود به همراه آوردند. هنر این کشور بیشتر مبتنی بر تأثیرات هنری نانیانگ بود. نانیانگ نوع بیان هنری است که با استفاده از فرم ها و تکنیک های چینی استفاده می شود اما در فرهنگ های مختلف اعمال می شود.

اولین شکل هنری نانیانگ مربوط به نقاشی های بالی است که توسط هنرمندان چینی ارائه شده است. اگرچه نانیانگ دارای ویژگی های برجسته هنری چینی است، اما نشانه های گویایی خطوط اروپایی نیز دارد. نانیانگ به اشکال بیان تبدیل شد که نه تنها تأثیرات اروپایی، بلکه میراث فرهنگی و سایر باورهای بومی و شیوه های مردمی این کشور را نیز در بر می گرفت.

از برجسته ترین هنرمندان نانیانگ عبارتند از:

  • چن چونگ سوئی
  • لیو کانگ
  • چن ون هسی
  • جورجت چن
  • چونگ سون پینگ

تحصیل رشته هنر در سنگاپور

تحصیل رشته هنر در سنگاپور

رشته هنر در سنگاپور هرگز به خوبی مورد توجه واقع نشده است. والدین و دوستانتان ممکن است شما را از ادامه هنر منصرف کنند. زیرا، این کار خیلی پرسود نیست. اما اگر علاقه زیادی به هنر دارید، اعم از پیانو یا حتی مجسمه سازی، ارزش دارد که توجه داشته باشید چندین موسسه آموزشی در این کشور وجود دارد که می توانید علاقه خود را دنبال کنید. بیشتر مدارس در اینجا به نمونه کارها نیاز دارند. بنابراین، دانشجو باید رزومه کاری خود را آماده کرده و به دانشگاه مورد نظر ارسال کنند.

برخی دانشگاه هایی که رشته هنر در این کشور را ارائه می دهند در زیر آمده اند:

  • دانشکده هنر LASALLE
  • موسسه طراحی رافلز
  • آکادمی هنرهای زیبا نانیانگ (NAFA)
  • NIE سنگاپور (NTU)
  • دانشگاه ملی سنگاپور

تحصیل رشته هنر در دانشگاه ملی سنگاپور

یکی از دانشگاه های معروف جهت تحصیل رشته هنر، دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) می باشد. بدون شک این دانشگاه، نام آشنا و دانشگاه معتبری است که به دلیل شهرت علمی و سخت گیری در سراسر جهان مشهور است. NUS در واقع یک مدرسه طراحی دارد که فقط به شما آموزش نمی دهد که یک هنرمند خوب باشید بلکه یک کارآفرین هستید. این موسسه ادعا می کند که می تواند فرهنگ طراحی 3 بعدی خلاقانه طراحی، فن آوری های پیشرفته مهندسی و روحیه کارآفرینی تجارت را گرد هم آورد تا هنرمند نهایی را ایجاد کند که قادر به زنده ماندن از واقعیت های سخت این کشور مدرن است.

کارشناسی هنرهای زیبا (BFA)، طراحی و رسانه یک برنامه 4 ساله برای دوره های کارشناسی علاقه مند به گرایش هنر، طراحی و رسانه است. این برنامه از سال 2005 ارائه شده است. این دوره ترکیبی از جدید و قدیمی است. دانشجویان می توانند درباره هنرهای سنتی، رشته های استودیوی طراحی و همچنین توسعه ابتکاری در رسانه های جدید که شامل مطالعات معاصر هنر، طراحی و رسانه است، آموزش می دهند. NUS در حال حاضر در یازدهمین رتبه بندی دانشگاه جهانی QS و اولین در رتبه بندی دانشگاه QS آسیا 2023 قرار دارد. تعداد کمی از دانشگاه های جهان می توانند رقابت کنند. همچنین در فهرست 10 مورد برتر علوم اجتماعی و مدیریت قرار دارد.

تحصیل در سنگاپور

تحصیل در سنگاپور، یکی از کوچکترین کشورهای جهان اما مکانی عالی برای دانشجویان بین المللی می باشد. تحصیل در این کشور برای داشتن مدارج مقرون به صرفه، بدون مانع زبان و قطب آموزش و پرورش که برای مدارس عالی تجارت بین المللی شناخته شده است. 34 دانشگاه در سنگاپور وجود دارد، به طوری که شامل دانشگاه های ملی، موسسات و پلی تکنیک ها و خصوصی می باشد.

در جدول زیر تعداد هر کدام از آن ها مشخص شده است:

نوع دانشگاهتعداد
دانشگاه های دولتی6
پلی تکنیک5
موسسات2
دانشگاه های خصوصی15

3 دانشگاه این کشور در رتبه بندی QS در سال 2023 آمده است. همان طور که قبلا اشاره شد، یکی از آن ها دانشگاه ملی سنگاپور می باشد. هزینه تحصیل و زندگی در این کشور بسته به رشته و محل زندگی که انتخاب می کنید، متغیر است.

اما هزینه تحصیل و زندگی در این کشور در نمودار زیر آمده است:

هزینه تحصیل و زندگی در سنگاپور

همان طور که در نمودار بالا ملاحظه می کنید، هزینه زندگی در سنگاپور به صورت سالانه 8000$ (دلار) و متوسط شهریه 14400$ (دلار) است. چنانچه علاقه مند به تحصیل رشته هنر در سنگاپور می باشید، جهت اطلاع از ویزای دانشجویی و شرایط پذیرش دانشجویی می توانید به سایر مقالات در وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *